Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1490558 views
📖 Pagination options
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
georgica2704
+ 285 (25). Pe linia 11 de la Alexandria erau cel putin 5 ture : 114, 223, 280,304,336.
georgica2704 wrote:
Acum 5 minute l-am văzut la Razoare pe 005 pe linia 25. Înseamnă că si Alexandria are tur/ture in 25.
+ 285 (25). Pe linia 11 de la Alexandria erau cel putin 5 ture : 114, 223, 280,304,336.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Gabi23
Ca o completare la cele menționate pe aici, Alexandria a cedat 3 ture din linia 41, către Bucureștii Noi (care n-au vagoane funcționale), lovindu-se direct în liniile 45 (au ramas doar 4 ture) și 24 (5 ture). Din linia 42 nu aveau ce să taie
Ca o completare la cele menționate pe aici, Alexandria a cedat 3 ture din linia 41, către Bucureștii Noi (care n-au vagoane funcționale), lovindu-se direct în liniile 45 (au ramas doar 4 ture) și 24 (5 ture). Din linia 42 nu aveau ce să taie
- Florin Mihai
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Florin Mihai
Mi-a zis cineva ca azi nu a vazut nici un tur de Victoria pe 24 ! A renuntat la turul pe care il avea pe linia asta, deci are doar liniile 5 si 10 ?
Mi-a zis cineva ca azi nu a vazut nici un tur de Victoria pe 24 ! A renuntat la turul pe care il avea pe linia asta, deci are doar liniile 5 si 10 ?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
punmeister
Ba exista, este unul dintre inelele liniei 1.
Ba exista, este unul dintre inelele liniei 1.
- IuliaIulia
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
IuliaIulia
Linia 10 este considerata inelul de pe Viilor
Linia 10 este considerata inelul de pe Viilor
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Este considerata poate in anumite scripte, dar nu exista in fapt. La strada nu este niciun tramvai cu indicativul 10. Deci, linia 10 nu exista. E aiurea, dupa mine, sa vorbim despre o linie care nu exista folosind indicative care nici pe site-ul RATB nu exista. Unul care nu e din Bucuresti nu mai intelege nimic de ramura aia sau ailalta. Ma rog, parerea mea.
Este considerata poate in anumite scripte, dar nu exista in fapt. La strada nu este niciun tramvai cu indicativul 10. Deci, linia 10 nu exista. E aiurea, dupa mine, sa vorbim despre o linie care nu exista folosind indicative care nici pe site-ul RATB nu exista. Unul care nu e din Bucuresti nu mai intelege nimic de ramura aia sau ailalta. Ma rog, parerea mea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
Pe Viilor circulă tramvaiul în ambele sensuri. Fii mai explicită. Inelul interior sau cel exterior ?
Oricum așa cum a spus și colegul Puss in Boots indicativul 10 este rețeta internă a RATB - ului. Eu circul de foarte multe ori cu tramvaiul 1 și scrie 1indiferent în ce sens îl iau. Și apropo de Indicativul 10. În imagine avem un autoturism Mercedes - Benz.
Aveți cumva habar pe linia de montaj ce indicativ are ?
În schița traseului de pe hobanat la Basarab în ambele sensuri scrie linia 1. Despre ce vorbim ?
_______________
Care dintre voi sunteți activi la metrou știți că << din fabrică >> M 1 este de la Republica la Crângași ? De la Crângași la GdN 1 este TL 1 ( tronson de legatură 1 ), etc, etc, # guru le știe mai bine.
IuliaIulia wrote:
Linia 10 este considerata inelul de pe Viilor
Pe Viilor circulă tramvaiul în ambele sensuri. Fii mai explicită. Inelul interior sau cel exterior ?
Oricum așa cum a spus și colegul Puss in Boots indicativul 10 este rețeta internă a RATB - ului. Eu circul de foarte multe ori cu tramvaiul 1 și scrie 1indiferent în ce sens îl iau. Și apropo de Indicativul 10. În imagine avem un autoturism Mercedes - Benz.
9-2-2017 3-02-07 PM.jpg (8.57 KB; downloaded 3264 times)
În schița traseului de pe hobanat la Basarab în ambele sensuri scrie linia 1. Despre ce vorbim ?
_______________
Care dintre voi sunteți activi la metrou știți că << din fabrică >> M 1 este de la Republica la Crângași ? De la Crângași la GdN 1 este TL 1 ( tronson de legatură 1 ), etc, etc, # guru le știe mai bine.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
GPS
Din bucătăria RATB
1 - exterior
10 - interior
___
Pe site-ul RATB iar apăruse chestia asta cu linia 10...
Din bucătăria RATB
1 - exterior
10 - interior
___
Pe site-ul RATB iar apăruse chestia asta cu linia 10...
- Trole
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Trole
Tot din „bucătăria” RATB, dar care apare și pe validatoare. Linia 508 ce este oare?
Ideea liniilor 1 și 10 e perfect legitimă pentru exploatare. Ideal ar fi fost să fie adusă și la cunoștința publicului, pentru că un traseu circular, având același indicativ în ambele direcții, poate crea confuzii atât clienților, cât și angajaților societății de transport.
Pe plan internațional se poate da exemplul din Milano, unde există o rețea circulară de troleibuz, deservită de liniile 90 și 91. Raportat la centrul cercului, o linie e prezentată drept circulară spre dreapta, iar cealaltă spre stânga (90 Circolare Destra / 91 Circolare Sinistra). Dar și în alte parți ale Italiei mai există CD și CS.
Un alt exemplu simpatic este la Berlin, unde există linia circulară de S-Bahn. Inelul interior este S41, iar cel exterior S42. Pentru evitarea confuziilor, sensul de rotație e marcat pe toate afișajele. Dar, conform tradiției (linia 26), pe plan intern s-a improvizat cu indicativele 1 și 10, când se putea opta încă de la început, în mod public, pentru o numerotare diferită, posibil 1 și 2.
Tot din „bucătăria” RATB, dar care apare și pe validatoare. Linia 508 ce este oare?
Ideea liniilor 1 și 10 e perfect legitimă pentru exploatare. Ideal ar fi fost să fie adusă și la cunoștința publicului, pentru că un traseu circular, având același indicativ în ambele direcții, poate crea confuzii atât clienților, cât și angajaților societății de transport.
Pe plan internațional se poate da exemplul din Milano, unde există o rețea circulară de troleibuz, deservită de liniile 90 și 91. Raportat la centrul cercului, o linie e prezentată drept circulară spre dreapta, iar cealaltă spre stânga (90 Circolare Destra / 91 Circolare Sinistra). Dar și în alte parți ale Italiei mai există CD și CS.
Un alt exemplu simpatic este la Berlin, unde există linia circulară de S-Bahn. Inelul interior este S41, iar cel exterior S42. Pentru evitarea confuziilor, sensul de rotație e marcat pe toate afișajele. Dar, conform tradiției (linia 26), pe plan intern s-a improvizat cu indicativele 1 și 10, când se putea opta încă de la început, în mod public, pentru o numerotare diferită, posibil 1 și 2.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
Adică cum apare pe validoare ? Recunosc că nu m-am uitat niciodată, oricum eu circul cu << Generalul >>.
Cine-și ia abonament își ia pe linia 1, nu cred că poți să ceri pentru linia 10. Oricum nu cred că abonamentul pe linia 1 este dublu față de o altă linie.
Așadar linia 10 cred că e în bucătăria internă a RATB - ului.
Când s-a intâmplat accidentul acela intre un tramvai RATB ( de pe interior - deci linia 10 ) cu un autobuz la intersecția Vitan cu Mihai Bravu cum s-a scris in anchetă ? Un tramvai de pe linia 1 sau de pe linia 10 ?
Adică cum apare pe validoare ? Recunosc că nu m-am uitat niciodată, oricum eu circul cu << Generalul >>.
Cine-și ia abonament își ia pe linia 1, nu cred că poți să ceri pentru linia 10. Oricum nu cred că abonamentul pe linia 1 este dublu față de o altă linie.
Așadar linia 10 cred că e în bucătăria internă a RATB - ului.
Când s-a intâmplat accidentul acela intre un tramvai RATB ( de pe interior - deci linia 10 ) cu un autobuz la intersecția Vitan cu Mihai Bravu cum s-a scris in anchetă ? Un tramvai de pe linia 1 sau de pe linia 10 ?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
punmeister
Andrei, cand faci abonament pentru linia 1, automat ai unul si pentru linia 10.
Andrei, cand faci abonament pentru linia 1, automat ai unul si pentru linia 10.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Robert24
Liniile 1 si 10 in serviciu comercial, pentru a fi usor de implementat in vederea existentei abonamentelor pe o linie sunt botezate doar 1 si atat.
In realitate, in privinta turatiei si programelor de circulatie, intern, sunt botezate 1 (exterior) si 10 (interior).
Linia 1, stim bine, nu este prima linie circulara, este o copie a vechii linii circulare 26, aparuta in sistem circular la 24 septembrie 1965.
Oricum, nici 26 nu a fost prima linie circulara, inainte, inca din 10 martie 1913 a existat prima linie circulara - linia 16, cu capat la "Obor" ( Oborul de atunci era la liceul Iulia Hasdeu). Linia 16 a ramas circulara pana la 1 noiembrie 1939.
Sunt curios daca pe vremea liniilor 16 si apoi 26, STB, respectiv ITB le boteza in sistem intern diferit.
Liniile 1 si 10 in serviciu comercial, pentru a fi usor de implementat in vederea existentei abonamentelor pe o linie sunt botezate doar 1 si atat.
In realitate, in privinta turatiei si programelor de circulatie, intern, sunt botezate 1 (exterior) si 10 (interior).
Linia 1, stim bine, nu este prima linie circulara, este o copie a vechii linii circulare 26, aparuta in sistem circular la 24 septembrie 1965.
Oricum, nici 26 nu a fost prima linie circulara, inainte, inca din 10 martie 1913 a existat prima linie circulara - linia 16, cu capat la "Obor" ( Oborul de atunci era la liceul Iulia Hasdeu). Linia 16 a ramas circulara pana la 1 noiembrie 1939.
Sunt curios daca pe vremea liniilor 16 si apoi 26, STB, respectiv ITB le boteza in sistem intern diferit.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
rosetti61
In afara de liniile circulare principale de tramvai si autobuz ce au functionat de-a lungul timpului (16, 26, 33-133), au mai fost unele locale:
- o scurta perioada de timp din 1936 pana 1937 linia 43 de autobuze in cartierul Tei, cu capatul la Obor.
- intre 1973 si 1984 functioneaza linia (1)65, cu capat la ICME, ce deserveste cartierele Titan, Pantelimon si zonele industriale aferente.
- linia 104 in acelasi cartier, cu capat la Faur (1981-1990)
- linia 39 in cartierele Ferentari si Giugiului cu capat la Zetarilor (1987-1989)
LInia 26 a functionat intre 1965 si 1988 iar (1)33 a circulat intre 1959 si 1984; linia circulara de noapte 56 a fost mentinuta dupa ce s-a sistat circulatia auto de noapte (apare pe harta RATB din 1991)?.
In afara de liniile circulare principale de tramvai si autobuz ce au functionat de-a lungul timpului (16, 26, 33-133), au mai fost unele locale:
- o scurta perioada de timp din 1936 pana 1937 linia 43 de autobuze in cartierul Tei, cu capatul la Obor.
- intre 1973 si 1984 functioneaza linia (1)65, cu capat la ICME, ce deserveste cartierele Titan, Pantelimon si zonele industriale aferente.
- linia 104 in acelasi cartier, cu capat la Faur (1981-1990)
- linia 39 in cartierele Ferentari si Giugiului cu capat la Zetarilor (1987-1989)
LInia 26 a functionat intre 1965 si 1988 iar (1)33 a circulat intre 1959 si 1984; linia circulara de noapte 56 a fost mentinuta dupa ce s-a sistat circulatia auto de noapte (apare pe harta RATB din 1991)?.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination