Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 331589 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Continua balastarile la rampele pasajului Popasului.
Am trecut in dimineata asta pe la 9 pe Popasului, pe sensul spre Petricani era o coloana continua pana in capatul celalalt la Eroilor(posibil sa fi fost si mai departe pe Ardealului pana la Voluntari), probabil ca de asta nu deschid autostrada pana in Popasului.
Continua balastarile la rampele pasajului Popasului.
Am trecut in dimineata asta pe la 9 pe Popasului, pe sensul spre Petricani era o coloana continua pana in capatul celalalt la Eroilor(posibil sa fi fost si mai departe pe Ardealului pana la Voluntari), probabil ca de asta nu deschid autostrada pana in Popasului.
- survola
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
survola
Pentru că nu s-au gandit să lărgească strada. Mai bine facem o biserică, undeva, să ne rugăm să nu fie accidente.
Pentru că nu s-au gandit să lărgească strada. Mai bine facem o biserică, undeva, să ne rugăm să nu fie accidente.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
S-au reluat lucrarile la pasajul peste 800 si la podul peste lac, cel mai mare progres pe care l-am vazut vreodata
S-au reluat lucrarile la pasajul peste 800 si la podul peste lac, cel mai mare progres pe care l-am vazut vreodata
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Atunci e clar, intre Petricani si M 800 nu e o autostradă adevarată, pentru ca la Gherghitei avem sens.
In alta ordine de idei, dar colateral, astept cu interes pasajele ( subterane ) Gherghitei - Fundeni / Colentina ; Fundeni - Pantelimon ; Morarilor - Vergului /Basarabiei.
Problema ca aceste pasaje NU sunt pe Inelul median....Incurcatură mare...Si sa nu uitam de pasajul ( A 3 ) - Petricani. Stiu ca nu e prevazut pasaj acolo, dar ar trebui...
__________________
( A 3 ) e intre paranteze pentru ca e clar ca acolo nu va fi A 3 ci o sosea in interiorul Municipiului Bucuresti care face legatura intre Petricani si Gherghitei.
__________________
Mi-a mai venit o idee . Cum rezolva ei aici intersectia
Atunci e clar, intre Petricani si M 800 nu e o autostradă adevarată, pentru ca la Gherghitei avem sens.
In alta ordine de idei, dar colateral, astept cu interes pasajele ( subterane ) Gherghitei - Fundeni / Colentina ; Fundeni - Pantelimon ; Morarilor - Vergului /Basarabiei.
Problema ca aceste pasaje NU sunt pe Inelul median....Incurcatură mare...Si sa nu uitam de pasajul ( A 3 ) - Petricani. Stiu ca nu e prevazut pasaj acolo, dar ar trebui...
__________________
( A 3 ) e intre paranteze pentru ca e clar ca acolo nu va fi A 3 ci o sosea in interiorul Municipiului Bucuresti care face legatura intre Petricani si Gherghitei.
__________________
Mi-a mai venit o idee . Cum rezolva ei aici intersectia
6-21-2017 10-10-11 AM.jpg (214.68 KB; downloaded 3844 times)
- george_b
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
george_b
Se vede foarte putin pe filmare dar pe plan este mult mai clar. Nu inteleg sub nicio forma aliniamentul neglijent al ciotului A3. Mi se pare ca este trasat cu destul de multi metri prea in NORD.
Tinand cont de inevitabila latire a strazii Fabrica de Glucoza pe partea sudica este evident ca se putea translata A3 spre SUD pentru a se evita un aliniament nefiresc si pentru a lasa loc pentru un eventual pasaj subteran care ar ajuta traficul sa ajung mai rapid in autostrada. Poate stie cineva de ce a fost planificat asa?
Am ilustrat problema gasita de mine.
STANGA - situatia existenta
DREAPTA - imbunatatire categorica
Se vede foarte putin pe filmare dar pe plan este mult mai clar. Nu inteleg sub nicio forma aliniamentul neglijent al ciotului A3. Mi se pare ca este trasat cu destul de multi metri prea in NORD.
Tinand cont de inevitabila latire a strazii Fabrica de Glucoza pe partea sudica este evident ca se putea translata A3 spre SUD pentru a se evita un aliniament nefiresc si pentru a lasa loc pentru un eventual pasaj subteran care ar ajuta traficul sa ajung mai rapid in autostrada. Poate stie cineva de ce a fost planificat asa?
Am ilustrat problema gasita de mine.
STANGA - situatia existenta
DREAPTA - imbunatatire categorica
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Ai perfectă dreptate, inclusiv cu un pasaj subteran, dar mai degrabă pe directia sos Petricani.
Referitor la pasajele propuse de mine cu două posturi mai sus, sunt de acord sa renuntam la ele, dar trebuie facute neaparat pasajele de pe Inelul Median asa cum le-am propus eu aici :
viewtopic.php?f=16&t=273&start=350#p186685
viewtopic.php?f=16&t=273&start=350#p186673
Si evident si cel de la Basarabiei.
Ai perfectă dreptate, inclusiv cu un pasaj subteran, dar mai degrabă pe directia sos Petricani.
Referitor la pasajele propuse de mine cu două posturi mai sus, sunt de acord sa renuntam la ele, dar trebuie facute neaparat pasajele de pe Inelul Median asa cum le-am propus eu aici :
viewtopic.php?f=16&t=273&start=350#p186685
viewtopic.php?f=16&t=273&start=350#p186673
Si evident si cel de la Basarabiei.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
Prima autostrada urbana din Romania se termina intr-un... semafor. LISTA problemelor care i-ar putea intarzia inaugurarea (VIDEO)
http://vid2.stirileprotv.ro/2017/06/22/61893632-2.mp4
Prima autostrada urbana din Romania este in chinurile facerii. Ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul anului, dar traseul de doar 3 kilometri este "acoperit" de probleme.
Din cauza birocratiei, constructorul nu poate lucra pe o treime din soseaua de viteza care leaga A3 de Capitala. Este vorba de bucata ce tine de primaria Voluntari, unde inca nu a fost eliberat planul urbanistic zonal. Iar muncitorii sunt nevoiti sa lucreze doar la o jumatate din pasarela care trece peste o cale ferata.
Pe hartie, prima autostrada urbana din Romania arata bine. Va fi iluminata pe intreaga lungime, va avea trei benzi pe sens si panouri fonoabsorbante. Viteza permisa va fi de 100 de kilometri pe ora. Din pacate, se construieste foarte greu.
Constructorul intampina piedici pe cei 3 kilometri unde trebuie sa faca trei poduri. Muncitorii nu se pot atinge de o bucata de peste 700 de metri, administrata de primaria Voluntari.
Constructorul ar fi putut incepe aici lucrarile inca de acum un an, insa pana acum nu are Planul Urbanistic Zonal. In plus, unul din proprietarii terenurilor care a fost expropriat de Compania Nationala de Drumuri este nemultumit, si-a ingradit zona si a dat compania nationala in judecata.
Pana la rezolvarea acestor probleme, oamenii muncesc unde pot.
Din cauza problemelor birocratice se lucreaza doar la jumatate din podul care va traversa calea ferata. Pana acum, au fost ridicati pilonii, urmeaza sa fie instalate grinzile. Lucrarile sunt destul de avansate, ajungand la 50 la suta.
Surse din cadrul CNAIR sustin ca Primaria Voluntari a intarziat eliberarea Planului Urbanistic Zonal, fara de care nu se poate construi. Arhitectul sef al Primariei Voluntari se apara si spune ca abia acum o saptamana a primit solicitarea pentru PUZ de la Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii. Presati de birocratie, constructorii au anuntat ca este posibil sa nu reuseasca sa termine autostrada urbana in noiembrie 2017.
Alin Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR: "Termenul estimat de finalizare a lucrarilor este de 9 august, anul viitor, dar antreprenorul a comunicat ca va depune toate diligentele in vederea finalizarii pana la sfarsitul acestui an, cu conditia obtinerii avizului final pentru Planul Urbanistic zonal Voluntari."
Desi constructorul se grabeste, Planul Urbanistic Zonal va fi gata abia in august. Si nu este singura problema. Autostrada urbana va avea la capatul sau, in soseaua Petricani, un semafor. O solutie atipica pentru finalul unei autostrazi, fie ea si urbana. In plus, toate masinile care parasesc A3 vor ajunge in doua zone intens circulate si acum, unde se formeaza frecvent ambuteiaje.
Prima autostrada urbana din Romania se termina intr-un... semafor. LISTA problemelor care i-ar putea intarzia inaugurarea (VIDEO)
http://vid2.stirileprotv.ro/2017/06/22/61893632-2.mp4
Prima autostrada urbana din Romania este in chinurile facerii. Ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul anului, dar traseul de doar 3 kilometri este "acoperit" de probleme.
Din cauza birocratiei, constructorul nu poate lucra pe o treime din soseaua de viteza care leaga A3 de Capitala. Este vorba de bucata ce tine de primaria Voluntari, unde inca nu a fost eliberat planul urbanistic zonal. Iar muncitorii sunt nevoiti sa lucreze doar la o jumatate din pasarela care trece peste o cale ferata.
Pe hartie, prima autostrada urbana din Romania arata bine. Va fi iluminata pe intreaga lungime, va avea trei benzi pe sens si panouri fonoabsorbante. Viteza permisa va fi de 100 de kilometri pe ora. Din pacate, se construieste foarte greu.
Constructorul intampina piedici pe cei 3 kilometri unde trebuie sa faca trei poduri. Muncitorii nu se pot atinge de o bucata de peste 700 de metri, administrata de primaria Voluntari.
Constructorul ar fi putut incepe aici lucrarile inca de acum un an, insa pana acum nu are Planul Urbanistic Zonal. In plus, unul din proprietarii terenurilor care a fost expropriat de Compania Nationala de Drumuri este nemultumit, si-a ingradit zona si a dat compania nationala in judecata.
Pana la rezolvarea acestor probleme, oamenii muncesc unde pot.
Din cauza problemelor birocratice se lucreaza doar la jumatate din podul care va traversa calea ferata. Pana acum, au fost ridicati pilonii, urmeaza sa fie instalate grinzile. Lucrarile sunt destul de avansate, ajungand la 50 la suta.
Surse din cadrul CNAIR sustin ca Primaria Voluntari a intarziat eliberarea Planului Urbanistic Zonal, fara de care nu se poate construi. Arhitectul sef al Primariei Voluntari se apara si spune ca abia acum o saptamana a primit solicitarea pentru PUZ de la Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii. Presati de birocratie, constructorii au anuntat ca este posibil sa nu reuseasca sa termine autostrada urbana in noiembrie 2017.
Alin Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR: "Termenul estimat de finalizare a lucrarilor este de 9 august, anul viitor, dar antreprenorul a comunicat ca va depune toate diligentele in vederea finalizarii pana la sfarsitul acestui an, cu conditia obtinerii avizului final pentru Planul Urbanistic zonal Voluntari."
Desi constructorul se grabeste, Planul Urbanistic Zonal va fi gata abia in august. Si nu este singura problema. Autostrada urbana va avea la capatul sau, in soseaua Petricani, un semafor. O solutie atipica pentru finalul unei autostrazi, fie ea si urbana. In plus, toate masinile care parasesc A3 vor ajunge in doua zone intens circulate si acum, unde se formeaza frecvent ambuteiaje.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Aha, deci asa se cheama drumul cu viteza de 100 si cu giratorii, autostrada urbana, mama ce ne-au pacalit, ce destepti sunt unii...
Aha, deci asa se cheama drumul cu viteza de 100 si cu giratorii, autostrada urbana, mama ce ne-au pacalit, ce destepti sunt unii...
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
mindmasster
Nu am o problema cu sensul giratoriu sau cu viteza maxima pe acesti 3km, in schimb am o marea problema la care vad ca nimeni din CNAIR nu s-a gandit este intersectia cu Soseaua Petricani care oricum este foarte aglomerata la orele de varf, cu autostrada finalizata o sa atraga si mai mult trafic. Vrei sa faci stanga cand se termina A3 o sa iei coada de pe Petricani pana la Doamna Ghica, faci dreapta ai toate sansele sa dai de bariera. Great job!!!
Nu am o problema cu sensul giratoriu sau cu viteza maxima pe acesti 3km, in schimb am o marea problema la care vad ca nimeni din CNAIR nu s-a gandit este intersectia cu Soseaua Petricani care oricum este foarte aglomerata la orele de varf, cu autostrada finalizata o sa atraga si mai mult trafic. Vrei sa faci stanga cand se termina A3 o sa iei coada de pe Petricani pana la Doamna Ghica, faci dreapta ai toate sansele sa dai de bariera. Great job!!!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Autostrada incepe / se termină fix in M 800.
A 2 incepe / se termină fix in DNCB.
Autostrada incepe / se termină fix in M 800.
A 2 incepe / se termină fix in DNCB.
- survola
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
survola
Las' că de lărgește și Fabrica de Glucoză.
În câțiva ani, nu acum.
De fapt, cred că de-asta și blochează don Pandele cu PUZ-ul în Voluntari, că d-na Firea-Pandele are alte treburi decât astea mărunte legate de infrastructura din București.
Las' că de lărgește și Fabrica de Glucoză.
În câțiva ani, nu acum.
De fapt, cred că de-asta și blochează don Pandele cu PUZ-ul în Voluntari, că d-na Firea-Pandele are alte treburi decât astea mărunte legate de infrastructura din București.
- t530
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
t530
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...sti-755417
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...sti-755417
Un lac minuscul, ultima piedică în calea autostrăzii București -Ploiești
Lucrările pe o secţiune din Voluntari a autostrăzii Bucureşti – Ploieşti, cu o lungime de aproape un kilometru, ar putea fi în sfârşit deblocate. Aceasta după ce Guvernul a decis că pentru eliberarea unei autorizații de construire nu mai este condiționată de elaborarea unui Plan de Urbanism Zonal (PUZ). Rămâne ca piedică existența unul lac situat chiar pe traseul viitoarei autostrăzi și care ar trebui și acesta expropriat.
Ministerul Transporturilor poate să emită Autorizaţie de Construire fără să mai aştepte PUZ-ul Primăriei lui Florentin Pandele. Oficialii acesteia spun că Ministerul Transporturilor au prezentat de abia acum o lună documentația necesară eliberării PUZ.
Unul dintre factorii care blochează acum lucrările la ultimii kilometri ai autostrăzii Bucureşti – Ploieşti este lipsa Autorizaţiei de Construire (AC) pentru o secţiune de 850 de metri din Voluntari, situată între kilometri 1+600 – 2+450, potrivit Economica.net.
Pentru obţinerea AC era nevoie însă de PUZ de la Primăria Voluntari, problemă nerezolvată nici până acum, de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor în februarie 2016. Potrivit declaraților făcute de lui Dragoș Stelniceanu, arhitect-șef al Pirmăriei Voluntari, pentru Digi24.ro Ministerul Transporturilor a trimis de abia acum o lună documentația necesară realizării PUZ.
Ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a declarat pe 29 iunie că lucrează la o ordonanţă care va accelera procedura de implementare a proiectelor, inclusiv prin eliminarea PUZ-urilor pentru proiecte de infrastructură mare.
Pe 30 iunie, în Monitorul Oficial a fost publicată Ordonanţa de Urgenţă 49/2017, care permite Ministerului Transporturilor să emită autorizaţii de construire fără să mai aştepte ca primăriile să aprobe planuri urbanistice zonale.
Chiar dacă nu mai este necesar PUZ pentru emiterea AC, realizarea acestuia va continua căci este obligatorie legal.
„Practic, nu mai sunt condiţionaţi de obţinerea PUZ-ului, ci pot să-şi emită Autorizaţia de Construire şi ulterior să li se emită şi PUZ-ul. Ordonanţa le dă voie să-şi emită Autorizaţia de Construire, dar numai în situaţia în care traseul Autostrăzii este identic preluat în Master Plan sau în Planul de Amenajare a Teritoriului Naţional. Probabil că este".
Mai mult, Ordonanţa obligă primăriile să emită planuri urbanistice zonale pentru proiectele de infrastructură de interes naţional în maxim şase luni de la primirea notificărilor de la iniţiatorii proiectelor.
Termenul de finalizare a lucrărilor la ultimii 3,3 kilometri ai autostrăzii Bucureşti-Ploieşti este luna noiembrie 2017.
Ciotul de autostradă se mai lovește însă de o problemă. Pentru a putea fi făcute lucrările trebuie ca lacul din Valea Saulei, Voluntari să treacă de la Agenția de Pescuit și Acvacultură la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, după cum se preciza intr-o situație a companiei de luna trecută.
Soluția găsită de Guvern pentru a urgenta lucrările, anume renunțarea la PUZ pentru emiterea AC, este una dintr-un șir mai lung de măsuri permise doar unor entități de stat, dar care nu sunt accesibile românului de rând, chiar dacă și acesta este victimă a birocrației.
Pentru românul de rând, legea calității în construcții spune că dacă o lucrare este făcută fără AC, aceasta urmează să fie demolată. Ca să nu ajungă la astfel de situații și să fie nevoit să își demoleze sieși lucrările, în luna martie 2016 guvernul Cioloș a emis OUG 7/2016 care permite menținerea lucrărilor de infrastructură de transport de interes național, dacă expertize făcute pentru lucrări arată că au fost respectate cerințele de mediu, de urbanism, proiectul tehnic de execuție, etc. Măsura a fost adoptaă atunci pentru a aduce în legalitate 11 proiecte în valoare de 400 de milioane de lei ce nu aveau AC. MT a cerut CNAIR atunci realizarea unor expertize care ulterior să fie aprobate de către consiliile tehnico-economice ale companiei și ministerului.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
Finalizarea celor 3 km din A3, la intrarea in Bucuresti, vazuta ca o mare realizare. "Totusi suntem o capitala europeana" (VIDEO)
http://vid2.stirileprotv.ro/2017/07/05/61896358-2.mp4
In ultimii 27 de ani in Romania s-au construit 630 de kilometri de autostrada, adica 23 de kilometri pe an. In afara de Autostrada Soarelui, celelalte sunt pline de sectiuni lipsa, unele nici macar incepute.
Probabil asa se explica faptul ca finalizarea in acest an a celor 3 kilometri de la intrarea in Bucuresti a autostrazii A3 a fost vazuta ca o mare reusita astazi, la vizita pe care primul ministru a facut-o la Ministerul Transporturilor.
Pe santierul autostrazii A3, chiar la intrarea in Capitala, muncitorii nu se puteau atinge de o sectiune de 1 kilometru. Primaria Voluntari nu aprobase Planul Urbanistic Zonal. Guvernul a emis insa o Ordonanta prin care acest PUZ nu mai este necesar pentru autostrazi.
Razvan Cuc: "Am avut o problema vizavi de obtinerea PUZ-ului in Voluntari dar multumita Ordonantei acum nu mai suntem blocati de obtinerea acestui aviz, lucrarile vor fi finalizate in acest an si vom da in functiune in acest an si vom da in folosinta in integralitate toata portiunea la sfarsitul acestui an."
Doar ca A3 va ajunge in Soseaua Petricani, una dintre cele mai aglomerate din Bucuresti pentru ca e folosita de zecile de mii de oameni care muncesc in zona de birouri a Piperei. Mai mult, pe sosea e si o bariera care uneori ramane lasata zeci de minute. Atunci traficul se transforma intr-un cosmar.
Gabriela Firea: "L-am rugat pe dl premier sa se ia cateva masuri pentru imbunatatirea mersului trenurilor, in special al celor marfare sa nu se mai intample ca acum, ca la bariera de la Petricani si la bariera de la Andronache sa se stea chiar si o ora in asteptare, deoarece trec de multe ori chiar si cate trei marfare."
Mihai Tudose: "Bine, reglarea traficului feroviar in functie de traficul urban - o solutie temporara pana la solutia definitiva de pasaj - supra, subteran, totusi suntem o capitala europeana, nu trece trenul prin mijlocul ei!"
Odata cu darea in folosinta a celor 6,5 kilometri de la intrarea autostrazii A3 in Capitala, Romania va ajunge la 754 de kilometri de autostrada in exploatare, din care 116 kilometri sunt mosteniti de la regimul comunist. Adica in 27 de ani am construit doar ceva mai mult de 600 de kilometri.
Singura autostrada completa este cea a Soarelui, Bucuresti-Constanta. Din autostrada A1 Bucuresti-Nadlac lipsesc doua sectiuni care insumeaza 170 de kilometri. Din A3 Bucuresti-Bors avem in exploatare doar 110 kilometri din cei peste 600 planificati. Iar cele doua autostrazi spre Moldova, A7 Bucuresti-Bacau-Suceava si A8 Targu Mures - Iasi, nici macar nu au fost incepute.
Finalizarea celor 3 km din A3, la intrarea in Bucuresti, vazuta ca o mare realizare. "Totusi suntem o capitala europeana" (VIDEO)
http://vid2.stirileprotv.ro/2017/07/05/61896358-2.mp4
In ultimii 27 de ani in Romania s-au construit 630 de kilometri de autostrada, adica 23 de kilometri pe an. In afara de Autostrada Soarelui, celelalte sunt pline de sectiuni lipsa, unele nici macar incepute.
Probabil asa se explica faptul ca finalizarea in acest an a celor 3 kilometri de la intrarea in Bucuresti a autostrazii A3 a fost vazuta ca o mare reusita astazi, la vizita pe care primul ministru a facut-o la Ministerul Transporturilor.
Pe santierul autostrazii A3, chiar la intrarea in Capitala, muncitorii nu se puteau atinge de o sectiune de 1 kilometru. Primaria Voluntari nu aprobase Planul Urbanistic Zonal. Guvernul a emis insa o Ordonanta prin care acest PUZ nu mai este necesar pentru autostrazi.
Razvan Cuc: "Am avut o problema vizavi de obtinerea PUZ-ului in Voluntari dar multumita Ordonantei acum nu mai suntem blocati de obtinerea acestui aviz, lucrarile vor fi finalizate in acest an si vom da in functiune in acest an si vom da in folosinta in integralitate toata portiunea la sfarsitul acestui an."
Doar ca A3 va ajunge in Soseaua Petricani, una dintre cele mai aglomerate din Bucuresti pentru ca e folosita de zecile de mii de oameni care muncesc in zona de birouri a Piperei. Mai mult, pe sosea e si o bariera care uneori ramane lasata zeci de minute. Atunci traficul se transforma intr-un cosmar.
Gabriela Firea: "L-am rugat pe dl premier sa se ia cateva masuri pentru imbunatatirea mersului trenurilor, in special al celor marfare sa nu se mai intample ca acum, ca la bariera de la Petricani si la bariera de la Andronache sa se stea chiar si o ora in asteptare, deoarece trec de multe ori chiar si cate trei marfare."
Mihai Tudose: "Bine, reglarea traficului feroviar in functie de traficul urban - o solutie temporara pana la solutia definitiva de pasaj - supra, subteran, totusi suntem o capitala europeana, nu trece trenul prin mijlocul ei!"
Odata cu darea in folosinta a celor 6,5 kilometri de la intrarea autostrazii A3 in Capitala, Romania va ajunge la 754 de kilometri de autostrada in exploatare, din care 116 kilometri sunt mosteniti de la regimul comunist. Adica in 27 de ani am construit doar ceva mai mult de 600 de kilometri.
Singura autostrada completa este cea a Soarelui, Bucuresti-Constanta. Din autostrada A1 Bucuresti-Nadlac lipsesc doua sectiuni care insumeaza 170 de kilometri. Din A3 Bucuresti-Bors avem in exploatare doar 110 kilometri din cei peste 600 planificati. Iar cele doua autostrazi spre Moldova, A7 Bucuresti-Bacau-Suceava si A8 Targu Mures - Iasi, nici macar nu au fost incepute.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination