Topic: Accidente / incidente
5182 posts, 1453808 views
📖 Pagination options
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
MikeT
Ar fi fost interesant daca il filmai si apoi chemai politia, sa-i dea o amenda in baza legii 61/1991. Unii chiar nu inteleg conceptul de civilizatie si au impresia ca se pot comporta ca animalele turbate.
Victor92 wrote:
Si cand i-am atras asta "domnului" din dreapta soferului din poza, a inceput sa ma injure, asa cum a ridicat tonul la manipulanta de pe #241 care, saraca, nu avea nicio vina ...
Ar fi fost interesant daca il filmai si apoi chemai politia, sa-i dea o amenda in baza legii 61/1991. Unii chiar nu inteleg conceptul de civilizatie si au impresia ca se pot comporta ca animalele turbate.
- Victor92
-
Posted:
-
- neoman
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
neoman
Salut. M-am nimerit si eu prin zona cand a fost blocajul. In spatele lui 241 mai erau 2 Tatre si 2 V3A ( eu fiind in ultimul V3A). Parea ca incercau sa cupleze cumva Tatra cu 241 cand am trecut pe langa tramvaie. Probabil ca nu au reusit din ce am citit mai sus. Sunt un pic nelamurit totusi. Tramvaiul blocat era primul in statie la AFI inspre Razoare. Tramvaiele care trebuiau sa il traga pe 241 erau cele care faceau stanga de pe Vasile Milea spre Razoare nu? Asta ar fi insemnat sa dea cu spatele in intersectie ca sa se cupleze si sa il traga pe 241 si probabil ca ar fi blocat toata intersectia cu manevrele. Poate mai era si o alta varianta la care nu ma gandesc acum.
Salut. M-am nimerit si eu prin zona cand a fost blocajul. In spatele lui 241 mai erau 2 Tatre si 2 V3A ( eu fiind in ultimul V3A). Parea ca incercau sa cupleze cumva Tatra cu 241 cand am trecut pe langa tramvaie. Probabil ca nu au reusit din ce am citit mai sus. Sunt un pic nelamurit totusi. Tramvaiul blocat era primul in statie la AFI inspre Razoare. Tramvaiele care trebuiau sa il traga pe 241 erau cele care faceau stanga de pe Vasile Milea spre Razoare nu? Asta ar fi insemnat sa dea cu spatele in intersectie ca sa se cupleze si sa il traga pe 241 si probabil ca ar fi blocat toata intersectia cu manevrele. Poate mai era si o alta varianta la care nu ma gandesc acum.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
alchimistul
Dar nu asta e jobul omului de la interventii ? Sunt curios care e salariul unui asemenea individ care e platit sa tracteze, nu sa ceara socoteala vatmanilor ca au "indraznit" sa strice tramvaiul si sa-l deranjeze din mancat seminte in autobaza. Victor, serios, oamenii astia chiar trebuie penalizati, sa-i arda la buzunar; eu i-as face reclamatie. Li s-a urcat la cap ca sunt de neclintit de pe scaune, in timp ce probabil alti soferi educati, politicosi, nu-si gasesc loc de munca.
Dar nu asta e jobul omului de la interventii ? Sunt curios care e salariul unui asemenea individ care e platit sa tracteze, nu sa ceara socoteala vatmanilor ca au "indraznit" sa strice tramvaiul si sa-l deranjeze din mancat seminte in autobaza. Victor, serios, oamenii astia chiar trebuie penalizati, sa-i arda la buzunar; eu i-as face reclamatie. Li s-a urcat la cap ca sunt de neclintit de pe scaune, in timp ce probabil alti soferi educati, politicosi, nu-si gasesc loc de munca.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Victor92
@neoman: Salut!
Cum am vazut eu lucrurile:
La ora 8:05 (aproximativ), 241 (linia 25) s-a defectat. Manipulanta a incercat metodele de "resucitare" conform procedurii, dar nu au dat rezultate. Drept urmare, a chemat echipa de Interventii. A venit o duba B 96 XXX (nu mai tin minte numarul de inmatriculare). Vazand ca nici ei nu-l pot repara, a venit B 18 SPB. Intre timp, manipulanta a luat in calcula 2 variante:
1) sa fie impinsa de catre Tatra solo din spate (3429), dar nu ar fi avut forta necesara sa-l impinga;
2) sa fie tractata de catre un tramvai de pe liniile 1 sau 11 (V3A, Chopper sau Bucur LF).
A venit un V3A de la Alexandria (linia 11), dar acesta a facut stanga pentru a prelua fluxul/golul lasat de catre tramvaiul defect. Intre timp, baietii de la Interventii s-au pitit in statia de la Vasile Milea (Sens Sura Mare) a liniei 1 in speranta ca un vatman de la Dudesti o va tracta, dand cu spatele si sub indicatiile celor de interventii. Dupa 3 refuzuri a unor vatmani de la Bucur LF (Nu am vazut numerele de parc, dar sigur nu era 401) printre ele, un angajat RATB de pe B 18 SPB a decis sa traga tramvaiul spre Basarab. Iar de aici a inceput circula: angajatul a inceput sa tipe la manipulanta, eu am sarit in apararea dumneai si i-am explicat lucratorului ca de vina sunt cei de la Dudesti ca nu coopereaza si a inceput sa ma injure, sub ochiul unui organ de politie si a manipulantilor de pe 3429 si 3374. Chiar mi-a spus ca sunt "parlit". Foarte frumos! Asa merg lucrurile la RATB. Lasa-ma sa te las ...
Ah, si am uitat sa mentionez. Cat am stat de vorba 30 de minute cu un domn care venise cu duba mi-a spus ca in mod normal primul sau al doilea tramvai care apare e nevoit sa-l care pe cel defect pentru a nu bloca circulatia ...
Legat de cooperare: 3383 s-a defectat in aceasta dimineata, fiind impins de catre 134 la Militari. Probabil era in 11 sau 47. Acolo de ce s-a putut? Bine, vatmanu' de pe 134 nu avea incotro, dar sunt exemple in care anagajatii RATB comunica intre ei si nu se ignora ...
@neoman: Salut!
Cum am vazut eu lucrurile:
La ora 8:05 (aproximativ), 241 (linia 25) s-a defectat. Manipulanta a incercat metodele de "resucitare" conform procedurii, dar nu au dat rezultate. Drept urmare, a chemat echipa de Interventii. A venit o duba B 96 XXX (nu mai tin minte numarul de inmatriculare). Vazand ca nici ei nu-l pot repara, a venit B 18 SPB. Intre timp, manipulanta a luat in calcula 2 variante:
1) sa fie impinsa de catre Tatra solo din spate (3429), dar nu ar fi avut forta necesara sa-l impinga;
2) sa fie tractata de catre un tramvai de pe liniile 1 sau 11 (V3A, Chopper sau Bucur LF).
A venit un V3A de la Alexandria (linia 11), dar acesta a facut stanga pentru a prelua fluxul/golul lasat de catre tramvaiul defect. Intre timp, baietii de la Interventii s-au pitit in statia de la Vasile Milea (Sens Sura Mare) a liniei 1 in speranta ca un vatman de la Dudesti o va tracta, dand cu spatele si sub indicatiile celor de interventii. Dupa 3 refuzuri a unor vatmani de la Bucur LF (Nu am vazut numerele de parc, dar sigur nu era 401) printre ele, un angajat RATB de pe B 18 SPB a decis sa traga tramvaiul spre Basarab. Iar de aici a inceput circula: angajatul a inceput sa tipe la manipulanta, eu am sarit in apararea dumneai si i-am explicat lucratorului ca de vina sunt cei de la Dudesti ca nu coopereaza si a inceput sa ma injure, sub ochiul unui organ de politie si a manipulantilor de pe 3429 si 3374. Chiar mi-a spus ca sunt "parlit". Foarte frumos! Asa merg lucrurile la RATB. Lasa-ma sa te las ...
Ah, si am uitat sa mentionez. Cat am stat de vorba 30 de minute cu un domn care venise cu duba mi-a spus ca in mod normal primul sau al doilea tramvai care apare e nevoit sa-l care pe cel defect pentru a nu bloca circulatia ...
Legat de cooperare: 3383 s-a defectat in aceasta dimineata, fiind impins de catre 134 la Militari. Probabil era in 11 sau 47. Acolo de ce s-a putut? Bine, vatmanu' de pe 134 nu avea incotro, dar sunt exemple in care anagajatii RATB comunica intre ei si nu se ignora ...
- neoman
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
neoman
Foarte trista atitudinea vatmanilor. In niciun caz nu incercam sa le scuz atitudinea lor sau a celor de la interventii. Eu ma gandeam doar logistic ce ar fi insemnat sa manevreze cu spatele un tramvai in intersectie.
Jos palaria pt tine ca ai luat atitudine!
Foarte trista atitudinea vatmanilor. In niciun caz nu incercam sa le scuz atitudinea lor sau a celor de la interventii. Eu ma gandeam doar logistic ce ar fi insemnat sa manevreze cu spatele un tramvai in intersectie.
Jos palaria pt tine ca ai luat atitudine!
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
nathalael
Daca accepta cineva sa-l tracteze, ii dadeau jos masca din spate si il pregateau din dreptul statiei. La cum e semaforizarea in intersectia aceea nici nu era necesara oprirea circulatiei masinilor.
Daca accepta cineva sa-l tracteze, ii dadeau jos masca din spate si il pregateau din dreptul statiei. La cum e semaforizarea in intersectia aceea nici nu era necesara oprirea circulatiei masinilor.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Chev Celios
Auzi da eu nu inteleg ineptia asta cu tractatul vagoanelor defecte cu alte vagoane. Fratilor avem o flota de vehicule de tractare speciala pentru aceste cazuri. In astfel de cazuri logic si normal vi cu masina de tractare il iei si ai eliberat linia. 18 SPB ar trebui nici sa nu se chinuie cu un V3A, ca sa nu mai zic ca aria de utilizarile ale lui 18 SPB este una foarte complexa si care ii depaseste pe cei care lucreaza cu el. Foarte bine au facut cei de la Dudesti. De ce sa lasi o buna parte de Bucuresti fara nici macar o linie de tramvai cand ei au putut sa dreaga in traseu cat de cat situatia. Ca sa nu mai zic de uzura motoarelor celui care il trage , care in momentul tractari mai mult ca sigur sunt mult mai fortate decat normal, si dupa ne plangem ca de ce le mor motoarele.
Auzi da eu nu inteleg ineptia asta cu tractatul vagoanelor defecte cu alte vagoane. Fratilor avem o flota de vehicule de tractare speciala pentru aceste cazuri. In astfel de cazuri logic si normal vi cu masina de tractare il iei si ai eliberat linia. 18 SPB ar trebui nici sa nu se chinuie cu un V3A, ca sa nu mai zic ca aria de utilizarile ale lui 18 SPB este una foarte complexa si care ii depaseste pe cei care lucreaza cu el. Foarte bine au facut cei de la Dudesti. De ce sa lasi o buna parte de Bucuresti fara nici macar o linie de tramvai cand ei au putut sa dreaga in traseu cat de cat situatia. Ca sa nu mai zic de uzura motoarelor celui care il trage , care in momentul tractari mai mult ca sigur sunt mult mai fortate decat normal, si dupa ne plangem ca de ce le mor motoarele.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
Dar ce te faci in situatia in care tractarea presupune ca acel camion sa aiba de strabatut o portiune green-track ?
Cum va arata acel green-track dupa "incident" ?
Mai ales daca se intampla sa fie o zi ploioasa...
Dar ce te faci in situatia in care tractarea presupune ca acel camion sa aiba de strabatut o portiune green-track ?
Cum va arata acel green-track dupa "incident" ?
Mai ales daca se intampla sa fie o zi ploioasa...
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
nathalael
Nu l-au tractat de la AFI, l-au dus la Basarab sa-l tracteze de acolo. Pe Timisoara si Progresului ai CF.
Nu l-au tractat de la AFI, l-au dus la Basarab sa-l tracteze de acolo. Pe Timisoara si Progresului ai CF.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
BodoMinea
Tot e vorba de tractări, defectări și alte chestii... Nu am avut timp să studiez cât de related e cu cele scrise anterior sau unde exact e făcută captura, dar vă atașez acest filmuleț scurt primit de la un prieten. Best guess e că e vorba de zona Politehnica...
Ieri (vineri, 15 septembrie) seara (21:35).
Tot e vorba de tractări, defectări și alte chestii... Nu am avut timp să studiez cât de related e cu cele scrise anterior sau unde exact e făcută captura, dar vă atașez acest filmuleț scurt primit de la un prieten. Best guess e că e vorba de zona Politehnica...
Ieri (vineri, 15 septembrie) seara (21:35).
- nathalael
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Chev Celios
In cazul ala da in tractezi cu un al tramvai, dar nu stai ca ziua in amiaza mare sa blochezi o intersectie destul de nasoala si aglomerata. Il iei il duci pana in cel mai apropiat si posibil capat si acolo faci manevrele de tractare cu un alt tramvai. Tie daca ti-se strica masina pe banda a doua o lasi acolo pana vine platforma????
Caz concret care arata incopetenta celor de la tractari: Autobuz ramas la Valea Oltului fara curent. Este chemata interventia. Ce fac baieti?? Vin si incep sa se pregateasca sa tracteze la garaj autobuzul in loc sa puna doua cabluri sa ii dea curent si sa plece in cursa. Soferul autobuzul nu ia lasat sa il tracteze si a cerut sa i se dea curent, insa supriza. Acestia nu aveau cabluri. pana la urma cei de la tractare au plecat cum au venit si a fost asteptata alta echipa de interventi care avea cabluri si in 5 minute dupa ce au venit autobuzul a fost inapoi in traseu.
TibiV wrote:
Dar ce te faci in situatia in care tractarea presupune ca acel camion sa aiba de strabatut o portiune green-track ?
Cum va arata acel green-track dupa "incident" ?
Mai ales daca se intampla sa fie o zi ploioasa...
In cazul ala da in tractezi cu un al tramvai, dar nu stai ca ziua in amiaza mare sa blochezi o intersectie destul de nasoala si aglomerata. Il iei il duci pana in cel mai apropiat si posibil capat si acolo faci manevrele de tractare cu un alt tramvai. Tie daca ti-se strica masina pe banda a doua o lasi acolo pana vine platforma????
Caz concret care arata incopetenta celor de la tractari: Autobuz ramas la Valea Oltului fara curent. Este chemata interventia. Ce fac baieti?? Vin si incep sa se pregateasca sa tracteze la garaj autobuzul in loc sa puna doua cabluri sa ii dea curent si sa plece in cursa. Soferul autobuzul nu ia lasat sa il tracteze si a cerut sa i se dea curent, insa supriza. Acestia nu aveau cabluri. pana la urma cei de la tractare au plecat cum au venit si a fost asteptata alta echipa de interventi care avea cabluri si in 5 minute dupa ce au venit autobuzul a fost inapoi in traseu.
- TibiV
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination