Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 604192 views
📖 Pagination options
- sss
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
sss
Acolo este un blocaj birocratic absolut clasic: CFR este proprietar si un pod mai lung ar costa bani, pe care nu are cum sa-i justifice! Ii spui inutil Curtii de Conturi ca ai cheltuit banii pentru ca te-a rugat PG... Bineinteles ca exista variante de rezolvare, dar daca esti birocrat de o viata, stii foarte bine ca la scarbici, oamenii cu idei se numesc idioti si sunt pusi sa munceasca, iar daca o idee de-a lor a dat de munca si sefilor, vor avea o problema...
Acolo este un blocaj birocratic absolut clasic: CFR este proprietar si un pod mai lung ar costa bani, pe care nu are cum sa-i justifice! Ii spui inutil Curtii de Conturi ca ai cheltuit banii pentru ca te-a rugat PG... Bineinteles ca exista variante de rezolvare, dar daca esti birocrat de o viata, stii foarte bine ca la scarbici, oamenii cu idei se numesc idioti si sunt pusi sa munceasca, iar daca o idee de-a lor a dat de munca si sefilor, vor avea o problema...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
aztec
Cum e situat apeductul fata de pasaj?
Apeductul ala ce a stagnat si lucrarea de la metrou.
Deci întrebarea e...se poate face 3 benzi pe sub pod?
Cum e situat apeductul fata de pasaj?
Apeductul ala ce a stagnat si lucrarea de la metrou.
Deci întrebarea e...se poate face 3 benzi pe sub pod?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
Observatie empirica de cand se lucra la metrou: ar mai fi loc de o banda intre apeduct si pasajul existent.
Observatie empirica de cand se lucra la metrou: ar mai fi loc de o banda intre apeduct si pasajul existent.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Eu am inteles ca apeductul este paralel cu CF, poate intre pasaj si CV.
Eu am inteles ca apeductul este paralel cu CF, poate intre pasaj si CV.
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Sava_6115-6315
Am mai dezbatut problema cu pasajul Constanta pe forum. Din cate retin treaba e impartita: podul tine de CFR iar peretii de sprijin apartin primariei. In lipsa de investitii pe centura nordica, CFR nu isi permite sa inchida circulatia pe acest pod. Segmentul Otopeni-Pasarea nu mai are nici macar catenara.... Din semafoare au mai ramas doar suportii... Linia e napadita de buruieni , copacei pe anumite sectoare... Deci terasamentul necesita reparatii ...
Aici se preteaza o solutie cu pod metalic pentru linia curentă (ca la Miorita) si inca unul pentru liniile de manevra din depou... plus ceva exproprieri! In concluzie, autoritatile asteapta sa cada podul ca sa se spele pe maini.
Am mai dezbatut problema cu pasajul Constanta pe forum. Din cate retin treaba e impartita: podul tine de CFR iar peretii de sprijin apartin primariei. In lipsa de investitii pe centura nordica, CFR nu isi permite sa inchida circulatia pe acest pod. Segmentul Otopeni-Pasarea nu mai are nici macar catenara.... Din semafoare au mai ramas doar suportii... Linia e napadita de buruieni , copacei pe anumite sectoare... Deci terasamentul necesita reparatii ...
Aici se preteaza o solutie cu pod metalic pentru linia curentă (ca la Miorita) si inca unul pentru liniile de manevra din depou... plus ceva exproprieri! In concluzie, autoritatile asteapta sa cada podul ca sa se spele pe maini.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Apeductul e fix pe sub str Carpati, l-am desenat eu cu albastru, n-are de-a face cu largirea pasajului pe sub CF.
Apeductul e fix pe sub str Carpati, l-am desenat eu cu albastru, n-are de-a face cu largirea pasajului pe sub CF.
5-25-2017 12-08-14 PM.jpg (597.15 KB; downloaded 4939 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Adrian Rosca
Catiusa a luat-o pe ulei:
Incepe scoala, incepe haosul din trafic in Bucuresti. "Revolutia" promisa de Gabriela Firea a ramas doar o promisiune
...
Singurele lucruri notabile facute de Gabriela Firea in aceasta directie sunt finalizarea pasajului de la Piata Sudului, unde din cauza lucrarilor se formau cozi kilometrice, a tronsonului II din bd. Liviu Rebreanu, repararea sistemului de management al traficului, dar si infiintarea catorva linii interubane pentru preluarea navetistilor din Ilfov.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...isiune.htm
Lucrarile astea sunt poate finalizate intr-un univers paralel.
Catiusa a luat-o pe ulei:
Incepe scoala, incepe haosul din trafic in Bucuresti. "Revolutia" promisa de Gabriela Firea a ramas doar o promisiune
...
Singurele lucruri notabile facute de Gabriela Firea in aceasta directie sunt finalizarea pasajului de la Piata Sudului, unde din cauza lucrarilor se formau cozi kilometrice, a tronsonului II din bd. Liviu Rebreanu, repararea sistemului de management al traficului, dar si infiintarea catorva linii interubane pentru preluarea navetistilor din Ilfov.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...isiune.htm
Lucrarile astea sunt poate finalizate intr-un univers paralel.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Au inceput concursul de stiri publicitare din campania electorala - s-au asfaltat nustiucati km de autostrada de oras(dar lipsesc niste poduri), s-a terminat nustiuce pasaj(muncitorii lucreaza inca), s-a terminat nustiuce bulevard(muncitorii lucreaza inca si acolo), s-a redeschis centrul de control al traficului(traficul este lafel de blocat ca mainainte).
Au inceput concursul de stiri publicitare din campania electorala - s-au asfaltat nustiucati km de autostrada de oras(dar lipsesc niste poduri), s-a terminat nustiuce pasaj(muncitorii lucreaza inca), s-a terminat nustiuce bulevard(muncitorii lucreaza inca si acolo), s-a redeschis centrul de control al traficului(traficul este lafel de blocat ca mainainte).
- drbm
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
drbm
https://www.agerpres.ro/social/2017/09/...a-18-15-39
Primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, a anunțat că membrii Comisiei de Circulație din Primăria Capitalei au aprobat modificarea limitei de viteză de la 60 km/h la 70 km/h pe Splaiul Unirii, de la Pod Vitan Bârzești până la limita administrativă, pe ambele sensuri.
"O veste bună! Mă bucur că membrii Comisiei de Circulație din PMB au aprobat propunerea noastră pentru modificarea limitei de viteză pe Splaiul Unirii. Este o solicitare pe care am făcut-o ca urmare a sesizărilor pe care le-am primit de la dumneavoastră, dar și fiindcă am reușit, anul trecut, să securizăm corespunzător bucata de splai aferentă sectorului nostru. Sigur, asta nu înseamnă că nu trebuie și în continuare să conducem prudent și să înțelegem că viață este mai presus de orice grabă", a precizat edilul, într-o postare pe pagina de Facebook.
De asemenea, acesta a atașat o imagine cu decizia Comisiei de Circulație.
"S-a avizat propunerea de modificare a limitei de viteză la 70 km/h pe Splaiul Unirii de la Pod Vitan Bârzești până la limita administrativă pe ambele sensuri, pe porțiunile pe care malurile râului Dâmbovița au fost securizate cu elemente de protecție, cu menținerea limitării la trecerile pentru pietoni și în zona Pasajului N. Grigorescu — Splai Dudescu", se arată în documentul postat de Robert Negoiță.
AGERPRES/ (AS — autor: Irinela Vișan, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Daniela Juncu)
https://www.agerpres.ro/social/2017/09/...a-18-15-39
Primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, a anunțat că membrii Comisiei de Circulație din Primăria Capitalei au aprobat modificarea limitei de viteză de la 60 km/h la 70 km/h pe Splaiul Unirii, de la Pod Vitan Bârzești până la limita administrativă, pe ambele sensuri.
"O veste bună! Mă bucur că membrii Comisiei de Circulație din PMB au aprobat propunerea noastră pentru modificarea limitei de viteză pe Splaiul Unirii. Este o solicitare pe care am făcut-o ca urmare a sesizărilor pe care le-am primit de la dumneavoastră, dar și fiindcă am reușit, anul trecut, să securizăm corespunzător bucata de splai aferentă sectorului nostru. Sigur, asta nu înseamnă că nu trebuie și în continuare să conducem prudent și să înțelegem că viață este mai presus de orice grabă", a precizat edilul, într-o postare pe pagina de Facebook.
De asemenea, acesta a atașat o imagine cu decizia Comisiei de Circulație.
"S-a avizat propunerea de modificare a limitei de viteză la 70 km/h pe Splaiul Unirii de la Pod Vitan Bârzești până la limita administrativă pe ambele sensuri, pe porțiunile pe care malurile râului Dâmbovița au fost securizate cu elemente de protecție, cu menținerea limitării la trecerile pentru pietoni și în zona Pasajului N. Grigorescu — Splai Dudescu", se arată în documentul postat de Robert Negoiță.
AGERPRES/ (AS — autor: Irinela Vișan, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Daniela Juncu)
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Sava_6115-6315
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22071440-noi-promisiuni-parcari-facute-gabriela-firea-ziua-ploaie-blocat-traficul-din-bucuresti.htm
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22071440-noi-promisiuni-parcari-facute-gabriela-firea-ziua-ploaie-blocat-traficul-din-bucuresti.htm
Primarul general, Gabriela Firea, a declarat marti ca anul viitor vor incepe lucrarile la mai multe parcari, unele in centrul Capitalei, altele park&ride, la iesirea din Bucuresti si la gurile de metrou. Anul acesta, primarul general promite ca vor incepe lucrarile la parcarea park&ride de la Capatul Sos. Pantelimon, iar anul viitor la : parcarea subterana Edgar Quinet, Piata Dorobanti, Piata Constitutiei, Sala Palatului, Piata Lahovary, Piata Cantacuzino, Theodor Pallady si Baneasa.
"La paracrea subterana de la Edgar Quinet am primit notificare ca s-a anulat licitatia. (...) O oluam de la zero. Pana la finalul anului se va finaliza studiul de fezabilitate, anul viitor incepem lucrarile care vor avea termen de finalizare 2 ani. La Parcarea de la Piata Dorobanti lucrarile or incepe in a adoua jumatate a anului viitor, termen de finalizare 2,5 ani", a declarat primarul general, Gabriela Firea, in cadrul conferintei conferinta Live Business organizata de Economica.net.
Primarul general promite ca anul viitor vor incepe si lucrarile la parcarile subterane prevazute in Planul Integrat de Dezvoltare Urbana: Parcarea de la Piata Constitutie, Sala Palatului, Piata Lahovary si Piata de Flori, Piata Cantacuzino, acestea avand termen de finalizare 3 ani.
Tot anul viitor vor incepe lucrarile la parcarile park&ride din Baneasa, Theodor Pallady, avand termen de finalizare 2 ani.
In ceea ce priveste pistele de biciclete, primarul general spune ca se lucreaza la studiul de fezabilitate.
Potrivit Gabrielei Firea, CNSC va da in urmatoarele doua zile o sentinta privindf contestatiile la licitatia organizata de Primarie pentru achizitia celor 400 de autobuze, ceea ce va duce la deblocarea procedurii, iar caietul de sarcini pentru achizitia a 100 de troleibuze a fost finalizat.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
survola
Pe aceeasi tema, cu mai multe detalii:
Noi locuri de parcare
Primarul General, Gabriela Firea, a mai declarat ca anul viitor vor incepe lucrarile la mai multe parcari, unele in centrul Capitalei, altele park&ride, la iesirea din Bucuresti si la gurile de metrou. "Anul acesta vor incepe lucrarile la parcarea park&ride de la Capatul Sos. Pantelimon, iar anul viitor la parcarea subterana Edgar Quinet, Piata Dorobanti (254 de locuri), Piata Constitutiei, Sala Palatului, Piata Lahovary, Piata Cantacuzino, Theodor Pallady si Baneasa. De asemenea, tot anul viitor vor incepe si lucrarile la parcarile subterane prevazute in Planul Integrat de Dezvoltare Urbana, lucrarile fiind realizate de companiile municipale, cat si cu operatori privati. Este vorba despre Parcarea de la Piata Constitutiei (988 locuri parcare), parcaj subteran Sala Palatului Nord cu 3 niveluri (552 locuri auto); parcaj subteran Sala Palatului Sud (536 locuri auto, trei niveluri); piata Lahovary (207 locuri) si Piata de Flori, Piata Cantacuzino (206 locuri), acestea avand termen de finalizare 3 ani. Tot anul viitor vor incepe lucrarile la parcarile park&ride din Baneasa, Theodor Pallady, avand termen de finalizare 2 ani. Se vor mai construi de asemenea parcari supraetajate pe structura usoara, cel putin cate o parcare in fiecare sector. La aceasta data, se lucreaza la revizuirea studiului de fezabilitate pentru doua parcari situate in Sectorul 3 (Str. Cernei si Str. Textilistilor). Sectorul 3 va preda cele doua studii catre Municipiul Bucuresti. Dupa aprobarea indicatorilor tehnico - economici se poate trece la lansarea procedurii de licitatie privind executia celor doua parcari, termenul estimat fiind finalul anului 2017".
Sursa: pmb.ro
Pe aceeasi tema, cu mai multe detalii:
Noi locuri de parcare
Primarul General, Gabriela Firea, a mai declarat ca anul viitor vor incepe lucrarile la mai multe parcari, unele in centrul Capitalei, altele park&ride, la iesirea din Bucuresti si la gurile de metrou. "Anul acesta vor incepe lucrarile la parcarea park&ride de la Capatul Sos. Pantelimon, iar anul viitor la parcarea subterana Edgar Quinet, Piata Dorobanti (254 de locuri), Piata Constitutiei, Sala Palatului, Piata Lahovary, Piata Cantacuzino, Theodor Pallady si Baneasa. De asemenea, tot anul viitor vor incepe si lucrarile la parcarile subterane prevazute in Planul Integrat de Dezvoltare Urbana, lucrarile fiind realizate de companiile municipale, cat si cu operatori privati. Este vorba despre Parcarea de la Piata Constitutiei (988 locuri parcare), parcaj subteran Sala Palatului Nord cu 3 niveluri (552 locuri auto); parcaj subteran Sala Palatului Sud (536 locuri auto, trei niveluri); piata Lahovary (207 locuri) si Piata de Flori, Piata Cantacuzino (206 locuri), acestea avand termen de finalizare 3 ani. Tot anul viitor vor incepe lucrarile la parcarile park&ride din Baneasa, Theodor Pallady, avand termen de finalizare 2 ani. Se vor mai construi de asemenea parcari supraetajate pe structura usoara, cel putin cate o parcare in fiecare sector. La aceasta data, se lucreaza la revizuirea studiului de fezabilitate pentru doua parcari situate in Sectorul 3 (Str. Cernei si Str. Textilistilor). Sectorul 3 va preda cele doua studii catre Municipiul Bucuresti. Dupa aprobarea indicatorilor tehnico - economici se poate trece la lansarea procedurii de licitatie privind executia celor doua parcari, termenul estimat fiind finalul anului 2017".
Sursa: pmb.ro
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
TibiV
Sursa corecta: http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6781
Sursa corecta: http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6781
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Ăsta-i bluff ordinar.
Vor să spună că se apucă de toate parcările deodată ?
Intenția de a construi parcări în locurile prezentate datează din anii 199... hai să spunem din anul 2000. Oricum de cel puțin 3 cincinale.
Ăsta-i bluff ordinar.
Vor să spună că se apucă de toate parcările deodată ?
Intenția de a construi parcări în locurile prezentate datează din anii 199... hai să spunem din anul 2000. Oricum de cel puțin 3 cincinale.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Puss in Boots
Cand vrei sa dai impresia ca muncesti, scoti de la naftalina toate promisiunile. O sa....si o sa....si va fi....si si si. Trist sunt doua lucruri: ca nu le e pic de rusine sa promita in continuare asa ceva si tot sa nu faca nimic (niciunul din ei) si ca noi- cetatenii- inca suntem prostiti de asa ceva. Parte din noi. Partea cealalta isi da palme ca n-are pe cine sa aleaga, ca unul nu face nimic. De-asta si prezenta la vot e cum e.
Cand vrei sa dai impresia ca muncesti, scoti de la naftalina toate promisiunile. O sa....si o sa....si va fi....si si si. Trist sunt doua lucruri: ca nu le e pic de rusine sa promita in continuare asa ceva si tot sa nu faca nimic (niciunul din ei) si ca noi- cetatenii- inca suntem prostiti de asa ceva. Parte din noi. Partea cealalta isi da palme ca n-are pe cine sa aleaga, ca unul nu face nimic. De-asta si prezenta la vot e cum e.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination