Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2360 posts, 848447 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
Știu ca am scris și ieri pe tema asta, dar care este acea anexa din care se dorește eliminarea lui 434 și care este motivul (asta dacă puteți). Mulțumesc.
Știu ca am scris și ieri pe tema asta, dar care este acea anexa din care se dorește eliminarea lui 434 și care este motivul (asta dacă puteți). Mulțumesc.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Puss in Boots
Intr-o lume ideala in care PMUD-ul chiar ar valora ceva si proiectele de acolo se vor si implementa, tramvaiul din Popesti va rezolva toate discutiile astea cu 4xx si 4yy. Dar pana acolo mai e asa mult....sau e doar Fata Morgana
Intr-o lume ideala in care PMUD-ul chiar ar valora ceva si proiectele de acolo se vor si implementa, tramvaiul din Popesti va rezolva toate discutiile astea cu 4xx si 4yy. Dar pana acolo mai e asa mult....sau e doar Fata Morgana
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
TibiV
Mai exista si un 148 la Piata Scanteii, dar nu mai tin minte unde ducea...
La IPRS cumva ?...
rosetti61 wrote:
Traseul este cel al vechii linii "Otopeni" din anii 50, renumerotata 49 in 1961 (si apoi 149 din 1981).
Mai exista si un 148 la Piata Scanteii, dar nu mai tin minte unde ducea...
La IPRS cumva ?...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Robert24
148 (inainte numita 48), da, la IPRS mergea.
148 (inainte numita 48), da, la IPRS mergea.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri despre operatorii AMTB
Puss in Boots
Privatii trebuie zburati de pe liniile unde e RATB. Punct. Si mai ales daca ofera conditii de transport marfa.
Privatii trebuie zburati de pe liniile unde e RATB. Punct. Si mai ales daca ofera conditii de transport marfa.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Diverse refugii de pe traseu si placute de statii ...
Diverse refugii de pe traseu si placute de statii ...
DSC_0650.JPG (315.25 KB; downloaded 4591 times)
DSC_0604.JPG (273.56 KB; downloaded 4594 times)
DSC_0607.JPG (267.98 KB; downloaded 4591 times)
DSC_0608.JPG (278.55 KB; downloaded 4592 times)
DSC_0609.JPG (246.68 KB; downloaded 4591 times)
DSC_0649.JPG (337.08 KB; downloaded 4593 times)
Primaria Popesti-Leordeni 402 , 414.JPG (159.51 KB; downloaded 4591 times)
Viilor 402.JPG (217.9 KB; downloaded 4592 times)
Aleea Danubiana 402.JPG (215.7 KB; downloaded 4600 times)
Danubiana 402.JPG (282.57 KB; downloaded 4592 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Autobuze de pe traseu si concurenta ...
4428 - Linia 402 - Danubiana
4793 - Linia 402 - Strada/Soseaua Oltenitei
6236 - Linia 402 - Danubiana, respectiv Romprim
Autobuze de pe traseu si concurenta ...
4428 - Linia 402 - Danubiana
4793 - Linia 402 - Strada/Soseaua Oltenitei
6236 - Linia 402 - Danubiana, respectiv Romprim
DSC_0619.JPG (260.29 KB; downloaded 4594 times)
DSC_0621.JPG (220.73 KB; downloaded 4591 times)
DSC_0626.JPG (264.39 KB; downloaded 4591 times)
DSC_0632.JPG (250.6 KB; downloaded 4591 times)
DSC_0647.JPG (213.56 KB; downloaded 4592 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre operatorii AMTB
andrei11
Privatii cât şi transportul de stat ( adică de mers moka, numai fraierii plătesc ) ar trebui sa respecte anumite norme general acceptate, In rest e concurenta, nu suntem in Socialismul Multilatral Dezvoltat, ca se stie unde a dus acel Socialism. Acum suntem Capitalisti, concurenţă nene, cine e mai bun supravetuieste. Ce ar fi sa interzicem companiile de transport pe CF sau aero particulare ? Pentru ca IRTA a dat faliment de mult, asa de bine era organizata. Pe principii pur economice, dacă nu trimitem autobuz pe traseu avem pierderi zero, subventia de la stat exista, deci suntem pe profit. Aici vreti sa se ajunga si in cazul transportului public local ? Deja se observa fenomenul, vehicule la un sfert de ora sau chiar mai mult. Nu, eu imi doresc privati si cel mai flexibil in gândire sa castige.
Aveti curaj vreunul dintre voi care vreţi sa interziceti dubele sa privatizati RATB - ul ? Aud ?
Privatii cât şi transportul de stat ( adică de mers moka, numai fraierii plătesc ) ar trebui sa respecte anumite norme general acceptate, In rest e concurenta, nu suntem in Socialismul Multilatral Dezvoltat, ca se stie unde a dus acel Socialism. Acum suntem Capitalisti, concurenţă nene, cine e mai bun supravetuieste. Ce ar fi sa interzicem companiile de transport pe CF sau aero particulare ? Pentru ca IRTA a dat faliment de mult, asa de bine era organizata. Pe principii pur economice, dacă nu trimitem autobuz pe traseu avem pierderi zero, subventia de la stat exista, deci suntem pe profit. Aici vreti sa se ajunga si in cazul transportului public local ? Deja se observa fenomenul, vehicule la un sfert de ora sau chiar mai mult. Nu, eu imi doresc privati si cel mai flexibil in gândire sa castige.
Aveti curaj vreunul dintre voi care vreţi sa interziceti dubele sa privatizati RATB - ul ? Aud ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre operatorii AMTB
Costin
Aici sunt de acord. Privatii trebuie sa ramana, mai ales ca RATBul nu ar face fata singur pe trasee. Dar cu 3 conditii:
- taxare integrata
- vehicule destinate din constructie transportului de calatori si dotate cu rampe pentru scaune rulante
- orare respectate, nu mers in fata concurentei.
Deci in nici un caz in conditiile de acum. Dar si RATBul sa stie sa gestioneze blatismul, fitele soferilor si mentenanta vehiculelor.
Aici sunt de acord. Privatii trebuie sa ramana, mai ales ca RATBul nu ar face fata singur pe trasee. Dar cu 3 conditii:
- taxare integrata
- vehicule destinate din constructie transportului de calatori si dotate cu rampe pentru scaune rulante
- orare respectate, nu mers in fata concurentei.
Deci in nici un caz in conditiile de acum. Dar si RATBul sa stie sa gestioneze blatismul, fitele soferilor si mentenanta vehiculelor.
- WT_fan06
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri despre operatorii AMTB
Puss in Boots
Exact. Asta vroiam sa spun si eu. Nu sunt impotriva maxi-taxi ca si concept. Ci ca si aplicare acum si aici la noi. Peste tot. Nici RATB-ul nu e usa de biserica si vad dificil sa indeplineasca ce zici tu acolo. Stau marturie toate mijloacele de transport care circula si mai ales cele care nu.
Cat despre vorba de privatizat RATB-ul, nu e vorba de curaj (desi ce mare putere am avea unii ca noi de pe forum daca am zice da? ne pune vreunul maine sef la noul SC TB?) e mai degraba vorba ca stau in spatele lui ca si in spatele altor RA-uri multe spre f multe interese si atat de multe increngaturi incat tre sa fii trimisul Domnului (poate nici atunci) sau sa fii un mare bengos cu un spate puternic (nimeni pe lumea asta nu actioneaza de capul lui) incat sa poti sa tai si sa spanzuri la noua societate. Pt ca altfel va fi celebra zicala "la vremuri noi, tot noi!"
Exact. Asta vroiam sa spun si eu. Nu sunt impotriva maxi-taxi ca si concept. Ci ca si aplicare acum si aici la noi. Peste tot. Nici RATB-ul nu e usa de biserica si vad dificil sa indeplineasca ce zici tu acolo. Stau marturie toate mijloacele de transport care circula si mai ales cele care nu.
Cat despre vorba de privatizat RATB-ul, nu e vorba de curaj (desi ce mare putere am avea unii ca noi de pe forum daca am zice da? ne pune vreunul maine sef la noul SC TB?) e mai degraba vorba ca stau in spatele lui ca si in spatele altor RA-uri multe spre f multe interese si atat de multe increngaturi incat tre sa fii trimisul Domnului (poate nici atunci) sau sa fii un mare bengos cu un spate puternic (nimeni pe lumea asta nu actioneaza de capul lui) incat sa poti sa tai si sa spanzuri la noua societate. Pt ca altfel va fi celebra zicala "la vremuri noi, tot noi!"
- Victor92
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stiri despre operatorii AMTB
WT_fan06
Vedeti ca acest concept "competitie inseamna preturi mai mici si servici mai bune" este cam alunecos.
Va dau un exemplu: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_dereg...n#Bus_wars si aprofundati si din alte parti.
Au fost mai multe dezavantaje decat avantaje - a fost vanatoare intre companii (ala mai mare il mananca pe ala mai mic), o competitie acerba dar doar pe unele rute foarte aglomerate (bus wars), preturi mult marite acolo unde nu era competitie, iar pe rutele cu trafic scazut a ramas un autobuz pe ora sau chiar nimic. Consecinta acestui fapt este statistica - cei care folosesc cel mai mult taxiul in Marea Britanie sunt cei low wealth, care ar folosi autobuzul daca ar exista.
Eu sunt capitalist "to the bone", nu va uitati urat dar atrag atentia asupra acestui aspect, pentru ca exista si extrema opusa a ce se intampla azi in transportul din Bucuresti. RATB-ul trebuie sa asigure intervale decente, chiar daca nu intotdeauna exista cerere atat de mare. Numai asa poti degreva traficul. Eu sunt pe principiul "mai pune un tramvai daca nu se urca nimeni" pentru ca asta inseamna toata polologhia aia cu "incurajatul transportului in comun". Altfel cu ce ramanem - un tramvai la 45 de min sau mai rau - un serviciu degeaba! Cine sta sa il foloseasca?
Vedeti ca acest concept "competitie inseamna preturi mai mici si servici mai bune" este cam alunecos.
Va dau un exemplu: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_dereg...n#Bus_wars si aprofundati si din alte parti.
Au fost mai multe dezavantaje decat avantaje - a fost vanatoare intre companii (ala mai mare il mananca pe ala mai mic), o competitie acerba dar doar pe unele rute foarte aglomerate (bus wars), preturi mult marite acolo unde nu era competitie, iar pe rutele cu trafic scazut a ramas un autobuz pe ora sau chiar nimic. Consecinta acestui fapt este statistica - cei care folosesc cel mai mult taxiul in Marea Britanie sunt cei low wealth, care ar folosi autobuzul daca ar exista.
Eu sunt capitalist "to the bone", nu va uitati urat dar atrag atentia asupra acestui aspect, pentru ca exista si extrema opusa a ce se intampla azi in transportul din Bucuresti. RATB-ul trebuie sa asigure intervale decente, chiar daca nu intotdeauna exista cerere atat de mare. Numai asa poti degreva traficul. Eu sunt pe principiul "mai pune un tramvai daca nu se urca nimeni" pentru ca asta inseamna toata polologhia aia cu "incurajatul transportului in comun". Altfel cu ce ramanem - un tramvai la 45 de min sau mai rau - un serviciu degeaba! Cine sta sa il foloseasca?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre operatorii AMTB
andrei11
Deci sa inteleg ca maxi merge in fata RATB-ului si îi fura calatorii ?
Doua aspecte :
1) La maxi se plateste, la RATB ori ai abonament ori nu platesti ( moka ).
Deci cine se suie in maxi are bani si nu are abonament RATB.
2) Maxi merge in fata RATB - ului...Stiti care e problema ? Dupa maxi exista sanse foarte mari sa nu mai vina nici un RATB...Ori daca vine maxi si ai chef sa si platesti si sa si ajungi unde ai treaba evident te urci in el...
Cum rezolvam ?
Cu RATB merg numai abonatii si blatistii, sa fie clar.
Deci sa inteleg ca maxi merge in fata RATB-ului si îi fura calatorii ?
Doua aspecte :
1) La maxi se plateste, la RATB ori ai abonament ori nu platesti ( moka ).
Deci cine se suie in maxi are bani si nu are abonament RATB.
2) Maxi merge in fata RATB - ului...Stiti care e problema ? Dupa maxi exista sanse foarte mari sa nu mai vina nici un RATB...Ori daca vine maxi si ai chef sa si platesti si sa si ajungi unde ai treaba evident te urci in el...
Cum rezolvam ?
Cu RATB merg numai abonatii si blatistii, sa fie clar.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination