Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5565 posts, 1208018 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
De ce << dublează >> tramvaiul 1 metroul de la Victoriei la Piața Sudului ( când o ajunge la Piața Sudului ).
Stații de tramvai pe care metroul le ratează :
- Spitalul Grigore Alexandrescu
- Roma
- Dorobanți
- Vasile Lascăr
- Spitalul Colentina
- Lizeanu
- Ferdinand
- Vatra Luminoasă
- Maior Coravu
- Spitalul Victor Babeș
- Baba Novac
- Dudești
- Laboratorului
- Vitan.
Mai încolo nu mai mi-e clar traseul.
În Dr. Taberei stațiile metroului sunt fix în stațiile troleului. Nu << sare >> nici una.
De ce << dublează >> tramvaiul 1 metroul de la Victoriei la Piața Sudului ( când o ajunge la Piața Sudului ).
Stații de tramvai pe care metroul le ratează :
- Spitalul Grigore Alexandrescu
- Roma
- Dorobanți
- Vasile Lascăr
- Spitalul Colentina
- Lizeanu
- Ferdinand
- Vatra Luminoasă
- Maior Coravu
- Spitalul Victor Babeș
- Baba Novac
- Dudești
- Laboratorului
- Vitan.
Mai încolo nu mai mi-e clar traseul.
În Dr. Taberei stațiile metroului sunt fix în stațiile troleului. Nu << sare >> nici una.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Bagi si niste distante?
Sau iar vorbim vorbe?
Ca nu te intreb nici de costuri si nici de eficienta...
Bagi si niste distante?
Sau iar vorbim vorbe?
Ca nu te intreb nici de costuri si nici de eficienta...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Distanțe la ce ? La metrou sau la tramvai ? Oricum scopul postării mele era altul, să demonstrez că stațiile de tramvai sunt altele decât stațiile de metrou, pe când in Dr. Taberei stațiile troleului coincid cu cele ale metroului.
Distanțe la ce ? La metrou sau la tramvai ? Oricum scopul postării mele era altul, să demonstrez că stațiile de tramvai sunt altele decât stațiile de metrou, pe când in Dr. Taberei stațiile troleului coincid cu cele ale metroului.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
WT_fan06
@andrei11, sunt de acord ca tramvaiul 1 deserveste alte centre de interes fata de metrou. Daca totusi e sa fiu Gica-contra (ma axez specific pe zonele mentionate de tine), as putea spune ca exista "feeder bus lines", cum zicea subway guru, care sa ajunga in acele zone, fara sa mai trantim si un tramvai.
@andrei11, sunt de acord ca tramvaiul 1 deserveste alte centre de interes fata de metrou. Daca totusi e sa fiu Gica-contra (ma axez specific pe zonele mentionate de tine), as putea spune ca exista "feeder bus lines", cum zicea subway guru, care sa ajunga in acele zone, fara sa mai trantim si un tramvai.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Mie mi se pare normal sa coincida statiile, sunt zone de interes, si avem pretentia sa ne numim oras civilizat si European. Singura problema e ca RATB actioneaza ca un concurent al Metrorex (unul prost de altfel), in loc sa actioneze ca sistem de feeding in reteaua de metrou si sa acopere acolo unde lipseste metroul.
andrei11 wrote:
Distanțe la ce ? La metrou sau la tramvai ? Oricum scopul postării mele era altul, să demonstrez că stațiile de tramvai sunt altele decât stațiile de metrou, pe când in Dr. Taberei stațiile troleului coincid cu cele ale metroului.
Mie mi se pare normal sa coincida statiile, sunt zone de interes, si avem pretentia sa ne numim oras civilizat si European. Singura problema e ca RATB actioneaza ca un concurent al Metrorex (unul prost de altfel), in loc sa actioneze ca sistem de feeding in reteaua de metrou si sa acopere acolo unde lipseste metroul.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
ClaudiuL
O linie RATB nerentabilae mai buna decat o linie de metrou in constructie vesnica
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
Puss in Boots
N-as vrea sa vad desfiintat transportul electric doar pentru ca apare metroul....evident trebuie gandite bine traseele (absolut de acord), dar n-as vrea ca la fiecare noua magistrala tot ce e electric (mai ales) la suprafata sa dispara... E o dorinta personala n-are de-a face cu studii sau cu nivelul de expert al multora de pe aici.
N-as vrea sa vad desfiintat transportul electric doar pentru ca apare metroul....evident trebuie gandite bine traseele (absolut de acord), dar n-as vrea ca la fiecare noua magistrala tot ce e electric (mai ales) la suprafata sa dispara... E o dorinta personala n-are de-a face cu studii sau cu nivelul de expert al multora de pe aici.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
GPS
A fost un exemplu mai sus cu linia 1 de tramvai. Băieți, nu e vina RATB ca ați proiectat metroul la nivel de stație de troleibuz și apropo nu cred ca o sa prindă 80 la ora, probabil ajunge la limita și după începe imediat sa scadă. De exemplu pe interstaia Laminorului - Străulești trenul prinde maxim 70 după care scade constatat.
Nu spun ca nu e buna aceasta linie de metrou, dar nu credeți ca era mai bine sa fie stațiile mai rare.
A fost un exemplu mai sus cu linia 1 de tramvai. Băieți, nu e vina RATB ca ați proiectat metroul la nivel de stație de troleibuz și apropo nu cred ca o sa prindă 80 la ora, probabil ajunge la limita și după începe imediat sa scadă. De exemplu pe interstaia Laminorului - Străulești trenul prinde maxim 70 după care scade constatat.
Nu spun ca nu e buna aceasta linie de metrou, dar nu credeți ca era mai bine sa fie stațiile mai rare.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
aztec
Pai argumentul suprem.
Că nu mai e nevoie de altul
Votantul pensionar circulă gratuit la suprafață, sub pământ nu.
andrei11 wrote:
Voi aveți o adevărată obsesie în a coborî / urca scări și a schimba magistralele.
..
Mai aduceți și alte argumente decât cel cu coborâtul / urcatul scărilor. Și cel al schimbării magistralelor.
Pai argumentul suprem.
Că nu mai e nevoie de altul
Votantul pensionar circulă gratuit la suprafață, sub pământ nu.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Puss in Boots
Pentru o statie nu or sa ia chiar asa multi metroul. Tot RATB va fi baza chiar si pt non-pensionari. Gen Orizont - DT34 (2 statii). Plus ca momentan 1 calatorie cu RATB e mai ieftina decat una cu metroul. Oricum, desi pe mine unul statia DT34 ma avantajeaza enorm, in conditiile metroului bucurestean (ante 1989) e o statie care nu cred ca s-ar fi construit niciodata. Bine ca nu au facut si Lt.Gaina Oricum, toti de aici vorbim vorbe (si cei mai avizati, si cei mai putin avizati), sa vedem dupa ce ii da drumul cum stau lucrurile. Asta evident daca revin si liniile de troleu la Valea Ialomitei ca sa avem clar pe ce discuta.
Pentru o statie nu or sa ia chiar asa multi metroul. Tot RATB va fi baza chiar si pt non-pensionari. Gen Orizont - DT34 (2 statii). Plus ca momentan 1 calatorie cu RATB e mai ieftina decat una cu metroul. Oricum, desi pe mine unul statia DT34 ma avantajeaza enorm, in conditiile metroului bucurestean (ante 1989) e o statie care nu cred ca s-ar fi construit niciodata. Bine ca nu au facut si Lt.Gaina Oricum, toti de aici vorbim vorbe (si cei mai avizati, si cei mai putin avizati), sa vedem dupa ce ii da drumul cum stau lucrurile. Asta evident daca revin si liniile de troleu la Valea Ialomitei ca sa avem clar pe ce discuta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
andrei11
La ora actuală sunt două interstații << scurte >> unde se poate verifica viteza:
1) Jiului - Parc Bazilescu
2) GdN 1 - Basarab
Mai sunt încă două interstații scurte dar unde viteza este mică datorită traseului / macazelor.
3) Parc Bazilescu - Laminorului
4) GdN 2 - Basarab
GPS wrote:
Băieți, nu e vina RATB ca ați proiectat metroul la nivel de stație de troleibuz [ in Dr. Taberei ] și apropo nu cred ca o sa prindă 80 la ora...
La ora actuală sunt două interstații << scurte >> unde se poate verifica viteza:
1) Jiului - Parc Bazilescu
2) GdN 1 - Basarab
Mai sunt încă două interstații scurte dar unde viteza este mică datorită traseului / macazelor.
3) Parc Bazilescu - Laminorului
4) GdN 2 - Basarab
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Costin
Reluati discutii vechi si nu aduceti absolut nimic nou... Va ajut cu cateva idei care justifica situatia actuala:
- unde densitatea populatiei e mare, statiile de metrou dese sunt FOARTE justificate. DT - OK. Militari - o greseala ca sunt atat de rare.
- transportul de suprafata trebuie sa adune calatorii metroului din zonele adiacente, nu sa concureze metroul. Economic vorbind, e risipa, avand in vedere ca vehiculele care fac concurenta metroului ar putea fi folosite foarte bine altundeva unde chiar e nevoie.
Va reamintesc ca argumentele "mie mi se pare", "mie mi-ar placea" sunt pur personale si subiective si nu aduc nimic in plus acestei discutii care e veche de cand a aparut forumul... E OK ca asa va place voua, dar pentru argumente obiective n-are rost sa "dezgropati mortii", ci doar sa dati un search pe forum.
Reluati discutii vechi si nu aduceti absolut nimic nou... Va ajut cu cateva idei care justifica situatia actuala:
- unde densitatea populatiei e mare, statiile de metrou dese sunt FOARTE justificate. DT - OK. Militari - o greseala ca sunt atat de rare.
- transportul de suprafata trebuie sa adune calatorii metroului din zonele adiacente, nu sa concureze metroul. Economic vorbind, e risipa, avand in vedere ca vehiculele care fac concurenta metroului ar putea fi folosite foarte bine altundeva unde chiar e nevoie.
Va reamintesc ca argumentele "mie mi se pare", "mie mi-ar placea" sunt pur personale si subiective si nu aduc nimic in plus acestei discutii care e veche de cand a aparut forumul... E OK ca asa va place voua, dar pentru argumente obiective n-are rost sa "dezgropati mortii", ci doar sa dati un search pe forum.
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
florin
De acord cu tine. Cu mențiunea că metroul trebuie să aibă și capacitatea de a prelua călătorii respectivi.
De acord cu tine. Cu mențiunea că metroul trebuie să aibă și capacitatea de a prelua călătorii respectivi.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Costin
De acord. Dar cum discutia pleaca de la un proiect ce este inca in implementare, eu zic ca nu e gresit sa presupunem ca metroul va avea capacitatea necesara. Pentru ca discutam la nivel ideal / teoretic oricum.
Ca acum, in Militari, nu o are (cel putin la ore de varf) e o alta discutie
De acord. Dar cum discutia pleaca de la un proiect ce este inca in implementare, eu zic ca nu e gresit sa presupunem ca metroul va avea capacitatea necesara. Pentru ca discutam la nivel ideal / teoretic oricum.
Ca acum, in Militari, nu o are (cel putin la ore de varf) e o alta discutie
📖 Pagination options