Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1490296 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Ce reabilitari de linii cand ei ca institutie nu sunt in stare sa aiba grija de ograda lor personală, atata incompetenta si nesimtire ca la aceasta institutie publica eu nu am mai vazut .
Cel putin la raspunsurile la petitii raspund in 2 peri si nu accepta sfaturi concrete care sa imbunatateasca transportul in comun ,de bine ce stiu ei mai bine se duce naiba transportul in comun cu atatia incompetenti pe acolo .
Exemplul cel mai concret sunt tramvaiele 108 si 200 pe care ar putea sa le puna la traseu la munca si nu sa stea in depou ,ar fi o gura de oxigen pentru liniile Depoului Titan .
Reabilitarile de linii tin de PMB si se puteau aloca pana acum niste bani frumosi pentru reabilitarea liniilor de pe Basarabia ,Sincai ,Bucurestii Noi etc.
Unde nu e cap ,e vai de calatori !.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V3nt0R

O intrebare foarte retorica, la care nu astept niciun raspuns logic pentru ca nu exista logica in asemenea intamplari : ma ratbule, ma baieti... In statia Favorit din faimosul cartier Drumul Taberei, trec urmatoarele linii de transport in comun : 69, 90, 93, 105, 126, 168, 268, 368, 668. 9 linii de transport in comun. Pai si atunci, daca trec 9 linii de transport in comun pe aici, de ce am stat eu 15 minute intr-o statie semi full de oameni, pana a venit un 69 obosit, hamesit, plin si inclinat pe o parte, sa ne duca spre centru ? ( deci eram pe sensul in care toate aceste trasee veneau din cartier ) . De ce, de fiecare data cand sunt pe la AFI sau prin zona Razoare, singurul traseu care salveaza ziua, din acest amalgam de trasee fara sens este intotdeauna 69, ale carui vehicule sunt mereu la fel de full, pentru ca practic, are aproape rolul de a tine locul metroului in acest cartier pana cand el se construieste .

Stau in Pantelimon si in Berceni. In Pantelimon, cu situatia tramvaielor de acum, intre Granitul si Delfinului exista o singura linie pe care iti poti pune baza. 104. 655 este o gluma care uneori uita cate o ora sa apara, 243 este si el rarut, un intreg cartier de blocuri isi pune speranta intr-o singura linie. Linie care are de mers destul, si prin destule ambuteiaje pana sa ajunga in inima Pantelimoneza. Exceptand foarte rare situatii, nu stai peste 10 minute in statie. Pur si simplu nu se intampla. Un singur traseu isi face treaba cu brio.

In Berceni, stau pe linia lui 77 si 381. Doar 2 trasee. Si daca iti doresti sa stai mai mult de 5 minute in statie fara sa vina ceva, nu se intampla. Giulesti + Bucurestii Noi + Chitila nu sunt strabatute la un loc de 9 trasee. Rahova si Ferentari nu sunt strabatute la un loc de 9 trasee. Si totusi RATB isi face treaba bine pe acolo. A avut ceva probleme de-a lungul timpului in Giulesti, dar s-au rezolvat. Pentru cine nu cunoaste Bucurestiul sau transportul in comun, sa ajunga in Drumul Taberei si sa vada o jungla de linii duce direct la concluzia ca toate acele linii + 41 + viitor metrou inseamna ca oamenii astia au cele mai multe legaturi cu restul orasului din capitala si ca sunt * blessed * .

Am inteles ca Ceausescu ii considera burghezi si i-a ocolit cu metroul, dar astia de acum ce au cu voi ? De ce toata lumea responsabila de transportul in comun din capitala simte nevoia sa trolleze cartierul Drumul Taberei ?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

@V3nt0R: In privinta cartierului Drumul Taberei, iti pot oferi un raspuns.

Sa urmarim situatia din 2011 - cu aproximatie -  dintr-o zi lucratoare, dimineata, la o ora de varf (inainte de inceperea lucrarilor la faimosul metrou):
Linia 69 venea la un interval de 5 minute;
Linia 71 avea 6 ture in timpul saptamanii;
Linia 90 - Interval de 15-20 de minute;
Linia 91 - Interval de 10 minute;
Linia 93 - 7 ture in timpul saptamanii;
Linia 105 - Interval de 10 minute;
Linia 126 - Erau 7 ture dimineata, interval de 13-15 minute;
Linia 168 - Interval de 10 minute;
Linia 268 - Interval de 15 minute;
Linia 368 - Interval de 3-5 minute (erau 22 de autobuze la schimbul 1).

Ce avem acum (2017):
Linia 69: Interval 7-10 minute;
Linia 90: Interval de 20-30 de minute;
Linia 93: Interval de 8-15 minute;
Linia 105: Interval 15-20 de minute;
Linia 126: Un autobuz la 90 de minute!
Linia 168: Interval de succedare 12-15 minute;
Linia 268: Interval de succedare 20-30-40 minute;
Linia 368: Interval de succedare 5-9 minute;
Linia 668: Interval de succedare 20 de minute.

De aici te las sa tragi concluziile ...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V3nt0R

Hmm, pai prima concluzie ar fi ca domnii de la RATB n-au inteles ca trebuie sa reconfigureze traseele si eventual sa reduca parcul RATB in cartier DUPA ce se finalizeaza magistrala de metrou, nu in timp ce se lucreaza la ea, iar a doua concluzie ar fi ca soferii de pe 168 si 368 fura cu destula foame din ture, pentru ca traseele alea n-au intervalul asta nici in vise. Autobuzele de pe 268 si 668 trebuiesc unite cumva cu cele de pe 168 si 368, iar 126 e din alt film si are nevoie de un cu totul alt traseu .

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Nu am mai folosit 126 de prin 2006 cand mi se pare ca erau DAC sau Ikarus pe ele (nu mai imi aduc aminte) dar nu stiam ca a ajuns atat dar atat de rau...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

@V3nt0R: Soferii de pe liniile 168 si 368 NU fura din curse (probabil asta voiai sa spui)! Autobuzele pleaca la interval din Brincusi/Valea Oltului, dar pe traseul, timpii intre autobuze se maresc din cauza numarului mare de masini si a strazilor inguste din cartier (cel mai bun exemplu e Strada Valea Oltului unde de la 7 dimineata e crima si pedeapsa). Sa luam exemplu: ce vina are un sofer de pe linia 368 daca in momentul in care face stanga de la platforma pe Valea Oltului e ditamai coada, iar pe parcurs autobuzele nu pot pleca din statii pentru ca sunt pline din cauza numarului mare de calatori?

Valabil si pentru 168, 268, 668 si alte linii din oras.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Atata timp cat nu exista un control la sânge la RATB nu se va face nimic concret in privinta transportului in comun .
Eu nu inteleg de ce se fura ture de soferi ?Nu sunt mulțumiri de slujba lor ?
Intervalele alea sunt jenante pur si simplu, atata cat de infecta si putredă e aceasta institutie tinuta pe bani publici .

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

@Nicu24: Soferii nu au nicio vina! Degeaba bagi autobuze si la 3 minute, daca strazile pe care circula sunt blocate!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Strada Valea Oltului este un exemplu de cretinism capitalist tipic. Eu am prins zona când se treierea grâu dincolo de stradă...Trebuiau să o facă atunci, imediat după 1989, la 3 benzi / sens + scuar + bandă de parcare în spic. Repet, era ditamai câmpul după stradă.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Victor 92 si asta e adevarat însă nici intervale de 30 minute la autobuze in general pare o bătaie de joc sincer .

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

@Nicu24: O vina o au si cei care fac aceste itinerarii, dar oamenii de sus prefera sa trimita 4 autobuze inutil sa care elevii lu' Firea din Rahova ...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB V3nt0R

Aud prea des scuza cu traficul afectand liniile din Drumul Taberei, n-o halesc deloc, 381 pe axa nord sud poate da de blocaje mult mai grele spre Tineretului sau in Pasajul Unirii, 385 are blocaj pe Ghencea si 13 Septembrie aproape toata ziua, 104 are mai mereu blocaj intre Natiunile Unite si Unirii, Colentina intre Bucur Obor si Doamna Ghica e full zilnic, da, seara intre 5 si 7 si ceva la Academia Militara sens spre cartiere e belea, vorbim insa de restul zilei, vorbim de sensul spre centru, in nicio alta zona din Bucuresti nu e batjocura care este pe liniile din Drumul Taberei la orice ora. Iuliu Maniu. Mai are rost sa il folosim ca exemplu ? 136 si 336 merg aproape mereu la un interval super decent, 62 la fel, care e troleibuz, 137 la fel care are ditamai traseul. Pe partea cealalta, 178, are blocaj si in Crangasi dimineata si seara, si pe Iuliu Maniu aproape toata ziua. Interval super decent, mici decalaje si trenulete, nimic insa asemanator cu bataia de joc din Drumul Taberei .

Imi pare rau, dar nu cred in inocenta celor de pe traseele cu x68. Se fac manevre la curse. Drumul Taberei nu e cartierul asta impanzit de trafic si de blocaje pe care il justificati unii, doar pt ca o ramura de la Eroilor e plina seara o ora si putin.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB TibiV

andrei11 wrote:
Strada Valea Oltului este un exemplu de cretinism capitalist tipic. Eu am prins zona când se treierea grâu dincolo de stradă...Trebuiau să o facă atunci, imediat după 1989, la 3 benzi / sens + scuar + bandă de parcare în spic. Repet, era ditamai câmpul după stradă.


Andrei, aici este o problema mai degraba istorica decat urbanistica...

Iti amintesti in mod sigur cand in anii '80 Ceausescu a decis sa "folosim fiecare petec de pamant" pentru agricultura, si se dadeau la TV(R) reportaje cu "gospodarii care planteaza rosii langa blocuri".
Dar pentru ca recolta de rosii dintre blocuri era prea mica, tot in '80 a decis "intensificarea folosirii terenului". Si atunci a mai insamantat... niste blocuri! In anii aia a mai plantat/prasit/recoltat niste blocuri noi printre blocurile existente.
In cartierul Titan (cartierul copilariei/tineretii mele) au construit multe astfel de "blocuri plomba" in zone care inainte au fost foarte aerisite, dar le-au sufocat fix prin metoda asta...

Dupa '89 problema a fost fi invers...
Toata lumea voia "retrocedari"... Ce exproprieri sa cutezi sa mai faci imdeiat dupa "nea Nicu? Nu, la litru!".. ;)

Ceea ce spui tu da, are logica...
Dar inaplicabila dupa '89.
Este fix cazul Caii Calarasi, pe care amandoi o stim foarte bine cum arata in urma cu +30 de ani.
Ceausescu a demolat tot si a largit strada.
Dar nu a apucat sa demoleze/largeasca intre Hala Traian si (actuala) Piata Coposu.
Crezi ca cineva (primarie/guvern) ar fi indraznit imediat dupa '89 sa continue "sistematizarea" inceputa de Ceausescu ?
Iar acum, ca avem legi cat de cat, largirea Caii Calarasi ar presupune exproprieri atat de scumpe incat mai bine faci metrou...
Asa ca am ramas cu o Cale Calarasi aproape inutilizabila.

Ce vreau sa spun este ca ceea ce nu a demolat/largit impuscatu' asa ramane, nu cred ca va mai face vreun primar.
Sa comparam cu Fabrica de Glucoza, unde largirea presupune demolari minime, in principal este vorba doar despre exproprieri terenuri - si mama-mama ce "bine merge" proiectul ala...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

In Drumul Taberei autobuzele sunt o batjocura, troleibuzele nu mai sunt. Foarte buna analiza ta, Victor.
Nici tramvaiele de pe Timisoara nu mai sunt ce au fost, 25 cred ca vine la 10 minute, 8 si 35 poti sa nici nu le iei in calcul, la ce interval au, eventual considerate bonus.
Sunt foarte curios ce se va intampla si in Berceni dupa ce vor da drumul troleibuzelor peste pasaj. Acum e OK pentru ca merg oamenii pe picioare pana la rond si troleibuzele nu stau foarte mult la semafoare.
Asta nu este parc sa infiintezi linii noi, sfidare si batjocura.
Off topic: am prins blocaj de 15 minute pe Bd. Eroilor, ce mai urmeaza... sa se dea cu spatele toata ziua ca sa se poata iesi dintr-o intersectie.

 


Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433592 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use