Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2494 posts, 538972 views
📖 Pagination options
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
PinkyHog
Nu e trucaj, asa arata peisajul la 6:10 azi dimineata.
Nu e trucaj, asa arata peisajul la 6:10 azi dimineata.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Mersi pt. reportajele voastre. M-am plimbat cu tram. 23 de doua ori(filmarile puse) si ceea ce mi-a sarit in ochi de prima oara este faptul ca nu exista o corelare intre un tram care se apropie de o intersectie si urmatorul semafor. In Stuttgart nu este posibil asa ceva. In Bucuresti tramvaiele (cel putin tram 23)asteapta mai mult in intersectii decat in statii si asta este total-total anormal.
Mersi pt. reportajele voastre. M-am plimbat cu tram. 23 de doua ori(filmarile puse) si ceea ce mi-a sarit in ochi de prima oara este faptul ca nu exista o corelare intre un tram care se apropie de o intersectie si urmatorul semafor. In Stuttgart nu este posibil asa ceva. In Bucuresti tramvaiele (cel putin tram 23)asteapta mai mult in intersectii decat in statii si asta este total-total anormal.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Mai vorbim dupa ce vom avea patine de comanda care chiar fac ceva!
Mai vorbim dupa ce vom avea patine de comanda care chiar fac ceva!
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
@Goldmund
Aici ar fi o discutie mai ampla...
SMT (Sistemul pentru Management Trafic) ar fi trebuit sa fie functional pentru multe intersectii, dar nu se intampla asta....
Trambiteaza si se lauda unii ca e functional... dar ...doar pentru 20%... e vax...
Problema ar fi asa, "isi da verde" tramvaiul cand se apropie de intersectie, dar daca masinile care vin din dreapta, de exemplu, trec pe verde la un semafor de pe strada respectiva, se "proptesc" intr-un rosu la intersectia cu tramvaiul...
E urat de tot, ca sa nu spun ca avem si poluare mai mare...
Culmea e avem IT-usti sa puna la punct sistemul, dar nu prea avem infrastructura...
Avem retea de fibra optica care impanzeste orasul, si pe dedesupt si agatata de stalpi.... dar ei folosesc tehnologie wireless...
Probabil ca exagerez daca spun ca SMT ar trebui sa fie prioritatea 0 pentru orice primar, indiferent de culoare...
Asa cum pentru guvern ar trebui sa fie contructia de autostrazi...
@Goldmund
Aici ar fi o discutie mai ampla...
SMT (Sistemul pentru Management Trafic) ar fi trebuit sa fie functional pentru multe intersectii, dar nu se intampla asta....
Trambiteaza si se lauda unii ca e functional... dar ...doar pentru 20%... e vax...
Problema ar fi asa, "isi da verde" tramvaiul cand se apropie de intersectie, dar daca masinile care vin din dreapta, de exemplu, trec pe verde la un semafor de pe strada respectiva, se "proptesc" intr-un rosu la intersectia cu tramvaiul...
E urat de tot, ca sa nu spun ca avem si poluare mai mare...
Culmea e avem IT-usti sa puna la punct sistemul, dar nu prea avem infrastructura...
Avem retea de fibra optica care impanzeste orasul, si pe dedesupt si agatata de stalpi.... dar ei folosesc tehnologie wireless...
Probabil ca exagerez daca spun ca SMT ar trebui sa fie prioritatea 0 pentru orice primar, indiferent de culoare...
Asa cum pentru guvern ar trebui sa fie contructia de autostrazi...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rosetti61
Barul rezista https://farm5.staticflickr.com/4367/361...9905_h.jpg (e mic in fundal).
Barul rezista https://farm5.staticflickr.com/4367/361...9905_h.jpg (e mic in fundal).
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Sunt intru totul de acord,
dar poluare mai putina ar avea Bucurestiul si daca tramvaiele ar circula mai rapid, mai multe(si sa aiba un orar care trebuie respectat), cu...aer conditionat si desigur mai multe linii de metrou.
Ce observ eu este ca marile orase sunt din ce in ce mai scumpe(de locuit), si au multe locuri de munca pentru oameni ce nu-si mai permit sa locuiasca in ele. Rezultatul e peste tot acelasi: multi dintre cei care lucreaza in astfel de orase sunt "Pendlern", navetistii(in Germania 2016, 60% dintre cei care muncesc sunt navetisti!), (München are 355mii de navetisti care intra in fiecare zi in oras, fara cei care ies din oras spre munca! - Clujul are 325mii loc.!) care navetisti vor fi din ce in ce mai multi si in Bucuresti, iar fara trenuri suburbane, sau metrouri ce vor ajunge pana in localitatile de peste DNCB, nici o sansa in lupta cu poluarea...Iar bucurestenii ar trebui sa fie fara minte sa mai ia masina pana la colt de strada, sau pana in zona industriala Pipera... Tramvaiul sau metroul lupta impotriva poluarii
danutzu_2910 wrote:
@Goldmund
Aici ar fi o discutie mai ampla...
SMT (Sistemul pentru Management Trafic) ar fi trebuit sa fie functional pentru multe intersectii, dar nu se intampla asta....
Sunt intru totul de acord,
dar poluare mai putina ar avea Bucurestiul si daca tramvaiele ar circula mai rapid, mai multe(si sa aiba un orar care trebuie respectat), cu...aer conditionat si desigur mai multe linii de metrou.
Ce observ eu este ca marile orase sunt din ce in ce mai scumpe(de locuit), si au multe locuri de munca pentru oameni ce nu-si mai permit sa locuiasca in ele. Rezultatul e peste tot acelasi: multi dintre cei care lucreaza in astfel de orase sunt "Pendlern", navetistii(in Germania 2016, 60% dintre cei care muncesc sunt navetisti!), (München are 355mii de navetisti care intra in fiecare zi in oras, fara cei care ies din oras spre munca! - Clujul are 325mii loc.!) care navetisti vor fi din ce in ce mai multi si in Bucuresti, iar fara trenuri suburbane, sau metrouri ce vor ajunge pana in localitatile de peste DNCB, nici o sansa in lupta cu poluarea...Iar bucurestenii ar trebui sa fie fara minte sa mai ia masina pana la colt de strada, sau pana in zona industriala Pipera... Tramvaiul sau metroul lupta impotriva poluarii
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
realistul
Cred că până la urmă dărâmă coșmelia. Oricum pare părăsită. Și văd că lucrează lângă.
Cred că până la urmă dărâmă coșmelia. Oricum pare părăsită. Și văd că lucrează lângă.
- survola
-
Posted:
-
- Tavi
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Pista de biciclete parca era declarata ilegala de politie, nu?
Pista de biciclete parca era declarata ilegala de politie, nu?
- survola
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Pe trotuar.
WT_fan06 wrote:
Pista de biciclete parca era declarata ilegala de politie, nu?
Pe trotuar.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Deci pe segmentul NG-1Dec, unde pista e separata de trotuar de spatiul verde e legala?
Deci pe segmentul NG-1Dec, unde pista e separata de trotuar de spatiul verde e legala?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)
•
Choose destination