Topic: Circulația în format "trenuleț"
307 posts, 114867 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
WT_fan06
Mi se pare dubios. Tu, sofer, poti sa te uiti pe site-ul regiei si sa iti notezi orele la care sa ajungi in statii. Te uiti pe pdf-ul liniei si iti notezi de la fiecare statie. Adevarat, nu e treaba lui, dar nu exista nimeni in regie care sa se ocupe de tabelele soferilor?? O poate face oricine cu o minima bunavointa...
Mi se pare dubios. Tu, sofer, poti sa te uiti pe site-ul regiei si sa iti notezi orele la care sa ajungi in statii. Te uiti pe pdf-ul liniei si iti notezi de la fiecare statie. Adevarat, nu e treaba lui, dar nu exista nimeni in regie care sa se ocupe de tabelele soferilor?? O poate face oricine cu o minima bunavointa...
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
nathalael
Fan, ce scrii tu e fantezie curata. Cum sa intre pe site să verifice orele? Ar trebui să acceseze PDF-ul de la fiecare statie pe rând. E imposibil! Mi se pare că pe liniile lungi au trecut si un timp intermediar pe lângă cele de plecare si sosire la capat. Puss nu încetinesc când îl văd pe cel din fata pentru că astfel obțin o staționare mai mare la capăt.
Fan, ce scrii tu e fantezie curata. Cum sa intre pe site să verifice orele? Ar trebui să acceseze PDF-ul de la fiecare statie pe rând. E imposibil! Mi se pare că pe liniile lungi au trecut si un timp intermediar pe lângă cele de plecare si sosire la capat. Puss nu încetinesc când îl văd pe cel din fata pentru că astfel obțin o staționare mai mare la capăt.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
WT_fan06
Nu e imposibil, e greu, dar se poate.
Problema cu sosirile de la capete/interstatiile la liniile lungi e ca este o metoda grosiera, "merge si asa". In tarile cu apa calda, soferii au sisteme care sa le spuna IN REAL TIME care este intarzierea/avansul autobuzul. De regula, aceasta intarziere este afisata pe dispozitivul folosit pentru a vinde bilete, alaturi de ora/data/etc..
Sper ca noile autobuze sa indice pe ecranul de pe bord si intarzierea in timp real pentru a-l ajuta pe sofer sa aprecieze mai bine timpii de sosire.
Nu e imposibil, e greu, dar se poate.
Problema cu sosirile de la capete/interstatiile la liniile lungi e ca este o metoda grosiera, "merge si asa". In tarile cu apa calda, soferii au sisteme care sa le spuna IN REAL TIME care este intarzierea/avansul autobuzul. De regula, aceasta intarziere este afisata pe dispozitivul folosit pentru a vinde bilete, alaturi de ora/data/etc..
Sper ca noile autobuze sa indice pe ecranul de pe bord si intarzierea in timp real pentru a-l ajuta pe sofer sa aprecieze mai bine timpii de sosire.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
Costin
Solutia se numeste GPS si a fost inventata peste tot in tara si in strainatate, doar la Bucuresti nu.
Solutia se numeste GPS si a fost inventata peste tot in tara si in strainatate, doar la Bucuresti nu.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
WT_fan06
Cum, e si la Bucuresti! Nu au E4 care (unele) arata si in habitaclu pozitia exacta a autobuzului pe traseu? De aici si pana a arata intarzierea in timp real la sofer mai este un pas.
Cum, e si la Bucuresti! Nu au E4 care (unele) arata si in habitaclu pozitia exacta a autobuzului pe traseu? De aici si pana a arata intarzierea in timp real la sofer mai este un pas.
- punmeister
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
Costin
Aia e un fel de google maps, apa de ploaie. Ideea e de un dispecerat care sa urmareasca pozitia fiecarui vehicul si sa trimita alerte la sofer, nu sa stea soferul cu waze in stanga si foaia de parcurs in dreapta...
Aia e un fel de google maps, apa de ploaie. Ideea e de un dispecerat care sa urmareasca pozitia fiecarui vehicul si sa trimita alerte la sofer, nu sa stea soferul cu waze in stanga si foaia de parcurs in dreapta...
- drbm
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
drbm
La Citare Euro4 ale Ratb apărea pe display-ul din salon ora estimată a sosirii la cap de linie, cu afișarea întârzierii acumulate. Nu cred că la bord șoferul nu avea și el informația afișată undeva.
Dar de, dacă nu facem mentenanță și nu investim în partea de software...
La Citare Euro4 ale Ratb apărea pe display-ul din salon ora estimată a sosirii la cap de linie, cu afișarea întârzierii acumulate. Nu cred că la bord șoferul nu avea și el informația afișată undeva.
Dar de, dacă nu facem mentenanță și nu investim în partea de software...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
WT_fan06
Asta zic, E4-urile au GPS, au toate sistemele. Ca doar sunt facute cu "robinet de apa calda prevazut", daca intelegeti. Toate posibilitatile sunt deja acolo, trebuie doar sa fim competenti. Ouch.
Asta zic, E4-urile au GPS, au toate sistemele. Ca doar sunt facute cu "robinet de apa calda prevazut", daca intelegeti. Toate posibilitatile sunt deja acolo, trebuie doar sa fim competenti. Ouch.
- GPS
-
Posted:
-
- alliens
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
alliens
Poate ar trebui sa fie introduse sanctiuni si daca ajungi prea devreme la capat sa staionezi mai mult, asta insemana ca tot nu ai respectat graficul de ciruclatie, si aici nu mai poti da vina pe trafic..prin alte tari nu am vazut situatia asta, graficul se respecta cu abatere de maxim 1 minut, si nu vezi trenulete...dar pestele de la cap se impute, atata timp cat sefii de la RATB sunt numiti asa cum sunt, e clar dezinteresul si indolenta sa transmite pana jos
nathalael wrote:
Fan, ce scrii tu e fantezie curata. Cum sa intre pe site să verifice orele? Ar trebui să acceseze PDF-ul de la fiecare statie pe rând. E imposibil! Mi se pare că pe liniile lungi au trecut si un timp intermediar pe lângă cele de plecare si sosire la capat. Puss nu încetinesc când îl văd pe cel din fata pentru că astfel obțin o staționare mai mare la capăt.
Poate ar trebui sa fie introduse sanctiuni si daca ajungi prea devreme la capat sa staionezi mai mult, asta insemana ca tot nu ai respectat graficul de ciruclatie, si aici nu mai poti da vina pe trafic..prin alte tari nu am vazut situatia asta, graficul se respecta cu abatere de maxim 1 minut, si nu vezi trenulete...dar pestele de la cap se impute, atata timp cat sefii de la RATB sunt numiti asa cum sunt, e clar dezinteresul si indolenta sa transmite pana jos
- Costin
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
Costin
Alliens, te rugam sa incepi frazele cu litera mare si sa iti redactezi mesajele ceva mai ingrijit. Multumim.
Alliens, te rugam sa incepi frazele cu litera mare si sa iti redactezi mesajele ceva mai ingrijit. Multumim.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
andrei11
Tu ai gândit când ai scris fraza asta ? Ia vezi unde ai greșit în raționament...E vorba de traficul din București.
În ce orașe ai văzut treaba asta, ca să detaliem și să vezi unde ai greșit în prima afirmație.
alliens wrote:
Poate ar trebui sa fie introduse sanctiuni si daca ajungi prea devreme la capat sa staionezi mai mult, asta insemana ca tot nu ai respectat graficul de ciruclatie, si aici nu mai poti da vina pe trafic...
Tu ai gândit când ai scris fraza asta ? Ia vezi unde ai greșit în raționament...E vorba de traficul din București.
alliens wrote:
...prin alte tari nu am vazut situatia asta, graficul se respecta cu abatere de maxim 1 minut, si nu vezi trenulete.
În ce orașe ai văzut treaba asta, ca să detaliem și să vezi unde ai greșit în prima afirmație.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Circulatia in format "trenulet"
Florinds
Andrei, tu ai crezut ca soferii sunt de buna credinta, dar e vorba de cei trag tare, inchid usi in nas, nu iau calatori etc. pentru a ajunge mai repede la capat, scopul final fiind sa stationeze mai mult.
Traficul e acelasi si pentru cel care merge normal si pentru cel care trage tare... Vitezomanul prinde din urma pe cel care merge normal, formand trenuletul si beneficiind de o pauza dubla. Sunt si cazuri din astea, zice bine colegul alliens.
Andrei, tu ai crezut ca soferii sunt de buna credinta, dar e vorba de cei trag tare, inchid usi in nas, nu iau calatori etc. pentru a ajunge mai repede la capat, scopul final fiind sa stationeze mai mult.
Traficul e acelasi si pentru cel care merge normal si pentru cel care trage tare... Vitezomanul prinde din urma pe cel care merge normal, formand trenuletul si beneficiind de o pauza dubla. Sunt si cazuri din astea, zice bine colegul alliens.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination