MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1402262 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 475 476 477 478 479 480 481  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic ) subway guru

Inca nu am platit nicio stationare, doar 'gaura de la covrig'...dar mai stii?

 


Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic ) TibiV

Tu le certifici lucrarile facute...
Dar nu esti parte semnatara in contractul beneficiarului cu antreprenorul...
Dar sunt gata sa bag mana in foc ca antreprenorul este baiat destept si a pus undeva o clauza ca daca imbobilizeaza "utilaje esentiale" mai mult decat era prevazut in contract in mod nejustificat, cineva sa plateasca...
(Eu cu siguranta as fi pus o astfel de clauza...)

Iar argumentul ca "a taiat Ponta finantarea la rectificare" este orice, numai un argument justificat nu este...

Pe bune... Cati bani in plus ar fi facut cartitele daca ar fi sapat conform calendarului initial ?
Ar fi avut deja 2 ani de sapat pe alte meleaguri, pe alti bani...

 


Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic ) WT_fan06

Cred ca Goldmund s-a referit la faptul ca ar fi trebuit corelate cele 2 proiecte intre ele astfel incat la terminarea tunelului pana la Eroilor sa se demareze imediat si urmatoarea etapa a M5. :idea:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului rosetti61

M1, M2, de la prima sapa si pana la primul tren care a circulat a durat 4 ani pentru fiecare tronson iar la M3 vechi a durat aproape 3 ani (4 statii de la zero si 2 reconfigurate din foste statii de tramvai din pasajele subterane de la Obor si Muncii).
La M5, inceput in 2011, a sosit 2017 si inca nu circulam pe dedesubt... (si vrem sa terminam M6 pana in 2020 :evil: )
Prelungirea M4 2013-2017 s-a incadrat in graficul de 4 ani.

M1T1 Semanatoarea-Timpuri Noi(1975-1979), M1T2 Timpuri Noi/M. Bravu-Republica (1977-1981), M1T3 Eroilor/Politehnica-Industriilor (1979-1983), M1T4 Semanatoarea-Crangasi(1981-1984), M1TL Crangasi-Gara de Nord (1984-1987), M2T1 Piata Unirii-IMGB (1982-1986), M2T2 Piata Unirii-Pipera (1983-1987), M3 Gara de Nord-Dristor2 (1986-1989)
Restul liniilor au aparut, taras-grapis dupa M4 inceputa in 1989 terminata in 2000 si preluingita succesiv in 2011 si 2017, tronsonul spre linia de centura, inceput la fel din 1989 terminat in 2009

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Pentru ceea ce ai scris cuitalic .
8-18-2017 12-46-44 AM.jpg (8.46 KB; downloaded 2723 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic ) sab

Da, la asta s-a referit si asa ar trebui sa fie intr-o lume normala. Insa noi vorbim de M5 pana la Universitate de prin 1990 si nu avem in acest moment nici un proiect dincolo de Eroilor....
Oricum nimic nu garanta ca, daca aveam lucrurile gata, ar fi castigat tot Astaldi, asa cum am spus.
Deci Astaldi, daca are alta licitatie castigata, isi poate lua "jucariile" si sa plece. Problema este ca astfel de lucrari nu apar in fiecare zi, asa ca un constructor nu spune nimic la stationari, intarzieri si chestii de genul asta...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Iar ati inceput cu prostiile ca ce bine era in comunism, si cand o sa ne intreaca Bulgaria la reteaua de metrou, ca la cea de autostrazi ne-a intrecut demult, tot capitalismu' o sa fie prost si comunismu' bun.

 


Re: Interstatia Eroilor2 - Opera ( put tehnologic ) shoppy

E nu spune nimic, ca proprietarul utilajului e prost si da pret fix pentru inchiriere la lucrare, si tu lungesti lucrarea 20 de ani ca ai fost destept si ai semnat la lucrare nu la timp. Poate ca s-a potrivit sa nu ii trebuiasca imediat(este totusi un utilaj specializat care nu se inchiriaza in fiecare zi) si atunci nu a fost nevoie sa se certe degeaba, dar asta nu inseamna ca ala era prost si ii tineam noi cartitele oricat.
Un exemplu de la echipamentele electrice, uzual garantia este 2 ani de la PIF in cadrul a maxim 4 ani de la livrare, deci mecanismele exista.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu, se fac  numai unele comparații nevinovate.
Sa nu uităm că limbajul de lemn al comunismului esteidentic cu corectitudinea politică capitalistă. Și cum acum e la modă expresia americană : <<politically correct>>

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

In republica bananiera nu este capitalism, este o tragi-comica(din ce in ce mai mult tragica decat comica), daca vrei sa compari capitalismul atunci vezi prin Franta, Anglia, Germania si discutam cu draga inima.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Mi se pare foarte trist ca prima magistrala gandita si organizata post-revolutie nu este facuta nici macar in proportie de 1/3 dupa sapte ani de la inceperea lucrarilor (ma gandesc ca suntem deja in 2018). Daca pastram acelasi ritm de melc, calculul da ca ne mai trebuie inca 14 ani ca sa o terminam... Iar 14 ani mi se pare un termen optimist deja. Ce M7, M8... Mai multe in mileniul urmator (ca in Teleenciclopedia).

 



  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului GAC

Intrebarea este ce se mai intampla cu montarea sinelor in tunel. Au trecut deja niste saptamani de la cei 40 de m inaugurali. Prin primavara se plangeau ca nu pot aduce mai mult de 120 m pe noapte. Acum este vremea sa vedem si niste rezultate.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Cine ti-a spus că se transportă numai 120 m / noapte ?

 


Go to page:  1  ... 475 476 477 478 479 480 481  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2426 forum members have written 434170 posts in 5406 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use