Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 454854 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
survola
Liftul cred că a rămas în funcțiune la Unirii, se poate urca cu el și apoi coborî spre M1
Liftul cred că a rămas în funcțiune la Unirii, se poate urca cu el și apoi coborî spre M1
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Dap, si apoi catre M1 o persoana in scaunul cu rotile (pentru care am construit in principal lifturile)....suna la 112.
Dap, si apoi catre M1 o persoana in scaunul cu rotile (pentru care am construit in principal lifturile)....suna la 112.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Puss in Boots
Pai transportul in comun nu e facut pentru persoanele in scaun cu rotile
Pai transportul in comun nu e facut pentru persoanele in scaun cu rotile
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Afirmatia e cu ghilimele sau nu ? Ca daca nu e cu ghilimele e nasol ( pentru afirmatie ).
Afirmatia e cu ghilimele sau nu ? Ca daca nu e cu ghilimele e nasol ( pentru afirmatie ).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metro
subway guru
Transportul in comun e facut pentru tot poporul muncitor, indiferent ca e in carucior, ca e cu 'mobilitate redusa', pensionari ori pur si simplu lenesi 'puturosi' ce se trezesc dimineata tarziu, fara deosebire si discriminare de orice fel...
E cea mai clara forma de demonstrare si de exprimare a 'democratiei reale' nu declarative sau iluzorii, ca se aplica zilnic si direct...
Puss in Boots wrote:
Pai transportul in comun nu e facut pentru persoanele in scaun cu rotile
Transportul in comun e facut pentru tot poporul muncitor, indiferent ca e in carucior, ca e cu 'mobilitate redusa', pensionari ori pur si simplu lenesi 'puturosi' ce se trezesc dimineata tarziu, fara deosebire si discriminare de orice fel...
E cea mai clara forma de demonstrare si de exprimare a 'democratiei reale' nu declarative sau iluzorii, ca se aplica zilnic si direct...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Colega, data viitoare pune ghilimelele, ca le ai pe tastatura calculatorului / telefonului.
Colega, data viitoare pune ghilimelele, ca le ai pe tastatura calculatorului / telefonului.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Puss in Boots
O sa si mentionez ca sunt ghilimele de ironie, sa nu creada lumea ca e citat
O sa si mentionez ca sunt ghilimele de ironie, sa nu creada lumea ca e citat
- mcosmin
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Puss in Boots
Apropo de Sudului, tot discutam pe aici....azi dimineata era plin de saci cu moloz (cred) si vechii turnicheti erau si ei depozitati in holul aferent accesului unde se lucreaza acum. Ca atare acesta continua sa fie cu totul inchis. Sau era azi de dimineata.
Apropo de Sudului, tot discutam pe aici....azi dimineata era plin de saci cu moloz (cred) si vechii turnicheti erau si ei depozitati in holul aferent accesului unde se lucreaza acum. Ca atare acesta continua sa fie cu totul inchis. Sau era azi de dimineata.
- thor5
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
thor5
Ce ar trebui sa faca un calator ocazional ca sa gaseasca o harta sau alte indicatii grafice la nivelul peron in statia Crangasi ? Am gasit doar 2 sageti desenate cu grafitti pe stalpi specificand Linia 1 si Linia 2. Nicio harta generala, nici macar o harta a magistralei M1/M3.
Ce ar trebui sa faca un calator ocazional ca sa gaseasca o harta sau alte indicatii grafice la nivelul peron in statia Crangasi ? Am gasit doar 2 sageti desenate cu grafitti pe stalpi specificand Linia 1 si Linia 2. Nicio harta generala, nici macar o harta a magistralei M1/M3.
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Si daca le dubleaza si la nivel peron costa prea scump ? Sau ce ?
Si daca le dubleaza si la nivel peron costa prea scump ? Sau ce ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
subway guru
Sunt niste reguli testate si stabilite demult in tarile cu apa calda...nu mai incercati sa reinventati voi roata ca nu tine...doar 'bagati la cap' cum se face...meserias...
Informatiile trebuie sa fie doar atatea cate trebuie, functie de locul in care te afli, incepand de afara de la intrare, apoi dupa ce ajungi in vestibul, zona 'netaxata', apoi la 'turnicheti', la scara de coborare si in final pe peron...
Tot ce e in plus e de prisos si mai rau incurca...informatia trebuie furnizata pe masura ce e necesara, nu pentru studii academice de doctorat...ca nu a intrat calatorul 'in sistem' ca sa caste gura aiurea la prostii ci doar ca sa site in mod clar si limpede pe unde trebuie sa o ia ca sa minimizeze timpul si sa ajunga acolo unde doreste, fara sa incurce locul...
Sunt niste reguli testate si stabilite demult in tarile cu apa calda...nu mai incercati sa reinventati voi roata ca nu tine...doar 'bagati la cap' cum se face...meserias...
Informatiile trebuie sa fie doar atatea cate trebuie, functie de locul in care te afli, incepand de afara de la intrare, apoi dupa ce ajungi in vestibul, zona 'netaxata', apoi la 'turnicheti', la scara de coborare si in final pe peron...
Tot ce e in plus e de prisos si mai rau incurca...informatia trebuie furnizata pe masura ce e necesara, nu pentru studii academice de doctorat...ca nu a intrat calatorul 'in sistem' ca sa caste gura aiurea la prostii ci doar ca sa site in mod clar si limpede pe unde trebuie sa o ia ca sa minimizeze timpul si sa ajunga acolo unde doreste, fara sa incurce locul...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination