Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1402437 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Ai cumva un link? m-ar interesa motivele. Solutia pare intr-adevar inedita pt CNSC.
Ai cumva un link? m-ar interesa motivele. Solutia pare intr-adevar inedita pt CNSC.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
TibiV
A facut Trole o sinteza foarte buna a contestatiei...
Aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=233&t=250&p=246705#p246683
Si "solutia" nu este "inedita"...
Asa suna toate deciziile CNSC cand admit contestatii, indiferent ca sunt la metrou, autostrazi sau cai ferate...
Iar cand CNSC admite cerea de suspendare, beneficiarul este obligat sa suspende licitatia...
A facut Trole o sinteza foarte buna a contestatiei...
Aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=233&t=250&p=246705#p246683
Si "solutia" nu este "inedita"...
Asa suna toate deciziile CNSC cand admit contestatii, indiferent ca sunt la metrou, autostrazi sau cai ferate...
Iar cand CNSC admite cerea de suspendare, beneficiarul este obligat sa suspende licitatia...
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Nu e inedită admiterea contestației ci suspendarea procedurii - de regulă se dispun măsuri concrete de remediere.
Nu e inedită admiterea contestației ci suspendarea procedurii - de regulă se dispun măsuri concrete de remediere.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
TibiV
Cand exista solutii concrete de remediere care sa nu "rastoarne" complet parametrii initiali ai licitatiei...
Aici este cam cu dus si intors...
Cand exista solutii concrete de remediere care sa nu "rastoarne" complet parametrii initiali ai licitatiei...
Aici este cam cu dus si intors...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Nu cred ca va fi niciun macel, magistrala pana la Eroilor nu e foarte atractiva, ar fi doar daca se inchide circulatia pe Elisabeta sau se reduce parcul RATB pe DT. Si asta doar pentru Sud, pentru Nord exista 41 + M1/M2. Ce "bine" ca nu s-a continuat pana la Universitate. Dar ce a pazit pana acum autoritatea "contractanta"?
Nu cred ca va fi niciun macel, magistrala pana la Eroilor nu e foarte atractiva, ar fi doar daca se inchide circulatia pe Elisabeta sau se reduce parcul RATB pe DT. Si asta doar pentru Sud, pentru Nord exista 41 + M1/M2. Ce "bine" ca nu s-a continuat pana la Universitate. Dar ce a pazit pana acum autoritatea "contractanta"?
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Atunci se anuleaza...mi se pare ca abordarea trebuie sa fie destul de transanta: ori parametrii licitatiei sunt corecti si legali si atunci nu trebuie stat dupa mofturile unor competitori obisnuiti sa blocheze licitatii (Thales e renumit pentru ce a facut pe M 200/300!) ori nu sunt si atunci se anuleaza. Dar suspendarea este o non-solutie.
Atunci se anuleaza...mi se pare ca abordarea trebuie sa fie destul de transanta: ori parametrii licitatiei sunt corecti si legali si atunci nu trebuie stat dupa mofturile unor competitori obisnuiti sa blocheze licitatii (Thales e renumit pentru ce a facut pe M 200/300!) ori nu sunt si atunci se anuleaza. Dar suspendarea este o non-solutie.
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
OK, deci e o incheiere de suspendare provizorie pana la solutionarea propriu-zisa a contestatiei impotriva caietului de sarcini. Sa speram ca va fi judecata rapid contestatia.
Repet, mie Thales mi se par contestatori de profesie, au tinut in loc semnalizarea pe Vintu de Jos - Simeria ani buni. Sper sa nu repete chestia asta si aici.
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId
OK, deci e o incheiere de suspendare provizorie pana la solutionarea propriu-zisa a contestatiei impotriva caietului de sarcini. Sa speram ca va fi judecata rapid contestatia.
Repet, mie Thales mi se par contestatori de profesie, au tinut in loc semnalizarea pe Vintu de Jos - Simeria ani buni. Sper sa nu repete chestia asta si aici.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mcosmin
Pai da, ca avem deja trenurile si statiile sunt gata si sina e gata, mai ramane semnalizarea si nenorocitii de la Thales nu vor sa ne lase sa o punem la timp
Pai da, ca avem deja trenurile si statiile sunt gata si sina e gata, mai ramane semnalizarea si nenorocitii de la Thales nu vor sa ne lase sa o punem la timp
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Cand fixezi termene nerealiste sunt doua variante:
Vine unul si da, fac dupa care iti scoate pe nas toate bubele, te da si in judecata, nici nu face lucrarea si-ti mai ia si bani cat nu face, ca avocatii 'lui', mai buni ca ai tai 'costa' si 'prostul plateste'!
Sau vine altul si te contesta, iti blocheaza procedura pe buna dreptate, apoi trebuie sa o iei din nou de la zero si in final dureaza cu mult mai mult decat ar fi durat daca ai fi pus niste conditii 'rezonabile' de la bun inceput...si 'prostul indura'
Cum o dai, de fraier nu pica decat 'prostul'...
Si cine ne impiedica sa relansam procedura cu trenurile?
Cand fixezi termene nerealiste sunt doua variante:
Vine unul si da, fac dupa care iti scoate pe nas toate bubele, te da si in judecata, nici nu face lucrarea si-ti mai ia si bani cat nu face, ca avocatii 'lui', mai buni ca ai tai 'costa' si 'prostul plateste'!
Sau vine altul si te contesta, iti blocheaza procedura pe buna dreptate, apoi trebuie sa o iei din nou de la zero si in final dureaza cu mult mai mult decat ar fi durat daca ai fi pus niste conditii 'rezonabile' de la bun inceput...si 'prostul indura'
Cum o dai, de fraier nu pica decat 'prostul'...
mcosmin wrote:
Pai da, ca avem deja trenurile si statiile sunt gata si sina e gata, mai ramane semnalizarea si nenorocitii de la Thales nu vor sa ne lase sa o punem la timp
Si cine ne impiedica sa relansam procedura cu trenurile?
- mcosmin
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
De ce?????????...in ce 'calitate'??????...ca functia 'guru' nu e in nomenclatorul bugetarilor...e doar la privati...
De ce?????????...in ce 'calitate'??????...ca functia 'guru' nu e in nomenclatorul bugetarilor...e doar la privati...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
TibiV
Astea sunt "formalisme"...
Pana prin '90 Marin Preda nu ar fi putut fi angajat "legal" decat de catre CFR....
Pentru ca pe vremea aia singura "incadrare" posibila pentru Marin Preda conform COR (Codul Ocupatiilor din Romania) la capitolul "scriitor" ar fi fost cea de "scriitor de vagoane"...
... "vag.13" cu creta...
Abia dupa '90 a aparut si "ocupatia" de "scriitor" simplu, fara vagoane...
Daca este nevoie putem propune si introducerea ocupatiei de "guru"...
Astea sunt "formalisme"...
Pana prin '90 Marin Preda nu ar fi putut fi angajat "legal" decat de catre CFR....
Pentru ca pe vremea aia singura "incadrare" posibila pentru Marin Preda conform COR (Codul Ocupatiilor din Romania) la capitolul "scriitor" ar fi fost cea de "scriitor de vagoane"...
... "vag.13" cu creta...
Abia dupa '90 a aparut si "ocupatia" de "scriitor" simplu, fara vagoane...
Daca este nevoie putem propune si introducerea ocupatiei de "guru"...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Am o veste buna: contestatia Thales Systems a fost respinsa pe fond, asa ca licitatia s-a reluat.
Am o veste buna: contestatia Thales Systems a fost respinsa pe fond, asa ca licitatia s-a reluat.
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Bun. Sa mergem mai departe...si licitatia pentru trenuri ar trebui reluata urgent....
Bun. Sa mergem mai departe...si licitatia pentru trenuri ar trebui reluata urgent....
📖 Pagination options