Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 994958 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Pacat ca Primaria nu profita oarecum de lipsa de tramvaie ca sa reabiliteze (pe fonduri europene) tronsoane extinse de linie de tramvai. Se vede si aici cat de "bun" e managementul. Si din rahat pot sa faci bici daca esti scula si nu esti pus pe furat si combinatii. Sunt destule tronsoane intr-o stare precara si ar da o paine de mancat firmelor de profil ani de-a randul (si nu ma refer la lucrari de genul Rebreanu, pentru ca si daca s-ar lucra intr-un ritm ok tot ar dura o lucrare majora gen Sincai de la Eroii Revolutiei pana spre Vitan). Si s-ar putea jongla cu vagoanele intr-o fericire. In fiecare an sau macar la 2-3 ani s-ar putea da drumul la o lucrare. Acus e gata Sudului si pot fi reactivate tronsoane importante de tramvaie. E momentul ca Sincai sau Basarabiei (tot pana la Republica si Faur + Chisinau) sa intre in reabilitare. Mai ales ca linia lui 23 e inaugurata proaspat si se circula pana la Faur pe partea cu Rebreanu fara probleme. Dar din ce inteleg, lasand zvonistica la o parte, nu par a fi niciun fel de proiecte sau fonduri pentru asa ceva. De fapt, nu prea sunt fonduri pentru nimic. Pentru ca daca nu suntem in stare sa punem pe picioare niste tramvaie destul de rudimentare vs ce avem prin Vest si nici macar alea noi LF-urile nu circula toate (ceea ce este absolut rusinos), atunci ce sa mai speram?
Pacat ca Primaria nu profita oarecum de lipsa de tramvaie ca sa reabiliteze (pe fonduri europene) tronsoane extinse de linie de tramvai. Se vede si aici cat de "bun" e managementul. Si din rahat pot sa faci bici daca esti scula si nu esti pus pe furat si combinatii. Sunt destule tronsoane intr-o stare precara si ar da o paine de mancat firmelor de profil ani de-a randul (si nu ma refer la lucrari de genul Rebreanu, pentru ca si daca s-ar lucra intr-un ritm ok tot ar dura o lucrare majora gen Sincai de la Eroii Revolutiei pana spre Vitan). Si s-ar putea jongla cu vagoanele intr-o fericire. In fiecare an sau macar la 2-3 ani s-ar putea da drumul la o lucrare. Acus e gata Sudului si pot fi reactivate tronsoane importante de tramvaie. E momentul ca Sincai sau Basarabiei (tot pana la Republica si Faur + Chisinau) sa intre in reabilitare. Mai ales ca linia lui 23 e inaugurata proaspat si se circula pana la Faur pe partea cu Rebreanu fara probleme. Dar din ce inteleg, lasand zvonistica la o parte, nu par a fi niciun fel de proiecte sau fonduri pentru asa ceva. De fapt, nu prea sunt fonduri pentru nimic. Pentru ca daca nu suntem in stare sa punem pe picioare niste tramvaie destul de rudimentare vs ce avem prin Vest si nici macar alea noi LF-urile nu circula toate (ceea ce este absolut rusinos), atunci ce sa mai speram?
- serbanandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
serbanandrei
Salut
Ca sa accesezi fonduri europene pentru infrastructura si parcul de transport ar trebui ca Primaria capitalei sa aiba oameni care sa faca proiectele si aiba banii pentru inceput.
Dar ei au doar idei traznite ca sa nu spun mai mult si viseaza la cai verzi pe pereti . Fac orice altceva decat ce trebuie. Vor soseaua de centura, vor terenuri si alte nazbatii.
oare o mai opreste cineva pe Primarita asta bezmetica ???
Ce se intampla cu Doamna Primar daca la anul pe vremea asta nu o sa avem nici tramvaie ,nici autobuze si nici troleibuze noi. Pe cine o sa dea vina. ???
Puss in Boots wrote:
Pacat ca Primaria nu profita oarecum de lipsa de tramvaie ca sa reabiliteze (pe fonduri europene) tronsoane extinse de linie de tramvai. Se vede si aici cat de "bun" e managementul. Si din rahat pot sa faci bici daca esti scula si nu esti pus pe furat si combinatii. Sunt destule tronsoane intr-o stare precara si ar da o paine de mancat firmelor de profil ani de-a randul (si nu ma refer la lucrari de genul Rebreanu, pentru ca si daca s-ar lucra intr-un ritm ok tot ar dura o lucrare majora gen Sincai de la Eroii Revolutiei pana spre Vitan). Si s-ar putea jongla cu vagoanele intr-o fericire. In fiecare an sau macar la 2-3 ani s-ar putea da drumul la o lucrare. Acus e gata Sudului si pot fi reactivate tronsoane importante de tramvaie. E momentul ca Sincai sau Basarabiei (tot pana la Republica si Faur + Chisinau) sa intre in reabilitare. Mai ales ca linia lui 23 e inaugurata proaspat si se circula pana la Faur pe partea cu Rebreanu fara probleme. Dar din ce inteleg, lasand zvonistica la o parte, nu par a fi niciun fel de proiecte sau fonduri pentru asa ceva. De fapt, nu prea sunt fonduri pentru nimic. Pentru ca daca nu suntem in stare sa punem pe picioare niste tramvaie destul de rudimentare vs ce avem prin Vest si nici macar alea noi LF-urile nu circula toate (ceea ce este absolut rusinos), atunci ce sa mai speram?
Salut
Ca sa accesezi fonduri europene pentru infrastructura si parcul de transport ar trebui ca Primaria capitalei sa aiba oameni care sa faca proiectele si aiba banii pentru inceput.
Dar ei au doar idei traznite ca sa nu spun mai mult si viseaza la cai verzi pe pereti . Fac orice altceva decat ce trebuie. Vor soseaua de centura, vor terenuri si alte nazbatii.
oare o mai opreste cineva pe Primarita asta bezmetica ???
Ce se intampla cu Doamna Primar daca la anul pe vremea asta nu o sa avem nici tramvaie ,nici autobuze si nici troleibuze noi. Pe cine o sa dea vina. ???
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
florin
Soroș!
serbanandrei wrote:
Ce se intampla cu Doamna Primar daca la anul pe vremea asta nu o sa avem nici tramvaie ,nici autobuze si nici troleibuze noi. Pe cine o sa dea vina. ???
Soroș!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Pana in 1989 de vina erau americanii, imperialistii...Multi credeau atunci, dar acum, in era internetului?!?
Pana in 1989 de vina erau americanii, imperialistii...Multi credeau atunci, dar acum, in era internetului?!?
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
alchimistul
Putin offtopic : mare foame de bani pe compania respectiva. Au unul la o statie si jumatate de noua locatie
Putin offtopic : mare foame de bani pe compania respectiva. Au unul la o statie si jumatate de noua locatie
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Puss in Boots
Si niciunul dincoace spre Leonida S-au orientat bine pt ca zona aia se va dezvolta in continuare pana nu va mai ramane o palma de pamant libera. Toata lumea aia din noul Metalurgiei Park (si va fi muuulta lume + altii care sunt deja in zona) se vor orienta spre magazinul cel mai apropiat si ala va fi. Pe asta se mizeaza. Eu sa stau acolo si sa n-am masina sau sa n-am una la indemana pt cand ma duc sa fac cumparaturile si sa ma bazez pe RATB ca sa merg la o statie distanta carand pungile, poate as lua in considerare sa ma duc si-n alte parti daca tot ma misc cu busul. Dar asa, lenevia sau comoditatea oamenilor din zona le va indica o prima varianta fix vizavi de unde stau. Si cine stie ce alte supermarketuri mari vor mai aparea in zona in viitor pe masura dezvoltarii ei. In schimb magazinului de la capat Brancoveanu nu-i vad rostul. E f greu de intrat cu traficul din zona si vorba ta, si aici e inca unul la vreo statie doua distanta (acelasi cu cel din exemplul tau). Gata off-topic.
Si niciunul dincoace spre Leonida S-au orientat bine pt ca zona aia se va dezvolta in continuare pana nu va mai ramane o palma de pamant libera. Toata lumea aia din noul Metalurgiei Park (si va fi muuulta lume + altii care sunt deja in zona) se vor orienta spre magazinul cel mai apropiat si ala va fi. Pe asta se mizeaza. Eu sa stau acolo si sa n-am masina sau sa n-am una la indemana pt cand ma duc sa fac cumparaturile si sa ma bazez pe RATB ca sa merg la o statie distanta carand pungile, poate as lua in considerare sa ma duc si-n alte parti daca tot ma misc cu busul. Dar asa, lenevia sau comoditatea oamenilor din zona le va indica o prima varianta fix vizavi de unde stau. Si cine stie ce alte supermarketuri mari vor mai aparea in zona in viitor pe masura dezvoltarii ei. In schimb magazinului de la capat Brancoveanu nu-i vad rostul. E f greu de intrat cu traficul din zona si vorba ta, si aici e inca unul la vreo statie doua distanta (acelasi cu cel din exemplul tau). Gata off-topic.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
GPS
Continui și eu un pic, cel de la Brâncoveanu când a fost inaugurat era ok, pentru ca nu începuseră lucrările la apa pe Luica și Turnu Măgurele, plus ca are clienți. Tot unul nou a apărut și in spate la Amiro și cel de acolo are succes, chiar dacă in fata este un magazin tip supermarket de dimensiuni mai reduse. Deci toate cele deschise pana acum au succes.
P.S.: Poate continuam discuția la club sau in alta parte!
Continui și eu un pic, cel de la Brâncoveanu când a fost inaugurat era ok, pentru ca nu începuseră lucrările la apa pe Luica și Turnu Măgurele, plus ca are clienți. Tot unul nou a apărut și in spate la Amiro și cel de acolo are succes, chiar dacă in fata este un magazin tip supermarket de dimensiuni mai reduse. Deci toate cele deschise pana acum au succes.
P.S.: Poate continuam discuția la club sau in alta parte!
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- serbanandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
serbanandrei
ACum este de vina DNA si serviciile ca ii urmaresc si nu mai pot fura in voie. Pentru un om normal la cap si cred ca de bun simt ar fii urmatorul scenariu:
Cand se apropie termenul de inlocuire al mijloacelor de transport intr-o capitala europeana cum ne pretindem, trebuie facut deja planul respectiv aprobati banii pentru inlocuire . Dar la noi ultimele cumparate( in nr. semnificativ) au fost autobuzele ,pentru ca 3 tramvaie pe an inseamna fix ZERO.
Dar se vede ca sunt numai neaveniti acolo. Parcul este vechi si uzat total si ei bat in continuare campii.
ACum este de vina DNA si serviciile ca ii urmaresc si nu mai pot fura in voie. Pentru un om normal la cap si cred ca de bun simt ar fii urmatorul scenariu:
Cand se apropie termenul de inlocuire al mijloacelor de transport intr-o capitala europeana cum ne pretindem, trebuie facut deja planul respectiv aprobati banii pentru inlocuire . Dar la noi ultimele cumparate( in nr. semnificativ) au fost autobuzele ,pentru ca 3 tramvaie pe an inseamna fix ZERO.
Dar se vede ca sunt numai neaveniti acolo. Parcul este vechi si uzat total si ei bat in continuare campii.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Cosmine dragul meu, asta e 'blestemul' nostru, Mioritza si resemnarea...hai sa ne mobilization intr-un fel, oricum dar sa nu ne complacem in 'soarta implacabila' ca oaia dusa la taiere!
Eu raman convins ca 'garda' mai degraba moare glorios decat sa se predea rusinos...
N-au cedat stramosii nici la Plevna nici la Smardan nici la Rahova nici la Marasti nici la Marasesti si nici chiar la Cotul Donului si la Stalingrad, desi erau cu mainile goale si in izmene si opinci...noua de ce ne-ar lipsi rezilienta???
As zice ca o avem de mult in 'gene'...
Cosmine dragul meu, asta e 'blestemul' nostru, Mioritza si resemnarea...hai sa ne mobilization intr-un fel, oricum dar sa nu ne complacem in 'soarta implacabila' ca oaia dusa la taiere!
Eu raman convins ca 'garda' mai degraba moare glorios decat sa se predea rusinos...
N-au cedat stramosii nici la Plevna nici la Smardan nici la Rahova nici la Marasti nici la Marasesti si nici chiar la Cotul Donului si la Stalingrad, desi erau cu mainile goale si in izmene si opinci...noua de ce ne-ar lipsi rezilienta???
As zice ca o avem de mult in 'gene'...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Scuze de off, desi nu cred ca este prea "off"...
Ceea ce spune neb1 imi aminteste despre un banc de pe vremea impuscatului...
Impuscatu' avea o manie, tot organiza (la Sala Palatului, unde altundeva ?!....) niste "Congrese ale Democratiei Socialiste"...
Bancul pleaca de la un "necunoscator" (de preferat Bula...) care il intreaba pe ta'su:
- Tata, care este diferenta este intre "democratie" si "democratie socialista" ?
- Bula, pai este cam ca diferenta intre un "scaun" si un "scaun electric"...
Revenind la subiectul discutiei si la postarea lui neb1...
Care credeti ca este diferenta intre Politie si Politie locala ?!?!...
Scuze de off, desi nu cred ca este prea "off"...
Ceea ce spune neb1 imi aminteste despre un banc de pe vremea impuscatului...
Impuscatu' avea o manie, tot organiza (la Sala Palatului, unde altundeva ?!....) niste "Congrese ale Democratiei Socialiste"...
Bancul pleaca de la un "necunoscator" (de preferat Bula...) care il intreaba pe ta'su:
- Tata, care este diferenta este intre "democratie" si "democratie socialista" ?
- Bula, pai este cam ca diferenta intre un "scaun" si un "scaun electric"...
Revenind la subiectul discutiei si la postarea lui neb1...
Care credeti ca este diferenta intre Politie si Politie locala ?!?!...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Eu vizam mai departe, spre momentul cand vor putea fi conditii de 'reabilitari' serioase pe M2 care ar impune oprirea circulatiei volens-nolens caz in care e obligatoriu sa le oferi oamenilor o alternativa cat-de-cat onorabila si sa nu blochezi orasul...si nu vorbesc despre niste amarate de portite de acces...mai mult sau mai putin 'utile' ci despre lucrari adevarate care sa asigure 'siguranta circulatiei" si a calatorului pentru inca o jumatate de secol...pana atunci doar 'oblojeli', o inlocuire de sina noaptea si ceva lucrari minore 'de week-end' in perioadele de concedii de vara si subiecte de 'scandal ieftin' pentru televiziuni de stiri in lipsa de subiecte mai 'fierbinti'...
ByOnu wrote:
Pai nu-s suficient de muieti, Guru, desigur ca m-am uitat pe prima pagina. Credeam ca s-a finalizat respectiva licitatie.
Si da, ai perfecta dreptate in legatura cu faptul ca o parte importanta din calatorii actuali ai M2 se vor reorieta pe M4. Desigur, cand va exsita.
Eu vizam mai departe, spre momentul cand vor putea fi conditii de 'reabilitari' serioase pe M2 care ar impune oprirea circulatiei volens-nolens caz in care e obligatoriu sa le oferi oamenilor o alternativa cat-de-cat onorabila si sa nu blochezi orasul...si nu vorbesc despre niste amarate de portite de acces...mai mult sau mai putin 'utile' ci despre lucrari adevarate care sa asigure 'siguranta circulatiei" si a calatorului pentru inca o jumatate de secol...pana atunci doar 'oblojeli', o inlocuire de sina noaptea si ceva lucrari minore 'de week-end' in perioadele de concedii de vara si subiecte de 'scandal ieftin' pentru televiziuni de stiri in lipsa de subiecte mai 'fierbinti'...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Iulie 2017
TibiV
Eeeei, guru...
De la o varsta incepem sa nu mai observam ceea ce este mai important...
Noroc cu "tineretul mereu atent"...
Sunt sigur ca nu era vorba despre nenea cu sapca portocalie si vesta galbena, indicat de sageata alba pe fond albastru...
Eeeei, guru...
subway guru wrote:
A luat ceva foc sau e o actiune 'preventiva' marca ISU ca sa se afle si ei in treaba si sa se bage singuri in seama?...cu dinozaurul ala expirat pe patru roti???
De la o varsta incepem sa nu mai observam ceea ce este mai important...
Noroc cu "tineretul mereu atent"...
TibiV wrote:neb1 wrote:
ps: nu pot sa-mi deszlipesc ochii de la masina de pompieri.
De langa masina de pompieri....
Sunt sigur ca nu era vorba despre nenea cu sapca portocalie si vesta galbena, indicat de sageata alba pe fond albastru...
📖 Pagination options