Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 454177 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Geanta se tine in fata, oricum. Daca o tii in spate o faci pe riscul tau.
Geanta se tine in fata, oricum. Daca o tii in spate o faci pe riscul tau.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
mcosmin
Geanta cred ca era un exemplu. Poti activa senzorul ala oricum vrei tu.
Presupun ca asta e un dezavantaj fata de portile vechi care se deschideau instant dar asta tine de configurare.
Geanta cred ca era un exemplu. Poti activa senzorul ala oricum vrei tu.
Presupun ca asta e un dezavantaj fata de portile vechi care se deschideau instant dar asta tine de configurare.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
bercenicity
As modifica cele spuse de mcosmin: Poarta are un senzor. Nu se deschide pana cineva sau ceva nu trece dincolo de el.
Probabil masura anti-frauda.
As modifica cele spuse de mcosmin: Poarta are un senzor. Nu se deschide pana cineva sau ceva nu trece dincolo de el.
Probabil masura anti-frauda.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
misterr
Evident, poți activa și cu palma. Cele două fante sînt chiar în capătul dinspre care intri, sus, stînga-dreapta. Dacă pui palma între ele, se deschid porțile. Eu m-am jucat, vă puteți juca și voi.
Distanța de la fante pînă la porți e de cîteva zeci de cm (aproape 1m). Problema e dacă parcurgi acel metru foarte repede, de-asta trebuie să-ți „arunci buzduganul” înainte.
Evident, poți activa și cu palma. Cele două fante sînt chiar în capătul dinspre care intri, sus, stînga-dreapta. Dacă pui palma între ele, se deschid porțile. Eu m-am jucat, vă puteți juca și voi.
Distanța de la fante pînă la porți e de cîteva zeci de cm (aproape 1m). Problema e dacă parcurgi acel metru foarte repede, de-asta trebuie să-ți „arunci buzduganul” înainte.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Puss in Boots
In strainatate portile de genul asta se deschid si inchid f repede. Ma gandesc ca nu e chiar fizica atomica sau similar ducerii omului pe Luna sa reuseasca si ai nostri un interval mai mic de succedare. Daca intervalul de succedare ar fi mai mic sau similar cu cel de la vechii turnicheti s-ar elimina problema. Ar mai ramane doar tembelii care nu stiu sa bage cartelele (desi au stickere care le zic cum) si cei dezorientati in fata unui sir de porti aparent (pt ei) nedelimitate iesire/intrare
In strainatate portile de genul asta se deschid si inchid f repede. Ma gandesc ca nu e chiar fizica atomica sau similar ducerii omului pe Luna sa reuseasca si ai nostri un interval mai mic de succedare. Daca intervalul de succedare ar fi mai mic sau similar cu cel de la vechii turnicheti s-ar elimina problema. Ar mai ramane doar tembelii care nu stiu sa bage cartelele (desi au stickere care le zic cum) si cei dezorientati in fata unui sir de porti aparent (pt ei) nedelimitate iesire/intrare
- mcosmin
-
Posted:
-
- punkreas
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
punkreas
Lucrarile de modernizare la statia Stefan cel Mare sunt finalizate in procent de 100? Intreb pentru ca am observat nereguli cu treptele la iesirea spre Barbu Vacarescu: sunt destul de inalte.
Nu ar fi chiar o mare problema, dar e destul de mult de urcat si poate fi destul de solicitant (sunt o persoana atletica si fac sport des, dar tot gafai putin dupa ce le urc). In plus, chestiile anti-alunecare de pe fiecare treapta ingreuneaza urcarea acestora (aproape de fiecare data vad pe cineva care se impiedica).
Credeti ca sunt sanse de montare a unei scari rulante?
Lucrarile de modernizare la statia Stefan cel Mare sunt finalizate in procent de 100? Intreb pentru ca am observat nereguli cu treptele la iesirea spre Barbu Vacarescu: sunt destul de inalte.
Nu ar fi chiar o mare problema, dar e destul de mult de urcat si poate fi destul de solicitant (sunt o persoana atletica si fac sport des, dar tot gafai putin dupa ce le urc). In plus, chestiile anti-alunecare de pe fiecare treapta ingreuneaza urcarea acestora (aproape de fiecare data vad pe cineva care se impiedica).
Credeti ca sunt sanse de montare a unei scari rulante?
- Costin
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
misterr
Astăzi am făcut teste la Victoriei.
Sînt cîte două perechi de fante (deci cîte două fascicule) pentru fiecare sens de trecere, dispuse pe verticală unul deasupra celuilalt, la partea superioară în colț (stînga/dreapta).
Intercalarea unui corp opac (chiar și un deget) în oricare din fascicule deschide porțile.
Timpul de răspuns este foarte bun (sub 0,5s). E normal să fie un filtru pentru a elimina semnalele parazite, și nici nu ar avea sens un timp mai scurt, pentru că de la fascicule pînă la porți e aproape 1m.
Sensibilitatea e reglată la maxim. Cînd mai aveam 20m pînă la porți și nu mai era nici o persoană în zonă, una din porți s-a deschis singură (o fi trecut o muscă / țînțar / fir de praf prin fascicul).
După retregerea obiectului opac din fascicul, după 2s porțile se închid (timp suficient dacă ești hotărît să treci și nu rămîi pe gînduri înaintea porților). Dacă treci de fascicul și te oprești în fața porților să citești ziarul, e normal să ți se închidă poarta peste burtă / genunchi / altceva (ce ai mai proeminent...). Ele rămîn deschise doar în situații de urgență.
Dacă nu retragi corpul opac din fascicul, după cîteva secunde (temporizare) începe să piuie (semnalînd un posibil defect). Dacă retragi, piuitul încetează.
Concluzie: porțile sînt reglate perfect, nu sînt probleme.
Astăzi am făcut teste la Victoriei.
Sînt cîte două perechi de fante (deci cîte două fascicule) pentru fiecare sens de trecere, dispuse pe verticală unul deasupra celuilalt, la partea superioară în colț (stînga/dreapta).
Intercalarea unui corp opac (chiar și un deget) în oricare din fascicule deschide porțile.
Timpul de răspuns este foarte bun (sub 0,5s). E normal să fie un filtru pentru a elimina semnalele parazite, și nici nu ar avea sens un timp mai scurt, pentru că de la fascicule pînă la porți e aproape 1m.
Sensibilitatea e reglată la maxim. Cînd mai aveam 20m pînă la porți și nu mai era nici o persoană în zonă, una din porți s-a deschis singură (o fi trecut o muscă / țînțar / fir de praf prin fascicul).
După retregerea obiectului opac din fascicul, după 2s porțile se închid (timp suficient dacă ești hotărît să treci și nu rămîi pe gînduri înaintea porților). Dacă treci de fascicul și te oprești în fața porților să citești ziarul, e normal să ți se închidă poarta peste burtă / genunchi / altceva (ce ai mai proeminent...). Ele rămîn deschise doar în situații de urgență.
Dacă nu retragi corpul opac din fascicul, după cîteva secunde (temporizare) începe să piuie (semnalînd un posibil defect). Dacă retragi, piuitul încetează.
Concluzie: porțile sînt reglate perfect, nu sînt probleme.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Florinds
Ai incercat vreodata sa te folosesti de faptul ca portile sunt deja deschise de cel din fata? Daca faci asta, ai sanse destul de mari sa le primesti peste picioare.
Nu mi se pare ok ca procedura sa fie sa astepti sa se inchida ca sa se deschida din nou. Se va crea aglomeratie asa.
Ai incercat vreodata sa te folosesti de faptul ca portile sunt deja deschise de cel din fata? Daca faci asta, ai sanse destul de mari sa le primesti peste picioare.
Nu mi se pare ok ca procedura sa fie sa astepti sa se inchida ca sa se deschida din nou. Se va crea aglomeratie asa.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
misterr
Da, dar asta făceam cînd eram la liceu. Intram odată cu un coleg, ca să plătim doar o dată.
Da, dar asta făceam cînd eram la liceu. Intram odată cu un coleg, ca să plătim doar o dată.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
BodoMinea
@Florinds se referea la ieșire, tu @misterr la intrare. E o mare diferență ca idee, dar și de parametrii setați.
Eu la intrare am avut impresia că nu e lentă deschiderea, ci citirea magnetică. Asta împreună cu confuzia sensului de introducere... De aici rezultă aglomerația. O să se învețe lumea cu introducerea ilogică (o prostie dealtfel) sau o să se treacă pe contactless Mifare și se va rezolva (cred). Întâmplător stațiile care nu sunt incluse în modernizare sunt cele cu validatoare roșii sau cu 'picior' de inox, modele noi care cel puțin vizual par să aibă hardware NFC, adică să poată citi cardurile de transport odată cu upgrade-ul de la magnetic.
La ieșire am ieșit ori singur ori cu 'fluxul' (deci nu imediat după altă persoană singură, situația asta poate ar fi dat alte rezultate - nefavorabile?), și nu am primit porți peste picioare până acum, trecând totuși cu geanta/sacul înaintea mea. Deci mă declar semi mulțumit (inclusiv pentru situațiile când căram bagaje destul de voluminoase - mai ușoară trecerea ca prin turnicheți), și totuși vorbim de un produs Kapsch (au achiziționat Prodata acum ceva timp)... Sigur sunt destul de robuste și configurabile. La ieșirea de unul singur mi s-a părut foarte puțin mai lentă decat mă așteptam, dar ok oricum.
@Florinds se referea la ieșire, tu @misterr la intrare. E o mare diferență ca idee, dar și de parametrii setați.
Eu la intrare am avut impresia că nu e lentă deschiderea, ci citirea magnetică. Asta împreună cu confuzia sensului de introducere... De aici rezultă aglomerația. O să se învețe lumea cu introducerea ilogică (o prostie dealtfel) sau o să se treacă pe contactless Mifare și se va rezolva (cred). Întâmplător stațiile care nu sunt incluse în modernizare sunt cele cu validatoare roșii sau cu 'picior' de inox, modele noi care cel puțin vizual par să aibă hardware NFC, adică să poată citi cardurile de transport odată cu upgrade-ul de la magnetic.
La ieșire am ieșit ori singur ori cu 'fluxul' (deci nu imediat după altă persoană singură, situația asta poate ar fi dat alte rezultate - nefavorabile?), și nu am primit porți peste picioare până acum, trecând totuși cu geanta/sacul înaintea mea. Deci mă declar semi mulțumit (inclusiv pentru situațiile când căram bagaje destul de voluminoase - mai ușoară trecerea ca prin turnicheți), și totuși vorbim de un produs Kapsch (au achiziționat Prodata acum ceva timp)... Sigur sunt destul de robuste și configurabile. La ieșirea de unul singur mi s-a părut foarte puțin mai lentă decat mă așteptam, dar ok oricum.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
mcosmin
De aia ai un STOP mare si rosu pe poarta.
La iesire e ok, pot iesi mai multi unul dupa altul, la intrare doar 1 cate 1. E normal sa primesti poarta peste picioare daca incerci sa o pacalesti.
Eu nu am trecut niciodata cu ghiozdanul in fata. Nu am primit niciodata porti peste picior. Abonamentul e validat intr-un timp rezonabil. Doar celelalte cartele dureaza mult pt ca rezolutia imprimantei e mai mare.
Florinds wrote:
Ai incercat vreodata sa te folosesti de faptul ca portile sunt deja deschise de cel din fata? Daca faci asta, ai sanse destul de mari sa le primesti peste picioare.
Nu mi se pare ok ca procedura sa fie sa astepti sa se inchida ca sa se deschida din nou. Se va crea aglomeratie asa.
De aia ai un STOP mare si rosu pe poarta.
La iesire e ok, pot iesi mai multi unul dupa altul, la intrare doar 1 cate 1. E normal sa primesti poarta peste picioare daca incerci sa o pacalesti.
Eu nu am trecut niciodata cu ghiozdanul in fata. Nu am primit niciodata porti peste picior. Abonamentul e validat intr-un timp rezonabil. Doar celelalte cartele dureaza mult pt ca rezolutia imprimantei e mai mare.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
misterr
Nici la vechii turnicheți nu puteau ieși în mod normal mai multe persoane în același timp. Ieșea o persoană, turnichetul se rotea, revenea în poziția de repaos, după care putea trece următoarea persoană.
Nici la vechii turnicheți nu puteau ieși în mod normal mai multe persoane în același timp. Ieșea o persoană, turnichetul se rotea, revenea în poziția de repaos, după care putea trece următoarea persoană.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination