Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1490307 views
📖 Pagination options
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Nicu24
Cartierul Drumul Taberei de cand a început santierul la metrou a fost dat peste cap la maximum.
In ceea ce priveste transportul de suprafata vina apartine exclusiv celor de la RATB care fac turele,este o bătaie de joc maxima la ora actuala .
Unele trasee de autobuz nici nu isi justifica existenta, nu cunosc in detaliu liniile din Drumul Taberei dar este inadmisibil avand in vedere si aglomerația nesfârșită ca un autobuz sa aiba intervale mari de 20 minute .
Atâta timp cât nu se trimite Corpul de Control al primului ministru peste ăstia de la RATB si sa se faca un audit corect despre situația reala a acestei instituții nu o sa vedem o însănătoșire pe termen mediu si lung.
Nu cred ca sa facut vreodata un astfel de control la sânge la RATB,sa se scoată in evidenta tot ceea ce este putred si sa se încerce revitalizarea companiei.
Zic si eu ..
Cartierul Drumul Taberei de cand a început santierul la metrou a fost dat peste cap la maximum.
In ceea ce priveste transportul de suprafata vina apartine exclusiv celor de la RATB care fac turele,este o bătaie de joc maxima la ora actuala .
Unele trasee de autobuz nici nu isi justifica existenta, nu cunosc in detaliu liniile din Drumul Taberei dar este inadmisibil avand in vedere si aglomerația nesfârșită ca un autobuz sa aiba intervale mari de 20 minute .
Atâta timp cât nu se trimite Corpul de Control al primului ministru peste ăstia de la RATB si sa se faca un audit corect despre situația reala a acestei instituții nu o sa vedem o însănătoșire pe termen mediu si lung.
Nu cred ca sa facut vreodata un astfel de control la sânge la RATB,sa se scoată in evidenta tot ceea ce este putred si sa se încerce revitalizarea companiei.
Zic si eu ..
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Costin
Corpurile de control ale statului sunt glume proaste. Oricum, la RATB cel mult corpul de control al primariei poate ajunge, pentru ca e in ograda lor.
Audit la RATB - clar, mai mult decat necesar. Dar facut de un auditor privat.
Corpurile de control ale statului sunt glume proaste. Oricum, la RATB cel mult corpul de control al primariei poate ajunge, pentru ca e in ograda lor.
Audit la RATB - clar, mai mult decat necesar. Dar facut de un auditor privat.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Nu se va face asa ceva. Sunt mult prea multe mizerii ascunse si care trebuie sa ramana asa. Ca mai peste tot. De aceea nici transformarea RATB in SC nu se va face decat daca unii sau altii vor considera ca e o noua modalitate care le va servi tot propriilor lor interese. Sa nu ne pacalim ca daca RATB devine SC se schimba ca broasca-n print. Deloc. Doar ca asa macar ar putea accesa fondurile europene de care e nevoie......e cam singura chestie pozitiva pe care o vad ca ar iesi (constransi fiind pana la urma si de realitatile din teren).
Nu se va face asa ceva. Sunt mult prea multe mizerii ascunse si care trebuie sa ramana asa. Ca mai peste tot. De aceea nici transformarea RATB in SC nu se va face decat daca unii sau altii vor considera ca e o noua modalitate care le va servi tot propriilor lor interese. Sa nu ne pacalim ca daca RATB devine SC se schimba ca broasca-n print. Deloc. Doar ca asa macar ar putea accesa fondurile europene de care e nevoie......e cam singura chestie pozitiva pe care o vad ca ar iesi (constransi fiind pana la urma si de realitatile din teren).
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
survola
Dupa părerea mea, mai mult de 2-3 linii pe o strada e pierdere de bani. Ar trebui reduse din linii si populate mai bine cu vehicule. Intervale de succedare mai bune si legături intre ele.
De exemplu (ipotetic) de la Unirii la Eroilor o singura linie, la 3-4 minute. De acolo una perpendiculară, spre Gara, la 3-4 minute. De acolo, la 3-4 minute pe Calea Griviței. Iar biletele sa fie pe o oră (sau ceva de acest gen).
Altfel, avem linii de oriunde spre toate directiile, la 30 minute, deci practic inutile.
Dupa părerea mea, mai mult de 2-3 linii pe o strada e pierdere de bani. Ar trebui reduse din linii si populate mai bine cu vehicule. Intervale de succedare mai bune si legături intre ele.
De exemplu (ipotetic) de la Unirii la Eroilor o singura linie, la 3-4 minute. De acolo una perpendiculară, spre Gara, la 3-4 minute. De acolo, la 3-4 minute pe Calea Griviței. Iar biletele sa fie pe o oră (sau ceva de acest gen).
Altfel, avem linii de oriunde spre toate directiile, la 30 minute, deci practic inutile.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Daca si cand se vor introduce titlurile de transport cu validitate in minute atunci probabil se vor reorganiza ca lumea traseele de la suprafata. La Iasi se vor introduce in curand si se vorbeste de o reorganizare in primavara viitoare dupa ce vin si ultimele din Isuzurile cumparate in vara. Sa vedem ce o da.
Daca si cand se vor introduce titlurile de transport cu validitate in minute atunci probabil se vor reorganiza ca lumea traseele de la suprafata. La Iasi se vor introduce in curand si se vorbeste de o reorganizare in primavara viitoare dupa ce vin si ultimele din Isuzurile cumparate in vara. Sa vedem ce o da.
- V3nt0R
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
V3nt0R
Nu cred ca la Bucuresti treaba cu valabilitatea calatoriei pe o perioada de n minute poate functiona, traficul este mult prea imprevizibil, unele trasee vin mult prea greu fata de altele care vin usor, si nu-ti poti planifica calatoria la minut etc.
Nu cred ca la Bucuresti treaba cu valabilitatea calatoriei pe o perioada de n minute poate functiona, traficul este mult prea imprevizibil, unele trasee vin mult prea greu fata de altele care vin usor, si nu-ti poti planifica calatoria la minut etc.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Bineinteles ca la Bucuresti trebuie masuri complementare pentru implementarea a asa ceva. Benzi unice, parcari, prioritizarea transportului in comun in intersectii, separarea liniilor de tramvai de trafic acolo unde se poate. Intai sa asiguram cadrul utilizarii in parametri optimi a unor astfel de titluri de transport.
Imi vine rau cand vad ca in 27 ani nu suntem practic nicaieri cu transportul in comun. N-avem statii ca lumea (bine ca punem pamant de flori sau gazon pe unele din ele ca sa aiba motz rahatul), placute in statii ca lumea, harti cu traseele in statiile principale (actualizate, nu uitate de Dumnezeu), sistem de anunt electronic in statii (daca nu in toate, macar in 3/4 din ele) etc etc etc.
Bineinteles ca la Bucuresti trebuie masuri complementare pentru implementarea a asa ceva. Benzi unice, parcari, prioritizarea transportului in comun in intersectii, separarea liniilor de tramvai de trafic acolo unde se poate. Intai sa asiguram cadrul utilizarii in parametri optimi a unor astfel de titluri de transport.
Imi vine rau cand vad ca in 27 ani nu suntem practic nicaieri cu transportul in comun. N-avem statii ca lumea (bine ca punem pamant de flori sau gazon pe unele din ele ca sa aiba motz rahatul), placute in statii ca lumea, harti cu traseele in statiile principale (actualizate, nu uitate de Dumnezeu), sistem de anunt electronic in statii (daca nu in toate, macar in 3/4 din ele) etc etc etc.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
Credeți ca 655 ar trebui păstrat după ce se da drumul la tramvai spre Granitul? Eu personal cred ca a fost cea mai buna linie naveta înființata vreodată. Linia este utilizată pe toată lungimea inclusiv pe tronsonul Traian - Rosetti unde nu circula tramvai (se intercalează foarte bine cu 311 și are in permanenta călători), cât și pe Iancului și Pantelimon unde preia foarte bine surplusul de călători. Pe deasupra este și o foarte buna legătura Est-Centru. Aștept opiniile voastre, mulțumesc.
Credeți ca 655 ar trebui păstrat după ce se da drumul la tramvai spre Granitul? Eu personal cred ca a fost cea mai buna linie naveta înființata vreodată. Linia este utilizată pe toată lungimea inclusiv pe tronsonul Traian - Rosetti unde nu circula tramvai (se intercalează foarte bine cu 311 și are in permanenta călători), cât și pe Iancului și Pantelimon unde preia foarte bine surplusul de călători. Pe deasupra este și o foarte buna legătura Est-Centru. Aștept opiniile voastre, mulțumesc.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Nu ma pot pronunta pt ca nu cunosc linia dar se poate face o adresa la RATB premergatoare reluarii circulatiei cu tramvaie cerand mentinerea ei (cu argumente). Plus ca presupun ca vorbesti de momentul cand rondul la Granitul va fi unul normal altfel un 55 pe vechiul traseu ar desfiinta 5-ul din motive obiective. Sau ar tine parcul de bidirectionale intins la maximum fara probabilitate de eroare.
Nu ma pot pronunta pt ca nu cunosc linia dar se poate face o adresa la RATB premergatoare reluarii circulatiei cu tramvaie cerand mentinerea ei (cu argumente). Plus ca presupun ca vorbesti de momentul cand rondul la Granitul va fi unul normal altfel un 55 pe vechiul traseu ar desfiinta 5-ul din motive obiective. Sau ar tine parcul de bidirectionale intins la maximum fara probabilitate de eroare.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
In orice situație, in care se propune desființarea liniei.
In orice situație, in care se propune desființarea liniei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
Da, sunt de acord cu permantizarea lui 655, dar într-o formă ușor modificată, eu i-aș vedea capul în orașul Pantelimon.
Da, sunt de acord cu permantizarea lui 655, dar într-o formă ușor modificată, eu i-aș vedea capul în orașul Pantelimon.
- V3nt0R
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
V3nt0R
655 are uneori un interval haotic, dar cred este foarte utilizata de cand a fost infiintata in aceasta formula. Totusi, cred ca nu ar mai avea calatori cand vor reveni tramvaiele, au destule linii de autobuz din Bucuresti nevoie de mariri de parc, nu prea ne putem permite o linie noua creata de la 0 ce ar avea nevoie macar de 10 autobuze pe acest traseu, daca vrei sa mentii un interval decent si sa nu o fi creeat degeaba .
655 are uneori un interval haotic, dar cred este foarte utilizata de cand a fost infiintata in aceasta formula. Totusi, cred ca nu ar mai avea calatori cand vor reveni tramvaiele, au destule linii de autobuz din Bucuresti nevoie de mariri de parc, nu prea ne putem permite o linie noua creata de la 0 ce ar avea nevoie macar de 10 autobuze pe acest traseu, daca vrei sa mentii un interval decent si sa nu o fi creeat degeaba .
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
rosetti61
Referitor la 655, daca se permanentizeaza, sa ii schimbe indicativul in ceva de gen x55, sau 322, 324, sa nu ramanem cu tot felul de 6xx (asa se poate aplica si la 682 - nu umbla la el "ca asa s-a obisnuit lumea" - 109, 209 sai 382 scrie pe el). 6xx si unele 5x la tramvaie sunt destinate liniilor temporare; in caz ca la tramvai s-a intrat in interval si pentru linii normale se poate folosi foarte bine "linia naveta de tramvai 6xy"). Sa il vedem si pe 668 - va ramane asa, va fi desfiintat ori va primi si el un numar - 108, 215. Indicativele de forma 6xx ar trebui sa fie acordate liniilor temporare cu o functionare nu mai mare de un an, ce e mai mult de atat se poate considera ca si linie normala, numerotata corespunzator.
Referitor la 655, daca se permanentizeaza, sa ii schimbe indicativul in ceva de gen x55, sau 322, 324, sa nu ramanem cu tot felul de 6xx (asa se poate aplica si la 682 - nu umbla la el "ca asa s-a obisnuit lumea" - 109, 209 sai 382 scrie pe el). 6xx si unele 5x la tramvaie sunt destinate liniilor temporare; in caz ca la tramvai s-a intrat in interval si pentru linii normale se poate folosi foarte bine "linia naveta de tramvai 6xy"). Sa il vedem si pe 668 - va ramane asa, va fi desfiintat ori va primi si el un numar - 108, 215. Indicativele de forma 6xx ar trebui sa fie acordate liniilor temporare cu o functionare nu mai mare de un an, ce e mai mult de atat se poate considera ca si linie normala, numerotata corespunzator.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
drbm
Cu sau fără tramvai, 655 își justifică pe deplin existența, atâta timp cât M5 nu ajunge să preia fluxul pe axa respectivă.
Dacă ne gândim nițel, avem ca ținte Facultatea de Instalații, Universitatea, Institutul de Arhitectură, ceva licee dintre care Mihai Viteazul fix pe axa respectivă, toate dincolo de piața Iancului. 104 nu face acest oficiu de transport, legat fiind de Bd. Unirii. Ca să nu mai vorbim de faptul că legătura benefică la Rosetti cu mijloacele de transport care leagă centrul cu vestul orașului. Linia merită menținută! Doar renumerotată. 174 vă spune ceva?
Cu sau fără tramvai, 655 își justifică pe deplin existența, atâta timp cât M5 nu ajunge să preia fluxul pe axa respectivă.
Dacă ne gândim nițel, avem ca ținte Facultatea de Instalații, Universitatea, Institutul de Arhitectură, ceva licee dintre care Mihai Viteazul fix pe axa respectivă, toate dincolo de piața Iancului. 104 nu face acest oficiu de transport, legat fiind de Bd. Unirii. Ca să nu mai vorbim de faptul că legătura benefică la Rosetti cu mijloacele de transport care leagă centrul cu vestul orașului. Linia merită menținută! Doar renumerotată. 174 vă spune ceva?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination