Topic: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
1025 posts, 182964 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Acum, ce sa zic ?...
Mai bine nu zic nimic, va arat, si trageti concluziile voi...
Pun niste poze din "Ziua Marii Inaugurari" pe care nu le-am postat atunci... (Am avut un "feeling"... )
In alveola de la Arhivele Nationale
Poza asta este facuta fix din locul in care era candva montat panoul care spunea cat costa si cine da banii...
Gatuirea la o banda se vede desul de clar, cred eu (inclusiv pe indicatorul rutier !!!...).
Dar am impresia ca trotuarul ar fi trebuit desfiintat complet...
... ca sa facem doua benzi de intrare pe breteaua spre Oltenitei.
Se vede foarte clar ca intre alveola "Arhivele..." si str. Martisor este o singura banda, iar dupa Martisor sunt doua benzi...
Cati soferi din Bucuresti conduc rational, "hai sa trecem unul cate unul" ?!?!
Ambuteiajul permanent despre care scrieti voi este raspunsul...
Sau, daca nu vrem sa desfiintam trotuarul, trebuie sa facem ca intre Martisor si benzinarie...
Sapat "versantul", consolidat si "impins" totuarul in lateral...
Aici in stanga au fost treptele de pe care am pozat de zeci de ori la inceputul lucrarilor... Le regret acum...
Iar banda "de dreapta", spre Brancoveanu, este mai mereu goala...
(Stalpul ala este asezat ca un k u r... trebuia mutat pe interiorul trotuarului, iar banda pentru Brancoveanu sa fi inceput fara acea "sicana"...)
Parerea mea:
se poate "taia" din panta care coboara de la Arhivele Nationale, astfel incat sa se mute trotuarul la dreapta cu 3,5 metri.
Dar in cazul asta va fi necesar ca acel "versant" din poza...
... sa fie consolidat cu coloane forate (coloane, nu piloti, Adrian, caci trebuie coloane foarte solide, sa tina inca 100 de ani... ) si sa se taie cei 3 sau 4 copaci.
Cum nu a fost prevazut in proiectul initial, va trebui proiect separat, cu licitatie si "tot dichisul"...
Dar da, se poate face, si este clar ca ar fi trebuit sa ii duca mintea sa prevada asta din start.
Nu trebuie sa fii savant (este suficient sa fii localnic) ca sa stii ca acolo sunt doua fluxuri "la fel de principale" Vacaresti->Obregia si Vacaresti->Oltenitei/Berceni...
Pe de alta parte...
Daca baietii de la Rutiera ar sta acolo 7 zile si-ar face planul de amenzi pe 6 luni si i-ar potoli pe "vitejii" care vin pe banda 2 si "forteaza" breteaua...
Linia continua este destul de clara.
Scuze ca am repetat doua poze, dar am vrut sa fie foarte clar ce vreau sa spun.
Acum, ce sa zic ?...
Mai bine nu zic nimic, va arat, si trageti concluziile voi...
Pun niste poze din "Ziua Marii Inaugurari" pe care nu le-am postat atunci... (Am avut un "feeling"... )
In alveola de la Arhivele Nationale
Poza asta este facuta fix din locul in care era candva montat panoul care spunea cat costa si cine da banii...
Gatuirea la o banda se vede desul de clar, cred eu (inclusiv pe indicatorul rutier !!!...).
Dar am impresia ca trotuarul ar fi trebuit desfiintat complet...
... ca sa facem doua benzi de intrare pe breteaua spre Oltenitei.
Se vede foarte clar ca intre alveola "Arhivele..." si str. Martisor este o singura banda, iar dupa Martisor sunt doua benzi...
Cati soferi din Bucuresti conduc rational, "hai sa trecem unul cate unul" ?!?!
Ambuteiajul permanent despre care scrieti voi este raspunsul...
Sau, daca nu vrem sa desfiintam trotuarul, trebuie sa facem ca intre Martisor si benzinarie...
Sapat "versantul", consolidat si "impins" totuarul in lateral...
Aici in stanga au fost treptele de pe care am pozat de zeci de ori la inceputul lucrarilor... Le regret acum...
Iar banda "de dreapta", spre Brancoveanu, este mai mereu goala...
(Stalpul ala este asezat ca un k u r... trebuia mutat pe interiorul trotuarului, iar banda pentru Brancoveanu sa fi inceput fara acea "sicana"...)
Parerea mea:
se poate "taia" din panta care coboara de la Arhivele Nationale, astfel incat sa se mute trotuarul la dreapta cu 3,5 metri.
Dar in cazul asta va fi necesar ca acel "versant" din poza...
... sa fie consolidat cu coloane forate (coloane, nu piloti, Adrian, caci trebuie coloane foarte solide, sa tina inca 100 de ani... ) si sa se taie cei 3 sau 4 copaci.
Cum nu a fost prevazut in proiectul initial, va trebui proiect separat, cu licitatie si "tot dichisul"...
Dar da, se poate face, si este clar ca ar fi trebuit sa ii duca mintea sa prevada asta din start.
Nu trebuie sa fii savant (este suficient sa fii localnic) ca sa stii ca acolo sunt doua fluxuri "la fel de principale" Vacaresti->Obregia si Vacaresti->Oltenitei/Berceni...
Pe de alta parte...
Daca baietii de la Rutiera ar sta acolo 7 zile si-ar face planul de amenzi pe 6 luni si i-ar potoli pe "vitejii" care vin pe banda 2 si "forteaza" breteaua...
Linia continua este destul de clara.
Scuze ca am repetat doua poze, dar am vrut sa fie foarte clar ce vreau sa spun.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Victor92
In urma cu o ora, doua echipe RATB curatau si spalau statiile de pe Soseaua Oltenitei (intre Sudului si Sura Mare).
In urma cu o ora, doua echipe RATB curatau si spalau statiile de pe Soseaua Oltenitei (intre Sudului si Sura Mare).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Cresc deci sansele la "pamblicile" 3,4 si 5....
3 - tramvai 11
4 - trolee
5 - tramvai 1 @ 34 (mai taiem o pamblica si la anul, dar ne mutam un pic mai jos, "sa nu bata la ochi", la podul Mihai Bravu... )
Cresc deci sansele la "pamblicile" 3,4 si 5....
3 - tramvai 11
4 - trolee
5 - tramvai 1 @ 34 (mai taiem o pamblica si la anul, dar ne mutam un pic mai jos, "sa nu bata la ochi", la podul Mihai Bravu... )
- Thebiggestxyz
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Thebiggestxyz
Reportaje cu privire la tramvai si la troleu daca se poate
Reportaje cu privire la tramvai si la troleu daca se poate
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
misterr
Adică să dea drumul la tramvai pe Olteniței fără oprire la Piața Sudului (pînă sînt gata pasajele pietonale din stații)? Mira-m-aș...
Adică să dea drumul la tramvai pe Olteniței fără oprire la Piața Sudului (pînă sînt gata pasajele pietonale din stații)? Mira-m-aș...
- serbanandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
serbanandrei
TibiV super pozele pentru cine intelege ,mai putin pentru cine ar trebui sa vada si sa inteleaga.( contructorul ,proiectantul) .Cand vezi atatea lucruri facute cu picioarele si mai ales cum se lauda si taie panglici te apuca alte alea.
Oare cel care face receptia nu ar trebui sa semnaleze aceste lucruri ?????
Dupa ce ca a durat atat este facut si in bataie de joc!!!!!
Dar nu-i nimic . La fraieri merge si asa. Afara il punea pe contructor sa refaca tot pe cheltuiala lui si mai platea si o amenda sa-l usture fundul.
TibiV super pozele pentru cine intelege ,mai putin pentru cine ar trebui sa vada si sa inteleaga.( contructorul ,proiectantul) .Cand vezi atatea lucruri facute cu picioarele si mai ales cum se lauda si taie panglici te apuca alte alea.
Oare cel care face receptia nu ar trebui sa semnaleze aceste lucruri ?????
Dupa ce ca a durat atat este facut si in bataie de joc!!!!!
Dar nu-i nimic . La fraieri merge si asa. Afara il punea pe contructor sa refaca tot pe cheltuiala lui si mai platea si o amenda sa-l usture fundul.
- neb1
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
neb1
Acum inca e pistol cu apa,o sa fie distractie din septembrie cand incep scolile,se intorc oamenii din concediu.Aceeasi situatie va fi si invers dinspre Oltenitei spre Vacaresti si acolo se gatuie la ingustare.Atentie si la semaforul de la Nitu Vasile cu Brancoveanu.Aseara era ditamai coada,incepea in fata la DITL.
Acum inca e pistol cu apa,o sa fie distractie din septembrie cand incep scolile,se intorc oamenii din concediu.Aceeasi situatie va fi si invers dinspre Oltenitei spre Vacaresti si acolo se gatuie la ingustare.Atentie si la semaforul de la Nitu Vasile cu Brancoveanu.Aseara era ditamai coada,incepea in fata la DITL.
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
MikeT
Poate cu niste parapete New Jersey ii calmam pe bizonii care se cred smecheri si se baga in fata la coada de pe banda 2.
In ceea ce priveste gatuirea aia, este clar ca trebuie taiat versantul, dar nu cred ca vom vedea niciodata acest lucru si ne vom chinui zeci de ani acolo.
Poate cu niste parapete New Jersey ii calmam pe bizonii care se cred smecheri si se baga in fata la coada de pe banda 2.
In ceea ce priveste gatuirea aia, este clar ca trebuie taiat versantul, dar nu cred ca vom vedea niciodata acest lucru si ne vom chinui zeci de ani acolo.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Absolut gresit.
Constructorul a respectat proiectul livrat de beneficiar. Constructorul nu are voie sa faca modificari de capul lui...
Daca modifica proiectul atunci da, este bun de amenda.
Ca proiectul beneficarului este prost/incomplet/gandit cu picioarele, asta nu este treaba constructorului.
PS
@serbanandrei,
cand comentezi pe baza altei postari, nu trebuie sa o citezi in intregime.
Citezi ce este relevant, asa cum te-am citat eu pe tine...
serbanandrei wrote:
Oare cel care face receptia nu ar trebui sa semnaleze aceste lucruri ?????
... Afara il punea pe contructor sa refaca tot pe cheltuiala lui si mai platea si o amenda sa-l usture fundul.
Absolut gresit.
Constructorul a respectat proiectul livrat de beneficiar. Constructorul nu are voie sa faca modificari de capul lui...
Daca modifica proiectul atunci da, este bun de amenda.
Ca proiectul beneficarului este prost/incomplet/gandit cu picioarele, asta nu este treaba constructorului.
PS
@serbanandrei,
cand comentezi pe baza altei postari, nu trebuie sa o citezi in intregime.
Citezi ce este relevant, asa cum te-am citat eu pe tine...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
serbanandrei, vezi ca ti-am modificat postarea. Foloseste si tu functia quote mai inteligent. Multumesc.
serbanandrei, vezi ca ti-am modificat postarea. Foloseste si tu functia quote mai inteligent. Multumesc.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Voi va asteptati ca acest pasaj sa rezolve toate problemele intersectiei? Sigur, mai fluidizeaza, dar daca traficul este foarte mare n-ai ce sa faci decat sa investesti in transportul in comun. Trantirea inca unei benzi si luarea din trotuar..... mi se pare ca ceva nu suna tocmai ok. Pe langa faptul ca PP-urile si asa sunt atat de inguste, mai vreti sa taiati din trotuar la suprafata?
Problemele de pe bretea se vor mai atenua daca baietii mai umbla la semafoare sper... dar nu stiu cat de eficient pot sa aprecieze fluxul de trafic dat fiind faptul ca multi sunt plecati prin concedii.
Voi va asteptati ca acest pasaj sa rezolve toate problemele intersectiei? Sigur, mai fluidizeaza, dar daca traficul este foarte mare n-ai ce sa faci decat sa investesti in transportul in comun. Trantirea inca unei benzi si luarea din trotuar..... mi se pare ca ceva nu suna tocmai ok. Pe langa faptul ca PP-urile si asa sunt atat de inguste, mai vreti sa taiati din trotuar la suprafata?
Problemele de pe bretea se vor mai atenua daca baietii mai umbla la semafoare sper... dar nu stiu cat de eficient pot sa aprecieze fluxul de trafic dat fiind faptul ca multi sunt plecati prin concedii.
- neb1
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
neb1
Problemele cu aglomeratia in Bucuresti se vor rezolva cand o sa avem o centura cu minim 2 benzi pe sens la nivel de autostrada.Atunci nu o sa mai balaureasca nimeni din provincie prin Bucuresti.Asta cu transportul in comun cade pentru ca romanul e comod.Daca am avea transport ca in Berlin ,poate.
De exemplu peste 80, 85%din cei care vin dinspre Pitesti si se duc spre Constanta sau invers or iau prin oras pentru ca pe centura iti rupi masina in toate hartoapele.
Aglomeratia la Sudului se datoreaza si sutelor de blocuri din Popesti Leordeni-Imgb-Metalurgiei.Nu rezolvam aglomeratia doar cu largirea unei benzi,dar ar fi fost ideal sa o faca.
Problemele cu aglomeratia in Bucuresti se vor rezolva cand o sa avem o centura cu minim 2 benzi pe sens la nivel de autostrada.Atunci nu o sa mai balaureasca nimeni din provincie prin Bucuresti.Asta cu transportul in comun cade pentru ca romanul e comod.Daca am avea transport ca in Berlin ,poate.
De exemplu peste 80, 85%din cei care vin dinspre Pitesti si se duc spre Constanta sau invers or iau prin oras pentru ca pe centura iti rupi masina in toate hartoapele.
Aglomeratia la Sudului se datoreaza si sutelor de blocuri din Popesti Leordeni-Imgb-Metalurgiei.Nu rezolvam aglomeratia doar cu largirea unei benzi,dar ar fi fost ideal sa o faca.
- Brb398
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Brb398
Sunt sigur ca nici cu soseaua de centura la profil de autostrada nu se va rezolva pentru ca foarte multi din provincie vin in Bucuresti pentru ca ei muncesc aici,atata timp cat Bucurestiul va fi principalul oras in care poti munci ca sa iti poti mentine un trai decent nu se va intampla nimic. Cu soseaua de centura rezolvi ceva daca la fiecare intrare in Bucuresti faci si un terminal intermodal chiar si o taxa la intrarea in oras(e punctul meu de vedere), asta fiind offtopic.
Ontopic , sunt dezamagit pana peste cap de acest pasaj,cred ca asa va ramane , problema mare va fi din Septembrie... atunci va fi un chin.
Sunt sigur ca nici cu soseaua de centura la profil de autostrada nu se va rezolva pentru ca foarte multi din provincie vin in Bucuresti pentru ca ei muncesc aici,atata timp cat Bucurestiul va fi principalul oras in care poti munci ca sa iti poti mentine un trai decent nu se va intampla nimic. Cu soseaua de centura rezolvi ceva daca la fiecare intrare in Bucuresti faci si un terminal intermodal chiar si o taxa la intrarea in oras(e punctul meu de vedere), asta fiind offtopic.
Ontopic , sunt dezamagit pana peste cap de acest pasaj,cred ca asa va ramane , problema mare va fi din Septembrie... atunci va fi un chin.
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
MikeT
Autobuzele vor sta la coada pe singura banda pentru urcat deasupra pasajului. Se ingusteaza doua benzi la una sigura, ti se pare normal? Plus bizonii care se baga in fata si te fac sa astepti si mai mult la coada. Este clar ca ar fi trebuit sa ai doua benzi continue incepand de la semaforul de la Cora, ca sa ai un flux normal de masini. Si puteau sacrifica o mica parte din deal, cu zid de sprijind si tot ce trebuie, astfel incat sa faca si trotuar. Nu zice nimeni ca ar fi trebuit sa nu mai existe trotuar acolo (chiar daca este prea putin folosit, fie vorba intre noi).
WT_fan06 wrote:
Voi va asteptati ca acest pasaj sa rezolve toate problemele intersectiei? Sigur, mai fluidizeaza, dar daca traficul este foarte mare n-ai ce sa faci decat sa investesti in transportul in comun. Trantirea inca unei benzi si luarea din trotuar..... mi se pare ca ceva nu suna tocmai ok. Pe langa faptul ca PP-urile si asa sunt atat de inguste, mai vreti sa taiati din trotuar la suprafata?
Problemele de pe bretea se vor mai atenua daca baietii mai umbla la semafoare sper... dar nu stiu cat de eficient pot sa aprecieze fluxul de trafic dat fiind faptul ca multi sunt plecati prin concedii.
Autobuzele vor sta la coada pe singura banda pentru urcat deasupra pasajului. Se ingusteaza doua benzi la una sigura, ti se pare normal? Plus bizonii care se baga in fata si te fac sa astepti si mai mult la coada. Este clar ca ar fi trebuit sa ai doua benzi continue incepand de la semaforul de la Cora, ca sa ai un flux normal de masini. Si puteau sacrifica o mica parte din deal, cu zid de sprijind si tot ce trebuie, astfel incat sa faca si trotuar. Nu zice nimeni ca ar fi trebuit sa nu mai existe trotuar acolo (chiar daca este prea putin folosit, fie vorba intre noi).
📖 Pagination options