Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Gara de Nord - București

354 posts, 183478 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Gara de Nord - Bucuresti TibiV

shoppy wrote:
vreo statie terminala de metrou care nu este legata de o sina de tren, o mananc.

Saligny si... Pantelimon, la mega-depou...
Ah, era sa uit...
Cea de la urma, dar nu cea din urma... Pipera !
;)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti shoppy

La Saligny ai aici http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.40...3&z=16&m=b si aici http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.40...7&z=16&m=b

La Pipera http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.48...6&z=16&m=b

La Pantelimon, cand o fi statie adevarata si nu oi mai avea la Republica, ai amplasamentul fostei linii de tramvai 28 de pe Soseaua Gara Catelu care duce la gara cu acelasi nume.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti TibiV

Nu te supara, frate, dar credeam ca vorbim de linii CF functionale, utilizabile...

Ca asa te trimit sa iei trenul pana in curte la Cotroceni, la Iohannis... :D
Cu ocazia asta intri si pe M1 Ciurel... Dca reusesti, sa imi spui...

Sau la Gara Filaret, "capat de linie" pe CF Bucuresti-Giurgiu... :lol:
:bere:
Toate locurile astea au "sina de tren" alaturi... Dar au degeaba...
shoppy wrote:
ai amplasamentul fostei linii de tramvai 28 de pe Soseaua Gara Catelu care duce la gara cu acelasi nume.

De cand o linie (de mult decedata) de tramvai poate fi considerata linieCF viabila ?!?!...

Daca nu crezi, uita-te pe OpnenStreetMap.org...
Acolo apar foarte clar toate CF existente, inclusiv "ramasitele"  inutilizabile....

Foarte interesanta zona Saligny, cu multe "foste" CF, dar nici una "cu sina" aproape de metrou...

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti shoppy

Nu intelegi, la o CF nu sunt importante sina, traversele, semnalele, macazele, garniturile, astea sunt chestii ieftine si practic elemente de uzura ca doar se schimba in timp, astea le rezolvi peste noapte.
Importante sunt 2 lucruri:
- amplasamentul, cum razele de curbura sunt foarte restrictive, amplasamentul este foarte pretentios ca nu poate avea orice forma
- lucrarile de arta, dictate de amplasament si de geografia locului(aici nu este cazul ca geografia este plata)

Si la Saligni si la Pipera amplasamentul exista, nu avem un zid de blocuri de 10 etaje care sa desparta statia de CF, mai expropriem cateva fasii inguste si scurte de la un singur proprietar industrial si am ajuns la statie, fara scandal si proprietarii de acolo atata asteapta.
La Pantelimon este un pic mai greu dar amplasamentul exista, spatiu langa statie exista, TFC-ul face treaba foarte buna la Republica cu linie pe un fir si 2 fire in gara, practic este aceasi schema in oglinda.

Si da, amplasamentul pentru Cotroceni exista, ca sina este sau nu sunt detalii, si cat timp o sa existe CET Grozavesti si UM acea vizavi de Poli cu acces CF nu o sa construiasca nimeni nimic pe acel amplasament.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti ByOnu

Care estefaza cu peroanele care au copertine inegale? N-am mai fost completate dupa bombardamentul din '44? Parca nu imi vine a crede.

Eu unul sustin montarea unei / unor copertine / cupole din sticla, asa cum au mai toate garile europene. Stiu ca discut discutii, dar visez si eu... :roll:

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Ba apartin de PMB, ba sunt in Gara de Nord, ba Gara e in Sectorul 1, bătaia de joc faţă de cetăţeanul european continuă...
Poze făcute azi data de mai sus :
Rul 1.jpg (93.89 KB; downloaded 7636 times)
Rul 2.jpg (70.17 KB; downloaded 7631 times)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti Robert24

Restrictii privind viteza de circulatie in Gara de Nord!
4 linii sunt complet praf (7-10).
Alte 6 linii sunt afectate la intrare / iesire (1-4 si 11-12)...

Linia 7 e in stadiul asta cred ca de mai mult de 4 ani....
bar gdn.PNG (14.93 KB; downloaded 7607 times)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

Azi  25 mai 2017 aproximativ pe la ora 18,45 era venit un tren la linia 14 compus din vagoane istorice albastre parcă ( pe boghiu )  având la tractiune o aburoasă. Evident erau vreo 6 - 7 băieţi care faceau poze. Stiti despre ce  a fost vorba ? Din pacate eram pe fuga si-mi lasasem aparatul foto in masina.

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti cris_m

Trenul Regal care stationeaza de martea aceasta pana pe 1 iunie, inclusiv. Ieri si alalta ieri a fost pentru InfraTrans :)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti andrei11

He ! He ! He !
Trenuri care vin si pleaca de pe linii fantoma.
Asta ca sa fiu cârcotaş. In  5 - 6 minute si-a revenit.  :mrgreen:
GdN 1.jpg (122.98 KB; downloaded 7370 times)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti Robert24

Intre timp, din 7-10, avem 7-14... Jumatate de Gara de Nord e cu 10. Felicitari INFRA!!!

7_14.PNG (4.46 KB; downloaded 7219 times)

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti George

De aceea ar trebui sa lase fanteziile si fantasmagoriile cu gari subterane si sa schimbe pur si simplu liniile alea si aparatele de cale...ca sunt asa din anii 80... :o

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti shoppy

Sa nu mai fie la Calatori jumate din datoriile de la Infra, si dupaia injuram Infra. Si oricum ai limitare 10 la macazele de sub Basarab, asa ca trenurile scurte porneau tare doar ca sa puna frana la capatul peronului iar la alea lungi nici nu conta...

 


Re: Gara de Nord - Bucuresti Robert24

Ce treaba are sula cu prefectura???
Direct afectati sunt calatorii, nu CFRC. Si nu uita ca mai sunt si 4 companii private in GDN.
Infra trebuie sa ofere o infrastructura sigura si ideal cat se poate de moderna.
Iar limitarea de sub Basarab ti se pare a fi normala?

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433263 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use