Topic: Discutii generale
138 posts, 94274 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
shoppy
Asa patesti cand pe la conducere ti se perinda la fiecare 6 luni alt ametit care stie din start ca dupa 6 luni vine altu.
Asa patesti cand pe la conducere ti se perinda la fiecare 6 luni alt ametit care stie din start ca dupa 6 luni vine altu.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
drbm
838 este cea de-a treia electrică cu 6 axe vopsită în schema de culoare inventată pentru așa -zisa clasă "express", prin anii 2003-2004 dacă nu mă înșel. E o revenire la acea găselniță, prima locomotiva vopsită așa fiind una din clasa actuală 660/640, zisă și GM, după modernizarea unora din locomotivele Diesel-electrice tip 060-DA.
Delfinizarea a început odată cu refurbisharea Softronic a electricelor. Cealaltă schemă, mai mult sau mai puțin păstrată, bot roșu-vișiniu cu mijlocul alb, a fost inițiată cu seria 45 de modernizare Siemens. Are variațiuni, inclusiv cu inversarea zonei albe cu cea roșie (vezi 45- 0318), sau cu vopsirea părții inferioare a cutiei în gri, cu ocazia unor RR/RK-uri pe la diverse IRLU -uri.
Pe lângă asta, au fost operele de artă Hora și Pasărea Măiastră. Schema originală a locomotivelor EA, gris-bleu cu dungă albastră longitudinală și același albastru în partea inferioară a cutiei, a avut și ea parte de mici variațiuni, cu dungă roșie, sau tricoloră.
În cele scrise ma refer la parcul circulant CFR Călători.
838 este cea de-a treia electrică cu 6 axe vopsită în schema de culoare inventată pentru așa -zisa clasă "express", prin anii 2003-2004 dacă nu mă înșel. E o revenire la acea găselniță, prima locomotiva vopsită așa fiind una din clasa actuală 660/640, zisă și GM, după modernizarea unora din locomotivele Diesel-electrice tip 060-DA.
Delfinizarea a început odată cu refurbisharea Softronic a electricelor. Cealaltă schemă, mai mult sau mai puțin păstrată, bot roșu-vișiniu cu mijlocul alb, a fost inițiată cu seria 45 de modernizare Siemens. Are variațiuni, inclusiv cu inversarea zonei albe cu cea roșie (vezi 45- 0318), sau cu vopsirea părții inferioare a cutiei în gri, cu ocazia unor RR/RK-uri pe la diverse IRLU -uri.
Pe lângă asta, au fost operele de artă Hora și Pasărea Măiastră. Schema originală a locomotivelor EA, gris-bleu cu dungă albastră longitudinală și același albastru în partea inferioară a cutiei, a avut și ea parte de mici variațiuni, cu dungă roșie, sau tricoloră.
În cele scrise ma refer la parcul circulant CFR Călători.
- WT_fan06
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Andrei Andraș
Te asigur că sunt mai multe de trei:
- 2016: 91-53-0-410241-0 (dep. București Călători);
- 2017: 91-53-0-410147-9 (dep. București Călători); 91-53-0-400863-3 (dep. Cluj-Napoca); 91-53-0-400794-0 (dep. București Călători); 91-53-0-400837-7 (dep. Brașov); 91-53-0-400080-4 (dep. Arad); 91-53-0-400838-5 (dep. Galați).
Deci?
drbm wrote:
838 este cea de-a treia electrică cu 6 axe vopsită
Te asigur că sunt mai multe de trei:
- 2016: 91-53-0-410241-0 (dep. București Călători);
- 2017: 91-53-0-410147-9 (dep. București Călători); 91-53-0-400863-3 (dep. Cluj-Napoca); 91-53-0-400794-0 (dep. București Călători); 91-53-0-400837-7 (dep. Brașov); 91-53-0-400080-4 (dep. Arad); 91-53-0-400838-5 (dep. Galați).
Deci?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Gabi23
La aceasta trebuie făcută precizarea că situația e puțin diferită față de celelalte. Reparația nu a fost una planificată, care să includă ”tratamentul” de care au avut parte restul, ci strict a fost doar revopsită carcasa avariată în urma accidentului de la Jucu, din 12 aprilie 2017.
Andrei17 wrote:
91-53-0-400837-7 (dep. Brașov);
La aceasta trebuie făcută precizarea că situația e puțin diferită față de celelalte. Reparația nu a fost una planificată, care să includă ”tratamentul” de care au avut parte restul, ci strict a fost doar revopsită carcasa avariată în urma accidentului de la Jucu, din 12 aprilie 2017.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
drbm
Mulțumesc pentru update. Numărul de trei pleca de la postările de care mi-am amintit. Dacă ar fi pozele celorlalte grupate....mea culpa că nu am făcut temele:-D
Mulțumesc pentru update. Numărul de trei pleca de la postările de care mi-am amintit. Dacă ar fi pozele celorlalte grupate....mea culpa că nu am făcut temele:-D
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
WT_fan06
Ca tot l-am bagat in seama pe 318, puteti sa imi explicati va rog de ce are pantografurile "invers"? Idem la Bobite.
Ca tot l-am bagat in seama pe 318, puteti sa imi explicati va rog de ce are pantografurile "invers"? Idem la Bobite.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
shoppy
Nu conteaza ca pantograful este pe dos, functioneaza lafel de bine(la vitezele noastre).
Nu conteaza ca pantograful este pe dos, functioneaza lafel de bine(la vitezele noastre).
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
drbm
Știe cineva care este rostul decupajului pătrat din partea frontală a locomotivelor seria 45 -
- modernizate Siemens?
Știe cineva care este rostul decupajului pătrat din partea frontală a locomotivelor seria 45 -
- modernizate Siemens?
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
- drbm
-
Posted:
-
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
MariusCFRBucuresti
Pai da...aia e. Ca la cele remodernizate au aerul conditionat pe acoperis.
Pai da...aia e. Ca la cele remodernizate au aerul conditionat pe acoperis.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Robert
Astăzi am văzut în curte la Remarul 16 Februarie 3 locomotive electrice străine. Aveau un S pe ele secționat la mijloc și cred că erau roșu cu alb sau verde.
Știți ca Remarul să aibă contracte și la exterior de mentenanță/renovare sau au fost cumpărate de un operat român și acum sunt aduse la zi?
Astăzi am văzut în curte la Remarul 16 Februarie 3 locomotive electrice străine. Aveau un S pe ele secționat la mijloc și cred că erau roșu cu alb sau verde.
Știți ca Remarul să aibă contracte și la exterior de mentenanță/renovare sau au fost cumpărate de un operat român și acum sunt aduse la zi?
- Robert
-
Posted:
-
Re: Discutii generale
Robert
Later edit: Locomotivele sunt din Germania aparent au venit destul de multe trase de o locomotivă, nu prin tracțiune proprie, undeva la 20 de locomotive. Am găsit un film pe forumul Trenuletz.
Later edit: Locomotivele sunt din Germania aparent au venit destul de multe trase de o locomotivă, nu prin tracțiune proprie, undeva la 20 de locomotive. Am găsit un film pe forumul Trenuletz.
📖 Pagination options