Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 332231 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Este gata la rosu, s-a pus bitumul, nu mai sunt decat 3 poduri de ridicat
Este gata la rosu, s-a pus bitumul, nu mai sunt decat 3 poduri de ridicat
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
WT_fan06
...
@TibiV Te asigur ca nu imi permit sa arunc intrebari pe acest forum fara sa studiez toate materialele pe care le am la dispozitie. Mai mult, am gasit stirea despre care vorbeam: http://www.b365.ro/soseaua-fabrica-de-g...57028.html
"Concret, lucrarile care vor fi executate in cadrul acestui contract sunt: largirea la 4 benzi a 1,8 km de strada, cate 2 benzi pe sens de cate 3,5m, realizarea trotuarelor cu o latime de 4,5m; reconfigurarea intersectiilor pe care soseaua Fabrica de Glucoza le traverseaza si racordarea la viitoarea intersectie cu sens giratoriu a autostrazii A3 Bucuresti-Ploiesti-Brasov; asigurarea scurgerii apelor pluviale prin realizarea unei canalizari pluviale precum si prin repozitionarea gurilor de scurgere existente; reamenajarea spatiilor verzi; modernizarea iluminatului stradal."
Dat fiind faptul ca (cred) stirea este mai noua decat acele planse, am crezut ca proiectul a fost modificat. Din pacate, observ ca nu este cazul...
...
@TibiV Te asigur ca nu imi permit sa arunc intrebari pe acest forum fara sa studiez toate materialele pe care le am la dispozitie. Mai mult, am gasit stirea despre care vorbeam: http://www.b365.ro/soseaua-fabrica-de-g...57028.html
"Concret, lucrarile care vor fi executate in cadrul acestui contract sunt: largirea la 4 benzi a 1,8 km de strada, cate 2 benzi pe sens de cate 3,5m, realizarea trotuarelor cu o latime de 4,5m; reconfigurarea intersectiilor pe care soseaua Fabrica de Glucoza le traverseaza si racordarea la viitoarea intersectie cu sens giratoriu a autostrazii A3 Bucuresti-Ploiesti-Brasov; asigurarea scurgerii apelor pluviale prin realizarea unei canalizari pluviale precum si prin repozitionarea gurilor de scurgere existente; reamenajarea spatiilor verzi; modernizarea iluminatului stradal."
Dat fiind faptul ca (cred) stirea este mai noua decat acele planse, am crezut ca proiectul a fost modificat. Din pacate, observ ca nu este cazul...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
b365 nu e o sursă demnă de încredere...S-a atras atenția de nenumărate ori in foarte multe topice ale forumului...
b365 nu e o sursă demnă de încredere...S-a atras atenția de nenumărate ori in foarte multe topice ale forumului...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Hai sa ne lamurim "pe o chetiune"...
In presa scrisa/on-line (indiferent cum se numeste) exista un obicei.
Se scrie atent "ultima noutate de azi" (nu m-am obosit sa citesc articolul din link-ul tau, probabil ca este vorba de amanarea largirii FdG....) iar apoi se pun "background information".
Care "background information" sunt primele pe care le gaseste autorul "articolului la zi" in arhiva lor... Care face un "copy-paste" rapid si trece la alta stire.
IN CONCLUZIE:
1. Articolul pe care l-ai citat are o singura noutate: se amana largirea FdG. Era suficenta fraza asta, restul este probabil "bull-sheet" sau "Gi-Go". In mod normal un articol s-ar fi oprit fix la informatia asta (probabil inca o fraza, maxim doua...) dar probabil ca ala care a scris-o este platit "la numar de cuvinte publicate"
2. Tot restul este text preluat "copy-paste" din arhivele lor. Vezi mentiunea cu plata redactorului "la numar de cuvinte publicate".
3. Daca vrei sa afli informatii reale si la zi, citesti forumul, NU presa on-line. Iar daca pe forum nu s-a scris nimic despre un subiect/lucrare/proiect timp de 3 luni, inseamna ca nu a intervenit nici o modificare notabila in ultimele 3 luni.
Forumistii sunt mult mai "la zi" cu informatiile despre orice proiect de infrastructura - de la pasaje rutiere in diverse orase la autostrazi nationale...
WT_fan06 wrote:
...
@TibiV Te asigur ca nu imi permit sa arunc intrebari pe acest forum fara sa studiez toate materialele pe care le am la dispozitie. Mai mult, am gasit stirea despre care vorbeam: http://www.b365.ro/soseaua-fabrica-de-g...57028.html
Hai sa ne lamurim "pe o chetiune"...
In presa scrisa/on-line (indiferent cum se numeste) exista un obicei.
Se scrie atent "ultima noutate de azi" (nu m-am obosit sa citesc articolul din link-ul tau, probabil ca este vorba de amanarea largirii FdG....) iar apoi se pun "background information".
Care "background information" sunt primele pe care le gaseste autorul "articolului la zi" in arhiva lor... Care face un "copy-paste" rapid si trece la alta stire.
IN CONCLUZIE:
1. Articolul pe care l-ai citat are o singura noutate: se amana largirea FdG. Era suficenta fraza asta, restul este probabil "bull-sheet" sau "Gi-Go". In mod normal un articol s-ar fi oprit fix la informatia asta (probabil inca o fraza, maxim doua...) dar probabil ca ala care a scris-o este platit "la numar de cuvinte publicate"
2. Tot restul este text preluat "copy-paste" din arhivele lor. Vezi mentiunea cu plata redactorului "la numar de cuvinte publicate".
3. Daca vrei sa afli informatii reale si la zi, citesti forumul, NU presa on-line. Iar daca pe forum nu s-a scris nimic despre un subiect/lucrare/proiect timp de 3 luni, inseamna ca nu a intervenit nici o modificare notabila in ultimele 3 luni.
Forumistii sunt mult mai "la zi" cu informatiile despre orice proiect de infrastructura - de la pasaje rutiere in diverse orase la autostrazi nationale...
- cristapone
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cristapone
N-ar fi fost mai util un sens giratoriu aici, decat un semafor?
N-ar fi fost mai util un sens giratoriu aici, decat un semafor?
rsz_capture-_2017-09-08-01-45-45-1.png (1.31 MB; downloaded 3888 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Treaba asta cu giratoriile e boala lu' calache...
Nu rezolva nimic si mai rau incurca...e doar dovada incompetentei crase...
In oras...intersectii semaforizate 'inteligent', afara...pasaje denivelate...asa sa stii!
Treaba asta cu giratoriile e boala lu' calache...
Nu rezolva nimic si mai rau incurca...e doar dovada incompetentei crase...
In oras...intersectii semaforizate 'inteligent', afara...pasaje denivelate...asa sa stii!
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
MikeT
Ai fi surprins cat de bune sunt giratoriile in localitati. Mergi prin Brasov, Alba Iulia si alte localitati din tara si o sa vezi cum au fluidizat giratoriile circulatia.
Ai fi surprins cat de bune sunt giratoriile in localitati. Mergi prin Brasov, Alba Iulia si alte localitati din tara si o sa vezi cum au fluidizat giratoriile circulatia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Orice solutie are avantaje si dezavantaje, la un flux mare din 2 sau mai multe directii ce se intersecteaza, giratoriul nu mai este bun, ajungi sa il dirijezi la mana cu locala (ca la Buzau) sau sa pui semafoare intre giratorii (ca la Brasov).
La o intersectie semaforizata cand este aglomeratie poti sa reglezi timpii semafoarelor ca sa gestionezi cozile iar in coada este mai usor pentru soferi sa mearga in reprize de 50 in loc de 10m.
Orice solutie are avantaje si dezavantaje, la un flux mare din 2 sau mai multe directii ce se intersecteaza, giratoriul nu mai este bun, ajungi sa il dirijezi la mana cu locala (ca la Buzau) sau sa pui semafoare intre giratorii (ca la Brasov).
La o intersectie semaforizata cand este aglomeratie poti sa reglezi timpii semafoarelor ca sa gestionezi cozile iar in coada este mai usor pentru soferi sa mearga in reprize de 50 in loc de 10m.
- ps4
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
ps4
Da, giratorii! Ar merge unul puțin mai spre nord pe Petricani, unde e calea ferată. Să intre și trenul in giratoriu, iar dacă se chinuie guru poate găsește o soluție sa aducem și metroul prin giratoriu, să avem un adevărat intermodal.
Da, giratorii! Ar merge unul puțin mai spre nord pe Petricani, unde e calea ferată. Să intre și trenul in giratoriu, iar dacă se chinuie guru poate găsește o soluție sa aducem și metroul prin giratoriu, să avem un adevărat intermodal.
- cristapone
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
cristapone
Eu ma refeream la o solutie de avarie pana cand va fi supralargita sos Fabrica de Glucoza, eventual pana va fi (daca va fi) facut un pasaj pe sub Petricani. Cand or sa dea drumul la celebra autostrada urbana si vor fi zile de duminica, zilele cand lumea se intorace din concedii sau din zilele libere cred ca o sa avem coada pana la centura...
Eu ma refeream la o solutie de avarie pana cand va fi supralargita sos Fabrica de Glucoza, eventual pana va fi (daca va fi) facut un pasaj pe sub Petricani. Cand or sa dea drumul la celebra autostrada urbana si vor fi zile de duminica, zilele cand lumea se intorace din concedii sau din zilele libere cred ca o sa avem coada pana la centura...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Asta cu lărgirea străzii FdG este o amăgire...Mie tot îmi dă cu virgulă, deși mă uit de mult timp la hartă...Ok, o s-o lărgească, și, mai departe ?
Problema urgentă este să se rezolve descărcarea traficului pe Centură / Inelul Median.
De centură o să mă ocup mai târziu, acum o să focalizez Inelul Median ( Autostrada Suspendată ).
1) Interseția Doamna Ghica - Petrican - Lacul Tei
2) Doamna Ghica / Colentina
3) Chișinău / Pantelimon
4) Chișinău / Basarabia.
___________
Să nu mai vorbim de descărcarea Gherghiței.
Aici apar problemele
1) Gherghiței / Colentina.
2) Fundeni / Pantelimon
3) Morarilor / Basarabia / Vergului.
______________
Să fiți iubiți.
Asta cu lărgirea străzii FdG este o amăgire...Mie tot îmi dă cu virgulă, deși mă uit de mult timp la hartă...Ok, o s-o lărgească, și, mai departe ?
Problema urgentă este să se rezolve descărcarea traficului pe Centură / Inelul Median.
De centură o să mă ocup mai târziu, acum o să focalizez Inelul Median ( Autostrada Suspendată ).
1) Interseția Doamna Ghica - Petrican - Lacul Tei
2) Doamna Ghica / Colentina
3) Chișinău / Pantelimon
4) Chișinău / Basarabia.
___________
Să nu mai vorbim de descărcarea Gherghiței.
Aici apar problemele
1) Gherghiței / Colentina.
2) Fundeni / Pantelimon
3) Morarilor / Basarabia / Vergului.
______________
Să fiți iubiți.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Andrei,
de cand tot tip eu "dincolo" despre fix cele 7 "puncte" despre care vorbesti...
Dar unii "benzinari" sunt convinsi ca "va fi OK"...
Oricum, nu am postat pentru a-ti da dreptate...
Ci pentru a pune o filmare "proaspata", de astazi, facuta de AsCoRo (Asociatia Construim Romania).
Filmarea incepe cu CFCB-Popasului, apoi la 02.20 se intoarce si vedem sectiunea CFCB-Petricani.
Este perfecta mai ales pentru colegii care nu s-au lamurit inca despre configuratia proiectului si "ce mishto" va fi intrarea in Bucuresti de pe A3...
Andrei,
de cand tot tip eu "dincolo" despre fix cele 7 "puncte" despre care vorbesti...
Dar unii "benzinari" sunt convinsi ca "va fi OK"...
Oricum, nu am postat pentru a-ti da dreptate...
Ci pentru a pune o filmare "proaspata", de astazi, facuta de AsCoRo (Asociatia Construim Romania).
Filmarea incepe cu CFCB-Popasului, apoi la 02.20 se intoarce si vedem sectiunea CFCB-Petricani.
Este perfecta mai ales pentru colegii care nu s-au lamurit inca despre configuratia proiectului si "ce mishto" va fi intrarea in Bucuresti de pe A3...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Daca nu rezolva intersectia cu Gara Herastrau degeaba largesc FdG, chiar Waze o sa-i bage pe toti pe Pompeiu si dupaia pe Gara Herastrau.
Daca nu rezolva intersectia cu Gara Herastrau degeaba largesc FdG, chiar Waze o sa-i bage pe toti pe Pompeiu si dupaia pe Gara Herastrau.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Soseaua Petricani, astazi ora 16.30, sensul spre Tei/Dna Ghica.
Scuzati calitatea pozelor, eram simplu pasager intr-o masina in care soferul se grabea foarte tare...
Kilometrul zero al A3 (km 0 tehnic, numerotarea va fi alta).
Soseaua Petricani, astazi ora 16.30, sensul spre Tei/Dna Ghica.
Scuzati calitatea pozelor, eram simplu pasager intr-o masina in care soferul se grabea foarte tare...
Kilometrul zero al A3 (km 0 tehnic, numerotarea va fi alta).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination