Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 334737 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Costin
Solutia propusa este interzicerea parcarii pe Titulescu si pe Banu Manta si ridicarea masinilor care incalca regula. E practic imposibil, configuratia strazilor din spatele blocurilor nu permit locuri suplimentare de parcare (fiind oricum saturate si ele de masini).
Viraj la stanga interzis... adica interzis Titulescu->Petru Maior (se va deschide accesul pe sub bloc!) si Banu Manta->Titulescu (spre Victoriei)... adica o frectie. In prezent nu se face stanga spre Petru Maior pentru ca accesul prin gang e blocat, iar numarul celor care fac stanga de pe Banu Manta spre Victoriei este relativ mic. Deci situatia nu o sa difere cu mult fata de ce avem acum. Ba parca vad ca se va monta semafor si la Petru Maior, pentru directa inainte (P. Maior->Victoriei), deci va fi oricum o faza in plus la semafoare.
Solutia propusa este interzicerea parcarii pe Titulescu si pe Banu Manta si ridicarea masinilor care incalca regula. E practic imposibil, configuratia strazilor din spatele blocurilor nu permit locuri suplimentare de parcare (fiind oricum saturate si ele de masini).
Viraj la stanga interzis... adica interzis Titulescu->Petru Maior (se va deschide accesul pe sub bloc!) si Banu Manta->Titulescu (spre Victoriei)... adica o frectie. In prezent nu se face stanga spre Petru Maior pentru ca accesul prin gang e blocat, iar numarul celor care fac stanga de pe Banu Manta spre Victoriei este relativ mic. Deci situatia nu o sa difere cu mult fata de ce avem acum. Ba parca vad ca se va monta semafor si la Petru Maior, pentru directa inainte (P. Maior->Victoriei), deci va fi oricum o faza in plus la semafoare.
- Techno
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Techno
Cata minte au unii... Au blocat breteaua de la Chrles de Gaule dinspre parc Herastrau cu un targ de ceva... S-a stat pe Beijing dinspre ambasada Chinei spre CdG mai mult de 45 de minute din cauza asta. Nici breteaua nu mergea era blocata pentru ca iesea inapoi in Beijung, aproape de piata blocand astfel accesul dinspre bulevard. Au facut-o intentionat cred, sau daca nu, macar au vazut ce se intampla cand se blocheaza o bretea, mai ales vinerea.
Cata minte au unii... Au blocat breteaua de la Chrles de Gaule dinspre parc Herastrau cu un targ de ceva... S-a stat pe Beijing dinspre ambasada Chinei spre CdG mai mult de 45 de minute din cauza asta. Nici breteaua nu mergea era blocata pentru ca iesea inapoi in Beijung, aproape de piata blocand astfel accesul dinspre bulevard. Au facut-o intentionat cred, sau daca nu, macar au vazut ce se intampla cand se blocheaza o bretea, mai ales vinerea.
- sss
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
sss
Sunt de acord cu argumentatia ta, doar premiza citata este eronata si duce intr-o directie gresita. Solutia logica nu era mutarea garii pe camp, ci in zona Basarabului, pastrand infrastructura feroviara si usurinta legarii cu mijloacele de transport in comun.
andrei11 wrote:
De ce ai duce o gara in camp ? De acolo ce faci cu calatorii ?
Sunt de acord cu argumentatia ta, doar premiza citata este eronata si duce intr-o directie gresita. Solutia logica nu era mutarea garii pe camp, ci in zona Basarabului, pastrand infrastructura feroviara si usurinta legarii cu mijloacele de transport in comun.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei11
Imposibil. Ar trebui impins tot sistemul de triaj cu cateva sute de metri mai incolo. Imposibil. Ar genera niste costuri imense.
Un complex feroviar ca cel de la Bucuresti a fost gandit ca un tot unitar.
- liniile de garare efective
-macazele
-liniile de prestocare sosire / plecare ( sunt 3 in sistem de 2 independente + una dependenta )
- liniile de primire garnituri sosire
- liniile de formare garnituri noi
-etc, etc
Toate sunt in legatura, nu poti "muta" gara cu 400 de metri si restul sa ramana pe loc.
Si macazele de iesire / intrare in gara au o logica, nu sunt puse din intamplare acolo. Cel putin in Gara de Nord avem un manunchi de 6 linii independente (1 - 6 ), apoi liniile 7 si 8 care sunt "siameze" ( se exclud una pe cealalta dar sunt independente fata de primele 6 ) si un manunchi de 5 linii ( liniile 9 - 14 ) "legate". E cu cap facut totul, ca sa permita cel putin 2 intrari sau 2 iesiri care sa nu se intersecteze. In anumite configuratii se pot efectua si mai mult de 2 operatii concomitent. Dupa aceea au fost prevazute linii de stocare pentrru locomotive, in cazul unor trenuri de genul Constanta - Brasov care isi schimba sensul in gara.
Concluzia - e mai complicat decat pare ca sa mutam gara cu 400 de metri mai spre nord.
Imposibil. Ar trebui impins tot sistemul de triaj cu cateva sute de metri mai incolo. Imposibil. Ar genera niste costuri imense.
Un complex feroviar ca cel de la Bucuresti a fost gandit ca un tot unitar.
- liniile de garare efective
-macazele
-liniile de prestocare sosire / plecare ( sunt 3 in sistem de 2 independente + una dependenta )
- liniile de primire garnituri sosire
- liniile de formare garnituri noi
-etc, etc
Toate sunt in legatura, nu poti "muta" gara cu 400 de metri si restul sa ramana pe loc.
Si macazele de iesire / intrare in gara au o logica, nu sunt puse din intamplare acolo. Cel putin in Gara de Nord avem un manunchi de 6 linii independente (1 - 6 ), apoi liniile 7 si 8 care sunt "siameze" ( se exclud una pe cealalta dar sunt independente fata de primele 6 ) si un manunchi de 5 linii ( liniile 9 - 14 ) "legate". E cu cap facut totul, ca sa permita cel putin 2 intrari sau 2 iesiri care sa nu se intersecteze. In anumite configuratii se pot efectua si mai mult de 2 operatii concomitent. Dupa aceea au fost prevazute linii de stocare pentrru locomotive, in cazul unor trenuri de genul Constanta - Brasov care isi schimba sensul in gara.
Concluzia - e mai complicat decat pare ca sa mutam gara cu 400 de metri mai spre nord.
- sss
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
sss
@Andrei, se poate sa ai dreptate, recunosc sincer ca nu am nici un fel de expertiza in CF, stiu doar ca an dupa an gasesc Nordul tot mai pustiu si in conditiile actuale ( trenuri putine si calculatoare multe ), s-ar putea simplifica paienjenisul de linii.
@Andrei, se poate sa ai dreptate, recunosc sincer ca nu am nici un fel de expertiza in CF, stiu doar ca an dupa an gasesc Nordul tot mai pustiu si in conditiile actuale ( trenuri putine si calculatoare multe ), s-ar putea simplifica paienjenisul de linii.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
mindmasster
Goldmund am mai explicat odata de ce nu se desfiinteaza acel stop? Opreste fluxul de trafic care vine pe dn1 . In felul asta nu se creeaza blocaje la piata presei.
Goldmund wrote:
Apropo de zona:
mai exista semaforul de la intersectia DN1 cu Dobrogeanu-Gherea?Acolo ar trebui largit Podul Baneasa(peste lac)cu cate o banda,una pentru cei care vin de pe D-Gherea spre centru,si una dinspre Fantana Mioritza pentru Elena Vacarescu,iar semaforul de acolo trebuie desfiintat.
Goldmund am mai explicat odata de ce nu se desfiinteaza acel stop? Opreste fluxul de trafic care vine pe dn1 . In felul asta nu se creeaza blocaje la piata presei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
andrei11
Semaforul nu trebuie desfiintat. Pe langa faptul ca are rolul de a permite traversarea pietonilor are rol si de frana, de a "tempera" traficul care vine prin Pasajul Baneasa. De la intrarea in Bucuresti ( Podul Otopeni ) si pana la podul peste lacuri nu mai este nici un semafor iar "baietii" uita pur si simplu ca sunt in Bucuresti. Iar limita de viteza este cea stabilita de lege.Eu as pune si un radar fix in Pasajul Baneasa. Anuntat prin afis, sa nu se spuna ca sunt fara obraz. Radar fix pe ambele sensuri, evident.
Semaforul nu trebuie desfiintat. Pe langa faptul ca are rolul de a permite traversarea pietonilor are rol si de frana, de a "tempera" traficul care vine prin Pasajul Baneasa. De la intrarea in Bucuresti ( Podul Otopeni ) si pana la podul peste lacuri nu mai este nici un semafor iar "baietii" uita pur si simplu ca sunt in Bucuresti. Iar limita de viteza este cea stabilita de lege.Eu as pune si un radar fix in Pasajul Baneasa. Anuntat prin afis, sa nu se spuna ca sunt fara obraz. Radar fix pe ambele sensuri, evident.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
mindmasster
Ai mai scris mesajul asta acum 2 saptamani . Cred ca ai dat copy -paste
andrei11 wrote:
Semaforul nu trebuie desfiintat. Pe langa faptul ca are rolul de a permite traversarea pietonilor are rol si de frana, de a "tempera" traficul care vine prin Pasajul Baneasa. De la intrarea in Bucuresti ( Podul Otopeni ) si pana la podul peste lacuri nu mai este nici un semafor iar "baietii" uita pur si simplu ca sunt in Bucuresti. Iar limita de viteza este cea stabilita de lege.Eu as pune si un radar fix in Pasajul Baneasa. Anuntat prin afis, sa nu se spuna ca sunt fara obraz. Radar fix pe ambele sensuri, evident.
Ai mai scris mesajul asta acum 2 saptamani . Cred ca ai dat copy -paste
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
Goldmund
Merci pt. raspunsuri,acum am inteles!-e vorba de ceva ...inedit:lasi un semafor ca sa-i imblazesi pe ..."neimblanziti"?Fratilor!Politia trebuie pusa in alerta ,instalate radare,puse bariere Ceva,ceva,trebuie sa se intample.Inteleg frica de "dop"la Piata Presei.De aceea tunelul de acolo e oportun si necesar-sa vedem daca il dau gata in cateva luni,dar nu cu firma aia portugheza
Merci pt. raspunsuri,acum am inteles!-e vorba de ceva ...inedit:lasi un semafor ca sa-i imblazesi pe ..."neimblanziti"?Fratilor!Politia trebuie pusa in alerta ,instalate radare,puse bariere Ceva,ceva,trebuie sa se intample.Inteleg frica de "dop"la Piata Presei.De aceea tunelul de acolo e oportun si necesar-sa vedem daca il dau gata in cateva luni,dar nu cu firma aia portugheza
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
Goldmund
Peste intersectia DN1 cu Dobrogeanu Gherea si Elena Vacarescu ar trebui construit un pod pietonal,o opera de arta(nu mai avem arhitecti pentru astfel de poduri?)-doar e cea mai importanta intrare in Bucuresti,de genul celei de mai jos:
http://www.fotosearch.de/UNT609/u17188402/
Peste intersectia DN1 cu Dobrogeanu Gherea si Elena Vacarescu ar trebui construit un pod pietonal,o opera de arta(nu mai avem arhitecti pentru astfel de poduri?)-doar e cea mai importanta intrare in Bucuresti,de genul celei de mai jos:
http://www.fotosearch.de/UNT609/u17188402/
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
mindmasster
Da ar trebuii construita o asemenea pasarela dar dupa ce va fi dat in folosinta pasajul de piata presei. Sincer si cele 2 pasarele de INMH si centura mi-au placut. Dar ar trebuii ceva mai luminat ,mai frumos.
Da ar trebuii construita o asemenea pasarela dar dupa ce va fi dat in folosinta pasajul de piata presei. Sincer si cele 2 pasarele de INMH si centura mi-au placut. Dar ar trebuii ceva mai luminat ,mai frumos.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
Dominatrix
Putin off-topic, dar legat de discutia de mai sus: Cu strapungerea Sos. Nordului - str. Elena Vacarescu "ramane cum am stabilit"?
Putin off-topic, dar legat de discutia de mai sus: Cu strapungerea Sos. Nordului - str. Elena Vacarescu "ramane cum am stabilit"?
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
DeSimon
Daca acum la Piata Presei se circula relativ acceptabil, cand se va termina A3 se va circula foarte placut. Nu inteleg ce rost mai ar avea un pasaj aici, mai ales ca exista trecerile de pietoni de la Elena Vacarescu si Miorita, ambele importante. Degeaba transformam DN1 in drum express daca construim o autostrada in paralela.
Daca acum la Piata Presei se circula relativ acceptabil, cand se va termina A3 se va circula foarte placut. Nu inteleg ce rost mai ar avea un pasaj aici, mai ales ca exista trecerile de pietoni de la Elena Vacarescu si Miorita, ambele importante. Degeaba transformam DN1 in drum express daca construim o autostrada in paralela.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Piata Presei Libere
andrei11
Asa este, dar se va aglomera foarte mult Colentina si adiacent ( cartierul Tei ). Vor trebui neaparat inaugurate 2 obiective, pasajul Doamna Ghica - Colentina si soseaua de legatura Colentina - Pantelimon. Plus un pasaj denivelat la Socului ( Pantelimon ). Asta e parere proprie, pasajul de la Socului nu o sa-l gasiti pe nicaieri.
Nici cum este rezolvata acum intersectia Petricani cu Lacul Tei si Doamna Ghica nu ma satisface in perspectiva lui A 3.
Asa este, dar se va aglomera foarte mult Colentina si adiacent ( cartierul Tei ). Vor trebui neaparat inaugurate 2 obiective, pasajul Doamna Ghica - Colentina si soseaua de legatura Colentina - Pantelimon. Plus un pasaj denivelat la Socului ( Pantelimon ). Asta e parere proprie, pasajul de la Socului nu o sa-l gasiti pe nicaieri.
Nici cum este rezolvata acum intersectia Petricani cu Lacul Tei si Doamna Ghica nu ma satisface in perspectiva lui A 3.
📖 Pagination options