Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 331414 views
📖 Pagination options
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Goldmund
@George,
parerea mea:
exista oameni precum esti tu,care doresc cum e si normal,modernizarea Romaniei,modernizarea cat mai rapida a cailor ferate,ale soselelor si aeroporturilor,canale navigabile noi,autostrazi noi...Dar exista multi-si unii politicieni-care nu"se grabesc",care au pierdut contactul cu realitatea din UE,care nici nu au ajuns in UE!Acestia sunt majoritatea...Bineinteles ca un tanar care acum are 20 de ani,va ajunge candva in viata lui sa vada toate acestea pe care noi tot le-am asteptat,(unii dintre noi le-am asteptat de 40 de ani!)care vor fi construite.Important este ca aceasta sa se intample cat mai curand,pentru ca "vecinii"nostri nu ne asteapta,iar in lume e o concurenta pe viata si moarte!Important este asadar,ca viitoarea clasa politica sa fie dupa dorinta ta si a mea...
@George,
parerea mea:
exista oameni precum esti tu,care doresc cum e si normal,modernizarea Romaniei,modernizarea cat mai rapida a cailor ferate,ale soselelor si aeroporturilor,canale navigabile noi,autostrazi noi...Dar exista multi-si unii politicieni-care nu"se grabesc",care au pierdut contactul cu realitatea din UE,care nici nu au ajuns in UE!Acestia sunt majoritatea...Bineinteles ca un tanar care acum are 20 de ani,va ajunge candva in viata lui sa vada toate acestea pe care noi tot le-am asteptat,(unii dintre noi le-am asteptat de 40 de ani!)care vor fi construite.Important este ca aceasta sa se intample cat mai curand,pentru ca "vecinii"nostri nu ne asteapta,iar in lume e o concurenta pe viata si moarte!Important este asadar,ca viitoarea clasa politica sa fie dupa dorinta ta si a mea...
- George
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
George
Asta e marea problema, Goldmund, lumea din jur nu ne asteapta. Trebuie sa ne adaptam. Cand am venit cu avionul spre Romania, in toamna anului trecut, trebuia sa-mi sucesc gatul ca sa NU vad peste tot poduri, autostrazi, sosele faine, cai ferate.
Cand ajungi la noi, nu mai comentez, in afara de dunga bej reprezentata de centura Sibiului, care trebuia sa fie de mult gata si este nesemnificativa (ein Tropfen auf den heissen Stein), nu am vazut nimic. La noi, aceeasi incremenire in dezbaterile publice, aceleasi lucrari lente, si mai ales, aceeasi lipsa cronica de investitii in infrastructura.
Merge si asa, se pare. Dar din pacate multi oameni valorosi pleaca, poate nu atat pentru ca nu ar castiga bani, ci pentru ca se simt sufocati de conditiile concrete de viata si de o subdezvoltare endemica a economiei.
Asta e marea problema, Goldmund, lumea din jur nu ne asteapta. Trebuie sa ne adaptam. Cand am venit cu avionul spre Romania, in toamna anului trecut, trebuia sa-mi sucesc gatul ca sa NU vad peste tot poduri, autostrazi, sosele faine, cai ferate.
Cand ajungi la noi, nu mai comentez, in afara de dunga bej reprezentata de centura Sibiului, care trebuia sa fie de mult gata si este nesemnificativa (ein Tropfen auf den heissen Stein), nu am vazut nimic. La noi, aceeasi incremenire in dezbaterile publice, aceleasi lucrari lente, si mai ales, aceeasi lipsa cronica de investitii in infrastructura.
Merge si asa, se pare. Dar din pacate multi oameni valorosi pleaca, poate nu atat pentru ca nu ar castiga bani, ci pentru ca se simt sufocati de conditiile concrete de viata si de o subdezvoltare endemica a economiei.
- Techno
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Techno
Poate nu stiti sau daca stiti sa nu uitam ca in Ungaria multe din autostrazi au fost facute si cu ajutorul financiar al Germaniei care are o gramada de companii acolo, Bosch, Audi si altele. Deci si aici e o problema la noi, fiind mai departe de Germania si clar mai neseriosi.
Poate nu stiti sau daca stiti sa nu uitam ca in Ungaria multe din autostrazi au fost facute si cu ajutorul financiar al Germaniei care are o gramada de companii acolo, Bosch, Audi si altele. Deci si aici e o problema la noi, fiind mai departe de Germania si clar mai neseriosi.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Goldmund
@George,
iti dau dreptate in tot ce scrii.O autostrada nu aduce Vestul in Romania,insa abia atunci incep investitiile serioase,dupa care abia atunci incep alte investitii masive in ...infrastructura,dar fara acea autostrada,e jale!Tu chiar crezi ca politicienii nu stiu ce noi doi stim?Come on!Insa "capitalistii"lor ar avea probleme cu o concurenta adevarata!...Stii de ce a plecat Shell din Romania?-la timpul respectiv,petrolistii romani aveau preturi de duping,ca sa-i tina pe toti la portile Romaniei-si i-au tinut pe toti,iar acum in afara de cazaci(!)si curajosii de la OMV,ce mai avem?In Ungaria,Cehia,Slovacia sunt zeci de firme straine care au statii de benzina,la noi...Cei de la Shell s-au lamentat aproape un deceniu de preturile de duping!!
@Tehno,nu stiu despre ce e vorba.Germania nu a facut nimic in plus pentru Ungaria.Germania nu aloca bani Ungariei,separat.Ungaria ia banii ce i se cuvin,din Fondurile UE,precum si Romania ar trebui s-o faca,iar daca nu are destui bani(cele 20/30%cat ii lipsesc pana la completarea sumei ptr. infrastructura adevarata)trebuie sa imprumute-si asta rapid.In Romania nici un politician/partid nu vrea sa se imprumute pentru infrastructura-si asta e un atentat asupra viitorului tarii!
Daca germanii au investit mai mult in Ungaria decat in Romania-si este adevarat!-exista doar trei explicatii plauzibile,pe care le invoca si germanii:
-infrastructura ungureasca
-dispozitia ungureasca spre capitalul german,exact in momentul-deceniul-in care romanii pusi de oamenii lui Iliescu sa strige :"noi nu ne vindem tara!"De ce spre capitalul german?-pai acestia par cei mai seriosi investitori.
-infrastructura ungureasca!
Am pus de doua ori infrastructura pentru ca stii,fara ea suntem in alta lume,pe alta planeta si e greu de crezut ca acolo vor veni si investitiile masive unde lipseste infrastrzuctura moderna,comparabila cu cea din Vest...Si culmea,mai stiu ca ungurii si-au facut o parte din autostrazi prin firme australiene,carora le-a dat dreptul de exploatare pe 30 ani-statul nu prea a investit acolo.Tehno,e vorba de vointa politica...
@George,
iti dau dreptate in tot ce scrii.O autostrada nu aduce Vestul in Romania,insa abia atunci incep investitiile serioase,dupa care abia atunci incep alte investitii masive in ...infrastructura,dar fara acea autostrada,e jale!Tu chiar crezi ca politicienii nu stiu ce noi doi stim?Come on!Insa "capitalistii"lor ar avea probleme cu o concurenta adevarata!...Stii de ce a plecat Shell din Romania?-la timpul respectiv,petrolistii romani aveau preturi de duping,ca sa-i tina pe toti la portile Romaniei-si i-au tinut pe toti,iar acum in afara de cazaci(!)si curajosii de la OMV,ce mai avem?In Ungaria,Cehia,Slovacia sunt zeci de firme straine care au statii de benzina,la noi...Cei de la Shell s-au lamentat aproape un deceniu de preturile de duping!!
@Tehno,nu stiu despre ce e vorba.Germania nu a facut nimic in plus pentru Ungaria.Germania nu aloca bani Ungariei,separat.Ungaria ia banii ce i se cuvin,din Fondurile UE,precum si Romania ar trebui s-o faca,iar daca nu are destui bani(cele 20/30%cat ii lipsesc pana la completarea sumei ptr. infrastructura adevarata)trebuie sa imprumute-si asta rapid.In Romania nici un politician/partid nu vrea sa se imprumute pentru infrastructura-si asta e un atentat asupra viitorului tarii!
Daca germanii au investit mai mult in Ungaria decat in Romania-si este adevarat!-exista doar trei explicatii plauzibile,pe care le invoca si germanii:
-infrastructura ungureasca
-dispozitia ungureasca spre capitalul german,exact in momentul-deceniul-in care romanii pusi de oamenii lui Iliescu sa strige :"noi nu ne vindem tara!"De ce spre capitalul german?-pai acestia par cei mai seriosi investitori.
-infrastructura ungureasca!
Am pus de doua ori infrastructura pentru ca stii,fara ea suntem in alta lume,pe alta planeta si e greu de crezut ca acolo vor veni si investitiile masive unde lipseste infrastrzuctura moderna,comparabila cu cea din Vest...Si culmea,mai stiu ca ungurii si-au facut o parte din autostrazi prin firme australiene,carora le-a dat dreptul de exploatare pe 30 ani-statul nu prea a investit acolo.Tehno,e vorba de vointa politica...
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Tavi
Noutati pe aici? Hobanatul de la Barcanesti? Podul peste Teleajen? Nimic, nimic?
Noutati pe aici? Hobanatul de la Barcanesti? Podul peste Teleajen? Nimic, nimic?
- darknight
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Goldmund
OK,A3 Buc.-Ploiesti e "blocata",insa AT,nu se lucreaza la Turda-Campia Turzii?Dar la A.Arad-Timisoara nu se lucreaza?Dar pe A2,Cernavoda-Constanta si A.Centura Constanta,se lucreaza?Mai se lucreaza si in alta parte?(Centura Sibiului)...
Cine stie mai multe?
OK,A3 Buc.-Ploiesti e "blocata",insa AT,nu se lucreaza la Turda-Campia Turzii?Dar la A.Arad-Timisoara nu se lucreaza?Dar pe A2,Cernavoda-Constanta si A.Centura Constanta,se lucreaza?Mai se lucreaza si in alta parte?(Centura Sibiului)...
Cine stie mai multe?
- darknight
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
darknight
De ce incerci sa deviezi de la subiect? Ne referim asupra si doar asupra acestei autostrazi ,Romania este impotenta sa absorba fonduri europene,si din cauza asta se opresc lucrarii si asta din cauza conduceri luminate!
De ce incerci sa deviezi de la subiect? Ne referim asupra si doar asupra acestei autostrazi ,Romania este impotenta sa absorba fonduri europene,si din cauza asta se opresc lucrarii si asta din cauza conduceri luminate!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Goldmund
@d.night,
nu incerc sa deviez de la subiect-care discutie?Da,lucru la Buc.-Ploiesti este oprit,asta nu inseamna ca nu vor continua la primavara
fii pe pace!
@d.night,
nu incerc sa deviez de la subiect-care discutie?Da,lucru la Buc.-Ploiesti este oprit,asta nu inseamna ca nu vor continua la primavara
fii pe pace!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Goldmund
na,ca m-am pierdut si am scris fi cu doi "i"-scuze!
na,ca m-am pierdut si am scris fi cu doi "i"-scuze!
- darknight
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
darknight
Ar fi o minune sa se radeschida santierul la primavara! Eu stiam ca de asta vara nu se mai lucreaza,poate se vor aloca niste bani din bugetul de criza
Ar fi o minune sa se radeschida santierul la primavara! Eu stiam ca de asta vara nu se mai lucreaza,poate se vor aloca niste bani din bugetul de criza
- ionescu63
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
Goldmund
In mare,acest tronson de la Centura Bucuresti pana la Centura Ploiesti e ...gata.Ar fi pacat ca politicianul roman sa nu vrea sa taie o panglica-e omeneste
Dar si responsabilii din UE sunt tampiti:daca vad ca "romanii"blocheaza proiectele europene,cu toate ca ne dau banii(!)ar fi trebuit de mult sa trimita cativa specialisti la Bucuresti si sa-i priveasca permanent peste umar pe acei politicieni din Bucuresti care se scobesc mai mult in nas decat gandesc...,in loc sa grabeasca constructia acelor proiecte(bun,nu e cazul A3,dar totusi)La A3 suntem lasati singuri,cu toate riscurile care se trag din asta,dar Buc.-Brasov trebuie rapid terminata(fiecare "vineri"si "duminica"striga dupa aceasta autostrada!!)-parca ultimul articol cu infrastructura Romaniei prevedea "realizari maretze"pana in 2013 sute de km de autostrada si doua linii noi de metrou,pana in 2013?? -cred ca n-am citit eu bine-mai citesc inca o data si inca o data acel articol
In mare,acest tronson de la Centura Bucuresti pana la Centura Ploiesti e ...gata.Ar fi pacat ca politicianul roman sa nu vrea sa taie o panglica-e omeneste
Dar si responsabilii din UE sunt tampiti:daca vad ca "romanii"blocheaza proiectele europene,cu toate ca ne dau banii(!)ar fi trebuit de mult sa trimita cativa specialisti la Bucuresti si sa-i priveasca permanent peste umar pe acei politicieni din Bucuresti care se scobesc mai mult in nas decat gandesc...,in loc sa grabeasca constructia acelor proiecte(bun,nu e cazul A3,dar totusi)La A3 suntem lasati singuri,cu toate riscurile care se trag din asta,dar Buc.-Brasov trebuie rapid terminata(fiecare "vineri"si "duminica"striga dupa aceasta autostrada!!)-parca ultimul articol cu infrastructura Romaniei prevedea "realizari maretze"pana in 2013 sute de km de autostrada si doua linii noi de metrou,pana in 2013?? -cred ca n-am citit eu bine-mai citesc inca o data si inca o data acel articol
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti
mindmasster
Este nevoie de inca 100 mil. euro pentru a finaliza autostrada Bucuresti-Ploiesti
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) mai are nevoie de 100 de milioane euro pentru a finaliza autostrada Bucuresti-Ploiesti, cu termen de finalizare la sfarsitul anului 2011, la un an dupa termenul estimat initialm, arata Mediafax.
"Tronsonul Bucuresti-Ploiesti trebuia finalizat anul acesta, dar din lipsa de fonduri nu am reusit. Pentru finalizare o sa prindem in bugetul din 2011 banii necesari", a spus secretarul de stat in MTI Eusebiu Pistru.
El a adaugat ca in prezent firmele lucreaza la capacitate redusa din lipsa de fonduri.
Autostrada este impartita in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei unde lucreaza consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi si Moara Vlasiei-Ploiesti construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct '98/Com-Axa.
Potrivit MTI, autostrada Bucuresti-Ploiesti este realizata in proportie de 60%.
Sursa:
http://www.wall-street.ro/articol/Econo ... iesti.html
Este nevoie de inca 100 mil. euro pentru a finaliza autostrada Bucuresti-Ploiesti
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) mai are nevoie de 100 de milioane euro pentru a finaliza autostrada Bucuresti-Ploiesti, cu termen de finalizare la sfarsitul anului 2011, la un an dupa termenul estimat initialm, arata Mediafax.
"Tronsonul Bucuresti-Ploiesti trebuia finalizat anul acesta, dar din lipsa de fonduri nu am reusit. Pentru finalizare o sa prindem in bugetul din 2011 banii necesari", a spus secretarul de stat in MTI Eusebiu Pistru.
El a adaugat ca in prezent firmele lucreaza la capacitate redusa din lipsa de fonduri.
Autostrada este impartita in doua sectoare, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei unde lucreaza consortiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi si Moara Vlasiei-Ploiesti construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co International/Euroconstruct '98/Com-Axa.
Potrivit MTI, autostrada Bucuresti-Ploiesti este realizata in proportie de 60%.
Sursa:
http://www.wall-street.ro/articol/Econo ... iesti.html
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination