Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea lucrarii

1025 posts, 183234 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 74
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

TibiV wrote:




Dar ia uitati-va la indicatorul albastru si cruciti-va cat de gresit este.
Daca e sa te iei dupa indicator, ar trebui sa fie doar benzi pentru viraj dreapta pe Oltenitei!!
Deci noi care viram stanga, sau mergem inainte, executam manevre ilegale....
:lol:  :lol:  :lol:
Deci, va rog, doar la dreapta!!
Apoi va descurcati voi pe unde o luati...

Bomba cu ceas este si la viitoarea banda de facut dreapta de pe Oltenitei pe Vacaresti. Aia de la Sun Plaza din fata, care acum este ciuntita.
Zona aia trebuie readusa la starea initiala... si sa vezi atunci....

Mda, asta e rezultatul proiectelor facute NUMAI din birou, fara vizite in teren....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Am citit cu surprindere cate hibe are o rezolvare de trafic...
In primul rand stim, cu o floare nu se face primavara, si nici cu doua-trei. Traficul din oras e infernal si nici cu o suta de astfel de lucrari(raman la parerea ca din poze pare f. bine finisat, ceea ce e un pas urias inainte) nu vor rezolva ambuteiajele metropolei. De ce nu spunem adevarul pana la capat?!

La un oras de 2 milioane locuitori+ suburbiile, plus atractia asupra judetelor limitrofe(multe dintre judete sunt sarace!) ceea ar ajuta intr-adevar orasul sa nu mai fie sufocat cu traficul care este, sunt cel putin  10 linii noi de metrou, tramvaie moderne, lungi, cu aer conditionat si P+R peste tot la marginile metropolei...(eu nu sunt pentru nici un fel de interdictii, pentru taxe de intrat in oras, pentru ca in cel mai fericit caz, cu astfel de interdictii vin doar marlanii cu bani in oras si tot plin ar fi orasul!)
Eu ma uit la Paris in care am fost cu masina de cateva ori(criminal!) si pot spune ca soselele, intersectiile sunt ale unui oras ultramodern si totusi...orasul respectiv se sufoca pe alocuri. Nu este atat de sufocat precum Bucurestiul care are de cinci ori mai mica populatie decat Paris, pentru soselele de centura, dar mai ales  pentru acest motiv:
http://www.plandeparis.info/metro-paris...paris.html

E mult de munca

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului MikeT

E mult de munca

Nu vezi ca au inceput prost?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

Pe mine mai mult ma irita scoaterea buclei troleibuzului. Poate cineva sa explice de ce au scos-o? Asta mi se pare mai "prost", sau faptul ca si-au batut joc atata timp cu lucrarea asta.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

TibiV wrote:
Dar ia uitati-va la indicatorul albastru si cruciti-va cat de gresit este.
Daca e sa te iei dupa indicator, ar trebui sa fie doar benzi pentru viraj dreapta pe Oltenitei!!
.......

Eu zic ca interpretarea ta este gresita . Indicatorul ala iti arata ca din punctul lui ai doua benzi inainte si doua in dreapta , pe linga pasaj .
Ce faci sus , ajuns , este reglementat de alte indicatoare .

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

@Mircea G,
Esti doar pus pe contre?
Ai carnet? Stii sa "citesti" inticatoarele rutiere?
Hai te rog eu si spune-ne ce indicator este si din ce categorie face parte.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Brb398

@danutzu_2910 , colegul @Mircea G are dreptate, indicatorul respectiv se refera la " Selectarea circulatiei pe directii de mers in apropierea intersectiei " , ajuns in intersectie ai alte semne rutiere, semafoare si asa mai departe.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

N-am carnet, dar nu cred ca e atât de greu să-ți dai seama ca acolo trebuiau sa fie săgeți orientate înainte, pe Bretea nu mergi la dreapta după ce te încadrezi. După vine un alt semn care te anunța ca ai trei benzi una dreapta (banda 1) și doua înainte (benzile 2 și 3).
Deci +1 danutzu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danutzu_2910

Indicatorul trebuie sa fie ca in situatia reala din teren.
Ca altfel nu ar face parte din categoria semnelor de orientare.
Nu e ceva orientativ si aproximativ...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Oricum indicatorul este gresit...
Arata doar doua benzi intre alveola "Arhivele Nationale" si str. Martisor, si acolo sunt 3 benzi.
Dar ca sa nu se mai "incalece" cei care vor pe bretea si vin "vitejeste" pe banda 2 "sa se bage in fata", fix intre alveola si Martisor ar trebui 4 benzi.
Este simplu, este la mintea cocosului.... Este insa adevarat, cocosul este inteligent. Dar noi la primarie avem gaina.

Sunt curios de cate accidente va fi nevoie acolo pana vor lua in considerare consolidarea "versantului" si largirea cu inca o banda...
Probabil vor aplica (dar dupa multe accidente si dupa muuuuuulta gandire...) fomula cea mai ieftina: parapete intre banda 1 si benzile 2&3 incepand de dinainte de Arhivele Nationale... :(

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Am inaugurat si eu astazi 26 Iulie pasajul, prin PP1 ( ca si pieton ! ). Concluzii :
1)     Semaforizare deficitara la suprafata si aici nu ma refer la timpii de verde si rosu. Sunt multe semne de <<cedeaza>> fara semafor.  Se vor produce cu siguranta confuzii.
2)    Trotuarul de la BIG Berceni / cimitir este ingust, desi este foarte solicitat.
3)    Sunt destui care ies din pasaj spre Nitu Vasile si fac dreapta pe Secuilor.
4)    Pasajul pietonal se la Sun Plaza face toti banii ( PP 5 ! )
5)    Multe masini vin de pe inel ( Vacaresti ) si fac stanga spre Oltenitei ( Berceni ) / Popesti.
6)    Pasajul face practic  legatura intre inel si cartier, nu e un pasaj pe inel.
7)    Multe reclamatii de la persoanele in vârstă ca acum trebuie sa foloseasca PP – urile si nu mai pot traversa la nivelul strazii.
8)    Categoric troleibuzele nu mai pot intoarce acolo, conform proiectului initial. Sau nu ma prind eu sa citesc desenele ? Sau e o iluzie optica din teren ? Am studiat problema si mie imi iese cu virgulă. Poate ma insel.
___________________
PS : Indicatorul de aici evident ca e gresit total. Nu reflecta ceea ce este  pe teren. Un astfel de indicator ar trebui desenat mult mai clar, mai inteligent. Dar pentru acest lucru iti mai trebuie si creier. :evil:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

andrei11 wrote:
7)    Multe reclamatii de la persoanele in vârstă ca acum trebuie sa foloseasca PP – urile si nu mai pot traversa la nivelul strazii.

Dar ei pot folosi lifturile daca nu le convine.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Evident, dar e stressul la schimbare, s-au invatat atata timp cu o ruta, e greu sa o schimbe.
Eu stau de 57 de ani in Piata Iancului...S-ar putea sa ma mut in Balta Alba...Deja am un disconfort psihic, desi inca nu s-a pus problema efectiv...
Indicatorul cu pricina cam asa ar trebui sa arate...Bine, e facut in graba...
7-26-2017 11-36-04 PM.jpg (12.32 KB; downloaded 3317 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

Bine ai făcut. Revenind la ce ne interesează, ma întreb când se vor termina cu acești indivizi care blochează o banda la intrarea în intersecție și înainte de intrarea în intersecție. Așa vedem că de fapt politie locala sau națională nu prea există decât la heirupuri dictate de superiori.
IMG_20170727_084908.jpg (1.53 MB; downloaded 3336 times)
IMG_20170727_084906.jpg (1.4 MB; downloaded 3335 times)

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 74
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433420 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use