MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5565 posts, 1208048 views
 
Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235  ... 398
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

De ce << dublează >> tramvaiul 1 metroul de la  Victoriei  la Piața Sudului ( când o ajunge la Piața Sudului ).
Stații de tramvai pe care metroul le ratează :
- Spitalul  Grigore Alexandrescu
- Roma
- Dorobanți
- Vasile Lascăr
- Spitalul Colentina
- Lizeanu
- Ferdinand
- Vatra Luminoasă
- Maior Coravu
- Spitalul Victor Babeș
- Baba Novac
- Dudești
- Laboratorului
- Vitan.
Mai încolo nu mai mi-e clar traseul.
În Dr. Taberei stațiile metroului sunt fix în stațiile troleului. Nu << sare >> nici una.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Bagi si niste distante?
Sau iar vorbim vorbe?
Ca nu te intreb nici de costuri si nici de eficienta...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Distanțe la ce ? La metrou sau la tramvai ? Oricum scopul postării mele era altul, să demonstrez că stațiile de tramvai sunt altele decât stațiile de metrou, pe când in Dr. Taberei stațiile troleului coincid cu cele ale metroului.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex WT_fan06

@andrei11, sunt de acord ca tramvaiul 1 deserveste alte centre de interes fata de metrou. Daca totusi e sa fiu Gica-contra (ma axez specific pe zonele mentionate de tine), as putea spune ca exista "feeder bus lines", cum zicea subway guru, care sa ajunga in acele zone, fara sa mai trantim si un tramvai.  :twisted:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

andrei11 wrote:
Distanțe la ce ? La metrou sau la tramvai ? Oricum scopul postării mele era altul, să demonstrez că stațiile de tramvai sunt altele decât stațiile de metrou, pe când in Dr. Taberei stațiile troleului coincid cu cele ale metroului.



Mie mi se pare normal sa coincida statiile, sunt zone de interes, si avem pretentia sa ne numim oras civilizat si European. Singura problema e ca RATB actioneaza ca un concurent al Metrorex (unul prost de altfel), in loc sa actioneze ca sistem de feeding in reteaua de metrou si sa acopere acolo unde lipseste metroul.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei ClaudiuL

O linie RATB nerentabila
e mai buna decat o linie de metrou in constructie vesnica  :popa:

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei Puss in Boots

N-as vrea sa vad desfiintat transportul electric doar pentru ca apare metroul....evident trebuie gandite bine traseele (absolut de acord), dar n-as vrea ca la fiecare noua magistrala tot ce e electric (mai ales) la suprafata sa dispara... E o dorinta personala n-are de-a face cu studii sau cu nivelul de expert al multora de pe aici.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei GPS

A fost un exemplu mai sus cu linia 1 de tramvai. Băieți, nu e vina RATB ca ați proiectat metroul la nivel de stație de troleibuz și apropo nu cred ca o sa prindă 80 la ora, probabil ajunge la limita și după începe imediat sa scadă. De exemplu pe interstaia Laminorului - Străulești trenul prinde maxim 70 după care scade constatat.
Nu spun ca nu e buna aceasta linie de metrou, dar nu credeți ca era mai bine sa fie stațiile mai rare.

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei aztec

andrei11 wrote:
Voi aveți o adevărată obsesie în a coborî / urca scări și a schimba magistralele.
..
Mai aduceți și alte argumente decât cel cu coborâtul / urcatul scărilor. Și cel al schimbării magistralelor.


Pai argumentul suprem.
Că nu mai e nevoie de altul
Votantul pensionar circulă gratuit la suprafață, sub pământ nu.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Puss in Boots

Pentru o statie nu or sa ia chiar asa multi metroul. Tot RATB va fi baza chiar si pt non-pensionari. Gen Orizont - DT34 (2 statii). Plus ca momentan 1 calatorie cu RATB e mai ieftina decat una cu metroul. Oricum, desi pe mine unul statia DT34 ma avantajeaza enorm, in conditiile metroului bucurestean (ante 1989) e o statie care nu cred ca s-ar fi construit niciodata. Bine ca nu au facut si Lt.Gaina :D Oricum, toti de aici vorbim vorbe (si cei mai avizati, si cei mai putin avizati), sa vedem dupa ce ii da drumul cum stau lucrurile. Asta evident daca revin si liniile de troleu la Valea Ialomitei ca sa avem clar pe ce discuta.

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei andrei11

GPS wrote:
Băieți, nu e vina RATB ca ați proiectat metroul la nivel de stație de troleibuz [ in Dr. Taberei ] și apropo nu cred ca o sa prindă 80 la ora...

La ora actuală sunt două  interstații  << scurte >> unde se poate verifica viteza:
1) Jiului - Parc Bazilescu
2) GdN 1 - Basarab
Mai sunt încă două interstații scurte dar unde viteza este mică datorită traseului / macazelor.
3) Parc Bazilescu - Laminorului
4) GdN 2 - Basarab

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Costin

Reluati discutii vechi si nu aduceti absolut nimic nou... :roll: Va ajut cu cateva idei care justifica situatia actuala:
- unde densitatea populatiei e mare, statiile de metrou dese sunt FOARTE justificate. DT - OK. Militari - o greseala ca sunt atat de rare.
- transportul de suprafata trebuie sa adune calatorii metroului din zonele adiacente, nu sa concureze metroul. Economic vorbind, e risipa, avand in vedere ca vehiculele care fac concurenta metroului ar putea fi folosite foarte bine altundeva unde chiar e nevoie.

Va reamintesc ca argumentele "mie mi se pare", "mie mi-ar placea" sunt pur personale si subiective si nu aduc nimic in plus acestei discutii care e veche de cand a aparut forumul... E OK ca asa va place voua, dar pentru argumente obiective n-are rost sa "dezgropati mortii", ci doar sa dati un search pe forum.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex florin

De acord cu tine. Cu mențiunea că metroul trebuie să aibă și capacitatea de a prelua călătorii respectivi.  :!:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Costin

De acord. Dar cum discutia pleaca de la un proiect ce este inca in implementare, eu zic ca nu e gresit sa presupunem ca metroul va avea capacitatea necesara. Pentru ca discutam la nivel ideal / teoretic oricum.

Ca acum, in Militari, nu o are (cel putin la ore de varf) e o alta discutie :roll:

 


Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235  ... 398
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2423 forum members have written 433755 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use