Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 332566 views
📖 Pagination options
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
telvanni
Pana incep lucrarile la pasajul facut in timp record (pentru noi) chiar as vrea sa stiu ce pareri aveti despre rezolvarea acestei intersectii(Petricani cu Tei), va fi totusi o continuare de autostrada, deci un fel de Iuliu Maniu, cum vedeti rezolvarea intersectiei?
andrei11 wrote:
Nici cum este rezolvata acum intersectia Petricani cu Lacul Tei si Doamna Ghica nu ma satisface in perspectiva lui A 3.
Pana incep lucrarile la pasajul facut in timp record (pentru noi) chiar as vrea sa stiu ce pareri aveti despre rezolvarea acestei intersectii(Petricani cu Tei), va fi totusi o continuare de autostrada, deci un fel de Iuliu Maniu, cum vedeti rezolvarea intersectiei?
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
Goldmund
@De Simon,
parerea mea este ca Bucurestiul va "creste"in continuare spre nord,cel putin pana la "Paradisul Verde",Corbeanca.DN1 va ramane pe mai departe o artera importanta,chiar si cand va fi gata A3 si linia de metrou pana la Otopeni...DN1 va ramane un bulevard mai lung...Iar intersectia din fata Casei Presei este oricum aglomerata mai mereu.
@De Simon,
parerea mea este ca Bucurestiul va "creste"in continuare spre nord,cel putin pana la "Paradisul Verde",Corbeanca.DN1 va ramane pe mai departe o artera importanta,chiar si cand va fi gata A3 si linia de metrou pana la Otopeni...DN1 va ramane un bulevard mai lung...Iar intersectia din fata Casei Presei este oricum aglomerata mai mereu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
andrei11
Va propun mutarea discutiei in acest loc.
telvanni wrote:
Pana incep lucrarile la pasajul facut in timp record (pentru noi) chiar as vrea sa stiu ce pareri aveti despre rezolvarea acestei intersectii(Petricani cu Tei), va fi totusi o continuare de autostrada... cum vedeti rezolvarea intersectiei?
Va propun mutarea discutiei in acest loc.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei11
Intersectia Petricani - str. Doamna Ghica eu o vad rezolvata asa cum am schitat-o in desenul de mai jos. Explicatiile sunt clare. Probabil ca imi voi atrage critici vehemente din partea ONG - urilor care imi vor spune ca podurile sunt interzise de UE in oras. De cate ori o sa-mi reamintiti acest lucru, o sa va spun ca desteptii de occidentali si-au umplut orasele cu poduri dupa care au interzis construirea lor. Ei ( occidentalii ) vezi Doamne, nu mai pot darama podurile deja construite pentru ca "sunt monumente istorice". Daca ar fi asa, ar trebui sa interzica folosirea lor, dar ei vad ca le exploateaza in continuare.
Intersectia Petricani - str. Doamna Ghica eu o vad rezolvata asa cum am schitat-o in desenul de mai jos. Explicatiile sunt clare. Probabil ca imi voi atrage critici vehemente din partea ONG - urilor care imi vor spune ca podurile sunt interzise de UE in oras. De cate ori o sa-mi reamintiti acest lucru, o sa va spun ca desteptii de occidentali si-au umplut orasele cu poduri dupa care au interzis construirea lor. Ei ( occidentalii ) vezi Doamne, nu mai pot darama podurile deja construite pentru ca "sunt monumente istorice". Daca ar fi asa, ar trebui sa interzica folosirea lor, dar ei vad ca le exploateaza in continuare.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Mircea G
Asa ar fi mai economic . Un pasaj si o pasarela / pod .
Asa ar fi mai economic . Un pasaj si o pasarela / pod .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei11
Pai asa am spus si eu !! Exact acelasi lucru !! Reiau : rosu SAU caramiziu pod. Sau unul sau altul, dar nu amandoua odata pentru ca nu-si au rostul. Unul exclude pe celalalt. Vorbesc de pod. Pasajul subteran e clar, Petricani - Doamna Ghica. Daca stau sa ma uit, Doamna Ghica - Petricani poate sa se lipseasca de pasaj.
Nu stiu ce vor face cu Soseaua Petricani, eu o vad la 3 benzi / sens. In plus mi-ar pare rau sa renunte la tramvai.
Pai asa am spus si eu !! Exact acelasi lucru !! Reiau : rosu SAU caramiziu pod. Sau unul sau altul, dar nu amandoua odata pentru ca nu-si au rostul. Unul exclude pe celalalt. Vorbesc de pod. Pasajul subteran e clar, Petricani - Doamna Ghica. Daca stau sa ma uit, Doamna Ghica - Petricani poate sa se lipseasca de pasaj.
Nu stiu ce vor face cu Soseaua Petricani, eu o vad la 3 benzi / sens. In plus mi-ar pare rau sa renunte la tramvai.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
telvanni
Tronsonul de linie de tramvai dintre Lacul Tei si Dimitrie Pompeiu e fascinant, imi place la nebunie aceasta portiune. Imi amintesc cu drag cum in studentie admiram mereu de la fereastra caminului 3 tramvaiele pe zona aceea; dincolo de acest aspect nu cred ca se va renunta la aceasta linie vreodata.
In oricare varianta propusa mai sus se subintelege oarecum faptul ca doamna Ghica se va largi pentru ca acum are doar 2 benzi pe sens, largitul inseamna renuntarea la parcari...de aici concluzia ca in Bucuresti rezolvarea unei probleme duce la aparitia altor doua.
Tronsonul de linie de tramvai dintre Lacul Tei si Dimitrie Pompeiu e fascinant, imi place la nebunie aceasta portiune. Imi amintesc cu drag cum in studentie admiram mereu de la fereastra caminului 3 tramvaiele pe zona aceea; dincolo de acest aspect nu cred ca se va renunta la aceasta linie vreodata.
In oricare varianta propusa mai sus se subintelege oarecum faptul ca doamna Ghica se va largi pentru ca acum are doar 2 benzi pe sens, largitul inseamna renuntarea la parcari...de aici concluzia ca in Bucuresti rezolvarea unei probleme duce la aparitia altor doua.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei11
Ne poate spune cineva cat e panta maxima admisibila pentru pasajele rutiere ? Pentru ca pasajul de dedesubt trebuie sa-l duci la pe putin minus 13 - 14 metri - cota rotii. Asta ca sa calculam de unde trebuie sa intre in pamant pentru a putea sa faca loc celuilalt pasaj ( de deasupra ) care si el trebuie sa intre la randul sau in pamant.
De aceea am sugerat ca cel putin unul din pasaje sa fie suprateran. ( pod ).
Ne poate spune cineva cat e panta maxima admisibila pentru pasajele rutiere ? Pentru ca pasajul de dedesubt trebuie sa-l duci la pe putin minus 13 - 14 metri - cota rotii. Asta ca sa calculam de unde trebuie sa intre in pamant pentru a putea sa faca loc celuilalt pasaj ( de deasupra ) care si el trebuie sa intre la randul sau in pamant.
De aceea am sugerat ca cel putin unul din pasaje sa fie suprateran. ( pod ).
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
telvanni
Pai...hai sa adunam, consideram zero ca fiind firul ierbii si se cumuleaza: 40cm strat vegetal, 50cm structura, 450cm inaltime libera, 50 cm alta structura, 450cm inaltime libera si rezulta 10.40m la nivelul rotii. Ne putem folosi de faptul ca Petricani-ul urca spre intersectie, mai rau e la doamna ghica dar cred ca se pot lungi mai mult cu rampa de urcare.
Pai...hai sa adunam, consideram zero ca fiind firul ierbii si se cumuleaza: 40cm strat vegetal, 50cm structura, 450cm inaltime libera, 50 cm alta structura, 450cm inaltime libera si rezulta 10.40m la nivelul rotii. Ne putem folosi de faptul ca Petricani-ul urca spre intersectie, mai rau e la doamna ghica dar cred ca se pot lungi mai mult cu rampa de urcare.
- Techno
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Techno
Ce frumos e cand se trage o groapa pe banda 2 a Caii Crangasi pe sensul spre Ciurel, si se termina traficul pana dincolo de 1 Mai. Fara niciun politist acre sa faca ceva pe tot traseul. Face ceva pe soferi doar.
Ce frumos e cand se trage o groapa pe banda 2 a Caii Crangasi pe sensul spre Ciurel, si se termina traficul pana dincolo de 1 Mai. Fara niciun politist acre sa faca ceva pe tot traseul. Face ceva pe soferi doar.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Mircea G
Asta cred ca este cea mai mare prostie posibila in Bucuresti . daca nu stim sa circulam , nu stim sa organizam intersectiile , interzicem virajul la stinga ????
Bucurestiul nu are o retea de strazi de tip " grila " ca la NY , si interzicerea virajului la stinga , nu duce decit la ' impingerea " manevrei , in viitoarea intersectie sau prin viraj dreapta , intoarcere . Ambele manevre nu inseamna decit pierdere de timp in trafic , poluare si aglomeratie in alte zone .
Practic interzicerea virajului la stinga este dovada cea mai clara de incompetenta in domeniul reglementarii traficului .
Pt cei ce cred ca asta este solutia , am eu alta mai valabila . Sa va puna accesul interzis pe strada pe care locuiti , pentru a rezolva aglomeratia ...
Nu este tare ? Strada fara masini , fara poluare , intersectiile adiacente , fara probleme ...
Acum intreb si eu , nu ar fi mai bine sa va faca masinile fara volan ? Ce va mai complicati cu invirtit de chestia aia cu spite ??? mai bine va pune un miner ca la tramvai si ati rezolvat problema .
Din pacate , asa idei au si dasteptii ce ne conduc ...Nasol moment , timpita administratie ....
marius baciu wrote:
.....interzis virajul la stanga pe orice straduta
Asta cred ca este cea mai mare prostie posibila in Bucuresti . daca nu stim sa circulam , nu stim sa organizam intersectiile , interzicem virajul la stinga ????
Bucurestiul nu are o retea de strazi de tip " grila " ca la NY , si interzicerea virajului la stinga , nu duce decit la ' impingerea " manevrei , in viitoarea intersectie sau prin viraj dreapta , intoarcere . Ambele manevre nu inseamna decit pierdere de timp in trafic , poluare si aglomeratie in alte zone .
Practic interzicerea virajului la stinga este dovada cea mai clara de incompetenta in domeniul reglementarii traficului .
Pt cei ce cred ca asta este solutia , am eu alta mai valabila . Sa va puna accesul interzis pe strada pe care locuiti , pentru a rezolva aglomeratia ...
Nu este tare ? Strada fara masini , fara poluare , intersectiile adiacente , fara probleme ...
Acum intreb si eu , nu ar fi mai bine sa va faca masinile fara volan ? Ce va mai complicati cu invirtit de chestia aia cu spite ??? mai bine va pune un miner ca la tramvai si ati rezolvat problema .
Din pacate , asa idei au si dasteptii ce ne conduc ...Nasol moment , timpita administratie ....
- catalinm
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
catalinm
interzicerea virajului la stanga este o masura absolut necesara pt fluidizarea traficului; virajul la stanga inseamna o banda disponibilizata dintre putinele existente, crearea de conflicte de circulatie suplimentare, timpi de semafor redusi pe directia inainte si toate acestea pt un nr relativ mic de masini care fac stanga in comparatie cu cei de pe directia inainte; masura trebuie aplicata in special pe marile bulevarde la intersectiile secundare in vederea cresterii timpilor de semaforizare pt cei ce merg inainte; scopul este de a crea axe principale de trafic pe care sa se creasca viteza de circulatie;
dau exemplu sos stefan cel mare/mihai bravu care in loc sa fie un exemplu de organizare si fluidizare, astazi, este o bataie de joc: se intoarce pe unde se vrea, cam la toate intersectiile se poate face stanga pe timpi de semafor separati sau nu, bulevardul ba are 2, ba 3 benzi, din cand in cand te trezesti ca banda ta face stanga desi tu nu vroiai , masini parcate pe unde are fiecare chef, autobuzul face statie pe banda a 2 a ca prima e inaccesibila, pietonii trec pe unde vor ca nu s-au pus garduri, , etc, etc
din pacate, majoritatea celor care lucreaza in sistematizarea circulatiei gandesc la nivelul anilor '50 - se vede asta in bucuresti (sunt sute de exemple de dat aici) si pe dn uri unde, de multe ori, virajul la stanga se face de pe banda principala de mers in lipsa celei speciale;
exemple pozitive: brasovul si, la DN uri, surprinzator, Bulgaria (!)
interzicerea virajului la stanga este o masura absolut necesara pt fluidizarea traficului; virajul la stanga inseamna o banda disponibilizata dintre putinele existente, crearea de conflicte de circulatie suplimentare, timpi de semafor redusi pe directia inainte si toate acestea pt un nr relativ mic de masini care fac stanga in comparatie cu cei de pe directia inainte; masura trebuie aplicata in special pe marile bulevarde la intersectiile secundare in vederea cresterii timpilor de semaforizare pt cei ce merg inainte; scopul este de a crea axe principale de trafic pe care sa se creasca viteza de circulatie;
dau exemplu sos stefan cel mare/mihai bravu care in loc sa fie un exemplu de organizare si fluidizare, astazi, este o bataie de joc: se intoarce pe unde se vrea, cam la toate intersectiile se poate face stanga pe timpi de semafor separati sau nu, bulevardul ba are 2, ba 3 benzi, din cand in cand te trezesti ca banda ta face stanga desi tu nu vroiai , masini parcate pe unde are fiecare chef, autobuzul face statie pe banda a 2 a ca prima e inaccesibila, pietonii trec pe unde vor ca nu s-au pus garduri, , etc, etc
din pacate, majoritatea celor care lucreaza in sistematizarea circulatiei gandesc la nivelul anilor '50 - se vede asta in bucuresti (sunt sute de exemple de dat aici) si pe dn uri unde, de multe ori, virajul la stanga se face de pe banda principala de mers in lipsa celei speciale;
exemple pozitive: brasovul si, la DN uri, surprinzator, Bulgaria (!)
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Mircea G
Daca sinteti conducator auto va rog sa-mi spuneti si mie ce faceti daca intr-o intersectie va treziti cu interzis la stinga !
catalinm wrote:
interzicerea virajului la stanga este o masura absolut necesara pt fluidizarea traficului...
Daca sinteti conducator auto va rog sa-mi spuneti si mie ce faceti daca intr-o intersectie va treziti cu interzis la stinga !
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
bekxy
Eu unul caut să fac dreapta-stânga-stânga-stânga-dreapta-înainte...
Asta dacă nu e vreun giratoriu mai în faţă.
Eu unul caut să fac dreapta-stânga-stânga-stânga-dreapta-înainte...
Asta dacă nu e vreun giratoriu mai în faţă.
📖 Pagination options