Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4823 posts, 1335212 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
WT_fan06
4834 statea defect acum 40 de minute in dreptul statiei "Ozana", bd. Th. Pallady.
4834 statea defect acum 40 de minute in dreptul statiei "Ozana", bd. Th. Pallady.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
#4670 (linia 137) a rămas dimineață defect la AFI Cotroceni cu pierdere antigel:
#4670 (linia 137) a rămas dimineață defect la AFI Cotroceni cu pierdere antigel:
4670 - DEFECT - 29.08.2017.JPG (352.37 KB; downloaded 4055 times)
- alexian
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
alexian
Azi era la traseu in 311
WT_fan06 wrote:
4834 statea defect acum 40 de minute in dreptul statiei "Ozana", bd. Th. Pallady.
Azi era la traseu in 311
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
A revenit în circulație de astăzi #4316, pe linia 178. Autobuzul a stat imobilizat aproximativ 2 luni din cauza compresorului ars. Vor reveni în perioada următoare și autobuzele #4942 care a stat de asemenea mai multe săptămâni din cauza instalației AC defectă, precum și #4442 (parbiz nou + reparație tamponare). Mai sunt imobilizate și așteaptă diferite piese și autobuzele: #4104, #4153, #4364, #4373, #4375, #4421, #4550, #4667, #4677. Restul parcului de la Militari este funcțional.
A revenit în circulație de astăzi #4316, pe linia 178. Autobuzul a stat imobilizat aproximativ 2 luni din cauza compresorului ars. Vor reveni în perioada următoare și autobuzele #4942 care a stat de asemenea mai multe săptămâni din cauza instalației AC defectă, precum și #4442 (parbiz nou + reparație tamponare). Mai sunt imobilizate și așteaptă diferite piese și autobuzele: #4104, #4153, #4364, #4373, #4375, #4421, #4550, #4667, #4677. Restul parcului de la Militari este funcțional.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
WT_fan06
Puteti sa imi explicati, va rog frumos, de ce autobuzele tot pufaie, unele foarte tare (si eventual tocmai atunci cand a deschis usile si vrei sa te urci pe la mijloc de trezeste si mortii), altele mai incet, altele foarte des, altele mai rar, altele ca si cum ar iesi aer din ele non stop, ca dintr-un balon ce se desumfla, altele (foarte rar) deloc?
Stiu ca are legatura cu un compresor si cu suspensia , dar poate sa imi dea cineva o explicatie "profesionista"? Dau funda!
Puteti sa imi explicati, va rog frumos, de ce autobuzele tot pufaie, unele foarte tare (si eventual tocmai atunci cand a deschis usile si vrei sa te urci pe la mijloc de trezeste si mortii), altele mai incet, altele foarte des, altele mai rar, altele ca si cum ar iesi aer din ele non stop, ca dintr-un balon ce se desumfla, altele (foarte rar) deloc?
Stiu ca are legatura cu un compresor si cu suspensia , dar poate sa imi dea cineva o explicatie "profesionista"? Dau funda!
- MihaiB
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
MihaiB
In mers pt ca declanseaza supapa de suprapresiune(compresorul nu stie sa se oprească, e actionat de o curea). La deschiderea usilor doar daca scoate aer din pernele de pe partea dreapta sa-l incline
In mers pt ca declanseaza supapa de suprapresiune(compresorul nu stie sa se oprească, e actionat de o curea). La deschiderea usilor doar daca scoate aer din pernele de pe partea dreapta sa-l incline
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
WT_fan06
Sigur nu are legatura cu functia "kneeling".
1) De ultra-putine ori i-am vazut pe domnii soferi coborand autobuzul pentru a facilita urcarea/coborarea persoanelor cu mobilitate redusa. In acele cazuri erau oameni in scaune cu rotile care aveau nevoie de rampa, insa este demonstrat ca functia "kneel" salveaza o gramada de timp in orice situatie. Practic, ii lasa pe batrani sa se chinuie 1/2 minute, I-AM VAZUT - pur si simplu stau aplecati pe volan si asteapta . Ei nu isi dau seama ca daca apasa pe UN SINGUR BUTON (e greu rau ) ii pot ajuta pe oameni sa urce si sa coboare mai repede? In Plymouth nu am vazut UN SOFER care sa NU coboare podeaua la FIECARE statie. E chestie de simt civic.
2) Sunetul atunci cand soferul coboara autobuzul pe o parte se aude destul de incet, ca un mic fasait si doar in fata, la prima usa.
Mi-ai zis tu de supapa de suprapresiune in mers, dar sa stii ca si pe loc fac la fel! De ce apare aceasta suprapresiune? Si cum pot cei de la RATB sa faca astfel incat sa nu mai pufaie in ultimul hal?
Sigur nu are legatura cu functia "kneeling".
1) De ultra-putine ori i-am vazut pe domnii soferi coborand autobuzul pentru a facilita urcarea/coborarea persoanelor cu mobilitate redusa. In acele cazuri erau oameni in scaune cu rotile care aveau nevoie de rampa, insa este demonstrat ca functia "kneel" salveaza o gramada de timp in orice situatie. Practic, ii lasa pe batrani sa se chinuie 1/2 minute, I-AM VAZUT - pur si simplu stau aplecati pe volan si asteapta . Ei nu isi dau seama ca daca apasa pe UN SINGUR BUTON (e greu rau ) ii pot ajuta pe oameni sa urce si sa coboare mai repede? In Plymouth nu am vazut UN SOFER care sa NU coboare podeaua la FIECARE statie. E chestie de simt civic.
2) Sunetul atunci cand soferul coboara autobuzul pe o parte se aude destul de incet, ca un mic fasait si doar in fata, la prima usa.
Mi-ai zis tu de supapa de suprapresiune in mers, dar sa stii ca si pe loc fac la fel! De ce apare aceasta suprapresiune? Si cum pot cei de la RATB sa faca astfel incat sa nu mai pufaie in ultimul hal?
- MihaiB
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
MihaiB
Franarea pneumatica presupune introducerea de aer pentru a defrana vehiculul si scoaterea pentru a frâna. Compresorul functionand fără oprire,iar presiunea fiind suficienta(sa zicem 10 bar), când ajunge peste un anumit prag, se scoate din butelii.
Franarea pneumatica presupune introducerea de aer pentru a defrana vehiculul si scoaterea pentru a frâna. Compresorul functionand fără oprire,iar presiunea fiind suficienta(sa zicem 10 bar), când ajunge peste un anumit prag, se scoate din butelii.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
WT_fan06
Am inteles, multumesc pentru raspunsuri, dar tot este ceva anormal. M-am plimbat si prin alte locuri cu citaro si nu pufaiau deloc. Trebuie sa fie o defectiune pe undeva....
Am inteles, multumesc pentru raspunsuri, dar tot este ceva anormal. M-am plimbat si prin alte locuri cu citaro si nu pufaiau deloc. Trebuie sa fie o defectiune pe undeva....
- adila
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
adila
Foarte bine punctat. Si eu as vrea sa stiu de ce atata scarba pe unii soferi. Ca sa nu mai spun ca nu este singurul comportament care lasa de dorit in ceea ce ii priveste pe acestia.
WT_fan06 wrote:
Sigur nu are legatura cu functia "kneeling".
1) De ultra-putine ori i-am vazut pe domnii soferi coborand autobuzul pentru a facilita urcarea/coborarea persoanelor cu mobilitate redusa. In acele cazuri erau oameni in scaune cu rotile care aveau nevoie de rampa, insa este demonstrat ca functia "kneel" salveaza o gramada de timp in orice situatie. Practic, ii lasa pe batrani sa se chinuie 1/2 minute, I-AM VAZUT - pur si simplu stau aplecati pe volan si asteapta . Ei nu isi dau seama ca daca apasa pe UN SINGUR BUTON (e greu rau ) ii pot ajuta pe oameni sa urce si sa coboare mai repede? In Plymouth nu am vazut UN SOFER care sa NU coboare podeaua la FIECARE statie. E chestie de simt civic.
Foarte bine punctat. Si eu as vrea sa stiu de ce atata scarba pe unii soferi. Ca sa nu mai spun ca nu este singurul comportament care lasa de dorit in ceea ce ii priveste pe acestia.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
WT_fan06
Este chiar noaptea mintii. Ei nu isi dau seama cat timp pot salva!
De ce credeti ca toate sistemele de BRT au diferenta de nivel APROAPE 0 intre podeaua autobuzului si peronul statiei? Pentru ca salvezi enorm de mult timp la imbarcare si debarcare. Cu cat cele 2 sunt mai la nivel, cu atat oamenii se urca si coboara mai usor. Probabil ca unii soferi rau voitori ar spune ca pierd 3-4 secunde dupa inchiderea usilor ca sa astepte autobuzul sa se ridice inapoi la nivel AUTOMAT, dar la statiile aglomerate salvezi mai mult decat pierzi clar... sa nu mai zic cat timp pierd lasandu-i pe bietii batrani sa se chinuie.
Inapoi la discutie, tot nu m-ati lamurit din ce cauza compresoarele explodeaza din 2 in 2 minute sau mai des (dupa caz)? Este o chestiune de mententanta? Ce componenta ar trebui schimbata?
Este chiar noaptea mintii. Ei nu isi dau seama cat timp pot salva!
De ce credeti ca toate sistemele de BRT au diferenta de nivel APROAPE 0 intre podeaua autobuzului si peronul statiei? Pentru ca salvezi enorm de mult timp la imbarcare si debarcare. Cu cat cele 2 sunt mai la nivel, cu atat oamenii se urca si coboara mai usor. Probabil ca unii soferi rau voitori ar spune ca pierd 3-4 secunde dupa inchiderea usilor ca sa astepte autobuzul sa se ridice inapoi la nivel AUTOMAT, dar la statiile aglomerate salvezi mai mult decat pierzi clar... sa nu mai zic cat timp pierd lasandu-i pe bietii batrani sa se chinuie.
Inapoi la discutie, tot nu m-ati lamurit din ce cauza compresoarele explodeaza din 2 in 2 minute sau mai des (dupa caz)? Este o chestiune de mententanta? Ce componenta ar trebui schimbata?
- Florin Mihai
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Florin Mihai
Gabi23, a revenit 4667 (azi era in 178).
Indisponibile:
>Nordului: 4147, 4180, 6266 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Pipera: 4478, 4479, 4582, 4596, 4640, 4650, 4767, 4784, 4992, 6289 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Floreasca: 4906, 6277, 6280 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Ferentari: 4117, 4142, 4195, 4211, 4214, 4279, 4351, 4371, 4381, 4399, 4420, 4445, 4446, 4448, 4452, 4459, 4472, 4602, 4616, 4681, 4686, 4793, 4865, 4898, 6211, 6229, 6238, 6242, 6250, 6254, 6255, 6274 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Titan: 4163, 4168, 4174, 4175, 4193, 4210, 4231, 4247, 4300, 4302, 4308, 4525, 4527, 4534, 4562, 4568, 4586, 4654, 4663, 4673, 4676, 4765, 4804, 4828, 4831, 4838, 4843, 4847, 4851 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Obregia: 4100, 4108, 4138, 4164, 4269, 4630, 4918 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
Gabi23, a revenit 4667 (azi era in 178).
Indisponibile:
>Nordului: 4147, 4180, 6266 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Pipera: 4478, 4479, 4582, 4596, 4640, 4650, 4767, 4784, 4992, 6289 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Floreasca: 4906, 6277, 6280 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Ferentari: 4117, 4142, 4195, 4211, 4214, 4279, 4351, 4371, 4381, 4399, 4420, 4445, 4446, 4448, 4452, 4459, 4472, 4602, 4616, 4681, 4686, 4793, 4865, 4898, 6211, 6229, 6238, 6242, 6250, 6254, 6255, 6274 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Titan: 4163, 4168, 4174, 4175, 4193, 4210, 4231, 4247, 4300, 4302, 4308, 4525, 4527, 4534, 4562, 4568, 4586, 4654, 4663, 4673, 4676, 4765, 4804, 4828, 4831, 4838, 4843, 4847, 4851 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
>Obregia: 4100, 4108, 4138, 4164, 4269, 4630, 4918 (cred ca mai sunt cel putin doua pe langa astea)
📖 Pagination options