MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 454846 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 87 88 89 90 91 92 93  ... 136
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Eu sunt unul dintre ei.  :D
Degeaba se supără  guru, în multe stații informarea călătorului lasă de dorit - și mai rău, provoacă chiar confuzii majore.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

Nu era pe aici un comunicat Metrorex prin Martie ca o sa fie inlocuite panourile?
LE: L-am gasit:
23 martie 2017

Metrorex a inceput lucrarile din cadrul programului anual de curatenie

Bucuresti/23.03.2017: Metrorex a dat startul curateniei generale prin programul de lucrari ce presupun igienizarea, salubrizarea si infrumusetarea statiilor si trenurilor de metrou.
Toate cele 51 de statii de metrou sunt cuprinse in planul de curatenie generala pe baza caruia se executa lucrari de reparatii, vopsire, curatare accesuri, precum si refacerea si completarea indicatoarelor pentru orientarea calatorilor.

In plus fata de programul curent de salubrizare, Metrorex desfasoara activitati pentru imbunatatirea aspectului tuturor statiilor de metrou prin repararea placajelor din marmura, granit, traventin, etc. ale scarilor fixe, reparare si zugravire a peretilor si tavanelor.


Lucrarile de salubrizare a statiilor si trenurilor de metrou se efectuaza in mod constant, de-a lungul intregului an. In cazul trenurilor, acesta actiune se desfasoara pe mai multe etape:

Salubrizare curenta si intermediara: zilnic, dupa retragerea trenurilor din circulatia cu calatori, se efectueaza salubrizarea curenta pentru trenurile care remizeaza in depouri, unde sunt indeplinite conditiile de siguranta pentru accesul personalului de salubrizare. Totodata, la finalizarea procedurilor de mentenanta a trenurilor, fiecare vagon este verificat din punct de vedere al curateniei.

Salubrizare radicala: salubrizare complexa (la interiorul si exteriorul trenurilor) efectuata la un interval de aproximativ 30 zile, in depourile cu linii destinate special acestui tip de salubrizare. Acest tip de salubrizare radicala se desfasoara si in perioada 15 martie – 14 aprilie 2017, in cadrul careia se efectueaza operatii mai ample de curatare atat in interiorul, cat si in exteriorul trenurilor: se spala plafonul, peretii, geamurile, panourile, afisajele pentru informare calatori, usile de acces in vagoane, banchetele, barele de sustinere, podelele vagoanelor, zonele burdufurilor, iar la exterior se spala toate suprafetele laterale si frontale ale vagoanelor.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou cris_m

misterr wrote:
Eu de multe ori cînd am întîlnit călători dezorientați (de la turiști străini pînă la oameni de-ai noștri de la țară, veniți cu treburi în oraș) am făcut pe ghidul, adică în loc să stau să le explic i-am luat pur și simplu aproape „de mînă” și i-am dus, fie ca să schimbe magistrala, fie ca să iasă pe ieșirea care le era utilă, și am făcut asta cu plăcere. Dar cîți procedează așa?

Eu ii ghidez verbal cand nu avem traseu comun sau daca nu le zic sa ma urmeze, lasandu-i pe ei sa decida daca o fac sau nu.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou essco

Apropo de salubrizarea statiilor: a inceput iarasi sa puta a hoit intre Nicolae Grigorescu si Titan, doar pe sensul NG spre Titan. Mirosul asta de hazna a mai fost acum cativa ani (3-4). Am scris la relatii clienti, mi-au raspuns , s-a rezolvat. Acum vreo 2 luni a inceput iar...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

punmeister wrote:
Nu era pe aici un comunicat Metrorex prin Martie ca o sa fie inlocuite panourile?

Nu prea vad legatura intre salubrizare si inlocuirea indicatoarelor, nu stiu ce a vrut sa spuna Evelyn Croitoru cu chestia asta. Pentru "salubrizare" presteaza un Dorel cu pompa pe tavan intr-o noapte, fara sa tina cont de finisajele existente (asa cum s-a intamplat la Aurel Vlaicu). Sau da cu pensula cu vopsea rosie pe balustrade si scaunele de plastic si gata, s-a "salubrizat" statia...  Nimic fenomenal, nici macar nu se curata peretii/stalpii de zoaiele acumulate de atatia ani.
Refacerea semnalizarii insa este...din alt film. Pentru asta trebuie schimbate absolut toate placutele (daca exista). Sau puse placute noi si panouri luminoase cu harta magistralei , asa cum s-a facut pe M3. Trebuie licitatie, tot tacamul... Pe M1 nu stiu sa se fi facut ceva, cu exceptia statiilor de corespondenta. :(

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

M1 e ok intre PV si NG.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

andrei11 wrote:
Eu sunt unul dintre ei.  :D
Degeaba se supără  guru, în multe stații informarea călătorului lasă de dorit - și mai rău, provoacă chiar confuzii majore.

Nu ma supar deloc, si eu stiu care sunt 'hibele' dar sa nu venim cu false solutii ce nu rezolva treaba...
:bere:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou shoppy

Ce functioneaza la Paris si Londra, impreuna cu studiile facute pe acolo, nu au cum sa fie false.
Specialistii nostrii in semnalizare, nu prea vad o lucrare facuta de ei, sper sa nu spuna M4 ca Basarab e o rusine, iar de performane nu poate fi vorba, ca lipsesc cu desavarsire, si la testele organizate si cele din exploatare normala.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Probleme de orientarte ( chiar de logică  :!: ) la noua statie  Străulești :D
Am fost special astăzi acolo  ca să nu mă  înșel cumva :
Critici :
1) Peron 1 și Peron 2. În principiu dacă avem un singur peroncentral împărțeala lui in 2 ( două ) subperoane este cumva artizanală...Acum ce facem, stăm cu ruleta în mână sa vedem unde e linia imaginară de delimitarte al celor două subperoane ?
2) Se insistă pe panourile informative cu corespondența M 4 / M 1 de la stația GdN 2...Total fals ! Nu sesizează nimeni ? La gară nu există nicio corespondență !
3) Există la peronul 1 [ sâc ! ] o săgeată care ne îndrumă  spre stația Străulești...Este total ilogic ca tu cetățean onest fiind în stația Străulești sa te indrepți spre peronul 1 care te duce la stația Străulești...
____________
Dar vorba aceea, românul e deștept și se adaptează repede...
_____________
Atenție !
Stația Străulești este stație nouă, nu poate fi invocată << greaua moștenire >> .  :mrgreen:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

De acord cu 3, insa 1 si 2 sunt discutabile.

Chestia cu subperonul nu e ceva specific Metrorex, si gasesti peste tot in afara la peroane centrale.

Cat despre corespondenta, tehnic vorbind exista o corespondenta acolo, insa ea trebuie marcata corect cu plata unei calatorii in plus, spre deosebire de celelalte corespodnente. A spune ca nu poti schimba M1 cu M4 la GdN e o minciuna, a spune ca poti schimba e o jumatate de adevar, ca trebuie sa platesti o calatorie ca sa schimbi.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Oare cu noile porti nu se poate implementa schimbul la GdN fara plata unei calatorii suplimentare ?

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

In teorie, da.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou shoppy

Asta cu peron 1-2-x este o prostie, pe unde am fost eu in lume se numeroteaza liniile tocmai pentru a se evita problema peronului central sau a liniei cu peron pe ambele parti(ca doar nu soseste trenul la peroanele 2 si 3), nu stiu unde ati vazut voi, de curiozitate, daca luam exemplul GdN, linia 10 la ce peron este?, peronul 10/11 sau 6.stanga? Oare cum ar fi ca la Unirii M1, Eroilor si 1 Mai sa se anunte trenurile cu peronul nustiucare, noroc ca aia de anunta sunt oameni normali si anunta cu linia.
Pe hartile din interiorul CAF sau BM(nu stiu care anume dar sigur unele au si altele nu, sunt versiuni diferite) legatura din GdN1 si 2 apare cu alt semn(semnul de 2 cerculete legate intre ele negru in totalitate) si este trecut la legenda ca "legatura ce necesita validare", este si acesta un concept totalment mioritic, in traducere libera "urci scari, cobori scari, nu te ploua, da' dai cu cartela".
False probleme / solutii si astea.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou StefanD_

in Polonia, in cam toate statiile de tren se numeroteaza peroanele, nu liniile.

 


Go to page:  1  ... 87 88 89 90 91 92 93  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433260 posts in 5393 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use