Topic: Calea Vitan (linia 19)
48 posts, 35627 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
WT_fan06
Eu zic sa nu va ambalati. Nu de alta, dar la cat de incompetenti sunt, nu ma mira ca nici pana acum nu au afisat turatia de weekend. Daca era cum zici tu scriau clar ca nu circula.
Eu zic sa nu va ambalati. Nu de alta, dar la cat de incompetenti sunt, nu ma mira ca nici pana acum nu au afisat turatia de weekend. Daca era cum zici tu scriau clar ca nu circula.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
cris_m
Stai asa ca la 34 a fost adaugat azi programul de lucru pentru weekend. E posibil sa-l puna si pentru 19. Sa nu ne grabim zic
Stai asa ca la 34 a fost adaugat azi programul de lucru pentru weekend. E posibil sa-l puna si pentru 19. Sa nu ne grabim zic
- V2A
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
V2A
Probabil le e rușine să-l pună fiindcă are una sau două treceri pe oră prin stație
Probabil le e rușine să-l pună fiindcă are una sau două treceri pe oră prin stație
- survola
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
Puss in Boots
A zis Gabita ca daca pun gardurile alea posibil sa scada nr de tramvaie de pe 21, s-ar elibera 3 vagoane! Eu zic ca 19 sa stea la prindere.
A zis Gabita ca daca pun gardurile alea posibil sa scada nr de tramvaie de pe 21, s-ar elibera 3 vagoane! Eu zic ca 19 sa stea la prindere.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
Nicu24
Linia 19 este o gluma proasta ,mai bine ii faceau capatul la Dristor sau la Piata Titan si nu sa ocoleasca atat pana la RATB Titan .
Este al 2-lea 27 ca si frecventa de toata jena ,si asa au inceput sa-l strice si pe 23.
Linia 19 este o gluma proasta ,mai bine ii faceau capatul la Dristor sau la Piata Titan si nu sa ocoleasca atat pana la RATB Titan .
Este al 2-lea 27 ca si frecventa de toata jena ,si asa au inceput sa-l strice si pe 23.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
WT_fan06
23 parca a mai prins viata, ca zici ca era bantuit pe LR - 10 persoane maxim in el de fiecare data cand il vedeam. Azi am vazut unul cu un grad de ocupare de 4/10. Inca are un interval bunicel, de el nu ma plang. Ma plang in schimb ca 19 nu merge impreuna cu 27 ci cu 23. Asa aveai frecvente mai mari pe 19 si ajutai linia cu adevarat nevoiasa...
23 parca a mai prins viata, ca zici ca era bantuit pe LR - 10 persoane maxim in el de fiecare data cand il vedeam. Azi am vazut unul cu un grad de ocupare de 4/10. Inca are un interval bunicel, de el nu ma plang. Ma plang in schimb ca 19 nu merge impreuna cu 27 ci cu 23. Asa aveai frecvente mai mari pe 19 si ajutai linia cu adevarat nevoiasa...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
cris_m
19 e bine asa prin 1 Decembrie. Cum s-a mai spus, este o zona foarte populata care nu are acces la metrou, greul cazand pe liniile 101 si 311. Cu o frecventa putin mai buna, ar fi fost chiar un castig, chiar si pe acest traseu prelungit lana la Progresul. Comparativ cu 102, tramvaiul sta mult mai putin in trafic...
19 e bine asa prin 1 Decembrie. Cum s-a mai spus, este o zona foarte populata care nu are acces la metrou, greul cazand pe liniile 101 si 311. Cu o frecventa putin mai buna, ar fi fost chiar un castig, chiar si pe acest traseu prelungit lana la Progresul. Comparativ cu 102, tramvaiul sta mult mai putin in trafic...
- Trole
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
Trole
@ cris_m
Geee! S-a desființat 40 și nu știm? 101 și 311 ok, dar 253, 330, 335? 23? Pentru o problemă locală de două stații trebuie să facem o linie de 17,5 km? Dacă numărul de tramvaie rămâne aproximativ constant, dar se fragmentează pe noi și noi trasee, nu este firesc ca pe fiecare linie să se circule la intervale din ce în ce mai mari? În loc să existe câteva linii cu circulație previzibilă, la intervale demne de investiția în calea de rulare (să zicem maxim 10 minute în zile lucrătoare) se inventează tot soiul de variante.
În situația actuală 19 nu avea ce să caute mai departe de Faur Poarta 4. 27 putea fi limitat într-o buclă pe Mihai Bravu, Vitan, Dudești, și poate se reușea ca 19, 23 și 27 să vină la niște intervale decente, în jurul a 10 minute. Altfel, însăși ideea de tramvai nu mai are sens...
Iar ca bonus, 330 a fost chipurile deviat pe la Dristor să înlocuiască tramvaiul. Tramvaiul a revenit. Ce mai caută 330 pe acolo?
@ cris_m
Geee! S-a desființat 40 și nu știm? 101 și 311 ok, dar 253, 330, 335? 23? Pentru o problemă locală de două stații trebuie să facem o linie de 17,5 km? Dacă numărul de tramvaie rămâne aproximativ constant, dar se fragmentează pe noi și noi trasee, nu este firesc ca pe fiecare linie să se circule la intervale din ce în ce mai mari? În loc să existe câteva linii cu circulație previzibilă, la intervale demne de investiția în calea de rulare (să zicem maxim 10 minute în zile lucrătoare) se inventează tot soiul de variante.
În situația actuală 19 nu avea ce să caute mai departe de Faur Poarta 4. 27 putea fi limitat într-o buclă pe Mihai Bravu, Vitan, Dudești, și poate se reușea ca 19, 23 și 27 să vină la niște intervale decente, în jurul a 10 minute. Altfel, însăși ideea de tramvai nu mai are sens...
Iar ca bonus, 330 a fost chipurile deviat pe la Dristor să înlocuiască tramvaiul. Tramvaiul a revenit. Ce mai caută 330 pe acolo?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
TibiV
Corect!
Un 27 "short-haul", care sa deserveasca si Calea Vitan, ar fi fost perfect si intervalele ar fi scazut la acelasi numar de ture..
Aici am dubii.
De la intersectia Pallady/1 Decemrbie pana la poarta 4 sunt 3 statii dar 2 semafoare in plus. Cred ca pana la RATB Titan face acelasi timp de parcurs, poate 2-3 minute in plus.
"Lungirea" inutila este cea de acum, pe Rebreanu si pe Calea Vitan - multe, multe statii in plus (daca vrei la Mall Vitan se poate intra si pe poarta Dudesti, nu este musai sa cobori din tramvai la intrarea pricipala...)
Un traseu atat de lung nu il lungesti suplimentar, din contra, ar trebui sa il scurtezi la maximum posibil...
Trole wrote:
@ cris_m
27 putea fi limitat într-o buclă pe Mihai Bravu, Vitan, Dudești, și poate se reușea ca 19, 23 și 27 să vină la niște intervale decente, în jurul a 10 minute. Altfel, însăși ideea de tramvai nu mai are sens...
Corect!
Un 27 "short-haul", care sa deserveasca si Calea Vitan, ar fi fost perfect si intervalele ar fi scazut la acelasi numar de ture..
Trole wrote:
@ cris_m
În situația actuală 19 nu avea ce să caute mai departe de Faur Poarta 4.
Aici am dubii.
De la intersectia Pallady/1 Decemrbie pana la poarta 4 sunt 3 statii dar 2 semafoare in plus. Cred ca pana la RATB Titan face acelasi timp de parcurs, poate 2-3 minute in plus.
"Lungirea" inutila este cea de acum, pe Rebreanu si pe Calea Vitan - multe, multe statii in plus (daca vrei la Mall Vitan se poate intra si pe poarta Dudesti, nu este musai sa cobori din tramvai la intrarea pricipala...)
Un traseu atat de lung nu il lungesti suplimentar, din contra, ar trebui sa il scurtezi la maximum posibil...
- Trole
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
Trole
Dacă ai luat în calcul ca 19 să meargă pe Pallady și apoi la stânga pe 1 Decembrie, ideea asta a părut ok și în alte discuții. Doar că acum, pe teren, acolo nu există șina pentru un asemenea viraj, deși ar fi fost logic. Asta pentru că practic s-a păstrat situația din timpul lucrărilor la metrou...
Cât despre linia pe Vitan, era destul de ok pentru 1 inelar, dar e clar ciudată / ocolitoare pentru un 19 lung...
TibiV wrote:
De la intersectia Pallady/1 Decembrie pana la poarta 4 sunt 3 statii dar 2 semafoare in plus.
Dacă ai luat în calcul ca 19 să meargă pe Pallady și apoi la stânga pe 1 Decembrie, ideea asta a părut ok și în alte discuții. Doar că acum, pe teren, acolo nu există șina pentru un asemenea viraj, deși ar fi fost logic. Asta pentru că practic s-a păstrat situația din timpul lucrărilor la metrou...
Cât despre linia pe Vitan, era destul de ok pentru 1 inelar, dar e clar ciudată / ocolitoare pentru un 19 lung...
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
Nicu24
Pe 19 daca doreau cei de la RATB sa il faca util calatorilor trebuia dus pe Camil Ressu impreuna cu 27 ,asa nu mai dadea ocol aiurea prin Rebreanu via Postavarului .
Si asa 27 este ca si inexistent ca linie ,dar cine sa gandeaaca in interesul călătorilor cand se observă foarte clar ca de cativa ani încoace intentia clara este desfiintarea transportului electric ?
Astia de la RATB au gandirea tot ca in anii 80 si nu au o viziune clara asupra realitatii din teren ,mie personal acest 19 nu ma incanta cu nimic pentru ca are intervale de tot rasul .
Pe 19 daca doreau cei de la RATB sa il faca util calatorilor trebuia dus pe Camil Ressu impreuna cu 27 ,asa nu mai dadea ocol aiurea prin Rebreanu via Postavarului .
Si asa 27 este ca si inexistent ca linie ,dar cine sa gandeaaca in interesul călătorilor cand se observă foarte clar ca de cativa ani încoace intentia clara este desfiintarea transportului electric ?
Astia de la RATB au gandirea tot ca in anii 80 si nu au o viziune clara asupra realitatii din teren ,mie personal acest 19 nu ma incanta cu nimic pentru ca are intervale de tot rasul .
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Calea Vitan (linia 19)
georgica2704
Ce părere ai de cum am gândit rețeaua in zonă. La propunerii de traseu RATB.
Ce părere ai de cum am gândit rețeaua in zonă. La propunerii de traseu RATB.
📖 Pagination options