Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 454956 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Puss in Boots
Azi de dimineata e stire de cat de aglomerat e la Unirii. Si e inchis doar 1 acces din 4. Evident ca prostii sunt prost informati (sau poate noi suntem) cand afirma ca saptamana viitoare vor fi inchise 2 intrari, cand de fapt conform graficului mereu va fi inchis 1 acces din 4, in fiecare saptamana altul. Deci pot da stirea asta lejer 4 saptamani de-acum incolo.
Azi de dimineata e stire de cat de aglomerat e la Unirii. Si e inchis doar 1 acces din 4. Evident ca prostii sunt prost informati (sau poate noi suntem) cand afirma ca saptamana viitoare vor fi inchise 2 intrari, cand de fapt conform graficului mereu va fi inchis 1 acces din 4, in fiecare saptamana altul. Deci pot da stirea asta lejer 4 saptamani de-acum incolo.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
http://m.b1.ro/stiri/eveniment/haos-la-...92137.html
http://m.libertatea.ro/stiri/haos-la-metrou-1910441
Hai ca la U1 mai este cum mai este, dar sa te tii cand se inchide accesul de la U2 care da la magazin..
http://m.b1.ro/stiri/eveniment/haos-la-...92137.html
http://m.libertatea.ro/stiri/haos-la-metrou-1910441
Hai ca la U1 mai este cum mai este, dar sa te tii cand se inchide accesul de la U2 care da la magazin..
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Robert24
Cand faci treaba de mantuiala, iese HAOS!
(imagine de la un prieten de pe fb)
Cand faci treaba de mantuiala, iese HAOS!
(imagine de la un prieten de pe fb)
haos.png (1.66 MB; downloaded 2203 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Asta inseamna o proiectare exemplara si irosirea banilor in proiecte fanteziste gen M6, in loc sa se rezolve corespondenta aia nenorocita...
Asta inseamna o proiectare exemplara si irosirea banilor in proiecte fanteziste gen M6, in loc sa se rezolve corespondenta aia nenorocita...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
shoppy
Da, ca asta ne trebuie la o magistrala saturata, atragerea de mai multi calatori.
Da, ca asta ne trebuie la o magistrala saturata, atragerea de mai multi calatori.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Puss in Boots
Parca era vorba (fara legatura cu schimbarea turnichetilor) ca vor gestiona fluxurile de calatori ca sa nu se aglomereze peroanele, de ce nu se mai aplica asta si acum?
Parca era vorba (fara legatura cu schimbarea turnichetilor) ca vor gestiona fluxurile de calatori ca sa nu se aglomereze peroanele, de ce nu se mai aplica asta si acum?
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Pai si ce sa faci? Si asa corespondenta era saturata,acum o folosesc si cei care ieseau pe la U1, capatul dinspre Centrul Vechi...
Problema este la corespondenta, traiasca cei care au facut-o asa si cei care nu fac nimic de 30 ani
Pai si ce sa faci? Si asa corespondenta era saturata,acum o folosesc si cei care ieseau pe la U1, capatul dinspre Centrul Vechi...
Problema este la corespondenta, traiasca cei care au facut-o asa si cei care nu fac nimic de 30 ani
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
shoppy
Asta este o situatie temporara, nu se schimba anual portile.
Singurul motiv pentru care peroanele acelea 2 sunt doar semi-saturate este pentru ca, corespondenta este saturata, daca dublezi cumva corespondenta atunci o sa ai 2 corespondente intre 2 peroane saturate. Corespondenta saturata nu blocheaza circulatia trenurilor in timp ce peroanele saturate da.
Asta este o situatie temporara, nu se schimba anual portile.
Singurul motiv pentru care peroanele acelea 2 sunt doar semi-saturate este pentru ca, corespondenta este saturata, daca dublezi cumva corespondenta atunci o sa ai 2 corespondente intre 2 peroane saturate. Corespondenta saturata nu blocheaza circulatia trenurilor in timp ce peroanele saturate da.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Indiferent de situatia de acum, problema acolo este permanenta. Acea corespondenta nu poate prelua nici cati calatori are in mod normal la ora de varf. Mai vedem dupa deschiderea M5, in conditiile in care nu avem mai multe trenuri pe M1+M3.Atunci se va vedea masura dezastrului.
Insa, indiferent de ce va fi, acea corespondenta trebuie rezolvata cumva. Si nu am vazut in acesti ani nicio intentie. Probabil este prea grea lucrarea si speram sa se rezolve cumva de la sine, odata cu M4 si M7. Ceea ce nu se va intampla...
Indiferent de situatia de acum, problema acolo este permanenta. Acea corespondenta nu poate prelua nici cati calatori are in mod normal la ora de varf. Mai vedem dupa deschiderea M5, in conditiile in care nu avem mai multe trenuri pe M1+M3.Atunci se va vedea masura dezastrului.
Insa, indiferent de ce va fi, acea corespondenta trebuie rezolvata cumva. Si nu am vazut in acesti ani nicio intentie. Probabil este prea grea lucrarea si speram sa se rezolve cumva de la sine, odata cu M4 si M7. Ceea ce nu se va intampla...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Robert24
Asa cum la Pipera s-a putut lucra doar in weekend in 2 zile, in toate statiile de trafic mare se putea proceda la fel... Dar vointa lipseste, iar nepasarea fata de public este cat se poate de mare!
Asa cum la Pipera s-a putut lucra doar in weekend in 2 zile, in toate statiile de trafic mare se putea proceda la fel... Dar vointa lipseste, iar nepasarea fata de public este cat se poate de mare!
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
http://m.hotnews.ro/stire/21911760
Metrorex a cerut miercuri scuze calatorilor care s-au confruntat cu aglomeratia de la statiile unde s-au efectuat lucrari de modernizare a sistemelor de acces si spune ca dupa ce toate modenizarile vor fi incheiate va emite bilete cu un alt design.
Ce spune compania:
"Metrorex prezinta scuze calatorilor pentru disconfortul creat urmare a aglomeratiei inregistrate in statiile unde se efectueaza lucrarile de control-acces si face apel la intelegerea acestora, pentru evitarea intrarii in statie a unui volum foarte mare de persoane.
Metrorex a luat masuri pentru deplasarea in siguranta a calatorilor in perioada lucrarilor de modernizare a instalatiilor de control acces.
Astfel, ca urmare a situatiilor de supraaglomerare semnalate la orele de varf, au fost alcatuite echipe mixte din angajatii Metrorex si personal de paza, pentru acordare de asistenta si indrumarea calatorilor. Fiecare agent de statie este prezent in aceste zone aglomerate, pentru a transmite Dispeceratului Central evolutia situatiei din teren si luarea de masuri in functie de situatia data.
In plus, numarul portilor de acces in statie a fost marit si s-a avut in vedere modificarea fluxurilor de intrare-iesire in functie de traficul de calatori pe intervale orare. Pentru a inlesni accesul calatorilor in statie, au fost afisate pictograme cu modul corect de utilizare a cartelelor.
Totodata, Metrorex transmite ca lotul existent si functional de cartele va fi schimbat cu un nou design , la finalizarea tuturor lucrarilor de modernizare control-acces".
Sute de calatori au asteptat, marti dupa-amiaza, minute in sir sa coboare la statia de metrou Pipera din cauza aglomeratiei produse dupa introducerea noilor sisteme de acces.
Aglomeratie a fost si in aceasta dimineata, in mai multe statii de metrou in care au inceput lucrarile de modernizare a intrarilor, potrivit Digi 24.
http://m.hotnews.ro/stire/21911760
Metrorex a cerut miercuri scuze calatorilor care s-au confruntat cu aglomeratia de la statiile unde s-au efectuat lucrari de modernizare a sistemelor de acces si spune ca dupa ce toate modenizarile vor fi incheiate va emite bilete cu un alt design.
Ce spune compania:
"Metrorex prezinta scuze calatorilor pentru disconfortul creat urmare a aglomeratiei inregistrate in statiile unde se efectueaza lucrarile de control-acces si face apel la intelegerea acestora, pentru evitarea intrarii in statie a unui volum foarte mare de persoane.
Metrorex a luat masuri pentru deplasarea in siguranta a calatorilor in perioada lucrarilor de modernizare a instalatiilor de control acces.
Astfel, ca urmare a situatiilor de supraaglomerare semnalate la orele de varf, au fost alcatuite echipe mixte din angajatii Metrorex si personal de paza, pentru acordare de asistenta si indrumarea calatorilor. Fiecare agent de statie este prezent in aceste zone aglomerate, pentru a transmite Dispeceratului Central evolutia situatiei din teren si luarea de masuri in functie de situatia data.
In plus, numarul portilor de acces in statie a fost marit si s-a avut in vedere modificarea fluxurilor de intrare-iesire in functie de traficul de calatori pe intervale orare. Pentru a inlesni accesul calatorilor in statie, au fost afisate pictograme cu modul corect de utilizare a cartelelor.
Totodata, Metrorex transmite ca lotul existent si functional de cartele va fi schimbat cu un nou design , la finalizarea tuturor lucrarilor de modernizare control-acces".
Sute de calatori au asteptat, marti dupa-amiaza, minute in sir sa coboare la statia de metrou Pipera din cauza aglomeratiei produse dupa introducerea noilor sisteme de acces.
Aglomeratie a fost si in aceasta dimineata, in mai multe statii de metrou in care au inceput lucrarile de modernizare a intrarilor, potrivit Digi 24.
- Mentosan
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Mentosan
Mi-era frică de posibilitatea asta la Unirii, dar nutream o speranță cât de măruntă să lucreze mai cu cap și să blocheze doar vestibulul în jurul turnicheților, nu și scara de acces de la peron care e folosită și pentru a ajunge la / de la pasajul de corespondență cu Unirii 2. Știe cineva de ce au ales să gâtuiască puhoiul de oameni doar pe o jumătate de balcon? Singurul dezavantaj ar fi fost că poate ar fi fost mulți care ar fi urcat scările spre Palatul de Justiție doar să vadă că nu au cum să iasă pe acolo, sau călători care ies de la Unirii 2, traversează pasajul să iasă pe la Palatul de Justiție și nu pot, dar asta s-ar putea remedia cu anunțuri în stații.
Mi-era frică de posibilitatea asta la Unirii, dar nutream o speranță cât de măruntă să lucreze mai cu cap și să blocheze doar vestibulul în jurul turnicheților, nu și scara de acces de la peron care e folosită și pentru a ajunge la / de la pasajul de corespondență cu Unirii 2. Știe cineva de ce au ales să gâtuiască puhoiul de oameni doar pe o jumătate de balcon? Singurul dezavantaj ar fi fost că poate ar fi fost mulți care ar fi urcat scările spre Palatul de Justiție doar să vadă că nu au cum să iasă pe acolo, sau călători care ies de la Unirii 2, traversează pasajul să iasă pe la Palatul de Justiție și nu pot, dar asta s-ar putea remedia cu anunțuri în stații.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
punmeister
Mda, doar ca pentru modernizare trebuiau sa liciteze 51 de statii (fara Straulesti si Laminorului) si nu 41 cum au facut. Sa-i vedeti pe cei care folosesc M4 sau M3 Grigorescu 2-Anghel Saligny cum o sa bage cartela gresit in validatoarele actuale daca Metrorex o sa bage cartele noi.
dupa ce toate modenizarile vor fi incheiate va emite bilete cu un alt design.
Mda, doar ca pentru modernizare trebuiau sa liciteze 51 de statii (fara Straulesti si Laminorului) si nu 41 cum au facut. Sa-i vedeti pe cei care folosesc M4 sau M3 Grigorescu 2-Anghel Saligny cum o sa bage cartela gresit in validatoarele actuale daca Metrorex o sa bage cartele noi.
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
freyutz
Pe M3 - 1 Dec->Saligny oricum se circula pe de-andoaselea. Ce mai conteaza ca si cartelele se baga la fel?
Dragut ar fi, pur si simplu sa nu mai puna nici o sagetica pe cartele si gata, balciul se termina.
Pe M3 - 1 Dec->Saligny oricum se circula pe de-andoaselea. Ce mai conteaza ca si cartelele se baga la fel?
Dragut ar fi, pur si simplu sa nu mai puna nici o sagetica pe cartele si gata, balciul se termina.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination