Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
817 posts, 331256 views
📖 Pagination options
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
danutzu_2910
Mai bine ar gandi ceva cum este ACUM la Otopeni!!
Nu invatam din greselile trecutului???
Un giratoriu ar fi cel de la Penetratie iar pe partea cealalta trebuie facut unul. Loc este destul, acolo unde soseaua se departeaza de CF.
Mai bine ar gandi ceva cum este ACUM la Otopeni!!
Nu invatam din greselile trecutului???
Un giratoriu ar fi cel de la Penetratie iar pe partea cealalta trebuie facut unul. Loc este destul, acolo unde soseaua se departeaza de CF.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
La DN1 aveau 2 benzi / sens si posibilitatea de a construii giratorii in ambele parti ale pasajului, la A1 nu au, si la DN2 este aceeasi situatie, deci o sa fie lafel ca la DN2.
La DN1 aveau 2 benzi / sens si posibilitatea de a construii giratorii in ambele parti ale pasajului, la A1 nu au, si la DN2 este aceeasi situatie, deci o sa fie lafel ca la DN2.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
ClaudiuL
Nu stiu cum este la DN2 dar stiu ce coada se formeaza pe A1 la intrarea pe centura. Este o grava lipsa de viziune ca nu au avut in vedere o solutie de durata in conditiile in care traficul pe centura o sa creasca.
Nu stiu cum este la DN2 dar stiu ce coada se formeaza pe A1 la intrarea pe centura. Este o grava lipsa de viziune ca nu au avut in vedere o solutie de durata in conditiile in care traficul pe centura o sa creasca.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Pai situatia de durata cand s-o dubla centura de sud, sau daca se face strpungerea Ciurel - CB - A1 ne mai ajutam si cu bucata de CB - A1.
Pai situatia de durata cand s-o dubla centura de sud, sau daca se face strpungerea Ciurel - CB - A1 ne mai ajutam si cu bucata de CB - A1.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
danutzu_2910
@shoppy
Pai si aici, la A1 nu vor fi cate 2 benzi pe sens?
Deci se poate aplica solutia actuala de la DN1.
Mai trebuie doar un un giratoriu aici; https://goo.gl/maps/eMhvKv6KoXL2
Este loc berechet, si leaga si stada aia...
@shoppy
Pai si aici, la A1 nu vor fi cate 2 benzi pe sens?
Deci se poate aplica solutia actuala de la DN1.
Mai trebuie doar un un giratoriu aici; https://goo.gl/maps/eMhvKv6KoXL2
Este loc berechet, si leaga si stada aia...
- shoppy
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
mindmasster
Alt sens giratoriu si acolo . M-am saturat de atatea sensuri giratorii . Propun schimbarea numelului .
Alt sens giratoriu si acolo . M-am saturat de atatea sensuri giratorii . Propun schimbarea numelului .
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
zapacitu
II zicem "Giro di Bucaresto"? Sau "marea invarteala"? Sau poate "ne-nvartim apoi stam si repetam"? In fine...
In alte tari exista un anumit regim de drumuri, in afara de expres si autostrada. Un drum in acest regim (sa ii zicem regim rapid - RR) nu are intersectii la nivel fara o alternativa "directa" (pe scurt e o autostrada mai "inghesuita", fara acostament special, fara banda de urgenta si fara viteze peste 100). Daca exista un giratoriu, sensurile au cate o varianta ocolitoare (poate un sens sau ambele cu pod, poate un sens la la sol, pentru un drum care vine dintr-o parte sa nu continua dincolo de drumul cu RR). Mai mult, orice intersectie intre drumul cu RR si un drum principal asigura in mod obligatoriu variante ocolitoare si pentru drumul cu RR si pentru drumul principal, in plus fata de o modalitate denivelata de schimbare a directiei intre cele doua drumuri. O intersectie de tip (traduc mot-a-mot din engleza) trifoi cu patru foi adica.
In cazul concret al nostru, centura ar trebui sa fie drum RR. Si ar avea practic automat variantele "directe" la nivelul solului, din cauza CF. Pentru a asigura intersectarea cu DN-urile, solutia ar trebui sa fie similara cu o jumatate de pod Grant. Si asta ar trebui aplicata la toate DN-urile. Restul drumurilor pot avea fie giratorii suspendate (daca sunt drumuri secundare si nu e fezabila solutia tip Grant), fie giratorii la sol cu Centura pe pod (gen Chitila).
La noi ar trebui avute in vedere si lungimile relative ale rampelor, in general nefiind productiva o rampa prea scurta pe o directie aglomerata, unde orice coada ar bloca o banda a centurii.
II zicem "Giro di Bucaresto"? Sau "marea invarteala"? Sau poate "ne-nvartim apoi stam si repetam"? In fine...
In alte tari exista un anumit regim de drumuri, in afara de expres si autostrada. Un drum in acest regim (sa ii zicem regim rapid - RR) nu are intersectii la nivel fara o alternativa "directa" (pe scurt e o autostrada mai "inghesuita", fara acostament special, fara banda de urgenta si fara viteze peste 100). Daca exista un giratoriu, sensurile au cate o varianta ocolitoare (poate un sens sau ambele cu pod, poate un sens la la sol, pentru un drum care vine dintr-o parte sa nu continua dincolo de drumul cu RR). Mai mult, orice intersectie intre drumul cu RR si un drum principal asigura in mod obligatoriu variante ocolitoare si pentru drumul cu RR si pentru drumul principal, in plus fata de o modalitate denivelata de schimbare a directiei intre cele doua drumuri. O intersectie de tip (traduc mot-a-mot din engleza) trifoi cu patru foi adica.
In cazul concret al nostru, centura ar trebui sa fie drum RR. Si ar avea practic automat variantele "directe" la nivelul solului, din cauza CF. Pentru a asigura intersectarea cu DN-urile, solutia ar trebui sa fie similara cu o jumatate de pod Grant. Si asta ar trebui aplicata la toate DN-urile. Restul drumurilor pot avea fie giratorii suspendate (daca sunt drumuri secundare si nu e fezabila solutia tip Grant), fie giratorii la sol cu Centura pe pod (gen Chitila).
La noi ar trebui avute in vedere si lungimile relative ale rampelor, in general nefiind productiva o rampa prea scurta pe o directie aglomerata, unde orice coada ar bloca o banda a centurii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Trebuiesc schimbate creierele proaste ale politicienilor care nu s-au putut abtine sa nu-si umple gura cu cuvantul autostrada, autostrada este descrisa in codul rutier, nu exista profil de autostrada, autostrada mai mica / ciuntita / schiapa / fara nustiuce.
Centura este incadrata si semnalizata ca DN, semnalizarea este corecta si nu se incalca nici o prevedere din definirea DN-ului din codul rutier, daca tot se face autostrada A0 atunci poate sa se schimbe numele din Centura Bucuresti in Inel Bucuresti 1 sau Inel Exterior Bucuresti.
In apropierea oraselor solutiile sunt din ce in ce mai fortate si mai dependente de situatia punctuala, de acea respectarea unui standard anume este aproape imposibila, de aceea definirea a inca unui standard de express si mai mic pentru distantele foarte scurte din apropierea oraselor este inutila.
Trebuiesc schimbate creierele proaste ale politicienilor care nu s-au putut abtine sa nu-si umple gura cu cuvantul autostrada, autostrada este descrisa in codul rutier, nu exista profil de autostrada, autostrada mai mica / ciuntita / schiapa / fara nustiuce.
Centura este incadrata si semnalizata ca DN, semnalizarea este corecta si nu se incalca nici o prevedere din definirea DN-ului din codul rutier, daca tot se face autostrada A0 atunci poate sa se schimbe numele din Centura Bucuresti in Inel Bucuresti 1 sau Inel Exterior Bucuresti.
In apropierea oraselor solutiile sunt din ce in ce mai fortate si mai dependente de situatia punctuala, de acea respectarea unui standard anume este aproape imposibila, de aceea definirea a inca unui standard de express si mai mic pentru distantele foarte scurte din apropierea oraselor este inutila.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
27 August
La apeduct s-a lucrat bine, din 4 turnari avem realizate 2 + o armare aproape terminata(si intre timp au mai facut o turnare de urgenta ca o luase postul trafo la vale, ca il sapasera unii la temelie).
Au continua cu balastarile sub pasajul DN1.
A fost suprabetonat si podul de la strapungere.
Au reinceput asfaltarile in zona de 4 benzi de la rambleul Dragomiresti / podul peste Dambovita.
Intre rambleu si Chitila s-a marcat temporar traseul nou.
Giratoriul Petrom pare finalizat.
27 August
La apeduct s-a lucrat bine, din 4 turnari avem realizate 2 + o armare aproape terminata(si intre timp au mai facut o turnare de urgenta ca o luase postul trafo la vale, ca il sapasera unii la temelie).
Au continua cu balastarile sub pasajul DN1.
A fost suprabetonat si podul de la strapungere.
Au reinceput asfaltarile in zona de 4 benzi de la rambleul Dragomiresti / podul peste Dambovita.
Intre rambleu si Chitila s-a marcat temporar traseul nou.
Giratoriul Petrom pare finalizat.
DSC05534.JPG (436.7 KB; downloaded 4543 times)
DSC05535.JPG (498.83 KB; downloaded 4535 times)
DSC05536.JPG (447.91 KB; downloaded 4536 times)
DSC05537.JPG (430.96 KB; downloaded 4536 times)
DSC05538.JPG (335.09 KB; downloaded 4534 times)
DSC05539.JPG (306.33 KB; downloaded 4534 times)
DSC05540.JPG (357.95 KB; downloaded 4535 times)
DSC05545.JPG (335.92 KB; downloaded 4536 times)
DSC05546.JPG (311.74 KB; downloaded 4536 times)
DSC05547.JPG (307.23 KB; downloaded 4537 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Pasajul CB / M1000, odd one out, insereaza gluma cu "I've been sick" aici.
Pasajul CB / M1000, odd one out, insereaza gluma cu "I've been sick" aici.
DSC05548.JPG (385.61 KB; downloaded 4531 times)
DSC05549.JPG (416.98 KB; downloaded 4530 times)
DSC05558.JPG (402.38 KB; downloaded 4530 times)
DSC05559.JPG (388.28 KB; downloaded 4530 times)
DSC05560.JPG (371.69 KB; downloaded 4530 times)
DSC05561.JPG (426.01 KB; downloaded 4529 times)
DSC05562.JPG (380.42 KB; downloaded 4529 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
subway guru
Eu cand aud de ronduri si rondele...ma apuca paranghelia...
De pasajele denivelate se mai preocupa cineva???
Eu cand aud de ronduri si rondele...ma apuca paranghelia...
De pasajele denivelate se mai preocupa cineva???
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Vezi DN2 - A2 peste 800 si peste 801(ca peste Pantelimon l-a facut nea nici la 4 benzi si pe ala).
Vezi DN2 - A2 peste 800 si peste 801(ca peste Pantelimon l-a facut nea nici la 4 benzi si pe ala).
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Mai au de facut niste completari cu pavele.
shoppy wrote:
Giratoriul Petrom pare finalizat
Mai au de facut niste completari cu pavele.
📖 Pagination options