Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
817 posts, 331139 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Poze de sambata.
Da, devierea nu este activata, pe sensul de Chitila devierea este pregatita insa pe sensul de A1 inca nu, trebuie demolata acea rampa dar se pare ca motivul este acea conducta impinsa pe sub sosea(par sa fie ramasite ale sistemului de irigatie, dupa conducta din camp si cea de la Autoclass, este al treilea loc in care ne incurca aceste conducte, la primele 2 degeaba s-au inlocuit ca, capetele au ramas nelegate la nimic, sistemul de irigatii nu mai exista demult dar inca are un proprietar.)
Poze de sambata.
Da, devierea nu este activata, pe sensul de Chitila devierea este pregatita insa pe sensul de A1 inca nu, trebuie demolata acea rampa dar se pare ca motivul este acea conducta impinsa pe sub sosea(par sa fie ramasite ale sistemului de irigatie, dupa conducta din camp si cea de la Autoclass, este al treilea loc in care ne incurca aceste conducte, la primele 2 degeaba s-au inlocuit ca, capetele au ramas nelegate la nimic, sistemul de irigatii nu mai exista demult dar inca are un proprietar.)
DSC05370.JPG (342.55 KB; downloaded 5099 times)
DSC05372.JPG (405.58 KB; downloaded 5099 times)
DSC05373.JPG (312.65 KB; downloaded 5100 times)
DSC05375.JPG (357.62 KB; downloaded 5098 times)
DSC05374.JPG (296.53 KB; downloaded 5098 times)
DSC05371.JPG (443.81 KB; downloaded 5098 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
La giratoriul de sub A1 s-a asfaltat cam peste tot mai putin sub pasaj, se lucreaza la o teava pe acolo.
Rigola de pe langa CF este apropae terminata.
La giratoriul de la strapungere circulatia a fost deviata pe podurile noi iar podul vechi a intrat in revizie.
La Petrom giratoriul pare terminat si s-ar ptuea da in folosinta.
La giratoriul de sub A1 s-a asfaltat cam peste tot mai putin sub pasaj, se lucreaza la o teava pe acolo.
Rigola de pe langa CF este apropae terminata.
La giratoriul de la strapungere circulatia a fost deviata pe podurile noi iar podul vechi a intrat in revizie.
La Petrom giratoriul pare terminat si s-ar ptuea da in folosinta.
DSC05376.JPG (338.66 KB; downloaded 5142 times)
DSC05378.JPG (475.47 KB; downloaded 5141 times)
DSC05379.JPG (369.26 KB; downloaded 5140 times)
DSC05380.JPG (222.49 KB; downloaded 5142 times)
DSC05381.JPG (414.98 KB; downloaded 5140 times)
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
zapacitu
Virajul nu cumva e prea strans pentru TIR-urile care tranziteaza zona?
Virajul nu cumva e prea strans pentru TIR-urile care tranziteaza zona?
- shoppy
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
A, doar agabariticile restrictionate, deci "TIR-urile" nu.
A, doar agabariticile restrictionate, deci "TIR-urile" nu.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
realistul
Pai și pe unde vor circula acestea, că doar e centură?
Pai și pe unde vor circula acestea, că doar e centură?
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
danutzu_2910
Pai in situatia data, agabarit inseamna orice depaseste latimea de 2.5m si lungimea 17.5m, inaltimea nu conteaza.
Vor circula cu ocolire pe partea cealalalta a centurii...
Pai in situatia data, agabarit inseamna orice depaseste latimea de 2.5m si lungimea 17.5m, inaltimea nu conteaza.
Vor circula cu ocolire pe partea cealalalta a centurii...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Ok, de azi se circula pe deviere, dar doar pe sensul A1-Chitila. Nu am prins tir in fata, ci doar masini mici, dar chiar si asa, unghiul la 90 de grade se ia cu o viteza de max. 5 km/h. Asa ca asteptati-va la un nou blocaj pe minunatul nostru DNCB.
Ok, de azi se circula pe deviere, dar doar pe sensul A1-Chitila. Nu am prins tir in fata, ci doar masini mici, dar chiar si asa, unghiul la 90 de grade se ia cu o viteza de max. 5 km/h. Asa ca asteptati-va la un nou blocaj pe minunatul nostru DNCB.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Cine trece poate sa ne dea noutati, cand se deschide si pe partea cealalta, cand se incepe sapatura, cand apare foreza, etc.
Cine trece poate sa ne dea noutati, cand se deschide si pe partea cealalta, cand se incepe sapatura, cand apare foreza, etc.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21946502-video-santierul-centurii-capitalei-pericol-public-pentru-soferii-care-circula-noaptea-9-aflati-lucru-mai-bine-patru-ani-fara-marcaje-capcane-tot-pasul-intre-a1-dn7.htm
Nu mai pun textul caci stim mai multe despre subiect decat Hotnews...
Filmarea este insa halucinanta, iar ambianta/comentariile celor din masina sunt mai mult decat lamuritoare...
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21946502-video-santierul-centurii-capitalei-pericol-public-pentru-soferii-care-circula-noaptea-9-aflati-lucru-mai-bine-patru-ani-fara-marcaje-capcane-tot-pasul-intre-a1-dn7.htm
Nu mai pun textul caci stim mai multe despre subiect decat Hotnews...
Filmarea este insa halucinanta, iar ambianta/comentariile celor din masina sunt mai mult decat lamuritoare...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Mare lucru, este semnalizat binisor, are limita 30, are curba periculoasa, vai lipseste drum ingust, non-stire.
Mare lucru, este semnalizat binisor, are limita 30, are curba periculoasa, vai lipseste drum ingust, non-stire.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
^^^Se circula pe deviere si pe sensul Chitila-A1, nu e chiar asa de rau, coada se formeaza doar inainte de giratoriul de la Dragomiresti. A aparut si foreza.
^^^Se circula pe deviere si pe sensul Chitila-A1, nu e chiar asa de rau, coada se formeaza doar inainte de giratoriul de la Dragomiresti. A aparut si foreza.
- gavid62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
gavid62
Exista vre-o explicatie pentru faptul ca segmente ale CB de lungime considerabila care sunt finalizate nu sunt date in circulatie ? Mi se pare o atitudine "ostila" din partea CNADR si/sau constructor sa mentii inchise zone intregi de sosea in timp ce cozile se intind pe langa aceste tronsoane pe kilometrii !
Exista vre-o explicatie pentru faptul ca segmente ale CB de lungime considerabila care sunt finalizate nu sunt date in circulatie ? Mi se pare o atitudine "ostila" din partea CNADR si/sau constructor sa mentii inchise zone intregi de sosea in timp ce cozile se intind pe langa aceste tronsoane pe kilometrii !
📖 Pagination options