Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5565 posts, 1208330 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BodoMinea
Nu am absolut nimic Împotriva spațiilor comerciale la metrou, e de bun simț să ai de unde să îți iei o apă, un covrig, o merdenea, o umbrelă, un suc or whatever.
Dar hai să vedem cum fac alții - au niște standarde serioase privind aceste construcții anexe, ia vedeți aici la londonezi: http://content.tfl.gov.uk/retail-design-standards.pdf (link alternativ)
Dacă vor spații comerciale, fie ele ale regiei sau ale sindicatului, ar trebui impus un proiect unitar și uniform, cu instrucțiuni clare privind intrările, amplasamentul, vitrinele, branding-ul, serviciile oferite, montarea instalațiilor de climatizare (o mare idioțenie este instalarea de unități de aer condiționat „consumer grade” cu evacuarea de aer cald la nivelul peronului, a se vedea Victoriei la intrarea comună M1/2 - cea cu băile, Petrache Poenaru și altele). Ah și să se ia în calcul un guideline de design modern și compatibil cu un upgrade ulterior al stațiilor... ca să nu demolăm peste 2 ani. Cum s-a putut la alții se poate și la noi, trebuie să existe un turning point și o persoană care să pună piciorul în prag și să înceapă schimbarea în acel domeniu, fie că e pentru că a realizat singur, i-au spus consilierii sau l-a obligat ISU.
Stațiile noi de pe M4 au spații anexe concepute la nivelul vestibulului din proiect. Nu cred că le vor folosi pe toate la expus fosile, deci acolo vom avea o mini galerie comercială subterană civilizată. Cine a mers pe acolo știe cât de aerisite și „curate” se simt aceste stații, și din acest motiv pe lângă altele.
Puțin off-topic, dar cu problema asta se confruntă și peronul central al Gării de Nord... Chioșcuri și bodegi care încurcă fluxurile de călători.
Din cauza unor astfel de trepăduși care s-au învățat cu ceva și își văd doar interesul pe moment, acei câțiva lei pe lună, pierduți undeva prin calcule, ne complăcem să fim cu ani-lumină în urma celorlalți europeni.
Nu am absolut nimic Împotriva spațiilor comerciale la metrou, e de bun simț să ai de unde să îți iei o apă, un covrig, o merdenea, o umbrelă, un suc or whatever.
Dar hai să vedem cum fac alții - au niște standarde serioase privind aceste construcții anexe, ia vedeți aici la londonezi: http://content.tfl.gov.uk/retail-design-standards.pdf (link alternativ)
spatii_comerciale.jpg (474.84 KB; downloaded 3452 times)
Dacă vor spații comerciale, fie ele ale regiei sau ale sindicatului, ar trebui impus un proiect unitar și uniform, cu instrucțiuni clare privind intrările, amplasamentul, vitrinele, branding-ul, serviciile oferite, montarea instalațiilor de climatizare (o mare idioțenie este instalarea de unități de aer condiționat „consumer grade” cu evacuarea de aer cald la nivelul peronului, a se vedea Victoriei la intrarea comună M1/2 - cea cu băile, Petrache Poenaru și altele). Ah și să se ia în calcul un guideline de design modern și compatibil cu un upgrade ulterior al stațiilor... ca să nu demolăm peste 2 ani. Cum s-a putut la alții se poate și la noi, trebuie să existe un turning point și o persoană care să pună piciorul în prag și să înceapă schimbarea în acel domeniu, fie că e pentru că a realizat singur, i-au spus consilierii sau l-a obligat ISU.
Stațiile noi de pe M4 au spații anexe concepute la nivelul vestibulului din proiect. Nu cred că le vor folosi pe toate la expus fosile, deci acolo vom avea o mini galerie comercială subterană civilizată. Cine a mers pe acolo știe cât de aerisite și „curate” se simt aceste stații, și din acest motiv pe lângă altele.
Puțin off-topic, dar cu problema asta se confruntă și peronul central al Gării de Nord... Chioșcuri și bodegi care încurcă fluxurile de călători.
Din cauza unor astfel de trepăduși care s-au învățat cu ceva și își văd doar interesul pe moment, acei câțiva lei pe lună, pierduți undeva prin calcule, ne complăcem să fim cu ani-lumină în urma celorlalți europeni.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Esti subventionat total cand iti iei salariul - oricum prea mic, GREVAAAA !!!!!
Da' sindicatul tau poa' sa fie "buticar", ca e "privat"... Pe terenul "patronului".
Chiar este "noaptea mintii". Venituri ale Metrotrex care nu se duc la Metrorex, ci la sindicalistii Metrorex...
Iar aici, o mica observatie...
ByOnu, te rog sa iti controlezi tonul si cuvintele !...
Nu este "Radoi"...
Este "domnul fost senator PSD Radoi..."
Asa trebuie sa vorbesti despre personalitatile marcante ale Romaniei...
subway guru wrote:
E rost de ceva ‘conflicte de interese’?
Cum vine asta?
Ori esti slujbas la stat ‘subventionat total’ ori esti ‘buticar privat’...noaptea mintii...
Esti subventionat total cand iti iei salariul - oricum prea mic, GREVAAAA !!!!!
Da' sindicatul tau poa' sa fie "buticar", ca e "privat"... Pe terenul "patronului".
Chiar este "noaptea mintii". Venituri ale Metrotrex care nu se duc la Metrorex, ci la sindicalistii Metrorex...
Iar aici, o mica observatie...
ByOnu wrote:
Prea s-a invatat Radoi cu ciolanul.
ByOnu, te rog sa iti controlezi tonul si cuvintele !...
Nu este "Radoi"...
Este "domnul fost senator PSD Radoi..."
Asa trebuie sa vorbesti despre personalitatile marcante ale Romaniei...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Tibi, o mica precizare despre care nu constientizeaza lumea...
Cand spui ‘terenul patronului’ ai cumva cea mai vaga idee asupra ‘identitatii’ acelui ‘patron’???
Metroul este ‘proprietate publica a statului roman’, cu ‘actiuni la purtatori’, actionari fiind tu, eu si noi toti si mi s-ar parea normal sa ne intrebam ‘dar noi cu ce dividend ne alegem’ din aceasta buticareala, ca subventii oricum platim...in calitatea noastra de ‘actionari cu actiuni la purtatorii de impozite’!
P.S.
Oricat s-ar zvarcoli unii, opinia mea e ca acest asa-zis ‘contract’ nu poate fi ‘reinoit’ decat cu pretul unor ‘bratari DNA’ si unor ani grei de puscarie binemeritata...la beciul domnesc...
Tibi, o mica precizare despre care nu constientizeaza lumea...
Cand spui ‘terenul patronului’ ai cumva cea mai vaga idee asupra ‘identitatii’ acelui ‘patron’???
Metroul este ‘proprietate publica a statului roman’, cu ‘actiuni la purtatori’, actionari fiind tu, eu si noi toti si mi s-ar parea normal sa ne intrebam ‘dar noi cu ce dividend ne alegem’ din aceasta buticareala, ca subventii oricum platim...in calitatea noastra de ‘actionari cu actiuni la purtatorii de impozite’!
P.S.
Oricat s-ar zvarcoli unii, opinia mea e ca acest asa-zis ‘contract’ nu poate fi ‘reinoit’ decat cu pretul unor ‘bratari DNA’ si unor ani grei de puscarie binemeritata...la beciul domnesc...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Pai exact despre asta vorbesc...
Metrorex NU este propriuetatea USLM sau a lui Radoi (desi asta are niste proprietati interesante, conform Declaratiei de Avere... Din salariul MRex ?!?!?!...)
De la scarile de acces pana la tuneluri tot ce este acolo a fost facut pe banii statului roman, NU pe banii lui Radoi sau ai USLM.
Atunci de ce [BIP] are asta tupeu sa ceara banii buticarilor ?
Banii aia ar trebui sa intre la PROPRIETAR.
Adica la satatul roman.
Care oicum da in fiecare an subventii masive pentru MREX.
Cum ar fi sa iti construiesti tu (pe banii tai) o casa cu 15 camere, sa inchiriezi 5 dintre ele, si banii sa ii incaseze "chiriasul de la apartamentul 1", ca ala este cel mai aproape de usa de intrare ?...
Banii aia ar trebui sa se duca fie in scaderea tarifului, fie in scaderea subventiei de la Bugetul de Stat al Romaniei.
Punct.
Dar nu ati observat "mica mea precizare":
Pai exact despre asta vorbesc...
Metrorex NU este propriuetatea USLM sau a lui Radoi (desi asta are niste proprietati interesante, conform Declaratiei de Avere... Din salariul MRex ?!?!?!...)
De la scarile de acces pana la tuneluri tot ce este acolo a fost facut pe banii statului roman, NU pe banii lui Radoi sau ai USLM.
Atunci de ce [BIP] are asta tupeu sa ceara banii buticarilor ?
Banii aia ar trebui sa intre la PROPRIETAR.
Adica la satatul roman.
Care oicum da in fiecare an subventii masive pentru MREX.
Cum ar fi sa iti construiesti tu (pe banii tai) o casa cu 15 camere, sa inchiriezi 5 dintre ele, si banii sa ii incaseze "chiriasul de la apartamentul 1", ca ala este cel mai aproape de usa de intrare ?...
Banii aia ar trebui sa se duca fie in scaderea tarifului, fie in scaderea subventiei de la Bugetul de Stat al Romaniei.
Punct.
Dar nu ati observat "mica mea precizare":
TibiV wrote:ByOnu wrote:
Prea s-a invatat Radoi cu ciolanul.
ByOnu, te rog sa iti controlezi tonul si cuvintele !...
Nu este "Radoi"...
Este "domnul fost senatorPSD Radoi..."
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Nu era aceiasi chestie si cu reclamele la metrou? Intrau banii tot la sindicate.
Stati linistiti, si in vest e la fel cu greva, chiar mai rau, aia chiar trec la practica si paralizeaza orase intregi. Cred ca Metrorex nu a realizat cat de important e el de fapt.
Nu era aceiasi chestie si cu reclamele la metrou? Intrau banii tot la sindicate.
Stati linistiti, si in vest e la fel cu greva, chiar mai rau, aia chiar trec la practica si paralizeaza orase intregi. Cred ca Metrorex nu a realizat cat de important e el de fapt.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Victor92
Iata cum arata statia de la Eroilor pe toate liniile.
Imi puteti explica de ce arata asa?
Iata cum arata statia de la Eroilor pe toate liniile.
Imi puteti explica de ce arata asa?
image.jpeg (779.27 KB; downloaded 2741 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
A mai spus #guru odată ( de acolo știu și eu ), se dă cu << rumeguș >> ( vezi că am pus ghilimelele ) pentru a absorbi uleiul de pe traverse.
A mai spus #guru odată ( de acolo știu și eu ), se dă cu << rumeguș >> ( vezi că am pus ghilimelele ) pentru a absorbi uleiul de pe traverse.
- Victor92
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BodoMinea
Câteva sesizări mai târziu, am primit și un răspuns de la adresa de contact a Metrorex.
Am zis să verific, cu aceași soluție software cu care am stabilit că media de funcționare pe 6 luni a fost 50%...
Se pare că da, deși site-ul arată ca în 2006 în continuare și e super stufos și greu de navigat pe mobil, aparent în ultima perioadă problemele de conexiune și/sau redirecționare au fost rezolvate, performanța îmbunătățindu-se în ultimele săptămâni.
Ce să zicem? Felicitări? Măcar merge site-ul oficial, așa cum e el.
BodoMinea wrote:
M-am mai plâns de nenumărate ori și pe forum și la ei pe mail că site-ul este un dezastru...
Funcționează în medie 50% din timp (de multe ori pică seara și o ține așa până la o oarecare oră din noapte... apoi mai pică o dată de dimineață și își revine). Pur și simplu server-ul nu mai răspunde...
Câteva sesizări mai târziu, am primit și un răspuns de la adresa de contact a Metrorex.
raspuns_adresa_metrorex.png (36.6 KB; downloaded 3053 times)
Am zis să verific, cu aceași soluție software cu care am stabilit că media de funcționare pe 6 luni a fost 50%...
performanta_site.png (95.63 KB; downloaded 3053 times)
Se pare că da, deși site-ul arată ca în 2006 în continuare și e super stufos și greu de navigat pe mobil, aparent în ultima perioadă problemele de conexiune și/sau redirecționare au fost rezolvate, performanța îmbunătățindu-se în ultimele săptămâni.
Ce să zicem? Felicitări? Măcar merge site-ul oficial, așa cum e el.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Este ciudat ca atunci cand GE a cumparat Alstom, guvernul francez a zis ca pastreaza ei nuclearul(ca toate nuclearele lor sunt Alstom) si feroviarul(ca toate TGV-urile lor sunt Alstom), acuma vand feroviarul la nemti, dupa ce le-au dat cu tifla la americani, sigur sunt unii pe undeva care se prapadesc de ras.
survola wrote:Pai si daca se unesc ce?, nu mai fura aia?
Am citit undeva că Siemens se va uni cu Alstom într-o nouă companie gigant europeană - Siemens-Alstom.
Deci e clar cine câștiga licitația, nu?
Aici scrie.
Este ciudat ca atunci cand GE a cumparat Alstom, guvernul francez a zis ca pastreaza ei nuclearul(ca toate nuclearele lor sunt Alstom) si feroviarul(ca toate TGV-urile lor sunt Alstom), acuma vand feroviarul la nemti, dupa ce le-au dat cu tifla la americani, sigur sunt unii pe undeva care se prapadesc de ras.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
TGV in state n-ai sa vezi cat timp exista...Boeing!
Era o afacere...nascuta moarta...va cumparam noi ca sa va putem lichida linistiti cu mana noastra...
TGV in state n-ai sa vezi cat timp exista...Boeing!
Era o afacere...nascuta moarta...va cumparam noi ca sa va putem lichida linistiti cu mana noastra...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mcosmin
M4 are deja Siemens. Merkelina va veni sa semneze contractul pentru trenurile de acolo.
M5 ramane pentru Alstom, iar M1/2/3 pentru Bombardier. Au ajuns si CAF din greseala aici, au dat mita la intamplare sa vada ce iese...24 de trenuri.
M4 are deja Siemens. Merkelina va veni sa semneze contractul pentru trenurile de acolo.
M5 ramane pentru Alstom, iar M1/2/3 pentru Bombardier. Au ajuns si CAF din greseala aici, au dat mita la intamplare sa vada ce iese...24 de trenuri.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Stie cineva daca a aparut cumva limitare de viteza in tunelul ce leaga Aurel Vlaicu de Aviatorilor (sens Berceni)? Intreb asta pentru ca trenurile se misca super incet de 3 zile in tunelul asta, iar la curba trenul chiar opreste in tunel si merge apoi cu 20 km/h max.
Stie cineva daca a aparut cumva limitare de viteza in tunelul ce leaga Aurel Vlaicu de Aviatorilor (sens Berceni)? Intreb asta pentru ca trenurile se misca super incet de 3 zile in tunelul asta, iar la curba trenul chiar opreste in tunel si merge apoi cu 20 km/h max.
📖 Pagination options