Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)
412 posts, 205079 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
BodoMinea
Văzut chiar acum în Gara de Nord. Fix în spatele ghișeului de informații de la peron. Se pregătesc...
Văzut chiar acum în Gara de Nord. Fix în spatele ghișeului de informații de la peron. Se pregătesc...
20170425_113227-min.jpg (1.77 MB; downloaded 11601 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Andrei Andraș
Da, vorbea controlorul cu o doamnă în tren, că peste câteva săptămâni vor deschide această casă de bilete.
Până atunci, ATC, odată cu funcționarea corectă a site-ului, a început să emită bilete electronic, asemenea celor de la RegioTrans și InterRegional, și nu scrise de mână.
După plătirea valorii biletului, controlorul se întoarce la tine, oferindu-ți gratuit un pliant cu mersul ATC.
Da, vorbea controlorul cu o doamnă în tren, că peste câteva săptămâni vor deschide această casă de bilete.
Până atunci, ATC, odată cu funcționarea corectă a site-ului, a început să emită bilete electronic, asemenea celor de la RegioTrans și InterRegional, și nu scrise de mână.
25. IR15534 - 01.05.2017.jpg (339.49 KB; downloaded 11481 times)
După plătirea valorii biletului, controlorul se întoarce la tine, oferindu-ți gratuit un pliant cu mersul ATC.
Astra TransCarpatic - 01.jpg (1.14 MB; downloaded 11583 times)
Astra TransCarpatic - 02.jpg (1.27 MB; downloaded 11500 times)
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
stefan_br
Probleme de material rulant la cei de la Astra.
Probleme de material rulant la cei de la Astra.
astra.jpg (81.62 KB; downloaded 11358 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Victor92
E o mentenanta anuntata inca din luna Mai. Urmatoarea e programata pentru 17/18 Iunie ...
E o mentenanta anuntata inca din luna Mai. Urmatoarea e programata pentru 17/18 Iunie ...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Victor92
Saptamana trecuta am fost plecat in vestul tarii intr-o mini-vacanta de cateva ore. Daca la dus am optat pentru avion, la intoarcere trenul a fost alegerea mea. Desi drumul lung m-a inspaimantat la inceput, cele aproape 12 ore petrecute in Trans Carpatic au trecut intr-o secunda. Bine ... faptul ca am calatorit noaptea, iar vagonul in care m-am aflat a fost la discretia mea aproape jumatate de drum au ajutat intr-un mod consistent.
Sa nu o mai intind atata: am sa punctez cateva aspecte in urma celor 619 kilometri parcursi la clasa a-2-a:
- trenul cu numarul IR 15534 a fost compus din 3 vagoane: unul de clasa a-II-a, altul tot de clasa a-II-a (cu cuseta), iar ultimul era destinat celor care isi doresc un lux in calatoria traversarii Carpatilor (cate un compartiment dotat cu 2 dormitoare care comunica intre ele si care au dus);
- Trans Carpaticul ajungea aproape inaintat in fiecare gara, semn ca se poate ... (la Medias plecase cu o intarziere de aproximativ 20 de minute, iar la Brasov a ajuns inaintat cu 8 minute!);
- personalul extrem de amabil si politicos;
- in vagonul de clasa a-II-a, exista 3 ecrane; acestea indica statia care urmeaza, viteza de deplasare a trenului, respectiv temperatura exterioara.
- biletele se pot achiziona din tren sau cu rezervare pe internet (plata cu cardul).
Ceea ce ma bucur e faptul ca la Bucuresti s-a deschis un centru de vanzare a biletelor in Gara de Nord (se pot achizitiona si cu 2 saptamani inainte de data plecarii - asa cum, personal, am procedat). Programul e un pic ciudat (9-11 sau 20-22, aproape de ora sosirii/plecarii trenului din gara). Poate ar fi bine sa deschida si la Arad o casa de bilete ...
Sa urmarim cateva poze realizate. De mentionat faptul ca locomotiva care a "tractat" vagoanele in noaptea de 16 spre 17 Iulie 2017 a fost EA 0316-2.
TransCarpatic in Gara Arad
TransCarpatic in Gara Brasov
Interiorul vagonului de clasa a-II-a
Saptamana trecuta am fost plecat in vestul tarii intr-o mini-vacanta de cateva ore. Daca la dus am optat pentru avion, la intoarcere trenul a fost alegerea mea. Desi drumul lung m-a inspaimantat la inceput, cele aproape 12 ore petrecute in Trans Carpatic au trecut intr-o secunda. Bine ... faptul ca am calatorit noaptea, iar vagonul in care m-am aflat a fost la discretia mea aproape jumatate de drum au ajutat intr-un mod consistent.
Sa nu o mai intind atata: am sa punctez cateva aspecte in urma celor 619 kilometri parcursi la clasa a-2-a:
- trenul cu numarul IR 15534 a fost compus din 3 vagoane: unul de clasa a-II-a, altul tot de clasa a-II-a (cu cuseta), iar ultimul era destinat celor care isi doresc un lux in calatoria traversarii Carpatilor (cate un compartiment dotat cu 2 dormitoare care comunica intre ele si care au dus);
- Trans Carpaticul ajungea aproape inaintat in fiecare gara, semn ca se poate ... (la Medias plecase cu o intarziere de aproximativ 20 de minute, iar la Brasov a ajuns inaintat cu 8 minute!);
- personalul extrem de amabil si politicos;
- in vagonul de clasa a-II-a, exista 3 ecrane; acestea indica statia care urmeaza, viteza de deplasare a trenului, respectiv temperatura exterioara.
- biletele se pot achiziona din tren sau cu rezervare pe internet (plata cu cardul).
Ceea ce ma bucur e faptul ca la Bucuresti s-a deschis un centru de vanzare a biletelor in Gara de Nord (se pot achizitiona si cu 2 saptamani inainte de data plecarii - asa cum, personal, am procedat). Programul e un pic ciudat (9-11 sau 20-22, aproape de ora sosirii/plecarii trenului din gara). Poate ar fi bine sa deschida si la Arad o casa de bilete ...
Sa urmarim cateva poze realizate. De mentionat faptul ca locomotiva care a "tractat" vagoanele in noaptea de 16 spre 17 Iulie 2017 a fost EA 0316-2.
TransCarpatic in Gara Arad
TransCarpatic in Gara Brasov
Interiorul vagonului de clasa a-II-a
- zofei.2006
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
zofei.2006
040-EC-124 repartizata la trenul IR 15581 Bucuresti Nord - Constanta a operatorului privat Astra Trans Carpatic, trece fara oprire la linia 2 directa a statiei CF Bucuresti Baneasa in directia Pantelimon
040-EC-124 repartizata la trenul IR 15581 Bucuresti Nord - Constanta a operatorului privat Astra Trans Carpatic, trece fara oprire la linia 2 directa a statiei CF Bucuresti Baneasa in directia Pantelimon
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Victor92
Incepand din aceasta saptamana, mai exact de joi, Astra Trans Carpatic mai adauga inca 225 de kilometri in contul curselor zilnice pe care le efectueaza. Astfel, pana pe 15 Septembrie 2017 (conform panoului din gara Constanta), trenul va circula pana in resedinta Judetului Constanta.
Pretul pe care il propune acest operator este de 45,6 lei (conform pliantului distribuit in tren).
In aceasta seara, am calatorit de la Constanta la Bucuresti cu Astra Trans Carpatic (numar de tren IR 15582) si a ajuns in Gara de Nord cu 17 minute mai devreme decat era indicat pe grafic. Am avut sansa sa testez alt vagon de clasa a-II-a, in comparatie cu cel cu care am calatorit vinerea trecuta de la Arad la Bucuresti. Aceste compartimente beneficiaza si de 2 paturi plaibile, iar un wc-ul din cele 2 este dotat si cu dus.
Nu vreau sa ma intind prea mult...sa facem o mica comparatie, la ceas de seara:
IR 1588 - Operator CFR - (19:00 - 21:05). A ajuns in Gara de Nord la 20:59 (conform Infofer) - Pret: 59,6 Lei (bilet, clasa a -II-a); tren aglomerat.
IR 15582 - Operator Astra Trans Carpatic - 19:12-21:44. A ajuns in Gara de Nord la 21:27 (Conform Infofer) - Pret: 45,6 Lei; conditii impecabile, aer conditionat si nu a fost aglomerat.
In incheiere, va recomand sa va achizitionati bilete on-line, fie din Gara de Nord (interval 10-12; 20-22). Ceea ce NU mi-a placut a fost faptul ca personalul din Gara Constanta nu a anuntat prezenta acestui tren pe peronul cu numarul 4, nici cand a plecat spre Bucuresti Nord ...
In seara zilei de 25 Iunie 2017, IR 15582 a avut o compunere din 4 vagoane + EC 124.
IR 1588 + IR 15582 in Gara Constanta
Incepand din aceasta saptamana, mai exact de joi, Astra Trans Carpatic mai adauga inca 225 de kilometri in contul curselor zilnice pe care le efectueaza. Astfel, pana pe 15 Septembrie 2017 (conform panoului din gara Constanta), trenul va circula pana in resedinta Judetului Constanta.
Pretul pe care il propune acest operator este de 45,6 lei (conform pliantului distribuit in tren).
In aceasta seara, am calatorit de la Constanta la Bucuresti cu Astra Trans Carpatic (numar de tren IR 15582) si a ajuns in Gara de Nord cu 17 minute mai devreme decat era indicat pe grafic. Am avut sansa sa testez alt vagon de clasa a-II-a, in comparatie cu cel cu care am calatorit vinerea trecuta de la Arad la Bucuresti. Aceste compartimente beneficiaza si de 2 paturi plaibile, iar un wc-ul din cele 2 este dotat si cu dus.
Nu vreau sa ma intind prea mult...sa facem o mica comparatie, la ceas de seara:
IR 1588 - Operator CFR - (19:00 - 21:05). A ajuns in Gara de Nord la 20:59 (conform Infofer) - Pret: 59,6 Lei (bilet, clasa a -II-a); tren aglomerat.
IR 15582 - Operator Astra Trans Carpatic - 19:12-21:44. A ajuns in Gara de Nord la 21:27 (Conform Infofer) - Pret: 45,6 Lei; conditii impecabile, aer conditionat si nu a fost aglomerat.
In incheiere, va recomand sa va achizitionati bilete on-line, fie din Gara de Nord (interval 10-12; 20-22). Ceea ce NU mi-a placut a fost faptul ca personalul din Gara Constanta nu a anuntat prezenta acestui tren pe peronul cu numarul 4, nici cand a plecat spre Bucuresti Nord ...
In seara zilei de 25 Iunie 2017, IR 15582 a avut o compunere din 4 vagoane + EC 124.
IR 1588 + IR 15582 in Gara Constanta
DSC_0445.JPG (233.95 KB; downloaded 11128 times)
DSC_0446.JPG (289.99 KB; downloaded 11120 times)
DSC_0450.JPG (202.22 KB; downloaded 11110 times)
grafic.jpg (135.68 KB; downloaded 11120 times)
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
stefan_br
Daca Victor v-a prezentat Trans Carpaticul la mare, e timpul sa vedem si o fotografie cu acest tren si Muntii Carpati.
Si inca una, bonus, intr-o seara calduroasa de vara, introcandu-se spre Arad.
Daca Victor v-a prezentat Trans Carpaticul la mare, e timpul sa vedem si o fotografie cu acest tren si Muntii Carpati.
Si inca una, bonus, intr-o seara calduroasa de vara, introcandu-se spre Arad.
- andrei11
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- iliutu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
shoppy
Evident, dar nu iti mai da nimeni o bobica, privatii tin de ele cu dintii ca sunt mai economice si mai usor de intretinut decat un EA(unii si-au adus BB-uri din Franta) iar astia de stat prefera sa le manance rugina in depou decat sa mai vanda ceva.
Evident, dar nu iti mai da nimeni o bobica, privatii tin de ele cu dintii ca sunt mai economice si mai usor de intretinut decat un EA(unii si-au adus BB-uri din Franta) iar astia de stat prefera sa le manance rugina in depou decat sa mai vanda ceva.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Victor92
De cateva zile, Astra Trans Carpatic-ul este "tractat" de catre locomotiva EA 084 (an de fabricatie - 1971), fiind achizitionata recent de catre operatorul din vestul tarii.
IR 15537 - Gara de Nord - 03 August 2017
De cateva zile, Astra Trans Carpatic-ul este "tractat" de catre locomotiva EA 084 (an de fabricatie - 1971), fiind achizitionata recent de catre operatorul din vestul tarii.
IR 15537 - Gara de Nord - 03 August 2017
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
andrei11
Pentru cele 4 vagoane chiar nu stiu la ce le trebuie locomotivă cu 6 motoare...
Pentru cele 4 vagoane chiar nu stiu la ce le trebuie locomotivă cu 6 motoare...
📖 Pagination options