Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

814 posts, 188492 views
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Sistemul de Management al Traficului Puss in Boots

Sa vezi acum trafic in Bucuresti dupa ce s-a inaugurat Sistemul :) Eu sper ca Sistemul are prevazute si urmatoarele "features": construieste parcari, cumpara tramvaie si trolee, reabiliteaza linii si construieste altele, sapa noi magisrale de metrou, face piste de biciclete dintr-alea adevarate, sprijina real folosirea transportului in comun in detrimentul masinii personale (cu frumosul sau cu bata sau o combinatie - dar in respectul legii si al cetatenilor) si in general le da tuturor celor din Primarie mintea cea de pe urma etc.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului florin

Am observat că parcă l-au mai reglat pe ici pe colo, acum câțiva ani nu mai aveau nicio legătură între ele semafoarele, în ultima vreme parcă am prins "unde verzi" prin unele locuri. Și marele plus e că în sfârșit au băgat Militariul în sistem, am trecut într-o sâmbătă dimineață pe acolo și am luat un singur roșu (scurt și ăla) între Lujerului și A1! Aleluia! :shock:

Doar că, vorba ta, sistemul ăsta nu rezolvă restul problemelor și de la un nivel de trafic în sus nu mai are ce să facă.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului misterr

Firea a inaugurat iar un centru de control al traficului. Mesajele soferilor din Capitala: "Doamna primar nu conduce ea" (VIDEO)

http://vid2.stirileprotv.ro/2017/07/18/61898819-2.mp4

Sufocat de masini si de lipsa parcarilor, Bucurestiul a inaugurat din nou marti un centru de control al traficului.

Ar urma sa reduca aglomeratia cu 20-30%, promite primarul Gabriela Firea care anunta insa ca minunea va tine pana la toamna cand Capitala revine la forma ei obisnuita, cu cozi uriase, fum si poluare.

Soferii o contrazic insa pe Firea si spun ca si acum, pe timp de vara, se circula foarte greu, in lipsa unui sistem performant de dirijare a traficului si cu zeci de drumuri vesnic in reparatie.

O intersectie din zona Pantelimon a Capitalei s-a aglomerat in miezul zilei. Este una dintre cele 230 de intersectii monitorizate video dintr-un dispecerat, inaugurat din nou, la 10 ani de la darea in folosinta.

Primarul Gabriela Firea spune ca centrul de management al traficului o fi vechi dar acum, ca a fost mutat in sediul nou, va functiona mult mai bine.

Reporter: Cum se circula in Bucuresti?
Gabriela Firea: Acum bine, la toamna mai putin bine.

Nu este chiar asa, spun cei care pierd zeci de minute in trafic in fiecare zi.

Sofer: "Doamna primar nu conduce ea, are sofer si atunci normal ca... In Bucuresti se circula in general prost."

Sofer: "Stati putin, gandim urbanistic un oras cum apare vara sau iarna?"

Sofer: “Vin din Germania si se circula minunat. Aici din pacate, nu."

Poate de acum incolo, traficul in Bucuresti va fi mai putin aglomerat. Cel putin teoretic, din centrul de management, angajatii care stau in fata unor monitoare vor putea schimba culorile semafoarelor sau vor trimite politisti in intersectie sa dirijeze circulatia. Ambuteiajele vor scadea cu 20-30 la suta, sustine primarul capitalei.

Ca sa fie complet functional, sistemul ar trebui sa functioneze in 450 de intersectii.

Cele 280 de camere care monitorizeaza traficul foarte aglomerat din Bucuresti nu sunt suficiente. Pentru un sistem complex este nevoie si de senzori speciali in asfalt. Din pacate, aceste bucle inductive sunt distruse la fiecare asfaltare. In acest moment, din 2000 de senzori sunt functionali doar 360.

Cristian Stroe, consilier al primarului general: "Este un oras viu, se intampla fel de fel de lucruri, se asfalteaza in continuare, bineinteles ca o parte din aceste asfaltari apartin si de primariile de sector."

Pana rezolva problema senzorilor din asfalt pentru a monitoriza traficul rutier, primaria mai are o alta problema: cea a lipsei parcarilor. Odata rezolvata, ea ar duce la deblocarea trotuarelor si a primei benzi de circulatie.

Gabriela Firea: "Sunt primar de un an, daca as fi putut sa construiesc in calitate de senator sau jurnalist parcari as fi construit.Drumul de la decizie la taierea unei panglici nu eu l-am stabilit.”

Sistemul de management al traficului a costat peste 20 de milioane de euro si a fost pus in functiune in 2009 in alt sediu, dar nu a functionat la capacitate maxima. Acum, autoritatile au mai investit 260.000 de euro si sustin ca soferii vor circula mai bine in Capitala.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Puss in Boots

Avand in vedere ca parcari la fiecare colt de bloc sau la fiecare cladire unde X sofer are treaba nu se vor putea face, e destul de logic ca trebuie aplicate si alte masuri pentru descurajarea parcarilor acolo unde nu va mai fi voie. Popice sau bile pt trotuare si Politia prezenta in patrulare pentru cine ocupa banda 1 + amenzi pentru toti in stanga si-n dreapta. DAR, doar dupa ce le oferi oamenilor niste masuri alternative coerente si utilizabile incat sa nu aiba ce spune (unii vor avea indiferent de situatie dar nu vor reprezenta majoritatea).

 


Re: Sistemul de Management al Traficului shoppy

Primarita a anuntat ca "din toamna se va interzice parcarea pe marginea strazii in apropierea parcarilor publice sau private".(RockFM)

 


Re: Sistemul de Management al Traficului TibiV

Firea, anunţ pentru şoferii care parchează aiurea: Se va taxa tot din toamnă

Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a declarat marţi că oamenii preferă să parcheze pe domeniul public pentru că acesta nu este taxat, deşi există parcări publice şi private, precizând că din această toamnă, în zonele în care există parcări "nu se va mai putea parca gratuit".

”Ştim exact unde există parcări publice şi private, dar cetăţenii preferă să parcheze pe domeniul public pentru că acesta nu este taxat. Începând din toamnă, această (…) variantă nu va mai fi posibilă, pentru că acolo unde există parcări publice sau private, în arealul respectiv, nu se va mai putea parca gratuit, ca până în acest moment”, a declarat Gabriela Firea.

Primarul General al Capitalei a precizat că în perioada următoare se vor impune o serie de măsuri menite să ducă la fluidizarea traficului, scrie Mediafax.

Printre aceste măsuri se numără montarea de semafoare ”verde intermitent”, care să permită în marile intersecţii efectuarea virajului la dreapta sau conectarea a peste 400 de intersecţii semaforizate la centrul de management al traficului.

http://www.money.ro/firea-anunt-pentru-...in-toamna/

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Nightwolf

florin wrote:
Nightwolf wrote:
sos. Nicolae Titulescu/ str. Dr. Felix (sens spre Basarab) Nu e loc... țeapă! Or să se blocheze toți când unul vine regulamentar călare pe linia de tramvai și va rămâne în semafor

Acolo sunt 3 benzi, 2 vin din pasaj și merg înainte și una e de dreapta, deci chiar se justifică. Problema e că acolo vin mulți pe lângă pasaj care vor să meargă înainte și folosesc această bandă, deci probabil utilitatea va fi limitată.
Nightwolf wrote:
misterr wrote:
Enumerarea de mai jos

bd. Regina Elisabeta/ str. Ion Brezoianu (sens spre Piata Kogalniceanu) Say what? Unde facem dreapta aici? Că Elisabeta e cu sens unic CĂTRE MK, iar Brezoianu e cu sens unic DINSPRE Elisabeta.

Dinspre Universitate, faci dreapta pe Brezoianu, ce nu e clar? Mai problematic e că acolo e bandă RATB teoretic, deci utilitatea va fi limitată probabil.


1. Corect, eu m-am gândit dreapta DE PE Dr. Felix pe Titulescu pentru că acolo e conflictul (deh, defect profesional). Invers nu incurcă sunt foarte puțini care fac dreapta, TOȚI merg înainte. Care e utilitatea atunci să pui intermitentul pe o arteră secundară unde timpul de verde de la BM x Mihalache e de 10 secunde??

2. Același lucru. De ce sa-mi bage intermitentul la dreapta? Dacă vin de la Universitate și fac dreapta la Brezoianu ies la Sala Palatului. Lucrul ăsta pot să-l fac MULT MAI SIMPLU de pe Bălcescu cu stânga pe Dem. Dobrescu și cu stânga pe C. Victoriei, beneficiind astfel de o undă verde considerabil mai mare și evitând două semafoare secundare. Să ne înțelegem, dacă vin de pe Brătianu și prind verde la Universitate am verde și la Dem. Dobrescu deci rămâne un singur semafor la CV unde se stă în medie 90 de secunde. Dacă fac stg la Universitate o să mă blochez în rond la intrare - banda 4 sau la ieșire + min. alt semafor de pe Elisabeta.

Crede-mă, visez timpii ăia semaforici, lampa intermitentă acolo e ILOGICĂ + că în timpul zilei Brezoianu e blocat. Dacă mai prinzi și autobuz la Apa Nova te-ai scos...

Serban wrote:
De ce nu or fi inclus si Mihalache x Banu Manta? Exista deja scuar acolo si banda spre dreapta...

De proști, au făcut-o de capul lor care oricum nu-i duce. Studiile de trafic sunt pt fraieri, nu pt Adm. Străzilor...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului TibiV

Nightwolf,
:bere: :bere: :bere:

(Blondele doar incurca traficul, nu citesc studiile de trafic, ca daca le-ar citi ar sta acasa, in zona suburbana ...)

 


Re: Sistemul de Management al Traficului adila

Asa se face managementul traficului in intersectia Viilor cu Doctor C-tin Istrati. Situatia este aceasi de ani de zile.



 


Re: Sistemul de Management al Traficului PinkyHog

De azi am vazut ca au fost puse in functiune semafoarele de la intersectia Mihai Bravu x Rodul Pamantului. De asemenea, au fost modificate marcajele atat de pe Mihai Bravu, cat si de pe Rodul Pamantului pana la intersectia cu Gheorghe Petrascu, dar si sensul unic de pe Alexandru Magatti.
mb x rp 2.jpg (870.61 KB; downloaded 4400 times)
mb x rp 3.jpg (598.49 KB; downloaded 4409 times)

 


Re: Sistemul de Management al Traficului WT_fan06

O veste excelenta!  :P

 


Re: Sistemul de Management al Traficului zapacitu

Excelenta pe naiba. Se mergea mult mai bine saptamana trecuta pe acolo :)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Sistemul de Management al Traficului GPS

Oare au fost puse in funcțiune  și cele de pe Bd. Metalurgiei, de la Intersecțiile cu Drumul Binelui și Șoseaua Berceni.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului WT_fan06

zapacitu wrote:
Excelenta pe naiba. Se mergea mult mai bine saptamana trecuta pe acolo :)

Ai prins un caz exceptional de trafic de vara in Bucuresti. Eu trec pe acolo zilnic in 311 ca sa merg la liceu. S-a mers ca   :twisted:   fara semafoare. Pai ia hai sa ne uitam: avem spitalul, statii de autobuz si in mijloc statii de tramvai. Oamenii traversau ca oile, iar masini treceau vreo 3-4 pana sa opreasca iar. In plus, strada Rodul Pamantului era o catastrofa, aveau si ei nevoie de semafor.
Bine ca au pus semafoare!  :bere:

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2442 forum members have written 435949 posts in 5435 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use