Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1084 posts, 305549 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
Puss in Boots
Acum pe sens invers de la plecarea din statie cam 2 minute jumate traversarea celor 2 intersectii.
Acum pe sens invers de la plecarea din statie cam 2 minute jumate traversarea celor 2 intersectii.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
cris_m
Incepem cu vagoanele liniei 34 repartizate in prima zi de circulatie, 10 septembrie 2017 (probabil singura zi de weekend in care il vom vedea la traseu )
170
343
4012
Si acum trecem la vagoanele liniei 1 cu firma actualizata (via Piata Sudului)
260
408
Incepem cu vagoanele liniei 34 repartizate in prima zi de circulatie, 10 septembrie 2017 (probabil singura zi de weekend in care il vom vedea la traseu )
170
343
4012
Si acum trecem la vagoanele liniei 1 cu firma actualizata (via Piata Sudului)
260
408
- adila
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
adila
@macheta218 Frumoase filmarile. Multumim.
In logica de azi cam cat faci cu metroul pana la Obor plecand de la Eroii Revolutiei/Brancoveanu/Piata Sudului? Iti place sa schimbi la Unirii sau Victoriei, ca mie nu-mi place?
@macheta218 Frumoase filmarile. Multumim.
andrei11 wrote:
Fostele linii circulare26 / 33 în contextul lipsei metroului aveau logica lor. In ziua de azi, cu schimbarea semificativă a fluxurilor de călători linia circulară 1 este un nonsens, o gafă a celor care <<gândesc>> la RATB.
In logica de azi cam cat faci cu metroul pana la Obor plecand de la Eroii Revolutiei/Brancoveanu/Piata Sudului? Iti place sa schimbi la Unirii sau Victoriei, ca mie nu-mi place?
- Trole
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
Trole
De la Eroii Revoluției și Brâncoveanu, clar, mai puțin decât cu 1. Unde nu pui că exista și varianta M + 66. Dar întrebarea e câți călători au traseul acesta, versus câți vin direct de pe Viilor spre Piața Sudului și invers sau dinspre Obor către Romprim și invers? Dacă vor să fie comozi, cei de la Brâncoveanu sau Sudului îl vor aștepta pe 11, ca să nu fie nevoiți să meargă vreo 300 de metri pe jos la Șura Mare... Iar pentru Sudului, dacă vrei spre Obor și vii dinspre Obregia e recomandabil să faci transferul din autobuz (posibil viitor troleibuz) la capătul lui 133, pentru că acolo prinzi și 1 și 34, iar distanța între stații e chiar confortabilă.
În fapt, propunerea liniilor aproape circulare (1 și alt 1) cu capăt la Romprim, nu la Șura Mare, rezolva exact aceste zone de disconfort gratuit. Un capăt în mijlocul traseului, stațiile diferite de la Piața Sudului pentru a merge spre Obor sau spre Romprim (când vii cu 1), necesitatea menținerii liniei 11 și a prelungirii lui 19 aiurea. Iar cine dorea să meargă circular, la Sudului nu avea decât să schimbe peronul în stația care acces și către pasajul de corespondență metrou / magazin. Fix 30 de metri, asta dacă nu traversa direct peste linii...
adila wrote:
In logica de azi cam cat faci cu metroul pana la Obor plecand de la Eroii Revolutiei/Brancoveanu/Piata Sudului?
De la Eroii Revoluției și Brâncoveanu, clar, mai puțin decât cu 1. Unde nu pui că exista și varianta M + 66. Dar întrebarea e câți călători au traseul acesta, versus câți vin direct de pe Viilor spre Piața Sudului și invers sau dinspre Obor către Romprim și invers? Dacă vor să fie comozi, cei de la Brâncoveanu sau Sudului îl vor aștepta pe 11, ca să nu fie nevoiți să meargă vreo 300 de metri pe jos la Șura Mare... Iar pentru Sudului, dacă vrei spre Obor și vii dinspre Obregia e recomandabil să faci transferul din autobuz (posibil viitor troleibuz) la capătul lui 133, pentru că acolo prinzi și 1 și 34, iar distanța între stații e chiar confortabilă.
În fapt, propunerea liniilor aproape circulare (1 și alt 1) cu capăt la Romprim, nu la Șura Mare, rezolva exact aceste zone de disconfort gratuit. Un capăt în mijlocul traseului, stațiile diferite de la Piața Sudului pentru a merge spre Obor sau spre Romprim (când vii cu 1), necesitatea menținerii liniei 11 și a prelungirii lui 19 aiurea. Iar cine dorea să meargă circular, la Sudului nu avea decât să schimbe peronul în stația care acces și către pasajul de corespondență metrou / magazin. Fix 30 de metri, asta dacă nu traversa direct peste linii...
- PinkyHog
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
ByOnu
Acolo au fost scoase bordurile tot din considerente de gabarit. Tramvaiele care faceau stanga de pe Ferdinand pe Stefan cel Mare s-ar fi suit pe peron. Trist ca astazi se mai permit asemenea gafe in ceea ce priveste lucruri simple precum gabaritul.
Ar mai trebui facuta o statie intre pasajul Mihai Bravu si Pridvorului, pur si simplu este vorba de peste 1km masurat pe Earth. Se poate realiza o statie fara sa jeneze traficul prin desfiindarea parcarilor laterale in dreptul peroanelor.
Acolo au fost scoase bordurile tot din considerente de gabarit. Tramvaiele care faceau stanga de pe Ferdinand pe Stefan cel Mare s-ar fi suit pe peron. Trist ca astazi se mai permit asemenea gafe in ceea ce priveste lucruri simple precum gabaritul.
Ar mai trebui facuta o statie intre pasajul Mihai Bravu si Pridvorului, pur si simplu este vorba de peste 1km masurat pe Earth. Se poate realiza o statie fara sa jeneze traficul prin desfiindarea parcarilor laterale in dreptul peroanelor.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
3mil
Doar Bucur LF mușcau din bordură la acel viraj (Ferdinand-Mihai Bravu). V3A-urile treceau fără să îl atingă.
ByOnu wrote:
Acolo au fost scoase bordurile tot din considerente de gabarit. Tramvaiele care faceau stanga de pe Ferdinand pe Stefan cel Mare s-ar fi suit pe peron. Trist ca astazi se mai permit asemenea gafe in ceea ce priveste lucruri simple precum gabaritul.
Doar Bucur LF mușcau din bordură la acel viraj (Ferdinand-Mihai Bravu). V3A-urile treceau fără să îl atingă.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
Puss in Boots
Oricum mai rar LF-uri care sa faca stanga pe acolo plus ca nu e niciun traseu care sa vina pe acolo (din cate stiu eu, nu sunt chiar la curent cu tot ce misca) deci dublu-raritate. Presupun ca n-au scos bordurile alea de mult timp incoace. Cumva au testat intoarcerea cu LF prin Ziduri Mosi sau cum de si-au dat seama? Ca nici peronul ala nu e nou construit, nici liniile in zona, nu e nimic aparut peste noapte.
Oricum mai rar LF-uri care sa faca stanga pe acolo plus ca nu e niciun traseu care sa vina pe acolo (din cate stiu eu, nu sunt chiar la curent cu tot ce misca) deci dublu-raritate. Presupun ca n-au scos bordurile alea de mult timp incoace. Cumva au testat intoarcerea cu LF prin Ziduri Mosi sau cum de si-au dat seama? Ca nici peronul ala nu e nou construit, nici liniile in zona, nu e nimic aparut peste noapte.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
andrei11
Bordurile au fost scoase de la început.
Acea linie ( care face legătura între Mihai Bravu și Ferdinand ) e mai mult tehnologică ( acces la / de la depoul Colentina ) + eventualele devieri dacă se lucrează la Bucur Obor. Bordurile scoase nu deranjează pe nimeni, se ajunge acolo numai dacă ajung două tramvaie simultan în stație. ( Destul de rar ).
Bordurile au fost scoase de la început.
Acea linie ( care face legătura între Mihai Bravu și Ferdinand ) e mai mult tehnologică ( acces la / de la depoul Colentina ) + eventualele devieri dacă se lucrează la Bucur Obor. Bordurile scoase nu deranjează pe nimeni, se ajunge acolo numai dacă ajung două tramvaie simultan în stație. ( Destul de rar ).
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
Sava_6115-6315
A aparut si programul de sfarsit de saptamana :
http://www.ratb.ro/pdf_statii/34/34_0.pdf
Deci avem 34 circuland la 13-20 minute interval. Ieri, in jurul orei 13 , venind cu masina pe traseul Romprim-Pod Mihai Bravu, am numarat doar 3 vagoane pe linia 34: primul pleca de la Romprim, al doilea intra pe soseaua Oltenitei si al 3-lea stationa in ambuteajul de semafoare de sub pasajul Mihai Bravu, sens Piata Sudului.... Frecventa de toata jena.
A aparut si programul de sfarsit de saptamana :
http://www.ratb.ro/pdf_statii/34/34_0.pdf
Deci avem 34 circuland la 13-20 minute interval. Ieri, in jurul orei 13 , venind cu masina pe traseul Romprim-Pod Mihai Bravu, am numarat doar 3 vagoane pe linia 34: primul pleca de la Romprim, al doilea intra pe soseaua Oltenitei si al 3-lea stationa in ambuteajul de semafoare de sub pasajul Mihai Bravu, sens Piata Sudului.... Frecventa de toata jena.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
3mil
Au fost scoase de când singurul LF existent la vremea respectiva (401) circula doar pe linia 21 și avea retragerea (la Depoul Dudesti) din Colentina via Ziduri Moși-Ferdinand. Plus ca au mai existat/vor mai exista devieri ale liniilor 1/34/46 pe acolo.
Au fost scoase de când singurul LF existent la vremea respectiva (401) circula doar pe linia 21 și avea retragerea (la Depoul Dudesti) din Colentina via Ziduri Moși-Ferdinand. Plus ca au mai existat/vor mai exista devieri ale liniilor 1/34/46 pe acolo.
- adila
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
adila
Vom vedea daca incarcarea acestui tramvai este asa cum spui tu pe Oltenitei. Traseul se poate reajusta la nevoie, iar intre timp poate reabiliteaza si linia pe Serban Voda care nu este praf.
Pana una alta, eu cred ca transferul intre liniile de metrou, sau intre metrou si suprafata creaza un disconfort, pe care anumite categori de populatie il resimt.
Sa nu uitam ca pensionarii au fost obisnuiti cu gratuitate pe RATB, si nu pe metrou.
Vom vedea daca incarcarea acestui tramvai este asa cum spui tu pe Oltenitei. Traseul se poate reajusta la nevoie, iar intre timp poate reabiliteaza si linia pe Serban Voda care nu este praf.
Pana una alta, eu cred ca transferul intre liniile de metrou, sau intre metrou si suprafata creaza un disconfort, pe care anumite categori de populatie il resimt.
Sa nu uitam ca pensionarii au fost obisnuiti cu gratuitate pe RATB, si nu pe metrou.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
Trole
Din păcate, orice transbordare vine cu un disconfort inerent. Dar când acest a e logic, cred că e clar acceptabil. Nu e cazul pentru capătul de la Șura Mare. În rest, exact pe asta mizează și RATB. Atunci când oferi ceva gratis, poți trata orice nemulțumire superficial. Dezavantajul e că cei nemulțumiți, dar cu posibilități, se refugiază în traficul de coșmar. Însă e foarte greu de explicat și remediat această situație.
Din păcate, orice transbordare vine cu un disconfort inerent. Dar când acest a e logic, cred că e clar acceptabil. Nu e cazul pentru capătul de la Șura Mare. În rest, exact pe asta mizează și RATB. Atunci când oferi ceva gratis, poți trata orice nemulțumire superficial. Dezavantajul e că cei nemulțumiți, dar cu posibilități, se refugiază în traficul de coșmar. Însă e foarte greu de explicat și remediat această situație.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
andrei11
adila wrote:
Vom vedea daca incarcarea acestui tramvai este asa cum spui tu pe Oltenitei. Traseul se poate reajusta la nevoie, iar intre timp poate reabiliteaza si linia pe Serban Voda care nu este praf.
📖 Pagination options