Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2360 posts, 849276 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Cateva autobuze si programul de circulatie ...
4205 - Linia 409 - Soseaua Colentina - 20 Mai 2017
4761 - Linia 409 - Soseaua Fundeni - 06 Aprilie 2014
4771 - Linia 409 - Afumati - 09 Septembrie 2017
4771 - Linia 409 - Soseaua Colentina - Pasaj Colentina - 28 Iulie 2015
4920 - Linia 409 - Soseaua Colentina - Cartier Colentina - 30 August 2017
Cateva autobuze si programul de circulatie ...
4205 - Linia 409 - Soseaua Colentina - 20 Mai 2017
4761 - Linia 409 - Soseaua Fundeni - 06 Aprilie 2014
4771 - Linia 409 - Afumati - 09 Septembrie 2017
4771 - Linia 409 - Soseaua Colentina - Pasaj Colentina - 28 Iulie 2015
4920 - Linia 409 - Soseaua Colentina - Cartier Colentina - 30 August 2017
409 IO.jpg (103.18 KB; downloaded 7301 times)
409 Afumati.jpg (103.54 KB; downloaded 7204 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
Frumos, însă nu pot remarca linia 667, in aceeași situație e și linia 632 pe care baietii au lăsat-o pe tablite.
Felicitări.
Frumos, însă nu pot remarca linia 667, in aceeași situație e și linia 632 pe care baietii au lăsat-o pe tablite.
Felicitări.
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Sava_6115-6315
Liniile preorasenesti din Clinceni precum si linia 400 din Dobroiesti sunt sustinute exclusiv de primarii care platesc "subventia" catre RATB. Am avut destul de multa treaba in aceste zone in ultimul an si chiar am circulat cu linia 400. Cel putin in Dobroiesti, dubarii si-au schimbat programul pentru a lua fata RATB-ului. Fata de particulari, la RATB aveam aer conditionat si comfort! Validari: de fiecare data eram singurul care facea acest lucru. La fel si in Clinceni: dubarii furau startul, iar RATB-ul era cadou de la primarul Budeanu, adica se circula moca. Cunosc tariful dubarilor de la Dobroiesti: 1,5 lei, identic cu RATB si totusi dubele gemeau de calatori la orele de varf.
Din pacate lumea nu constientizeaza diferenta dintre un autobuz si o duba infecta. Totodata legislatia nu prevede statii fixe, special amenajate pentru orice firma de transport persoane. De aici mai e un pas pana la masacrarea transportului public cu autobuze....
Legat de linia 409 , numai de bine: nenea Pandele are o gramada de fumegatoare pe linia 153 care opresc la discretie si merg cu 20-30 km/h pe Fundeni si Colentina, cand merg spre Voluntari. Frecventa este mult mai buna decat a RATB-ului. Despre ce vorbim aici? 409 nu e cumva tot o linie moca pentru locuitorii Voluntariului?
Liniile preorasenesti din Clinceni precum si linia 400 din Dobroiesti sunt sustinute exclusiv de primarii care platesc "subventia" catre RATB. Am avut destul de multa treaba in aceste zone in ultimul an si chiar am circulat cu linia 400. Cel putin in Dobroiesti, dubarii si-au schimbat programul pentru a lua fata RATB-ului. Fata de particulari, la RATB aveam aer conditionat si comfort! Validari: de fiecare data eram singurul care facea acest lucru. La fel si in Clinceni: dubarii furau startul, iar RATB-ul era cadou de la primarul Budeanu, adica se circula moca. Cunosc tariful dubarilor de la Dobroiesti: 1,5 lei, identic cu RATB si totusi dubele gemeau de calatori la orele de varf.
Din pacate lumea nu constientizeaza diferenta dintre un autobuz si o duba infecta. Totodata legislatia nu prevede statii fixe, special amenajate pentru orice firma de transport persoane. De aici mai e un pas pana la masacrarea transportului public cu autobuze....
Legat de linia 409 , numai de bine: nenea Pandele are o gramada de fumegatoare pe linia 153 care opresc la discretie si merg cu 20-30 km/h pe Fundeni si Colentina, cand merg spre Voluntari. Frecventa este mult mai buna decat a RATB-ului. Despre ce vorbim aici? 409 nu e cumva tot o linie moca pentru locuitorii Voluntariului?
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
3mil
Mulțumim pentru reportaje, Victor!
O bună perioadă de timp după ce a fost reînființată linia, în Voluntari nu avea nicio stație. Nu știu dacă RATB a ajuns la un numitor comun cu Metro sau Pandele.
Legat de siguranța pe care o oferă dubele, trecând peste aspectul tehnic al unora dintre ele, problema este și programul șoferilor acestora, care începe la 4:30-5 (dimineața) și se încheie la 22:30-23. Gândiți-vă ce capacitate de concentrare la drum mai au șoferii aceștia după 13-14 ore de condus.
Un alt aspect, după cum ați menționat și voi, intervalele lor de succedare nu se respectă, șoferii plecând după bunul plac, pentru a prelua cat mai multi călători. Mai marii acestor firme de transport știu foarte bine despre practica șoferilor, dar atât timp cât ei își primesc planul, ii interesează prea puțin de intervalul acestora.
Mulțumim pentru reportaje, Victor!
Victor92 wrote:
De mentionat faptul ca acestea au o singura statie in Voluntari, in preajma Complexului Comercial Metro Voluntari (posibil si pentru a veni in ajutorul angajatilor magazinului - acestea se deschide la 5 dimineata!).
O bună perioadă de timp după ce a fost reînființată linia, în Voluntari nu avea nicio stație. Nu știu dacă RATB a ajuns la un numitor comun cu Metro sau Pandele.
Legat de siguranța pe care o oferă dubele, trecând peste aspectul tehnic al unora dintre ele, problema este și programul șoferilor acestora, care începe la 4:30-5 (dimineața) și se încheie la 22:30-23. Gândiți-vă ce capacitate de concentrare la drum mai au șoferii aceștia după 13-14 ore de condus.
Un alt aspect, după cum ați menționat și voi, intervalele lor de succedare nu se respectă, șoferii plecând după bunul plac, pentru a prelua cat mai multi călători. Mai marii acestor firme de transport știu foarte bine despre practica șoferilor, dar atât timp cât ei își primesc planul, ii interesează prea puțin de intervalul acestora.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
@GPS: Multumesc, din nou, mult
@Sava_6115-6315: Intr-adevar, in legatura cu linia 400, frecventa acestei linii este de aproximativ 40 de minute. Dubarii s-au prins de asta si au 2 la numar, in comparatie cu RATB-ul. Si atunci cand vine autobuzul, duba tot apare cu 5 minute inainte ... problema majora ramane ca oamenii nu inteleg ca autobuzele RATB opresc doar in statiile cu placute: au un program stabilit, un grafic de circulatie care trebuie respectat (ca unele minute pe curse sunt trase de par - asta e o alta discutie mai interna de-a noastra), dar pe om il intereseaza ca mijlocul de transport platit de catre primarie sa vina la timp. Acum ... e la latitudinea lor daca doresc sa calatoreasca inghesuiti, dar dupa aceasta experienta de aproximativ 3 luni in care m-am plimbat cu toate liniile preorasenesti, consider ca momentul 0 va veni candva, in viitorul apropiat, dar pentru asta e nevoie ca RATB sa se implice mult mai mult, respectiv primariile din Judetul Ilfov - sa invete sa-si atraga locuitorii catre RATB si nu catre dube (desigur, acolo unde firmele de maxi-taxi nu sunt mana in mana cu primaria si au capatu' fix in fata institutiei - cum e in Clinceni). De altfel, la aparitia aparatului foto, chiar o doamna politista de la locala m-a intrebat de ce fac poze, respectiv viceprimarul ... dupa ce le-am explicat, mi-au raspuns zambind si cam asta a fost tot ...
@3mil: E bine ca RATB are aceste curse matinale, dar si cele nocturne. De multe ori am vazut autobuzele pline la terminalele din Capitala - Depoul Alexandria, Piata Presei sau cei care coboara in Bucurestii-Noi si iau metroul sau 65/86 spre Centru. Separat, dubarii se rezuma la un program mai flexibil, cu precadere intre 6 si 21, dar oamenii tot nu vad asta. Sigur, pentru unii e mai comod sa mearga pe gratis ...
@GPS: Multumesc, din nou, mult
@Sava_6115-6315: Intr-adevar, in legatura cu linia 400, frecventa acestei linii este de aproximativ 40 de minute. Dubarii s-au prins de asta si au 2 la numar, in comparatie cu RATB-ul. Si atunci cand vine autobuzul, duba tot apare cu 5 minute inainte ... problema majora ramane ca oamenii nu inteleg ca autobuzele RATB opresc doar in statiile cu placute: au un program stabilit, un grafic de circulatie care trebuie respectat (ca unele minute pe curse sunt trase de par - asta e o alta discutie mai interna de-a noastra), dar pe om il intereseaza ca mijlocul de transport platit de catre primarie sa vina la timp. Acum ... e la latitudinea lor daca doresc sa calatoreasca inghesuiti, dar dupa aceasta experienta de aproximativ 3 luni in care m-am plimbat cu toate liniile preorasenesti, consider ca momentul 0 va veni candva, in viitorul apropiat, dar pentru asta e nevoie ca RATB sa se implice mult mai mult, respectiv primariile din Judetul Ilfov - sa invete sa-si atraga locuitorii catre RATB si nu catre dube (desigur, acolo unde firmele de maxi-taxi nu sunt mana in mana cu primaria si au capatu' fix in fata institutiei - cum e in Clinceni). De altfel, la aparitia aparatului foto, chiar o doamna politista de la locala m-a intrebat de ce fac poze, respectiv viceprimarul ... dupa ce le-am explicat, mi-au raspuns zambind si cam asta a fost tot ...
@3mil: E bine ca RATB are aceste curse matinale, dar si cele nocturne. De multe ori am vazut autobuzele pline la terminalele din Capitala - Depoul Alexandria, Piata Presei sau cei care coboara in Bucurestii-Noi si iau metroul sau 65/86 spre Centru. Separat, dubarii se rezuma la un program mai flexibil, cu precadere intre 6 si 21, dar oamenii tot nu vad asta. Sigur, pentru unii e mai comod sa mearga pe gratis ...
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
hADRIAN
Daca tot vorbeati de tarife si favoritisme, la Clinceni in 2005 dupa prima scoatere a preorasenestilor, acelasi primar care a facut acum "cadou gratuitele", a sustinut multi ani ca nu este nevoie de RATB, Maxi-Taxi la 15 minute sunt suficiente pentru comuna. In 2003 cand au aparut prima data daca nu ma insel ca 539, aveau tarif 1,5 lei. Azi avem 3 lei pentru un traseu de 10 km si un pic, atat pentru traseul integral de la Ghencea de unde intorc ei cat si pentru Depoul Alexandria - Clinceni, traseu comun cu autobuzul. Cred ca avem unul dintre cele mai mari tarife cu unele dintre cele mai dezastruoase masini. Sincer prefer DAC urile...Trist e ca sunt pline iar in week-end mi se pare ca li se face efectiv un cadou prin scoaterea autobuzelor.
Daca tot vorbeati de tarife si favoritisme, la Clinceni in 2005 dupa prima scoatere a preorasenestilor, acelasi primar care a facut acum "cadou gratuitele", a sustinut multi ani ca nu este nevoie de RATB, Maxi-Taxi la 15 minute sunt suficiente pentru comuna. In 2003 cand au aparut prima data daca nu ma insel ca 539, aveau tarif 1,5 lei. Azi avem 3 lei pentru un traseu de 10 km si un pic, atat pentru traseul integral de la Ghencea de unde intorc ei cat si pentru Depoul Alexandria - Clinceni, traseu comun cu autobuzul. Cred ca avem unul dintre cele mai mari tarife cu unele dintre cele mai dezastruoase masini. Sincer prefer DAC urile...Trist e ca sunt pline iar in week-end mi se pare ca li se face efectiv un cadou prin scoaterea autobuzelor.
- neb1
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
neb1
Linia RATB 418 se modifică la solicitarea Primăriei Berceni. Consiliul General București a votat ASTĂZI:
- cap linie va fi la PIAȚA SUDULUI (în loc de ROMPRIM SA)
- 3 autobuze RATB pe traseu în loc de 2 autobuze pe linia 418
- se înființează o stație nouă de autobuz la oficiul poștal (situat între str. Macului și str. Miorița)
Sursa: https://www.facebook.com/galberceni/
Linia RATB 418 se modifică la solicitarea Primăriei Berceni. Consiliul General București a votat ASTĂZI:
- cap linie va fi la PIAȚA SUDULUI (în loc de ROMPRIM SA)
- 3 autobuze RATB pe traseu în loc de 2 autobuze pe linia 418
- se înființează o stație nouă de autobuz la oficiul poștal (situat între str. Macului și str. Miorița)
Untitled563.jpg (125.09 KB; downloaded 6520 times)
Sursa: https://www.facebook.com/galberceni/
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Foarte buna ideea! Sa vedem de cand se va pune in "miscare". Ieri autobuzele intorceau tot la Romprim.
Foarte buna ideea! Sa vedem de cand se va pune in "miscare". Ieri autobuzele intorceau tot la Romprim.
- neb1
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
neb1
Din ce scria intr-o postare tot acolo ,1 octombrie ,dupa ce se va semna un act aditional.
Din ce scria intr-o postare tot acolo ,1 octombrie ,dupa ce se va semna un act aditional.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
WT_fan06
Se mai intampla si minuni. Asta pare a fi o lovitura data maxi taxi-urilor. Sper ca asa oamenii sa valideze mai mult acum ca au calatorie directa si un autobuz in plus.
Se mai intampla si minuni. Asta pare a fi o lovitura data maxi taxi-urilor. Sper ca asa oamenii sa valideze mai mult acum ca au calatorie directa si un autobuz in plus.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
WT_fan06: Pe linia 418, exista cate un angajat de la Primaria Berceni care permite accesul doar celor care au titlu de calatorie. Cine nu, are mai multe variante:
1) poate achita contravaloarea unui bilet (1,5 lei) acestui angajat care are un card cu bani;
2) isi achizitioneaza "bilet" de la un centru de (re)incarcare carduri;
3) nu urca si ia duba
WT_fan06: Pe linia 418, exista cate un angajat de la Primaria Berceni care permite accesul doar celor care au titlu de calatorie. Cine nu, are mai multe variante:
1) poate achita contravaloarea unui bilet (1,5 lei) acestui angajat care are un card cu bani;
2) isi achizitioneaza "bilet" de la un centru de (re)incarcare carduri;
3) nu urca si ia duba
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
WT_fan06
Asa e, am fost neatent. Exista "cateva cifre" legate de performantele financiare ale acestei linii? Ma gandesc ca daca aceasta se dovedeste a fi profitabila (Doamne ce bine suna asta) si alte primarii ar prinde curaj sa puna "controlori"...
Asa e, am fost neatent. Exista "cateva cifre" legate de performantele financiare ale acestei linii? Ma gandesc ca daca aceasta se dovedeste a fi profitabila (Doamne ce bine suna asta) si alte primarii ar prinde curaj sa puna "controlori"...
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
ikarus13
Eu am ramas placut surprins ieri. Am luat 402 de la Sudului la Danubiana. 2 oameni nu au validat. In rest toti. Chiar si batranii aveau carduri si le validau.
Eu am ramas placut surprins ieri. Am luat 402 de la Sudului la Danubiana. 2 oameni nu au validat. In rest toti. Chiar si batranii aveau carduri si le validau.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Puss in Boots
Si cei doi ce au facut? blatul? Dar 402-ul n-are "controlor" ? Doar 418 are?
In alta ordine de idei, batranii aka pensionarii (nu?) n-au gratuitate si pe pre-orasenesti?
Si cei doi ce au facut? blatul? Dar 402-ul n-are "controlor" ? Doar 418 are?
In alta ordine de idei, batranii aka pensionarii (nu?) n-au gratuitate si pe pre-orasenesti?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination