Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 898077 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Te flatezi singur!
JAF-urile astea luate pe spaga or sa ajunga fier vechi destul de repede!
Te flatezi singur!
JAF-urile astea luate pe spaga or sa ajunga fier vechi destul de repede!
- dimitryyyy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
dimitryyyy
O scuza pentru comportamentul acestor rame este si calea de rulare distrusa de pe M2 ;oare cat o fi greu si costisitor o fi sa schimbi cativa kilometrii de sina,dupa parerea mea demna de standarde RATB ?
O scuza pentru comportamentul acestor rame este si calea de rulare distrusa de pe M2 ;oare cat o fi greu si costisitor o fi sa schimbi cativa kilometrii de sina,dupa parerea mea demna de standarde RATB ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Nu cred ca rugina, suieratul pe la usi sau lipsa ventilatiei au treaba cu calea de rulare.
Nu stim daca primele 24 au fost luate pe spaga. Asa ca pana atunci, in lumea civilizata se considera ca nu. Pur si simplu au fost gandite prost.
Nu cred ca rugina, suieratul pe la usi sau lipsa ventilatiei au treaba cu calea de rulare.
Nu stim daca primele 24 au fost luate pe spaga. Asa ca pana atunci, in lumea civilizata se considera ca nu. Pur si simplu au fost gandite prost.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Nu neaparat au fost gandite prost. Daca sunt confirme cu ce s-a cerut, de vina este caietul de sarcini.
Nu neaparat au fost gandite prost. Daca sunt confirme cu ce s-a cerut, de vina este caietul de sarcini.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Sa le-o traga Metrorexul, sa le scoata trenul din circulatie pentru fiecare punct de rugina si sa nu-l primeasca inapoi decat cu panou nou sau revopsit complet, nici macar Dacia nu rugineste pe dinauntru dupa 2 ani, degeaba sunt invertoarele Mitsubishi daca dupa 5 ani cazi prin podea.
Sa le-o traga Metrorexul, sa le scoata trenul din circulatie pentru fiecare punct de rugina si sa nu-l primeasca inapoi decat cu panou nou sau revopsit complet, nici macar Dacia nu rugineste pe dinauntru dupa 2 ani, degeaba sunt invertoarele Mitsubishi daca dupa 5 ani cazi prin podea.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Sa fim seriosi, nu or sa scoata trenul niciodata pentru asta. Ar insemna sa admita ca au dat-o-n bara rau de tot si nu cred ca vor face asa.
Sa fim seriosi, nu or sa scoata trenul niciodata pentru asta. Ar insemna sa admita ca au dat-o-n bara rau de tot si nu cred ca vor face asa.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Cu ce sa greseasca?, vrei sa spui ca nu scrie nicaieri in caietul de sarcini ca piesele ruginite sunt neconforme? Eu sunt sigur ca scrie, ca nu vor ei sa se certe cu CAF e alta treaba.
Cu ce sa greseasca?, vrei sa spui ca nu scrie nicaieri in caietul de sarcini ca piesele ruginite sunt neconforme? Eu sunt sigur ca scrie, ca nu vor ei sa se certe cu CAF e alta treaba.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
CAF vor trage de timp si vor spune sa se ocupe Alstom de problema ca oricum 2307 iese din garantie.
Suparati CAF sunt oricum dupa ce au fost prinsi cu spaga, ciripitorul fiind un angajat Metrorex. Deci nu cred ca ii mai pasa iar oricum Metrorex nu pare sa se grabeasca cu comanda noua de trenuri.
CAF vor trage de timp si vor spune sa se ocupe Alstom de problema ca oricum 2307 iese din garantie.
Suparati CAF sunt oricum dupa ce au fost prinsi cu spaga, ciripitorul fiind un angajat Metrorex. Deci nu cred ca ii mai pasa iar oricum Metrorex nu pare sa se grabeasca cu comanda noua de trenuri.
- MihaiB
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
MihaiB
Salutare,
Trenul 1317-2317,vagon 5, sens mers Pipera prezinta un zgomot asemănător celui de rulment gripat la prima usa din dreapta
Salutare,
Trenul 1317-2317,vagon 5, sens mers Pipera prezinta un zgomot asemănător celui de rulment gripat la prima usa din dreapta
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Puss in Boots
Eu ma mir ca totusi n-au luat 30 de trenuri. Ar fi fost per total un surplus (sa zicem asa) de 6 + cateva IVA si se asigura un necesar de inceput pt M5. N-o luati ad literam, se faceau permutari de colo colo, ideea era ca ar fi fost cateva trenuri disponibile pentru M5 la inceput. Poate ma insel, nu mai stiu ce tipuri de trenuri pot circula pe M5, daca oricare sau trebuie unele noi cu alta configurare tehnica.
Eu ma mir ca totusi n-au luat 30 de trenuri. Ar fi fost per total un surplus (sa zicem asa) de 6 + cateva IVA si se asigura un necesar de inceput pt M5. N-o luati ad literam, se faceau permutari de colo colo, ideea era ca ar fi fost cateva trenuri disponibile pentru M5 la inceput. Poate ma insel, nu mai stiu ce tipuri de trenuri pot circula pe M5, daca oricare sau trebuie unele noi cu alta configurare tehnica.
- andrei11
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
survola
Până la urmă, principala problemă din punctul de vedere al pasagerilor cred că rămâne climatizarea, adică lipsa ei.
Până la urmă, principala problemă din punctul de vedere al pasagerilor cred că rămâne climatizarea, adică lipsa ei.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Climatizarea si zgomotul.
Ramane de vazut cat de mult vor rezista la rugina.
Climatizarea si zgomotul.
Ramane de vazut cat de mult vor rezista la rugina.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Probleme cu JAF-ul 1307.
Deja in 5 minute a pus doua frane foarte violente intre Aurel Vlaicu si Aviatorilor, respectiv intre Aviatorilor si Victoriei.
Miroase puternic a frane incinse in acest moment.
Probleme cu JAF-ul 1307.
Deja in 5 minute a pus doua frane foarte violente intre Aurel Vlaicu si Aviatorilor, respectiv intre Aviatorilor si Victoriei.
Miroase puternic a frane incinse in acest moment.
📖 Pagination options