MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Știri și articole din presă

823 posts, 255614 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa t530

http://www.bursa.ro/una-din-prioritatil...20637.html

Reporter:Să vorbim şi despre celelalte magistrale...

    Marin Aldea: Altă magistrală care se află în lucru este magistrala 4 - extinderea reţelei de metrou cu două staţii în partea de nord a Capitalei, proiect ce cuprinde un depou, un "park and ride" şi un intermodal. Se lucrează intens la acest proiect în valoare de 252 de milioane de euro, cu TVA, care are două componente de finanţare, pentru tuneluri şi staţii, finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile în cadrul programelor P-OST şi POIM, în valoare de 140 de milioane de euro, fără TVA. Diferenţa de până la 252 de milioane de euro este pentru depou, "park and ride" şi intermodal.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

http://m.digi24.ro/stiri/actualitate/so...oul-702064
Metroul bucureştean se mişcă greu nu doar în privinţa investiţiilor, ci şi a timpului de deplasare.

A fost nevoie de cinci ani şi 1,5 miliarde de euro pentru construcţia staţiilor de metrou Laminorului şi Străuleşti. Însă, cei doi kilometri de cale ferată subterană dau multe bătăi de cap.

Călătoria spre cele două staţii noi este întreruptă în staţia Parc Bazilescu. Aici, călătorii trebuie să coboare şi să aştepte următorul tren. Această distanţă poate fi parcursă, la fel de bine, pe jos.

Cătălin Bălan, reporter Digi24: „Am intrat în staţia Bazilescu. Trenul staţionează aici, în medie opt minute. Haideţi să vedem dacă facem în acest interval de timp, distanţa pe jos, până la staţia următoare.”

În întrecerea cu metroul nu am vrut să furăm startul, ci am pornit de la mijlocul trenului spre ieşire. Cu tot cu minusurile acestei curse: vestimentaţia reporterului nu era potrivită pentru jogging, iar condiţia fizică lasă şi ea de dorit.

Cătălin Bălan, reporter Digi24: „Drumul este plin de obstacole, să ştiţi! Iată-le!”

Lucrările la suprafaţă nu au fost terminate în acelaşi timp cu staţiile din subteran, însă nici acest lucru nu a fost o piedică pentru a intra în staţia Laminorului.

Cătălin Bălan, reporter Digi24: „Iată şi metroul! V-am spus că ajungem înaintea lui! Colegul meu este în capătul peronului!”

Cătălin Bălan, reporter Digi24: „- Am ajuns înaintea ta! Am alergat puţin, dar am ajuns înainte! Cât timp ai făcut?”

- "Opt minute!"

- "Aşadar, în opt minute a ajuns metroul, am ajuns ceva mai devreme, în 7 minute şi ceva, cu tot cu scările de acces pe care le-am trecut şi cu tot cu cartela pe care am validat-o. Aşadar, ar fi un mijloc de transport mai rapid propriile picioare decât metroul, cel puţin în acest caz."

Metrorex confirmă timpul de aşteptare în staţia Parc Bazilescu: „Până la darea în funcţiune a Depoului Străuleşti şi a terminalului Park & Ride, aferente tronsonului Străuleşti-Parc Bazilescu, circulaţia trenurilor de metrou se poate face pentru cele două staţii noi cu trenuri care vor circula în sistem pendulă, la interval de 8 minute.”

Ion Rădoi, sindicalist Metrorex: „La ora actuală trenul circulă la cale liberă, asta înseamnă că se comandă de la o staţie la alta fără să se folosească instalaţia electronică.”

Pentru remedierea întârzierilor, angajaţii Metrorex spun că nu există un termen fix.

Ion Rădoi, sindicalist Metrorex: „Instalaţiile respective, pornind de la circuite de cale, de la punerea în funcţiune a semnalelor, a macazurilor în sistem automat, a tot ceea ce înseamnă instalaţie, este o problemă de timp.”

Ar fi nevoie de 140 de angajaţi în plus pentru cele două staţii, la care se adaugă alţi 340 de angajaţi pentru magistrala de metrou care ajunge în drumul Taberei.

 


Re: Stiri si articole din presa abc_XC

Aparent, o parte din jurnalisti atunci cand scriu un articol isi folosesc doar degetele, fara sa-si puna mintea la contributie.
1,5 miliarde de euro sunt in imaginatia reporterului Digi24, in realitate e vorba despre 714 milioane de lei:http://www.zf.ro/eveniment/dupa-25-de-ani-metrorex-deschide-statiile-de-metrou-laminorului-si-straulesti-din-nordul-capitalei-16214409
Regretabil faptul ca in spatiul public apar asemenea "stiri".  :cry:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex arr@w

De pe pagina de Facebook a Metrorex
Screenshot_20170428-143549.png (351.04 KB; downloaded 5046 times)

 


Re: Stiri si articole din presa Goldmund

O veste buna pentru cei care folosesc M4...


Si in sfarsit, se construieste masiv acolo unde exista deja Metrou, sau in apropiere...si nu pe campurile din jurul orasului si la cheremul "autobuzelor" unui pandele ...

http://www.zf.ro/zf-24/baneasa-sisesti-...3472/poze/
http://www.zf.ro/zf-24/baneasa-sisesti-...9-16253472

 


Re: Stiri si articole din presa t530

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...ulesti.htm

34,2 milioane de euro din Fondul de coeziune vor fi alocate pentru extinderea liniei 4 de metrou, intre Parcul Bazilescu si cartierul Straulesti

34,2 milioane de euro din Fondul de coeziune, perioada 2014-2020, vor fi alocate pentru finantarea fazei a doua a proiectului ce vizeaza lucrarile de extindere a liniei 4 de metrou, intre Parcul Bazilescu si cartierul Straulesti, in sectorul 1 al Capitalei, anunta Comisia Europeana. Proiectul urmareste construirea a aproximativ 2 km de linie de metrou si a doua statii de metrou, Laminorului si Straulesti.

"Acest proiect finantat de Uniunea Europeana promoveaza mobilitatea urbana durabila, reducerea poluarii in Bucuresti. Extinderea metroului va avea efecte pozitive atat pentru afacerile locale, cat si pentru dezvoltarea turismului, iar locuitorii capitalei vor avea conditii mai bune de transport. Sper sincer ca aceasta decizie va duce la accelerarea lucrarilor, astfel incat cetatenii Bucurestiului sa poata beneficia de serviciile metroului Bazilescu - Straulesti, dupa martie 2018, cel putin", a declarat comisarul european pentru politica regionala, Corina Cretu.

Lucrarile pentru faza a doua a proiectului urmeaza sa fie finalizate pana in luna martie 2018.

Faza intai a proiectului "Magistrala 4. Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (Ps Zarea) - Straulesti" - a fost aprobata in iunie 2016, iar suma alocata prin Fondul de coeziune a fost de 55.2 milioane de euro din exercitiul bugetar 2007-2013.

 


Re: Stiri si articole din presa survola

Aveam impresia ca tronsonul e gata deja :-) (partea pentru călători,  cel puțin).

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

Lucrarile pentru faza a doua a proiectului urmeaza sa fie finalizate pana in luna martie 2018.

Deci Dimetronicul abia in Martie 2018 o sa fie functional?

 


Re: Stiri si articole din presa mcosmin

Probabil da.

Daca nu ma insel, trebuie reconfigurata reteaua intre Grivita si Straulesti acum.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Trebuie incluse macazele de la Straulesti in softul actual.

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Dacă includ, includtoate macazele. ( Deci și cele de la Lamiorului ). Ori faci treaba pe de-a-ntregul ori   nu o faci. Bine, asta e părerea mea proprie, poate mă înșel, dar nu e logic să duci firele până la Străulești și să << sari >> peste Laminorului.

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Contractele includ si depoul, finantarea europeana e doar pentru cele doua statii

 


Re: Stiri si articole din presa survola

Si acum se inchide decontul pentru ele sau ce plătește Comisia?

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Comisia a platit...abia acum s-a semnat 'contractul' de finantare...
:bere:
Parastase...

 


Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433397 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use