Topic: Soluția potrivită pentru transportul public bucureștean
202 posts, 100850 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Puss in Boots
Buna solutia dar cred ca mergea si cea propusa de JICA (corespondenta cu M1 in zona Horoscop si cu M2 in zona Unirea Shopping center. Pe oricare o primesc cu bratele deschise doar sa se faca.
Buna solutia dar cred ca mergea si cea propusa de JICA (corespondenta cu M1 in zona Horoscop si cu M2 in zona Unirea Shopping center. Pe oricare o primesc cu bratele deschise doar sa se faca.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
andrei11
Sunt prea multe conflicte de trafic ( majore ) la JICA.
Sunt prea multe conflicte de trafic ( majore ) la JICA.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Puss in Boots
Dupa cum ziceam, sa o faca si levitand
Dupa cum ziceam, sa o faca si levitand
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
andrei11
Iar legătura cu M 1 este deja făcută, este fostul acces, trebuie să desființeze magazinul acela.
Iar legătura cu M 1 este deja făcută, este fostul acces, trebuie să desființeze magazinul acela.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Puss in Boots
Din ce stiti voi, Primaria are in vedere asa ceva fie si pe o lista acolo sau nu? Nu mai devreme de acum vreo 2 ani cred poate 3 zicea unul din Primarie ca ar lega capatul lui 32 cu cel de la V.Parvan ioc.
Din ce stiti voi, Primaria are in vedere asa ceva fie si pe o lista acolo sau nu? Nu mai devreme de acum vreo 2 ani cred poate 3 zicea unul din Primarie ca ar lega capatul lui 32 cu cel de la V.Parvan ioc.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Nicu24
Trebuie sa mai ai si cu cine sa realizezi un astfel de proiect, eu unul nu vad ca refacerea liniei de tramvai sa se faca in viitorul apropiat
Degeaba tipa Firea din toti bojocii ca lumea sa foloseasca mai mult transportul in comun in defavoarea masinii personale daca nu se face nimic concret .
Piata Unirii la ora actuala este sufocată de trafic la orice oră, chestia asta asa cum am mai spus trebuia realizata in anii '90 ,acum este cam tarziu, imaginati-va doar ce haos o sa fie daca se pune in practica un astfel de proiect .
Sa presupunem ca se realizeaza in sfarsit legatura asta desființată in anii 80 de Ceaușescu, cat timp ar lua aceasta lucrare fara întreruperea circulației??
Trebuie sa mai ai si cu cine sa realizezi un astfel de proiect, eu unul nu vad ca refacerea liniei de tramvai sa se faca in viitorul apropiat
Degeaba tipa Firea din toti bojocii ca lumea sa foloseasca mai mult transportul in comun in defavoarea masinii personale daca nu se face nimic concret .
Piata Unirii la ora actuala este sufocată de trafic la orice oră, chestia asta asa cum am mai spus trebuia realizata in anii '90 ,acum este cam tarziu, imaginati-va doar ce haos o sa fie daca se pune in practica un astfel de proiect .
Sa presupunem ca se realizeaza in sfarsit legatura asta desființată in anii 80 de Ceaușescu, cat timp ar lua aceasta lucrare fara întreruperea circulației??
- drbm
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
drbm
Soluții se găsesc, dacă se vrea. Planificare din vreme, traversările axelor rutiere rezolvate pe timpul verii, devierea traficului oricum va fi mult mai redusă decât balamucul unui metrou, cândva în orizontul îndepărtat. Dacă nu facem nimic acum, situația va fi din ce în ce mai gravă.
Soluții se găsesc, dacă se vrea. Planificare din vreme, traversările axelor rutiere rezolvate pe timpul verii, devierea traficului oricum va fi mult mai redusă decât balamucul unui metrou, cândva în orizontul îndepărtat. Dacă nu facem nimic acum, situația va fi din ce în ce mai gravă.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
shoppy
Este nevoie de bani, degeaba se tot vorbeste despre solutii si despre de unde trebuie sa inceapa restructurarea, daca n-ai bani degeaba se cauta solutii si se fac restructurari, toate ajung la rezultate teoretice care incep cu "daca am fi avut fonduri".
Este nevoie de bani, degeaba se tot vorbeste despre solutii si despre de unde trebuie sa inceapa restructurarea, daca n-ai bani degeaba se cauta solutii si se fac restructurari, toate ajung la rezultate teoretice care incep cu "daca am fi avut fonduri".
- drbm
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
drbm
Banii sunt. Greșit sunt făcute prioritățile alocării lor. Cât costă voucherele de biciclete? Dar donațiile pentru "mântuire"? Dar statuia din Aleea Circului? Dar alveola de la Primărie? Dar concursul de balcoane? Exemple mai sunt, desigur.
Banii sunt. Greșit sunt făcute prioritățile alocării lor. Cât costă voucherele de biciclete? Dar donațiile pentru "mântuire"? Dar statuia din Aleea Circului? Dar alveola de la Primărie? Dar concursul de balcoane? Exemple mai sunt, desigur.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Nicu24
Si chiar daca sunt bani in buget nu cred ca RATB si primăria isi asuma un astfel de proiect sa blocheze Piata Unirii pentru refacerea tronsonului scos in anii 80.
Ar fi o nebunie curata ,va dati seama ce scandal ar fi cu soferii? plus ca sunt si linii de autobuz .
Astea- s sunt vise umede!
Si chiar daca sunt bani in buget nu cred ca RATB si primăria isi asuma un astfel de proiect sa blocheze Piata Unirii pentru refacerea tronsonului scos in anii 80.
Ar fi o nebunie curata ,va dati seama ce scandal ar fi cu soferii? plus ca sunt si linii de autobuz .
Astea- s sunt vise umede!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
andrei11
# Nicu24
Studiază desenele lui Robert 24. Nu e chiar așa de mare deranjul, evident să se dorească. Și mai e ceva, bani se găsesc și pentru Catedrală, beculețe, biciclete, Pomul de Crăciun, că acum vine Revelionul, etc. Numai că sunt prost folosiți.
# Nicu24
Studiază desenele lui Robert 24. Nu e chiar așa de mare deranjul, evident să se dorească. Și mai e ceva, bani se găsesc și pentru Catedrală, beculețe, biciclete, Pomul de Crăciun, că acum vine Revelionul, etc. Numai că sunt prost folosiți.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Nicu24
Andrei si eu imi doresc din tot sufletul sa se refacă legatura asta de tramvai cu Piata Sfântă Vineri, evident ca se cheltuie banul public pe tot felul de prostii si nu pe ce este prioritar pentru Bucuresti ca sa dea bine in fata electoratului votant .
Eu sunt pentru refacerea liniei de legatura cu Sfânta Vineri dar important este sa se vrea cu adevarat .
Dacă nu se apuca Ceausescu sa demoleze Piata Unirii in anii 80 si astazi aveam legatura asta dorita de multi .
Andrei si eu imi doresc din tot sufletul sa se refacă legatura asta de tramvai cu Piata Sfântă Vineri, evident ca se cheltuie banul public pe tot felul de prostii si nu pe ce este prioritar pentru Bucuresti ca sa dea bine in fata electoratului votant .
Eu sunt pentru refacerea liniei de legatura cu Sfânta Vineri dar important este sa se vrea cu adevarat .
Dacă nu se apuca Ceausescu sa demoleze Piata Unirii in anii 80 si astazi aveam legatura asta dorita de multi .
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
Puss in Boots
N-as baga mana in foc ) dar sa privim in viitor, trecutul e bun facut.
N-as baga mana in foc ) dar sa privim in viitor, trecutul e bun facut.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean
drbm
Summitul Railway PRO:
RATB intentioneaza sa dezvolte o retea de metrou usor
5 octombrie 2017
http://clubferoviar.ro/summitul-railway...trou-usor/
Regia Autonoma de Transport Bucuresti, RATB, intentioneaza sa formeze o retea de metrou usor in capitala, prin constructia de noi linii care sa asigure conexiuni cu liniile existente. In prezent, ruta de tramvai 41 este singura linie de metrou usor din Bucuresti. “Vrem sa dezvoltam reteaua de tramvai din Bucuresti pentru a raspunde viitoarei cereri de mobilitate. Avem un proiect ce vizeaza constructia unei linii de metrou usor care sa faca legatura intre linia de tramvai 32 si 21, ambele situate in centrul orasului,” a declarat Sorin Negrea, Expert Transport Public si Mobilitate, RATB, in cadrul Summitului de Investitii Railway PRO, organizat de catre Club Feroviar si Railway PRO, cu sprijinul Asociatiei Industriei Feroviare din Romania, la Bucuresti, in perioada 3 – 4 octombrie.
Este nevoie de dezvoltarea sistemului de transport public pe sina deoarece “cresterea calitatii serviciului de transport public este singura solutie la traficul infernal din Bucuresti, iar extinderea retelei de tramvai prin linii proprii, este o solutie cu sanse mari de aplicare,” a explicat Negrea.
Proiectele de metrou usor fac parte din Planul de Mobilitate Urbana Durabila (PMUD) – 2030 care are ca scop dezvoltarea si integrarea sistemului de transport in Bucuresti si Judetul Ilfov. In ceea ce priveste sistemul de tramvai, PMUD mentioneaza ca este necesara dezvoltarea retelei de tramvai, achizitionarea de noi vehicule, reabilitarea depourilor si a statiilor de tramvai. In acest an, PMUD a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
In prezent, sistemul de tramvai include 286 km de linie cu 24 de rute, reteaua oferind linii radiale si orbitale in suburbie, in cea mai mare parte linii orbitale in apropiere de centrul orasului. In general, calea de rulare este retrogradata pentru a imparti spatiul pe carosabil, cu traficul auto, ceea ce are un impact asupra vitezei si calitatii. Astfel, sunt necesare masuri mai ample pentru a da o prioritate mai mare tramvaielor, separarea fizica si controlul semnalelor de trafic.
Este de mentionat faptul ca, pentru optimizarea serviciilor si cresterea atractivitatii transportului public, in cadrul PMUD este mentionata achizitia a 300 de tramvaie (dar si 100 troleibuze si 500 autobuze) si modernizarea infrastructurii de tramvai si extinderea acesteia cu 41 km de cale dubla si modernizarea a 1800 de statii.
Summitul Railway PRO:
RATB intentioneaza sa dezvolte o retea de metrou usor
5 octombrie 2017
http://clubferoviar.ro/summitul-railway...trou-usor/
Regia Autonoma de Transport Bucuresti, RATB, intentioneaza sa formeze o retea de metrou usor in capitala, prin constructia de noi linii care sa asigure conexiuni cu liniile existente. In prezent, ruta de tramvai 41 este singura linie de metrou usor din Bucuresti. “Vrem sa dezvoltam reteaua de tramvai din Bucuresti pentru a raspunde viitoarei cereri de mobilitate. Avem un proiect ce vizeaza constructia unei linii de metrou usor care sa faca legatura intre linia de tramvai 32 si 21, ambele situate in centrul orasului,” a declarat Sorin Negrea, Expert Transport Public si Mobilitate, RATB, in cadrul Summitului de Investitii Railway PRO, organizat de catre Club Feroviar si Railway PRO, cu sprijinul Asociatiei Industriei Feroviare din Romania, la Bucuresti, in perioada 3 – 4 octombrie.
Este nevoie de dezvoltarea sistemului de transport public pe sina deoarece “cresterea calitatii serviciului de transport public este singura solutie la traficul infernal din Bucuresti, iar extinderea retelei de tramvai prin linii proprii, este o solutie cu sanse mari de aplicare,” a explicat Negrea.
Proiectele de metrou usor fac parte din Planul de Mobilitate Urbana Durabila (PMUD) – 2030 care are ca scop dezvoltarea si integrarea sistemului de transport in Bucuresti si Judetul Ilfov. In ceea ce priveste sistemul de tramvai, PMUD mentioneaza ca este necesara dezvoltarea retelei de tramvai, achizitionarea de noi vehicule, reabilitarea depourilor si a statiilor de tramvai. In acest an, PMUD a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
In prezent, sistemul de tramvai include 286 km de linie cu 24 de rute, reteaua oferind linii radiale si orbitale in suburbie, in cea mai mare parte linii orbitale in apropiere de centrul orasului. In general, calea de rulare este retrogradata pentru a imparti spatiul pe carosabil, cu traficul auto, ceea ce are un impact asupra vitezei si calitatii. Astfel, sunt necesare masuri mai ample pentru a da o prioritate mai mare tramvaielor, separarea fizica si controlul semnalelor de trafic.
Este de mentionat faptul ca, pentru optimizarea serviciilor si cresterea atractivitatii transportului public, in cadrul PMUD este mentionata achizitia a 300 de tramvaie (dar si 100 troleibuze si 500 autobuze) si modernizarea infrastructurii de tramvai si extinderea acesteia cu 41 km de cale dubla si modernizarea a 1800 de statii.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination