Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1487278 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 231 232 233 234 235 236 237  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WT_fan06

Pana la urma exista vreo strategie in numerotarea liniilor RATB? Ma refer aici la liniile de autobuz 1xx-3xx. Ce semnificatie ar trebui sa poarte?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

3xx erau linile rapide, de exemplu 311. Oprea cam din două în două stații, de exemplu : Rosetti / Moșilor / Școala Iancului / Piața Iancului / Piața Muncii / Dristor / și așa mai departe.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB TibiV

Ce a uitat sa mentioneze Andrei este ca 3xx dubla linii 1xx.
De exemplu 311 era "cursa rapida" pe traseul 111, care oprea in fiecare statie.

La fel 331 cu 131,  368 si 168 etc. etc. etc.
(Au existat si exceptii,  in care 3xx "nu se pupa" de nici o culoare cu traseul 1xx)

Asta a fost la inceput, dar dupa scurt timp s-a pierdut scopul initial.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Eu ma intreb de ce mai exista 46 si nu sunt mutate tramvaiele pe 55 intre Sfanta Vineri si Republica via Iancului. In afara de aberatia cu linia de pe Dr. Felix care trebuie pastrata libera de masini parcate...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

După părerea mea ( pentru că știu situația de aici, probabil că e și prin alte părți ) linia de pe Basarabiei  - Călărașilor / Chișinău / Șerban Vodă trebuie să intre în reabilitare cât mai repede posibil.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alchimistul

Perfect adevarat, dar 46 tot circula pe ea de 1 an si ceva. Macar sa fie o linie care ajunge in centru, oricum tramvaiele au fost sacrificate

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Sava_6115-6315

46-le ar fi cu adevarat util daca ar realiza o legatura Piata Chibrit- Turda cu Obor. Era buna o bucla de intoarcere la Chibrit precum era prevazuta in proiectul de reabilitare aferent Caii Grivita, dar s-a renuntat la ea... Asta se intampla prin anii 1997-1999. Oricum si o lungire a traseului pe Expozitiei pana la Piata Presei nu ar fi un capat de tara.

Totusi, doar ca sa tina Dr Felix liber, e suficient sa-l duca pe 42 la Banu Manta.....

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

andrei11 wrote:
Da, sunt de acord cu permantizarea lui 655, dar într-o formă ușor modificată, eu i-aș vedea capul în orașul Pantelimon.

Nu am nimic împotriva, și da indicativul ar trebui schimbat, desigur doar indicativul. Poate facem o propunere la RATB.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Daca am fi avut deja autobuze cu sistem de numarare al calatorilor s-ar fi putut trage concluzii mult mai clare intr-o infinitate de situatii (bine, nu de catre noi care probabil nu am fi avut acces la cifre, ci de cei de la RATB). Asta impreuna cu verificarea validarilor care presupun ca e controlata de RATB si acum poate da anumite indicii asupra gradului de incarcare al unor linii vs validari (desi multi probabil au abonamente si ele nu trebuie neaparat validate -cel putin eu cand aveam nu validam mereu). Nu trase concluzii doar pe baza cifrelor, dar identificate situatii de posibile imbunatatiri sau de folosire eficienta a mijloacelor de transport. Daca introduc tramvaiul, linia 655 in baza propunerilor si a realitatilor din teren, sa fie modificata sau nu (asta depinde de traseul de tramvai) si urmarita evolutia pe o perioada de timp. Lucrul asta evident ca poate fi facut si daca n-avem sistemul de numarare, dar ar fi ajutat sa avem asa ceva si sa si functioneze (nu doar sa dea bine pe o lista de dotari). Acum depinde cum gandeste RATB, din partea caruia prea multe sperante n-am la o gandire coerenta si corecta :D

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Subscriu ideii păstrării unui autobuz spre centru în locul lui 655.
Indicativ 174 ar avea o istorie pe zonă. Era vechea conexiune cu autobuzul a șoselei Pantelimon cu centrul orașului. Ce-i drept, alambicată prin Popa Petre și C.A. Rosetti la dus și prin Batiștei la întors, cu traiectoria în Militari via Știrbei Vodă, pe vremea când sensurile unice erau cu totul altfel configurate.
Dar Pantelimon rămâne Pantelimon (orașul, nu șoseaua), iar Rosetti rămâne Rosetti (piața și nu strada).
:-D

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB cris_m

Apropo de 655, pe placuta din statie de la Iancului (cea de dinainte de semafor), sens spre Cora, nu mai apare 655 ci 55

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Misterul deslusit atunci. Revine 55. Dar asta inseamna ca dispare 655? Poate doar se relocheaza statia, e aiurea sa stergi un traseu pt ca bagi altul care nici n-a intrat in circulatie....Plus ca trebuie sa fie si un comunicat ceva...poate il dau azi pentru luni  :?  E de vazut daca si alte placute (sau toate) au fost retusate cu 55 si 655 a disparut. Ar fi aiurea sa dispara asa din prima doar pentru ca apare tramvaiul. Care, daca ne luam dupa ipotetica disparitie a lui 655 -neconfirmata total, va merge la Unirii; de unde intrebarea pe care am pus-o si la topicul respectiv: cum impartim bidirectionalele intre 5 si 55 incat sa nu tragem la maximum de parcul circulant si sa avem si rezerve? Oare un 8+5 ar fi suficient la ore de varf? E oricum maximul pe care il au bidirectionalele. Si apoi retragerea unora in rezerva intre ore de varf.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Dacă il baga pe 55 la intervale de o oră mai bine să lase masina 655 in paralel .
Oricum ăstia de la RATB gandesc cu alt cap decat cel de pe umeri ,si in alta ordine de idei de unde scot ăstia tramvaie pentru acest 55 in caz ca se reia circulatia pana la Granitul?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Asta nu e o veste îmbucurătoare...55 trebuia să întoarcă la Iancului, nu la Unirii.
Și o să facă 2 stații, și înainte și după intersecție, ca 46.

 


Go to page:  1  ... 231 232 233 234 235 236 237  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433394 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use