Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 332131 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
23 Iulie
Dupa 2 saptamani, progresul este vizibil(si au mai gasit niste betoane comuniste, vezi poza cu baltoaca neagra, planul indepartat).
23 Iulie
Dupa 2 saptamani, progresul este vizibil(si au mai gasit niste betoane comuniste, vezi poza cu baltoaca neagra, planul indepartat).
DSC05360.JPG (323.1 KB; downloaded 5529 times)
DSC05361.JPG (307.38 KB; downloaded 5507 times)
DSC05362.JPG (360.58 KB; downloaded 5507 times)
DSC05363.JPG (380.61 KB; downloaded 5511 times)
DSC05364.JPG (415.76 KB; downloaded 5447 times)
DSC05365.JPG (371.8 KB; downloaded 5504 times)
DSC05366.JPG (435.67 KB; downloaded 5443 times)
DSC05367.JPG (421.59 KB; downloaded 5457 times)
DSC05368.JPG (431.02 KB; downloaded 5445 times)
DSC05369.JPG (425.77 KB; downloaded 5444 times)
- Tavi
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Colectorul "gasit" este un ditamai colectorul care vine dinspre Baneasa si ajunge in cele din urma in Dambovita, din cate imi amintesc putin in amonte de Glina...
Mai stie undeva pe unde este harta aia cu reteau colectoare din Bucuresti ?...
Colectorul "gasit" este un ditamai colectorul care vine dinspre Baneasa si ajunge in cele din urma in Dambovita, din cate imi amintesc putin in amonte de Glina...
Mai stie undeva pe unde este harta aia cu reteau colectoare din Bucuresti ?...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
aztec
La asta te referi?
Sau exista una mai buna?
Asta o gasisem prin 2010, de atunci nu am mai cautat...ca e rara-avis...
La asta te referi?
Sau exista una mai buna?
Asta o gasisem prin 2010, de atunci nu am mai cautat...ca e rara-avis...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Cam asa, dar stiu ca a postat cineva la un moment dat o harta similara dar la o rezolutie mult mai buna...
Oricum, si pa harta ta se vede destul de bine traseul despre care am vorbit.
LE
Din seria "duce magarul, si nu stie ce duce"...
Stiam ca am vazut harta aici pe forum, si ca mi-a placut foarte mult...
Asa ca am dat un "search" pe calculatorul din dotare...
Ce sa vezi ?!... Am gasit harta !
Dar in format PDF, caci a aparut in forma asta intr-un articol b365...
Si mi-a placut atat de mult atunci, incat am salvat-o ca atare.
Drept pentru care daca tot am gasit-o, am convertit-o acum in JPG...
Dar... Oroare !
Are 7,35 MB... Nicio o sansa de pus pe forum.
Deci am facut "resize" si iata "rezultatul", de doar 1,8 MB, dar este mai mult decat decent :
Se vede perfect cum vine dinspre Baneasa (de fapt de la Mogosoaia ) pe Barbu Vacarescu, coteste pe Fabrica de Glucoza, de la Petricani o ia fix pe sub traseul A3 de intrare in Bucuresti pana pe Ghergitei, apoi spre sud-est, ajunge in Dobroesti, traverseaza lacul Pantelimon si da in Dambovita fix in amonte de statia de epurare Glina....
Asta presupunand ca harta este corecta...
Cine doreste, poate consulta JPG-ulfull-size (7,35 MB) aici: http://i.imgur.com/ctPmv45.jpg
LLE
Se pare ca forma full-size de 7,35 MB a fost prea mult si a redus-o "din proprie initaitiva la 4,2 MB...
Cam asa, dar stiu ca a postat cineva la un moment dat o harta similara dar la o rezolutie mult mai buna...
Oricum, si pa harta ta se vede destul de bine traseul despre care am vorbit.
LE
Din seria "duce magarul, si nu stie ce duce"...
Stiam ca am vazut harta aici pe forum, si ca mi-a placut foarte mult...
Asa ca am dat un "search" pe calculatorul din dotare...
Ce sa vezi ?!... Am gasit harta !
Dar in format PDF, caci a aparut in forma asta intr-un articol b365...
Si mi-a placut atat de mult atunci, incat am salvat-o ca atare.
Drept pentru care daca tot am gasit-o, am convertit-o acum in JPG...
Dar... Oroare !
Are 7,35 MB... Nicio o sansa de pus pe forum.
Deci am facut "resize" si iata "rezultatul", de doar 1,8 MB, dar este mai mult decat decent :
Se vede perfect cum vine dinspre Baneasa (de fapt de la Mogosoaia ) pe Barbu Vacarescu, coteste pe Fabrica de Glucoza, de la Petricani o ia fix pe sub traseul A3 de intrare in Bucuresti pana pe Ghergitei, apoi spre sud-est, ajunge in Dobroesti, traverseaza lacul Pantelimon si da in Dambovita fix in amonte de statia de epurare Glina....
Asta presupunand ca harta este corecta...
Cine doreste, poate consulta JPG-ul
LLE
Se pare ca forma full-size de 7,35 MB a fost prea mult si a redus-o "din proprie initaitiva la 4,2 MB...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Prea mult pentru IMGUR, el a redus-o din proprie initiativa...
Prea mult pentru IMGUR, el a redus-o din proprie initiativa...
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Tavi
TibiV, jos palaria!
Sa vedem acum ce solutii au gandit ca nu pot spune ca nu stiau. Si la fel sa vedem ce vor face cu vaiuga pozata de Panda dincolo de CF.
TibiV, jos palaria!
Sa vedem acum ce solutii au gandit ca nu pot spune ca nu stiau. Si la fel sa vedem ce vor face cu vaiuga pozata de Panda dincolo de CF.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Avem filmare, se avanseaza bine si au demarat si dincolo de CF.
Avem filmare, se avanseaza bine si au demarat si dincolo de CF.
- t530
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
t530
Prima autostradă urbană din România a ajuns în București. Este vorba de cei 6 kilometri dintre centură și șoseaua Petricani. Muncitorii trag tare să termine până la sfarșitul anului. Iată ce se întâmplă acum pe șantier
https://www.facebook.com/StirileProTV/v...686702266/
Prima autostradă urbană din România a ajuns în București. Este vorba de cei 6 kilometri dintre centură și șoseaua Petricani. Muncitorii trag tare să termine până la sfarșitul anului. Iată ce se întâmplă acum pe șantier
https://www.facebook.com/StirileProTV/v...686702266/
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
In afara ca au pus borduri intre podul peste lac si Petricani, nu se vede nici o alta noutate in acel video, nu are rost sa va uitati.
Alt bou care a inventat inca un fel de autostrada, autostrada urbana, daca profilul de autostrada era autostrada cu treceri de pietoni si de cf, autostrada urbana este autostrada cu giratorii.
In afara ca au pus borduri intre podul peste lac si Petricani, nu se vede nici o alta noutate in acel video, nu are rost sa va uitati.
Alt bou care a inventat inca un fel de autostrada, autostrada urbana, daca profilul de autostrada era autostrada cu treceri de pietoni si de cf, autostrada urbana este autostrada cu giratorii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Autostrada se termină la Șoseaua de Centură. Între Centură și Petricani e o stradă oarecare.
Autostrada se termină la Șoseaua de Centură. Între Centură și Petricani e o stradă oarecare.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
WT_fan06
Nu fac giratoriu?? Puteam sa jur ca am citit intr-o stire ca cineva a declarat ca va fi facut un rond si nu un T...
Nu fac giratoriu?? Puteam sa jur ca am citit intr-o stire ca cineva a declarat ca va fi facut un rond si nu un T...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
“Autostrada urbană” e aproape gata. Şoferii se vor bloca la capătul ei, la un semafor
VIDEO: http://vid2.stirileprotv.ro/2017/09/06/61908037-2.mp4
Prima autostradă urbană din România a ajuns în sfârşit în Bucureşti, în zona străzii Petricani din sectorul 2. Ar trebui să fie gata până la sfârşitul anului, dacă responsabilii se vor ţine de cuvânt.
Mai sunt câteva exproprieri de făcut şi trei poduri de ridicat. Şoferii vor circulă cu 100 de kilometri pe ora pe şosea, însă chiar la intrarea în capitală vor opri la un semafor.
La sfârşitul verii, autostrada este gata la roşu. A fost turnat primul strat bituminos, urmează straturile de asfalt. Zona este deocamdată păzită de câini maidanezi. Şefii şantierului susţin că vor termină lucrările până la sfârşitul anului. Muncitorii lucrează şi noaptea, iar cele trei poduri au început să prindă contur.
Aristotelis Vurnazos, managerul de proiect: “Scopul principal este să terminăm în acest an. Sunt optimist, compania mea, asocierea Aktor şi Euroconstruct ne presează să facem asta, iar noi facem tot ce putem. Depinde de nişte exproprieri din zona caii ferate. Există şi problema relocării liniilor Enel. ”
Mutarea liniilor electrice va avea loc până la sfârşitul lunii. Exproprierea din zona caii ferate se va termină în câteva zile. De altfel, surse apropiate constructorului spun că oficialii au recurs la soluţii total neobişnuite. De pildă, pentru a expropria un lac peste care s-a construit un pod, au fost angajaţi şi proprietarul lacului, şi soţia lui. Şi au primit şi bani pentru peştele din lac: 5.000 de euro. Altfel, lucrurile ar fi fost tărăgănate la nesfârşit.
Chiar dacă minunea se va produce până la sfârşitul anului, şoferii ar putea avea o surpriză la capătul ei. Şoferii vor veni dinspre centură, pe prima autostrada urbană din România, vor merge cu 100 de kilometri pe ora pe 3 benzi. Problema este că se vor bloca aici, la intersecţia străzii Petricani cu şoseaua Fabrica de Glucoză pentru că aici va fi amplasat un semafor.
Autostrada urbană cu trei benzi pe sens, luminată noaptea, are aproape 6 kilometri. Jumătate au fost gata încă din 2012. Cei trei kilometri rămaşi, pe care se lucrează acum, costă statul român aproape 30 de milioane de euro.
“Autostrada urbană” e aproape gata. Şoferii se vor bloca la capătul ei, la un semafor
VIDEO: http://vid2.stirileprotv.ro/2017/09/06/61908037-2.mp4
Prima autostradă urbană din România a ajuns în sfârşit în Bucureşti, în zona străzii Petricani din sectorul 2. Ar trebui să fie gata până la sfârşitul anului, dacă responsabilii se vor ţine de cuvânt.
Mai sunt câteva exproprieri de făcut şi trei poduri de ridicat. Şoferii vor circulă cu 100 de kilometri pe ora pe şosea, însă chiar la intrarea în capitală vor opri la un semafor.
La sfârşitul verii, autostrada este gata la roşu. A fost turnat primul strat bituminos, urmează straturile de asfalt. Zona este deocamdată păzită de câini maidanezi. Şefii şantierului susţin că vor termină lucrările până la sfârşitul anului. Muncitorii lucrează şi noaptea, iar cele trei poduri au început să prindă contur.
Aristotelis Vurnazos, managerul de proiect: “Scopul principal este să terminăm în acest an. Sunt optimist, compania mea, asocierea Aktor şi Euroconstruct ne presează să facem asta, iar noi facem tot ce putem. Depinde de nişte exproprieri din zona caii ferate. Există şi problema relocării liniilor Enel. ”
Mutarea liniilor electrice va avea loc până la sfârşitul lunii. Exproprierea din zona caii ferate se va termină în câteva zile. De altfel, surse apropiate constructorului spun că oficialii au recurs la soluţii total neobişnuite. De pildă, pentru a expropria un lac peste care s-a construit un pod, au fost angajaţi şi proprietarul lacului, şi soţia lui. Şi au primit şi bani pentru peştele din lac: 5.000 de euro. Altfel, lucrurile ar fi fost tărăgănate la nesfârşit.
Chiar dacă minunea se va produce până la sfârşitul anului, şoferii ar putea avea o surpriză la capătul ei. Şoferii vor veni dinspre centură, pe prima autostrada urbană din România, vor merge cu 100 de kilometri pe ora pe 3 benzi. Problema este că se vor bloca aici, la intersecţia străzii Petricani cu şoseaua Fabrica de Glucoză pentru că aici va fi amplasat un semafor.
Autostrada urbană cu trei benzi pe sens, luminată noaptea, are aproape 6 kilometri. Jumătate au fost gata încă din 2012. Cei trei kilometri rămaşi, pe care se lucrează acum, costă statul român aproape 30 de milioane de euro.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
WT_fan06,
inainte sa pui intrebari incearca sa te documentezi pe forum daca nu cumva raspunsurile exista deja.
Citeste intai 4-5 pagini in urma inainte sa arunci intrebari inutile.
Cu 3 pagini in urma, fix pe topicul acesta, gasesti planul intersectiei cu Petricani. Aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&t=402&start=588#p242614
Iar de la linkul de mai sus gasesti si alte planse si poze lamuritoare.
Iar a spune ca solutia care se realizeaza acum (intersectie T cu semafoare) "este idioata" este doar un eufemism, o bagatelizare a unei incompetente generalizate a statului roman.
WT_fan06 wrote:
Nu fac giratoriu?? Puteam sa jur ca am citit intr-o stire ca cineva a declarat ca va fi facut un rond si nu un T...
WT_fan06,
inainte sa pui intrebari incearca sa te documentezi pe forum daca nu cumva raspunsurile exista deja.
Citeste intai 4-5 pagini in urma inainte sa arunci intrebari inutile.
Cu 3 pagini in urma, fix pe topicul acesta, gasesti planul intersectiei cu Petricani. Aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&t=402&start=588#p242614
Iar de la linkul de mai sus gasesti si alte planse si poze lamuritoare.
Iar a spune ca solutia care se realizeaza acum (intersectie T cu semafoare) "este idioata" este doar un eufemism, o bagatelizare a unei incompetente generalizate a statului roman.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination