Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4149 posts, 1040631 views
📖 Pagination options
- marius baciu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
marius baciu
hai lasa ca in Atena nu au putut sa sape din motive usor de priceput si au umplut orasul de cocoase care trec fix pe la nivelul balcoanelor...poti sa furi linistit rufe
LE simteam nevoia sa dau un exemplu mai local ca toata lumea o da cu Paris
hai lasa ca in Atena nu au putut sa sape din motive usor de priceput si au umplut orasul de cocoase care trec fix pe la nivelul balcoanelor...poti sa furi linistit rufe
LE simteam nevoia sa dau un exemplu mai local ca toata lumea o da cu Paris
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
bercenicity
Multi din cei de aici nu vor un metrou ca cel din Paris. Adica scurt (75m lungime), stramt (2.37m latime) si, durerea cea mai mare, cu statii dese (interstatii medii intre 424 si 776m, exceptie linia expres 14: 1129m) - aduce mai mult a tramvai subteran, nu?
Multi din cei de aici nu vor un metrou ca cel din Paris. Adica scurt (75m lungime), stramt (2.37m latime) si, durerea cea mai mare, cu statii dese (interstatii medii intre 424 si 776m, exceptie linia expres 14: 1129m) - aduce mai mult a tramvai subteran, nu?
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
George
Sincer, eu mi-as dori un metrou ca in Paris! Cu statii dese, deci folositor pentru toata lumea, cu linii foarte multe, practic poti oriunde sa ajungi in orasul ala cu metroul sau cu RER.
Cred ca este cea mai faina retea de metrou din Europa, in termeni de eficienta, desigur. Sub aspectul design-ului nu sunt mare fan, dar pana la urma prefer 10 linii cu metrouri vechi si statii modeste decat 3 linii cu Bombardiere noi....ati inteles ideea...
In ce priveste statiile dese, contraargumentul principal se refera la scaderea vitezei de ansamblu. Ori cine a circulat cu metroul din Paris stie ca trenurile sunt foarte agile, daca pot spune asa, accelereaza si decelereaza foarte rapid, stau putin in statie, usile se inchid repede - deci nici vorba de somnolenta cu care se misca trenurile noastre de metrou (poate din prudenta, nu zic nu, asta este, asa s-a obisnuit lumea la noi) dar in tot cazul ei au alta cultura a miscarii rapide (la fel in Londra).
Ganditi-va ca in Militari, de exemplu, multa lume recurge la 336 (intotdeauna arhiplin) tocmai pentru ca metroul are statii putine si rare, de ex. intre Politehnica si Lujerului mai incape lejer o statie care ar deservi o parte importanta a cartierului (am stat acolo pe vremuri, deci stiu ce spun).
Sincer, eu mi-as dori un metrou ca in Paris! Cu statii dese, deci folositor pentru toata lumea, cu linii foarte multe, practic poti oriunde sa ajungi in orasul ala cu metroul sau cu RER.
Cred ca este cea mai faina retea de metrou din Europa, in termeni de eficienta, desigur. Sub aspectul design-ului nu sunt mare fan, dar pana la urma prefer 10 linii cu metrouri vechi si statii modeste decat 3 linii cu Bombardiere noi....ati inteles ideea...
In ce priveste statiile dese, contraargumentul principal se refera la scaderea vitezei de ansamblu. Ori cine a circulat cu metroul din Paris stie ca trenurile sunt foarte agile, daca pot spune asa, accelereaza si decelereaza foarte rapid, stau putin in statie, usile se inchid repede - deci nici vorba de somnolenta cu care se misca trenurile noastre de metrou (poate din prudenta, nu zic nu, asta este, asa s-a obisnuit lumea la noi) dar in tot cazul ei au alta cultura a miscarii rapide (la fel in Londra).
Ganditi-va ca in Militari, de exemplu, multa lume recurge la 336 (intotdeauna arhiplin) tocmai pentru ca metroul are statii putine si rare, de ex. intre Politehnica si Lujerului mai incape lejer o statie care ar deservi o parte importanta a cartierului (am stat acolo pe vremuri, deci stiu ce spun).
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
DeSimon
Evident ca eu nu un tramvai subteran, asta era o solutie buna pentru anul 1900, cand s-a construit metroul in Paris. Insa nu inteleg ce legatura cu ce am scris mai sus - metroul poate fi suprateran si cu statii indepartate. Mai bine revenim la subiect : strapungerea Ciurel - A1. Initial de aici a plecat vorba : no autostrada / pasaj suprateran RUTIER in oras, pe la metrou ne-a deviat andrei11.
Evident ca eu nu un tramvai subteran, asta era o solutie buna pentru anul 1900, cand s-a construit metroul in Paris. Insa nu inteleg ce legatura cu ce am scris mai sus - metroul poate fi suprateran si cu statii indepartate. Mai bine revenim la subiect : strapungerea Ciurel - A1. Initial de aici a plecat vorba : no autostrada / pasaj suprateran RUTIER in oras, pe la metrou ne-a deviat andrei11.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Goldmund
Aici voi reveni prin aprilie 2011,cand va aparea si o macara sau o noua baraca
Si totusi ne-am ambalat cu un subiect care poate fi asociat cu oricare alt proiect bucurestean:
1-mai daramam case(dupa cele 10mii de case daramate de perechea de politicieni "Daramici"!)pentru a largi o strada din centrul Bucurestiului
2-facem poduri din beton prin centrul Capitalei?(a scris cineva mai sus)-cand -totusi-in nici un oras european nu se construieste asa ceva (sa lasam "podurile",alea trebuie sa uneasca doua maluri de la ceva;nu despre poduri pe care le fac toti,era vorba)S-ar desfigura definitiv "fata"orasului.(cred ca s-a observat:cel mai mult ma fascineaza japonezii:nici o tara nu a fost atat de distrusa in razboi-niciodata in istoria universala!- precum Japonia!Si totusi,dupa razboi a reinventat trenurile,autostrazile etajate prin orasele lor,au reinventat tehnica in ansamblu-nu e nici o minune-e o religie aparte,instruiti altfel,o cultura si civilizatie a respectului si muncii pana la istovire!E altceva decat chinezul sau americanul sau europeanul...Cu toate astea,n-as vrea ca Bucurestiul sa copieze Tokyo,cu autostrazile lui suprapuse,care trec prin centru,peste care mai trec doua linii de metrou aerian!-Bucurestiul e european,atata timp cat isi pastreaza fiecare starda mai veche,fiecare cladire )
3-metrouri usoare-ok,daca tot sunt metrouri,u-soa-re,cel putin
a-ramele sa arate asemanator cu ramele de metrou
b-acolo unde e nevoie,sa intre in tuneluri,statii in tuneluri,mai ales spre centrul absolut(city)restul ramane la suprafata
c-indicatoarele alea de statii,staliniste,din tabla,schimbati-le cu unele moderne,pe care sa stea scris cand vine urmatorul...metrou usor!
4-un oras mare are nevoie de parcuri noi,de oaze odihnitoare!-orasul creste,creste,dar un Herastrau nu mai apare cu primarii astia(oricare ar fi ei,din orice localitate de langa Bucuresti sau din Bucuresti)
Si cand te gandesti ca mai de pret ca sanatatea locuitorilor unui mare oras nu e nici o autostrada suspendata sau metrouri ca la Paris(vad ca daca nu e Spania si Italia e Franta-ca doar suntem latini-eu zic ca de la londonezi putem invata intr-adevar cum arata un metrou-si ce retea au!!!
.....Cand au de gand sa inceapa constructia asta?!?
Aici voi reveni prin aprilie 2011,cand va aparea si o macara sau o noua baraca
Si totusi ne-am ambalat cu un subiect care poate fi asociat cu oricare alt proiect bucurestean:
1-mai daramam case(dupa cele 10mii de case daramate de perechea de politicieni "Daramici"!)pentru a largi o strada din centrul Bucurestiului
2-facem poduri din beton prin centrul Capitalei?(a scris cineva mai sus)-cand -totusi-in nici un oras european nu se construieste asa ceva (sa lasam "podurile",alea trebuie sa uneasca doua maluri de la ceva;nu despre poduri pe care le fac toti,era vorba)S-ar desfigura definitiv "fata"orasului.(cred ca s-a observat:cel mai mult ma fascineaza japonezii:nici o tara nu a fost atat de distrusa in razboi-niciodata in istoria universala!- precum Japonia!Si totusi,dupa razboi a reinventat trenurile,autostrazile etajate prin orasele lor,au reinventat tehnica in ansamblu-nu e nici o minune-e o religie aparte,instruiti altfel,o cultura si civilizatie a respectului si muncii pana la istovire!E altceva decat chinezul sau americanul sau europeanul...Cu toate astea,n-as vrea ca Bucurestiul sa copieze Tokyo,cu autostrazile lui suprapuse,care trec prin centru,peste care mai trec doua linii de metrou aerian!-Bucurestiul e european,atata timp cat isi pastreaza fiecare starda mai veche,fiecare cladire )
3-metrouri usoare-ok,daca tot sunt metrouri,u-soa-re,cel putin
a-ramele sa arate asemanator cu ramele de metrou
b-acolo unde e nevoie,sa intre in tuneluri,statii in tuneluri,mai ales spre centrul absolut(city)restul ramane la suprafata
c-indicatoarele alea de statii,staliniste,din tabla,schimbati-le cu unele moderne,pe care sa stea scris cand vine urmatorul...metrou usor!
4-un oras mare are nevoie de parcuri noi,de oaze odihnitoare!-orasul creste,creste,dar un Herastrau nu mai apare cu primarii astia(oricare ar fi ei,din orice localitate de langa Bucuresti sau din Bucuresti)
Si cand te gandesti ca mai de pret ca sanatatea locuitorilor unui mare oras nu e nici o autostrada suspendata sau metrouri ca la Paris(vad ca daca nu e Spania si Italia e Franta-ca doar suntem latini-eu zic ca de la londonezi putem invata intr-adevar cum arata un metrou-si ce retea au!!!
.....Cand au de gand sa inceapa constructia asta?!?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Am vazut Tokyo la el acasa si sunt perfect de acord cu tine ca Bucurestii nu vor putea sa arate la fel, pentru ca exista o diferenta colosala atat de mentalitate, cultura cat si de 'geografie' absolut 'insurmontabila' si de nedorit - noi vrem totusi sa mergem spre integrare catre vest si nicidecum catre 'far east'.
Am vazut Tokyo la el acasa si sunt perfect de acord cu tine ca Bucurestii nu vor putea sa arate la fel, pentru ca exista o diferenta colosala atat de mentalitate, cultura cat si de 'geografie' absolut 'insurmontabila' si de nedorit - noi vrem totusi sa mergem spre integrare catre vest si nicidecum catre 'far east'.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Pai foreza a disparut, nu stiu ce sanse sunt sa se mai apuce anul asta de ceva, desi cei de acolo ziceau ca sunt pregatiti, cred ca asteapta ceva ce noi nu stim...
Goldmund wrote:
Aici voi reveni prin aprilie 2011,cand va aparea si o macara sau o noua baraca
Pai foreza a disparut, nu stiu ce sanse sunt sa se mai apuce anul asta de ceva, desi cei de acolo ziceau ca sunt pregatiti, cred ca asteapta ceva ce noi nu stim...
- Techno
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Techno
Azi dimineata era ceva agitatie prin zona, nu mi-am dat seama daca lucrau la defrisat sau la alta lucrare, dar erau cativa muncitori pe acolo.
Azi dimineata era ceva agitatie prin zona, nu mi-am dat seama daca lucrau la defrisat sau la alta lucrare, dar erau cativa muncitori pe acolo.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Se apuca mai serios zilele astea cica...
Intr-adevar am fost acolo mai devreme si defrisau si sapau. Zonele unde vor fora sunt marcate de ceva timp.
Techno wrote:
Azi dimineata era ceva agitatie prin zona, nu mi-am dat seama daca lucrau la defrisat sau la alta lucrare, dar erau cativa muncitori pe acolo.
Se apuca mai serios zilele astea cica...
Intr-adevar am fost acolo mai devreme si defrisau si sapau. Zonele unde vor fora sunt marcate de ceva timp.
- Techno
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
mindmasster
Cand se va intampla ceva cu adevarat serios vor fi si poze . Stai linistit.
Techno wrote:
Poze, poze...
Cand se va intampla ceva cu adevarat serios vor fi si poze . Stai linistit.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Utilizator anonim
Sunt poze, momentan la mine pe calculator.
Sunt poze, momentan la mine pe calculator.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
mindmasster
Inseamna ca diseara va fi forumu plin . O sa pui si de aici si de basarab.
Utilizator anonim wrote:
Sunt poze, momentan la mine pe calculator.
Inseamna ca diseara va fi forumu plin . O sa pui si de aici si de basarab.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
telvanni
Doamne ajuta! Poate ii da drumul si la asta.
Doamne ajuta! Poate ii da drumul si la asta.
📖 Pagination options