Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

814 posts, 188433 views
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Sistemul de Management al Traficului serbanandrei

Salut
Daca ati stii ce inseamna semafoare intr-un oras mic ca TUBINGEN - GERMANIA !
Imi pare rau ca nu va pot atasa poze cu intersectii pentru a vedea ce insemna la ei normal ( intretinere ,aspect si semne atasate ) ,nu mai vorbesc de camere video . Suntem cu 100 de ani in urma . Si nu sunt semne ca ne indreptam .
La noi cand se monteaza semafoare noi , cred ca baieti astia uita de ele. Altfel nu imi explic de ce nu se mai curata sau alte mici reparatii daca este cazul macar odata pe an.

Fereasca Dumnezeu sa fie lovite de vreo masina ,ca se monteaza in cele mai fericit ca vechi care sunt vai mama lor.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului zapacitu

Stii ca in Romania nu se aloca bani pentru intretinere la NIMIC, intrucat altfel ar muri de foame firmele care fac lucrari, nu?

 


Re: Sistemul de Management al Traficului shoppy

Sau la noi firmele fac lucrari ieftine si proaste sperand ca o sa intre cu preturi mari la mentenanta, iar administratia dupa expirarea garantiei nu mai face nici un pic de mentenanta, lasa lucrarea sa se distruga, si dupaia face una noua lafel de ieftina si proasta ca prima, si ciclul se reia.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Florinds

Eu nu cred ca e chiar asa ceva premeditat, cred ca e incompetenta din partea ambelor parti...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului 1984

Incompetenta vine dintr-o singura directie, din punctul meu de vedere. Cei care fac contractele. Daca nu e rea vointa , e incompetenta crasa. La orice proiect  trebuie sa aloci o parte importanta pentru mentenananta si pentru reparatiile neacoperite de garantie ( accidente) . Lucru care nu se intampla .
In Romania mai toate proiectele contin bani pentru instalare si punere in functiune. Atat . Nimeni nu se gandeste la mentenanta. Iar unele lucrari  post instalare , desi nu sunt cerute printr-un contract,  sunt facute uneori de firmele contractante pe ochi frumosi pentru ca vor sa mai aiba sanse si  la alte contracte. Daca totul s-ar face transparent s-ar vedea cat amatorism si incompetenta exista in administratiile locale.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului shoppy

Competenta firmelor este foarte usor de obtinut, singurul ingredient necesar sunt banii(ca nici o persoana competenta nu o sa stea prea mult sa lucreze pe nasturi).
Competenta autoritatilor este mai greu de gestionat pentru ca nu exista solutii simple sau general valabile. De ce spun asta:
- daca pui conditii draconice cu vechime si garantii bancare o sa-ti vina doar firmele mari cu preturi la 125% fata de pretul real si facem teoria chibritului ca este imposibil pentru o firma locala / mica / noua sa castige vreun contract iar greii au monopol si ajung sa puna ce preturi vor ei
- daca pui doar pretul cel mai mic o sa vina doar firme in pragul falimentului sau aparute peste noapte care din disperare o sa castige lucrarea la 75% din pretul real
Deci adevarata stiinta si competenta este sa faci o licitatie la care sa se castige fix cu 100%, greu.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului serbanandrei

Din cate stiu eu exista ( sau exista) SERVICIUL SEMAFORIZARE la Primaria Bucuresti .Cel putin eu am vazut cateva masini pe care scrie asa ceva. Baieti aia ce fac ,ca sunt zeci de semafoare in Bucuresti ca nu au mai vazut o carpa cu apa de ani, ca de mentenanta trebuie sa uitam . Sunt semafoare care sunt atat de vechi ca nu vede absolut nimic nici la masini nici la pietoni.

Cand ii vezi la televizor ca ""vom analiza si vom face si lua masuri "" imi vine sa o iau pe Doamna Primar care zice ca le stie pe toate si sa fac turul Bucurestiului cu ea ca poate asa vede cu ochii ei nu doar asculta ce i se spune.!!!

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Florinds

Scuze ca tot revin la toapa asta si tot la politica ajung, dar cand vad ca in loc sa aloce bani pentru titlul topicului in care suntem, ea da cuplurilor 2000 lei pentru un nou nascut... 2000 nu e nici macar nasterea! Cine o sa procreeze acum? Tot tiganii si categoriile defavorizate pentru care banii astia inseamna ceva! E un cerc vicios din care nu vom iesi niciodata, asistatii social vor avea avea nevoie de si mai multi bani si tot asa.
Nu mai continui, ca incep sa semăn cu Mengele.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului misterr

Noi reguli privind circulatia in Capitala. Interesectiile unde se introduce verde intermitent pentru virajul la dreapta

Primarul Gabriel Firea crede ca a gasit o solutie pentru traficul din Bucuresti.

Administratia Strazilor va implementa noi reglementari de circulatie in zonele cele mai aglomerate din Capitala, pentru a fluidiza traficului rutier. Cea mai importanta este introducerea culorii verde intermitent la semafor in intersectiile in care virajul la dreapta nu influenteaza semnificativ traficul. Potrivit unui comunicat al Municipalitatii, decizia a fost luata de Comisia de lucru responsabila de fluidizarea traficului rutier din Capitala, constituita la initiativa primarului general Gabriela Firea.

In urma avizului Comisiei Tehnice de Circulatie din cadrul PMB, vor fi montate lampi de culoare verde intermitent pentru virajul la dreapta in urmatoarele intersectii semaforizate: sos. Stefan cel Mare/ Calea Mosilor, sos. Mihai Bravu/ bd. Pache Protopopescu, sos. Mihai Bravu/ Calea Calarasilor, Calea Vitan/ bd. Energeticienilor, Splaiul Independentei/ Pod Izvor, sos. Stefan cel Mare/ str. Vasile Lascar, Splaiul Independentei/ str. Constantin Noica, bd. Dinicu Golescu/ str. Piata Garii de Nord (sens spre Basarab), Calea Grivitei/ str. Piata Garii de Nord (sens spre centru), str. Mircea Vulcanescu/ str. Berzei (sens dinspre bd. Garii de Nord), sos. Nicolae Titulescu/ str. Dr. Felix (sens spre Basarab), bd. Regina Elisabeta/ str. Ion Brezoianu (sens spre Piata Kogalniceanu), bd. Regina Elisabeta/ str. Schitu Magureanu (sens spre Piata Kogalniceanu).

Termenul de montare a lampilor de culoare verde intermitent este sfarsitul lunii iulie.

"Aceasta comisie se intruneste constant pentru a implementa noi masuri de fluidizare a circulatiei si este alcatuita din reprezentanti ai Administratiei Strazilor, ai RATB, Politiei Locale, Brigazii Rutiere si ai Directiei Transporturi din cadrul PMB", precizeaza sursa citata.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului zapacitu

Mama ce i-a basit mintea... pai EXISTAU respectivele lampi inainte de "modernizari"...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului TibiV

DECI poate sa spuna ca propunerile ei s-au realizat "fara costuri suplimentare la bugetul Primariei"... :D

E"dasteapta" fata asta... ;)

Si eu propun o noua linie de metrou IMGB-Unirii-Pipera...
Ne va costa zero lei si zero bani. Si este realizabila azi.. ieri... de 25 de ani...  :?

Mama ce "dastept" sunt !... :D

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Nightwolf

misterr wrote:
Enumerarea de mai jos


In urma avizului Comisiei Tehnice de Circulatie din cadrul PMB, vor fi montate lampi de culoare verde intermitent pentru virajul la dreapta in urmatoarele intersectii semaforizate:

sos. Stefan cel Mare/ Calea Mosilor -- Conflict de trafic din cauza benzii nr. 1 de pe Moșilor care este tot timpul gâtuită de opriri/staționări.
Avem 2-3 benzi din centru care converg către Cal. Moșilor. Încă una de pe Ștefan cel Mare o să conducă în haos.


sos. Mihai Bravu/ bd. Pache Protopopescu - Se putea reconfigura intersecția cu scuar + bretea, lucru ce există acum dar la nivel de marcaj.
Ar presupune costuri suplimentare privind reconfigurarea + ca va exista conflict de trafic - afluxul pietonal este masiv în intervalul 08.00 - 20.00


sos. Mihai Bravu/ Calea Calarasilor - Există deja bretea acolo!! Trebuie doar deblocată ...

Calea Vitan/ bd. Energeticienilor Adică la 4 benzi mai bagi una. Buuuun...

Splaiul Independentei/ Pod Izvor - Aștia nu-s sănătoși la cap... sensul spre Elisabeta e full în timpul zilei, unde mai bagi o bandă?

sos. Stefan cel Mare/ str. Vasile Lascar - Aici e ok, dacă s-ar putea elibera banda 1 ...

Splaiul Independentei/ str. Constantin Noica Dacă ai autobuzul oprit în stație mai face mumu dreapta

bd. Dinicu Golescu/ str. Piata Garii de Nord (sens spre Basarab) Aici există dar e dezafectată de ani buni...

Calea Grivitei/ str. Piata Garii de Nord (sens spre centru) Și aici e bună, doar că exista breteaua de la OMV care făcea lucrul ăsta fără să-i mai pui pe toți să facă bucla la fântâni... Plus că mi se pare că și aici a existat lampa dar s-a făcut zob... parcă RATB a fost vinovat...

str. Mircea Vulcanescu/ str. Berzei (sens dinspre bd. Garii de Nord) Aici nu e sens unic?!

sos. Nicolae Titulescu/ str. Dr. Felix (sens spre Basarab) Nu e loc... țeapă! Or să se blocheze toți când unul vine regulamentar călare pe linia de tramvai și va rămâne în semafor

bd. Regina Elisabeta/ str. Ion Brezoianu (sens spre Piata Kogalniceanu) Say what? Unde facem dreapta aici? Că Elisabeta e cu sens unic CĂTRE MK, iar Brezoianu e cu sens unic DINSPRE Elisabeta.

bd. Regina Elisabeta/ str. Schitu Magureanu (sens spre Piata Kogalniceanu). Păiiiii...punem la Izvor și pe urmă unde? Pe artera de travers?? :)))

Ca o notă personală, discuția cu PMB-ul a fost fff aprinsă...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului florin

Nightwolf wrote:
sos. Nicolae Titulescu/ str. Dr. Felix (sens spre Basarab) Nu e loc... țeapă! Or să se blocheze toți când unul vine regulamentar călare pe linia de tramvai și va rămâne în semafor

Acolo sunt 3 benzi, 2 vin din pasaj și merg înainte și una e de dreapta, deci chiar se justifică. Problema e că acolo vin mulți pe lângă pasaj care vor să meargă înainte și folosesc această bandă, deci probabil utilitatea va fi limitată.
Nightwolf wrote:
misterr wrote:
Enumerarea de mai jos

bd. Regina Elisabeta/ str. Ion Brezoianu (sens spre Piata Kogalniceanu) Say what? Unde facem dreapta aici? Că Elisabeta e cu sens unic CĂTRE MK, iar Brezoianu e cu sens unic DINSPRE Elisabeta.

Dinspre Universitate, faci dreapta pe Brezoianu, ce nu e clar? Mai problematic e că acolo e bandă RATB teoretic, deci utilitatea va fi limitată probabil.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Serban

De ce nu or fi inclus si Mihalache x Banu Manta? Exista deja scuar acolo si banda spre dreapta...

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2441 forum members have written 435934 posts in 5435 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use