Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2360 posts, 848576 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Fiecare primarie din Judetul Ilfov poate incheia un parteneriat de transport public cu Regia Autonoma de Transport Bucuresti. Se stabileste un tarif pe kilometru (6,08/km fara TVA), iar primariile ilfovene achita diferenta intre acest pret calculat si validarile efectuate, adica acele calatorii neachitate.
Fiecare primarie din Judetul Ilfov poate incheia un parteneriat de transport public cu Regia Autonoma de Transport Bucuresti. Se stabileste un tarif pe kilometru (6,08/km fara TVA), iar primariile ilfovene achita diferenta intre acest pret calculat si validarile efectuate, adica acele calatorii neachitate.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
WT_fan06
Deci practic RATB cand trage linie are pierderi 0 dar si profituri 0 pe cele mai multe linii, right? Si atunci de ce eu RATB sa nu suplimentez liniile preorasenesti cu autobuze de pe liniile urbane in pierdere daca stiu ca pe linia preoraseneasca eu nu voi avea pierderi? (dupa gandirea capitalista)
Deci practic RATB cand trage linie are pierderi 0 dar si profituri 0 pe cele mai multe linii, right? Si atunci de ce eu RATB sa nu suplimentez liniile preorasenesti cu autobuze de pe liniile urbane in pierdere daca stiu ca pe linia preoraseneasca eu nu voi avea pierderi? (dupa gandirea capitalista)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
@Victor: Superbe pozele din terminalul de la Alexandriei, acele console K+M și troleibuzele Mercedes Citaro chiar te fac sa crezi ca trăiești intr-o capitala europeană.
Felicitări pentru acest minunat reportaj.
@Victor: Superbe pozele din terminalul de la Alexandriei, acele console K+M și troleibuzele Mercedes Citaro chiar te fac sa crezi ca trăiești intr-o capitala europeană.
Felicitări pentru acest minunat reportaj.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
@WT_fan06: Pentru a nu da informatii gresite, iti atasez aici link-ul cu Programului de transport rutier de persoane supus dezbaterii din sedinta CGMB de la sfarsitul lunii Martie 2017: http://www.secundatv.ro/base/media/2017...lfov-1.pdf
Gasesti aici toate informatiile de care ai nevoie
@GPS: Multumesc tare mult pentru ganduri
@WT_fan06: Pentru a nu da informatii gresite, iti atasez aici link-ul cu Programului de transport rutier de persoane supus dezbaterii din sedinta CGMB de la sfarsitul lunii Martie 2017: http://www.secundatv.ro/base/media/2017...lfov-1.pdf
Gasesti aici toate informatiile de care ai nevoie
@GPS: Multumesc tare mult pentru ganduri
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
WT_fan06
Multumesc, m-am lamurit! Astept cu foarte mare interes alte reportaje!
Multumesc, m-am lamurit! Astept cu foarte mare interes alte reportaje!
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Incepand cu ora 6:40, linia preorasaneasca 456 nu mai circula, deoarece singurul autobuz repartizat (#4878) s-a defectat in preajma Primariei Clinceni. La ora 9:00 a venit tractarea sa duca masina la Militari...alt autobuz nu a fost trimis din celelalte 2 care mai detin licenta ...
Incepand cu ora 6:40, linia preorasaneasca 456 nu mai circula, deoarece singurul autobuz repartizat (#4878) s-a defectat in preajma Primariei Clinceni. La ora 9:00 a venit tractarea sa duca masina la Militari...alt autobuz nu a fost trimis din celelalte 2 care mai detin licenta ...
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
alchimistul
Inca o data o spun ca este absurda treaba cu licentele.
Normal ar fi ca toate autobuzele RATB sa aiba licenta de circulatie si in Ilfov. Birocratia asta incurca pe toata lumea, dar mai ales pe calatori.
Inca o data o spun ca este absurda treaba cu licentele.
Normal ar fi ca toate autobuzele RATB sa aiba licenta de circulatie si in Ilfov. Birocratia asta incurca pe toata lumea, dar mai ales pe calatori.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Gabi23
Pentru că nu se țin ”blocate” în garaj #4442 și #4388, fiind utilizate pe celelalte linii normale (136, 137, 162, 163, 173, 185, 221 sau 336)
Victor92 wrote:
alt autobuz nu a fost trimis din celelalte 2 care mai detin licenta ...
Pentru că nu se țin ”blocate” în garaj #4442 și #4388, fiind utilizate pe celelalte linii normale (136, 137, 162, 163, 173, 185, 221 sau 336)
- Victor92
-
Posted:
-
Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Linia 455: Depoul Alexandria - Soseaua Bucuresti-Magurele - Magurele (Facultatea de Fizica)
Autobaza Alexandria: Luni-Vineri: 2 ture; Sambata - Duminica: 1 tur.
Date tehnice
- 14 statii pe sensul spre Magurele, respectiv 13 statii spre Capitala;
- Durata unei semicurse: 20 de minute;
- Interval de succedare: 25 - 30 - 35 – 45 – 50 - 60 (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu: (Aproximativ 6,29 – 6,73 km – depinde de sens - Conform Google Maps, din care 3,55 km in Judetul Ilfov)
DUS: Depoul Alexandria - Soseaua Alexandriei - Soseaua Bucuresti-Magurele - Strada Atomistilor - Magurele (Facultatea de Fizica)
INTORS: Magurele (Facultatea de Fizica) - Strada Atomistilor - Soseaua Bucuresti-Magurele - Soseaua Alexandriei - Depoul Alexandria
Turatie
Luni - Vineri: 2 ture;
Sambata – Duminica: 1 tur.
Mentiuni: Turul 2 e ranforsare. Are prima cursa la 5:25 de la Depoul Alexandria, cu retragere la 9:30. La schimbul 2, iese la 14:45, cu retragere la 19:40.
In weekend, e doar un autobuz, fiecare schimb avand 11 curse.
- Autobuze repartizate: 4186, 4224, 4578, 4589.
Observatii personale
De ani buni, de cand ma stiu de mic, locuitorii din Magurele au beneficiat de transport in comun civilizat dinspre/catre Bucuresti ... civilizat insemnand, pe limba mea, RATB. Toate localitatile componente acestui oras aveau cate o linie preoraseneasca la inceputul si mijlocul aniilor 2000, dar situatia s-a inrautatit atunci cand traseele au fost desfiintate pentru o perioada si au reaparut sunt indicativul 4XX, fiind mentinute doar o parte dintre ele.
Ca introducere, orasul Magurele se afla in vecinatatea sud-vestica a Bucurestiului, fiind format din localitățile componente Alunișu, Dumitrana, Măgurele (reședința), Pruni și Vârteju (pe care le veti regasi in harta care se afla in preajma giratorilui Straziilor Atomistilor, Marasesti si Reactorului). Desigur, cand buzele noastre rostesc Magurele, automat se gandim la sediile cunoscute ale institutelor romanesti de cercetare in domeniul fizicii (Institutul de Fizică Atomică și Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului).
Orașul se învecinează la est cu Jilava și Dărăști, iar la vest cu Bragadiru și Cornetu. Numele de Măgurele provine de la movilele (măgurele) existente în zonă, cunoscute sub numele de Măgura Gherman și Măgura Filipescu, unde s-a constatat o continuitate a așezărilor omenești din epoca pietrei și până în prezent.
Recensământului din anul 2011 indica o populație de 11.041 de locuitori, fiind al optulea și cel mai mic centru urban al județului Ilfov din punct de vedere demografic. Localitatea a fost ridicată de la rangul de comună la cel de oraș în anul 2005, prin Legea nr. 414 din 29 decembrie 2005.
La capitolul obiective, noua la numar din orașul Măgurele sunt incluse în "Lista monumentelor istorice din județul Ilfov" ca monumente de interes local. Șase dintre ele sunt situri arheologice, între acestea numărându-se și ruinele fostei mănăstiri Grindure. Celelalte sunt clasificate ca monumente de arhitectură. În incinta Institutului de Fizică Atomică se află conacul Oteteleșanu, monument din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, ce cuprinde conacul propriu-zis (denumit astăzi blocul M din cadrul IFA) și biserica „Sfinții Împărați Constantin și Elena”. În fața clădirii, se află bustul lui Mihai Eminescu, operă a sculptorului Mihai Onofrei.[20] Alte două monumente de arhitectură se află în satul Vârteju — biserica „Sfânta Treime”-Gherman (datând din 1797) și biserica „Sfinții Ioachim și Ana” (datând din 1818).
Revenind la liniile RATB, in anii 2000 existau mai multe linii preorasenesti care porneau de la Ghencea spre Magurele:
- Linia 203: Ghencea - Magurele - Dumitrana (un fel de actualul 427);
- Linia 204: Ghencea - Magurele - Sat Alunis - Jilava;
- Linia 214: Ghencea - Magurele - Primaria Darasti Ilfov;
- Linia 303: Ghencea - Magurele - Sat Varteju
Separat, mai erau:
Linia 306 - Pod Eroilor - Drumul Sarii - Sebastian - 13 Septembrie - Antiaeriana - IFA Magurele;
(Conform Ghidului Comercial al Bucurestiului - Nr.18, Ianuarie - Iunie 2003)
As mai puncta prezenta liniei 307 cu traseul asemanator cu cel de mai sus, cu mentiunea ca locul de intoarcere din Magurele era tot la IFA, dar in sediul de pe Strada Reactorului.
Revenind in prezent, in 2017, avem 3 linii preorasenesti, iar cea mai importanta si cu un interval de succedare este linia 455. Pana pe 23 Martie 2006, linia purta indicativul 603, fiind deservita cu autobuze DAC de la Autobaza Alexandria. Ulterior au aparut autobuzele Ikarus, Iveco, Rocar de Simon si Mercedes Citaro. Apoi, a urmat o perioada in care cursele spre Magurele au disparut, urmand sa reapara pe 1 August/ Noiembrie 2013 (am gasit in cautarile pe internet mai multe variante)
In ziua de astazi, sunt repartizate doar Euro 3-uri, iar la ambele capete se afla graficul cu orele de plecare ale autobuzelor. O semi-cursa se parcurge lejer in maxim 20 de minute, singurele blocaje inregistrate fiind in preajma giratoriului de la Soseaua Alexandriei/Soseaua Bucuresti-Magurele/Soseaua Antiaeriana. Calatori sunt multi, desi au la dispozitie si dubele care tranziteaza orasul. Acestia prefera sa mearga pe blat folosind RATB-ul, dar uita ca la un moment dat, primaria orasului poate va inceta contractul cu RATB din cauza acestei situatii. Ceea ce m-a surprins astazi e ca la capatul "Depoul Alexandria", unde se efectueaza controlul tuturor calatorilor la urcarea in mijloacele de transport, pe linii preorasenesti nu s-a verficat nimic ... pur si simplu, oamenii se urcau nestingheriti, fara a fi intrebati daca au sau nu bilet ...
Drumul e bun, soseaua fiind largita doar pe Strada Atomistilor care apartine de Judetul Ilfov. In rest, cum se intra in Capitala, o singura banda pe sens, dar intr-o stire gasita pe Internet, cei de la HotNews anunta ca s-au alocat bani pentru un studiu de fezabilitate privind largirea Soselei Bucuresti-Magurele (valoare 140.000 lei). Ramane de vazut ceea ce se va intampla.
Infrastructura este, calatorii sunt, refugii in aproape toate statiile principale avem. In concluzie, o linie preorasenesca utila, alaturi de celelalte doua catre traverseaza orasul Magurele ... singurul aspect pe care l-as indreptat ar fi graficele liniilor care uneori pica cu plecari in acelasi timp pentru 453 si 455 (de exemplu: 6:15, 7:30 ...).
Calatoria fotografica incepe de pe Soseaua Bucuresti-Magurele, din dreptul statiei "Slatina"
Sursa informatii:
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... -lucru.htm
https://ro.wikipedia.org/wiki/M%C4%83gurele
http://primariamagurele.ro/programul-au ... b-magurele
http://www.pnlmagurele.ro/2013/08/progr ... -magurele/
http://www.puterea.ro/social/ratb-infii ... 80776.html
Linia 455: Depoul Alexandria - Soseaua Bucuresti-Magurele - Magurele (Facultatea de Fizica)
Autobaza Alexandria: Luni-Vineri: 2 ture; Sambata - Duminica: 1 tur.
Date tehnice
- 14 statii pe sensul spre Magurele, respectiv 13 statii spre Capitala;
- Durata unei semicurse: 20 de minute;
- Interval de succedare: 25 - 30 - 35 – 45 – 50 - 60 (in functie de ora/zi);
- Lungime Traseu: (Aproximativ 6,29 – 6,73 km – depinde de sens - Conform Google Maps, din care 3,55 km in Judetul Ilfov)
DUS: Depoul Alexandria - Soseaua Alexandriei - Soseaua Bucuresti-Magurele - Strada Atomistilor - Magurele (Facultatea de Fizica)
INTORS: Magurele (Facultatea de Fizica) - Strada Atomistilor - Soseaua Bucuresti-Magurele - Soseaua Alexandriei - Depoul Alexandria
Turatie
Luni - Vineri: 2 ture;
Sambata – Duminica: 1 tur.
Mentiuni: Turul 2 e ranforsare. Are prima cursa la 5:25 de la Depoul Alexandria, cu retragere la 9:30. La schimbul 2, iese la 14:45, cu retragere la 19:40.
In weekend, e doar un autobuz, fiecare schimb avand 11 curse.
- Autobuze repartizate: 4186, 4224, 4578, 4589.
Observatii personale
De ani buni, de cand ma stiu de mic, locuitorii din Magurele au beneficiat de transport in comun civilizat dinspre/catre Bucuresti ... civilizat insemnand, pe limba mea, RATB. Toate localitatile componente acestui oras aveau cate o linie preoraseneasca la inceputul si mijlocul aniilor 2000, dar situatia s-a inrautatit atunci cand traseele au fost desfiintate pentru o perioada si au reaparut sunt indicativul 4XX, fiind mentinute doar o parte dintre ele.
Ca introducere, orasul Magurele se afla in vecinatatea sud-vestica a Bucurestiului, fiind format din localitățile componente Alunișu, Dumitrana, Măgurele (reședința), Pruni și Vârteju (pe care le veti regasi in harta care se afla in preajma giratorilui Straziilor Atomistilor, Marasesti si Reactorului). Desigur, cand buzele noastre rostesc Magurele, automat se gandim la sediile cunoscute ale institutelor romanesti de cercetare in domeniul fizicii (Institutul de Fizică Atomică și Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pământului).
Orașul se învecinează la est cu Jilava și Dărăști, iar la vest cu Bragadiru și Cornetu. Numele de Măgurele provine de la movilele (măgurele) existente în zonă, cunoscute sub numele de Măgura Gherman și Măgura Filipescu, unde s-a constatat o continuitate a așezărilor omenești din epoca pietrei și până în prezent.
Recensământului din anul 2011 indica o populație de 11.041 de locuitori, fiind al optulea și cel mai mic centru urban al județului Ilfov din punct de vedere demografic. Localitatea a fost ridicată de la rangul de comună la cel de oraș în anul 2005, prin Legea nr. 414 din 29 decembrie 2005.
La capitolul obiective, noua la numar din orașul Măgurele sunt incluse în "Lista monumentelor istorice din județul Ilfov" ca monumente de interes local. Șase dintre ele sunt situri arheologice, între acestea numărându-se și ruinele fostei mănăstiri Grindure. Celelalte sunt clasificate ca monumente de arhitectură. În incinta Institutului de Fizică Atomică se află conacul Oteteleșanu, monument din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, ce cuprinde conacul propriu-zis (denumit astăzi blocul M din cadrul IFA) și biserica „Sfinții Împărați Constantin și Elena”. În fața clădirii, se află bustul lui Mihai Eminescu, operă a sculptorului Mihai Onofrei.[20] Alte două monumente de arhitectură se află în satul Vârteju — biserica „Sfânta Treime”-Gherman (datând din 1797) și biserica „Sfinții Ioachim și Ana” (datând din 1818).
Revenind la liniile RATB, in anii 2000 existau mai multe linii preorasenesti care porneau de la Ghencea spre Magurele:
- Linia 203: Ghencea - Magurele - Dumitrana (un fel de actualul 427);
- Linia 204: Ghencea - Magurele - Sat Alunis - Jilava;
- Linia 214: Ghencea - Magurele - Primaria Darasti Ilfov;
- Linia 303: Ghencea - Magurele - Sat Varteju
Separat, mai erau:
Linia 306 - Pod Eroilor - Drumul Sarii - Sebastian - 13 Septembrie - Antiaeriana - IFA Magurele;
(Conform Ghidului Comercial al Bucurestiului - Nr.18, Ianuarie - Iunie 2003)
As mai puncta prezenta liniei 307 cu traseul asemanator cu cel de mai sus, cu mentiunea ca locul de intoarcere din Magurele era tot la IFA, dar in sediul de pe Strada Reactorului.
Revenind in prezent, in 2017, avem 3 linii preorasenesti, iar cea mai importanta si cu un interval de succedare este linia 455. Pana pe 23 Martie 2006, linia purta indicativul 603, fiind deservita cu autobuze DAC de la Autobaza Alexandria. Ulterior au aparut autobuzele Ikarus, Iveco, Rocar de Simon si Mercedes Citaro. Apoi, a urmat o perioada in care cursele spre Magurele au disparut, urmand sa reapara pe 1 August/ Noiembrie 2013 (am gasit in cautarile pe internet mai multe variante)
In ziua de astazi, sunt repartizate doar Euro 3-uri, iar la ambele capete se afla graficul cu orele de plecare ale autobuzelor. O semi-cursa se parcurge lejer in maxim 20 de minute, singurele blocaje inregistrate fiind in preajma giratoriului de la Soseaua Alexandriei/Soseaua Bucuresti-Magurele/Soseaua Antiaeriana. Calatori sunt multi, desi au la dispozitie si dubele care tranziteaza orasul. Acestia prefera sa mearga pe blat folosind RATB-ul, dar uita ca la un moment dat, primaria orasului poate va inceta contractul cu RATB din cauza acestei situatii. Ceea ce m-a surprins astazi e ca la capatul "Depoul Alexandria", unde se efectueaza controlul tuturor calatorilor la urcarea in mijloacele de transport, pe linii preorasenesti nu s-a verficat nimic ... pur si simplu, oamenii se urcau nestingheriti, fara a fi intrebati daca au sau nu bilet ...
Drumul e bun, soseaua fiind largita doar pe Strada Atomistilor care apartine de Judetul Ilfov. In rest, cum se intra in Capitala, o singura banda pe sens, dar intr-o stire gasita pe Internet, cei de la HotNews anunta ca s-au alocat bani pentru un studiu de fezabilitate privind largirea Soselei Bucuresti-Magurele (valoare 140.000 lei). Ramane de vazut ceea ce se va intampla.
Infrastructura este, calatorii sunt, refugii in aproape toate statiile principale avem. In concluzie, o linie preorasenesca utila, alaturi de celelalte doua catre traverseaza orasul Magurele ... singurul aspect pe care l-as indreptat ar fi graficele liniilor care uneori pica cu plecari in acelasi timp pentru 453 si 455 (de exemplu: 6:15, 7:30 ...).
Calatoria fotografica incepe de pe Soseaua Bucuresti-Magurele, din dreptul statiei "Slatina"
Sursa informatii:
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... -lucru.htm
https://ro.wikipedia.org/wiki/M%C4%83gurele
http://primariamagurele.ro/programul-au ... b-magurele
http://www.pnlmagurele.ro/2013/08/progr ... -magurele/
http://www.puterea.ro/social/ratb-infii ... 80776.html
455 DUS.jpg (206.3 KB; downloaded 5189 times)
455 INTORS.jpg (206.32 KB; downloaded 5191 times)
455.jpg (1.16 MB; downloaded 5192 times)
DSC_0556.JPG (233.46 KB; downloaded 5189 times)
DSC_0557.JPG (265.68 KB; downloaded 5188 times)
DSC_0559.JPG (202.97 KB; downloaded 5187 times)
DSC_0563.JPG (196.04 KB; downloaded 5188 times)
DSC_0564.JPG (200.94 KB; downloaded 5212 times)
DSC_0565.JPG (191.68 KB; downloaded 5187 times)
DSC_0569.JPG (181.03 KB; downloaded 5187 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Intram in Magurele - Judetul Ilfov si trecem la doua benzi pe sens pana in dreptul podului de peste DNCB ...
Intram in Magurele - Judetul Ilfov si trecem la doua benzi pe sens pana in dreptul podului de peste DNCB ...
DSC_0570.JPG (232.55 KB; downloaded 5182 times)
DSC_0573.JPG (222.74 KB; downloaded 5176 times)
DSC_0578.JPG (220.08 KB; downloaded 5152 times)
DSC_0580.JPG (179.9 KB; downloaded 5156 times)
DSC_0581.JPG (292.67 KB; downloaded 5156 times)
DSC_0582.JPG (183.47 KB; downloaded 5150 times)
DSC_0583.JPG (184.79 KB; downloaded 5154 times)
DSC_0584.JPG (300.3 KB; downloaded 5151 times)
DSC_0585.JPG (243.03 KB; downloaded 5152 times)
DSC_0588.JPG (291.84 KB; downloaded 5203 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Continuare ... Turatia si cateva placute de statii.
Continuare ... Turatia si cateva placute de statii.
DSC_0589.JPG (235.44 KB; downloaded 5166 times)
DSC_0592.JPG (248.38 KB; downloaded 5166 times)
DSC_0599.JPG (225.89 KB; downloaded 5167 times)
DSC_0600.JPG (234.3 KB; downloaded 5180 times)
Linia 455 Turatie.JPG (204.55 KB; downloaded 5164 times)
455 Dep. Alex.jpg (119.02 KB; downloaded 5232 times)
455 Magurele.jpg (111.08 KB; downloaded 5168 times)
Slatina 303, 427, 453, 455.JPG (206.27 KB; downloaded 5164 times)
Pasaj C.F.R. Magurele 427, 453, 455.JPG (173.4 KB; downloaded 5168 times)
Magurele FDF 427, 453, 455.JPG (265.18 KB; downloaded 5165 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Autobuze, la final
4186 - Linia 455 - Depoul Alexandria - 19 Iunie 2017
4224 - Linia 455 - Depoul Alexandria - 21 August 2017
4578 - Linia 455 - Statia "Atomistilor 45" - 21 August 2017
4578 - Linia 455 - Pasaj C.F.R. Magurele - 21 August 2017
4589 - Linia 455 - Depoul Alexandria - 19 Iunie 2017
4589 - Linia 455 - Depoul Alexandria - 17 August 2017
Autobuze, la final
4186 - Linia 455 - Depoul Alexandria - 19 Iunie 2017
4224 - Linia 455 - Depoul Alexandria - 21 August 2017
4578 - Linia 455 - Statia "Atomistilor 45" - 21 August 2017
4578 - Linia 455 - Pasaj C.F.R. Magurele - 21 August 2017
4589 - Linia 455 - Depoul Alexandria - 19 Iunie 2017
4589 - Linia 455 - Depoul Alexandria - 17 August 2017
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
Dacă nu ma înșel, corespondenta numerelor din anii 2000 sunt:
204 -> 431
214 -> 433
303 -> 453
O părere personala, ar trebui reînființată linia 431 deoarece satul Alunisu nu are transport oferit de RATB, aceasta ar putea reveni chiar pe traseul "tradițional" mai ales ca acum exista un contract și între Jilava și RATB.
In rest, aceleași gânduri ca și la reportajul liniei 438, mult succes in continuare.
Dacă nu ma înșel, corespondenta numerelor din anii 2000 sunt:
204 -> 431
214 -> 433
303 -> 453
O părere personala, ar trebui reînființată linia 431 deoarece satul Alunisu nu are transport oferit de RATB, aceasta ar putea reveni chiar pe traseul "tradițional" mai ales ca acum exista un contract și între Jilava și RATB.
In rest, aceleași gânduri ca și la reportajul liniei 438, mult succes in continuare.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
@GPS: Ai dreptate. Mi-ai reimprospatat memoria Depinde de primaria respectiva daca aceasta considera o investitie utila. Multumesc inca o data pentru ganduri
Ca o parere personala, la ceea ce am vazut pana acum din punct de vedere al organizarii/cresterii numarului de calatori/o statistica reala a acestora, liniile 418 si 471 mi s-au parut cele mai bine puse la punct.
Urmeaza restu' (care au mai ramas): 409, 427, 439, 456 ... pana la aparitia altor linii preorasenesti. Vedem ce ne rezerva toamna ...
@GPS: Ai dreptate. Mi-ai reimprospatat memoria Depinde de primaria respectiva daca aceasta considera o investitie utila. Multumesc inca o data pentru ganduri
Ca o parere personala, la ceea ce am vazut pana acum din punct de vedere al organizarii/cresterii numarului de calatori/o statistica reala a acestora, liniile 418 si 471 mi s-au parut cele mai bine puse la punct.
Urmeaza restu' (care au mai ramas): 409, 427, 439, 456 ... pana la aparitia altor linii preorasenesti. Vedem ce ne rezerva toamna ...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination