Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 346566 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Astăzi #196 - vagonul Regal pe linia 41
10 mai - Ziua Independenței României / Ziua Regelui
Astăzi #196 - vagonul Regal pe linia 41
196 - 41 - 10.05.2017.JPG (339.85 KB; downloaded 5154 times)
10 mai - Ziua Independenței României / Ziua Regelui
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
#129 - coroziune în stadiu avansat:
#129 - coroziune în stadiu avansat:
129 - 41 - 29.08.2017 (1).JPG (272.96 KB; downloaded 4929 times)
129 - 41 - 29.08.2017 (2).JPG (313.36 KB; downloaded 4931 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
georgica2704
De acum 8 ani amintire:
De acum 8 ani amintire:
021-45. 24.10.2009
24102009359.jpg (599.79 KB; downloaded 4744 times)
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nicu24
A cam apus gloria acestei linii 41 ,candva linia de protocol a RATB , a ajuns o linie de tramvai obisnuita ca si celelalte .
In alta ordine de idei 204 si 076 mai traiesc s-au ruginesc in depou ca nu le-am mai vazut ?
A cam apus gloria acestei linii 41 ,candva linia de protocol a RATB , a ajuns o linie de tramvai obisnuita ca si celelalte .
In alta ordine de idei 204 si 076 mai traiesc s-au ruginesc in depou ca nu le-am mai vazut ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Sunt ”conservate” în depou, alături de #205...
Nicu24 wrote:
In alta ordine de idei 204 si 076 mai traiesc s-au ruginesc in depou ca nu le-am mai vazut ?
Sunt ”conservate” în depou, alături de #205...
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
GPS
Întrebarea mea este: Cum cele de la Colentina pot funcționa și astea nu?
Întrebarea mea este: Cum cele de la Colentina pot funcționa și astea nu?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
shoppy
Fiecare depou este pe cont propriu si isi repara flota in ordinea reparatiilor celor mai ieftine / cel mai rapid disponibil, deci daca ai ghinionul sa-ti intre un electronic la gard mai repede / ieftin se repara un reostatic care deja era la gard, si asa ajunge depoul cu toate electronicele la gard si toate reostaticele la strada, si trebuie sa se intample ceva destul de spectaculos cu un reostatic ca sa fie trecut la gard si reparat un electronic.
Fiecare depou este pe cont propriu si isi repara flota in ordinea reparatiilor celor mai ieftine / cel mai rapid disponibil, deci daca ai ghinionul sa-ti intre un electronic la gard mai repede / ieftin se repara un reostatic care deja era la gard, si asa ajunge depoul cu toate electronicele la gard si toate reostaticele la strada, si trebuie sa se intample ceva destul de spectaculos cu un reostatic ca sa fie trecut la gard si reparat un electronic.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Victor92
Nici nu i s-a uscat bine vopseaua tramvaiului 288, venit ieri de la URAC, ca a fost si trimis la "munca" pe liniile detinute de catre Depoul Bucurestii-Noi.
Dupa ce ieri dupa-amiaza a fost repartizat pe linia 45, astazi a (re)primit botezul intre Piata Presei si Ghencea. Tramvaiul se descurca destul de bine, prinde viteza, arata decent in interior ... ramane de vazut cat timp va persista aspectul de "nou". De mentionat faptul ca afisajul din interior era in stare de functionare.
Sa urmarim cateva poze cu interiorul acestuia, respectiv un cadru nocturn de la Ghencea.
288 - Linia 41 - Ghencea
Nici nu i s-a uscat bine vopseaua tramvaiului 288, venit ieri de la URAC, ca a fost si trimis la "munca" pe liniile detinute de catre Depoul Bucurestii-Noi.
Dupa ce ieri dupa-amiaza a fost repartizat pe linia 45, astazi a (re)primit botezul intre Piata Presei si Ghencea. Tramvaiul se descurca destul de bine, prinde viteza, arata decent in interior ... ramane de vazut cat timp va persista aspectul de "nou". De mentionat faptul ca afisajul din interior era in stare de functionare.
Sa urmarim cateva poze cu interiorul acestuia, respectiv un cadru nocturn de la Ghencea.
288 - Linia 41 - Ghencea
288 interior - 41 - 27.10.2017.JPG (228.47 KB; downloaded 4338 times)
288 interior2 - 41 - 27.10.2017.JPG (227.06 KB; downloaded 4337 times)
288 interior3 - 41 - 27.10.2017.JPG (232.67 KB; downloaded 4336 times)
288 afisaj - 41 - 27.10.2017.JPG (141.76 KB; downloaded 4336 times)
288 bord - 27.10.2017.JPG (273.83 KB; downloaded 4338 times)
- Andrei VV
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Andrei VV
Dacă îmi amintesc bine, era un tramvai cu numărul 349 sau 339 (mereu le încurc), care de la boghiul 1 scotea un fum dens negru (cred că avea motorul împilat). Este adevărată această chestie?
Dacă îmi amintesc bine, era un tramvai cu numărul 349 sau 339 (mereu le încurc), care de la boghiul 1 scotea un fum dens negru (cred că avea motorul împilat). Este adevărată această chestie?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Andrei98
Uitandu-ma la imaginile din interior am senzatia ca s-a facut un RK mai atent la acest vagon, arata prea bine interiorul Totusi scoate tramvaie de la RK si le punem oglinzi...reciclate? RK-ul asta ar trebui sa presupuna si dotarea cu oglinzi noi...
Uitandu-ma la imaginile din interior am senzatia ca s-a facut un RK mai atent la acest vagon, arata prea bine interiorul Totusi scoate tramvaie de la RK si le punem oglinzi...reciclate? RK-ul asta ar trebui sa presupuna si dotarea cu oglinzi noi...
- CA 205
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
CA 205
Dupa mine este un RK cu mult peste cel al lui 265 de la Dep. Militari (ex Titan). Mi se pare mie sau are linoleum lucios? Daca da, nu e un lucru foarte bun deorece iarna poți aluneca! Poate sa imi confirme cineva daca are si anunt vocal?
O zi buna!
Dupa mine este un RK cu mult peste cel al lui 265 de la Dep. Militari (ex Titan). Mi se pare mie sau are linoleum lucios? Daca da, nu e un lucru foarte bun deorece iarna poți aluneca! Poate sa imi confirme cineva daca are si anunt vocal?
O zi buna!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
A reapărut pe șine, după mai bine de un an de imobilizare vagonul #316, inițial retras cu probleme la caroserie/sasiu. A fost și parțial revopsit între timp.
A reapărut pe șine, după mai bine de un an de imobilizare vagonul #316, inițial retras cu probleme la caroserie/sasiu. A fost și parțial revopsit între timp.
316 - 41 - 07.11.2017.JPG (349.37 KB; downloaded 5391 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
După câteva luni bune de imobilizare a reapărut #196, un vagon cu defecte constante de-a lungul anilor...
După câteva luni bune de imobilizare a reapărut #196, un vagon cu defecte constante de-a lungul anilor...
📖 Pagination options