Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 455012 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
mcosmin
Florin, esti ilogic. S-a spus deja de 1000 de ori ca acele porti se deschid automat in caz de urgenta. Asta e unul din punctele semnalate de ISU. Toata logica de a pune porti si nu turnicheti noi (cum erau la PV) e sa usureze evacuarea si accesul in general.
Putem sa nu ne mai plangem atat? Cum poti sa semnalezi ca sunt prea inalte? Tu ai stat sa masori turnichetii de dinainte? sunt maxim diferente de cativa cm.
Nu inteleg cum poate sa sustina cineva ca turnichetii permit evacuarea mai usor.
Florin, esti ilogic. S-a spus deja de 1000 de ori ca acele porti se deschid automat in caz de urgenta. Asta e unul din punctele semnalate de ISU. Toata logica de a pune porti si nu turnicheti noi (cum erau la PV) e sa usureze evacuarea si accesul in general.
Putem sa nu ne mai plangem atat? Cum poti sa semnalezi ca sunt prea inalte? Tu ai stat sa masori turnichetii de dinainte? sunt maxim diferente de cativa cm.
Nu inteleg cum poate sa sustina cineva ca turnichetii permit evacuarea mai usor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Ba permit. Bratul care obstructioneză accesul se roteste cu 90 * in jos, evident dupa ce a fost deblocat de la cabină. Celalalte 2 brate din turnichet oricum nu incurca cu nimic.
Si inca ceva. Este falsa ideea ca turnichetii cu bare nu pot fi dublu sens. Pot, dar iti trebuie putina minte. Ceea ce capitalistilor le cam lipseste in majoritatea cazurilor. Adica cei care au facut şcoli suspecte. Adica şcoli care au dat diplome pe bandă rulantă, pe principiul banu' sa iasa, lasa ca se descurca baietii ca sunt inteligenti.
Ba permit. Bratul care obstructioneză accesul se roteste cu 90 * in jos, evident dupa ce a fost deblocat de la cabină. Celalalte 2 brate din turnichet oricum nu incurca cu nimic.
6-22-2017 5-50-45 PM.jpg (56.64 KB; downloaded 1974 times)
Si inca ceva. Este falsa ideea ca turnichetii cu bare nu pot fi dublu sens. Pot, dar iti trebuie putina minte. Ceea ce capitalistilor le cam lipseste in majoritatea cazurilor. Adica cei care au facut şcoli suspecte. Adica şcoli care au dat diplome pe bandă rulantă, pe principiul banu' sa iasa, lasa ca se descurca baietii ca sunt inteligenti.
6-22-2017 6-19-06 PM.jpg (15.02 KB; downloaded 1958 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
mcosmin
Este vorba de eficienta. Portile blocate electromagnetic sunt mult mai usor de intretinut. Turnichetul are obligatoriu componente mecanice.
Si este mult mai usor pentru persoane cu carucioare/bagaje/biciclete etc sa treaca prin poarta.
Nenorocitii astia de capitalisti numai la eficienta si uniformitate se gandesc, ce-o fi in capul lor? Nu mai bine ne chinuim, doar sa nu credeada ceilalti ca suntem lenesi?
Este vorba de eficienta. Portile blocate electromagnetic sunt mult mai usor de intretinut. Turnichetul are obligatoriu componente mecanice.
Si este mult mai usor pentru persoane cu carucioare/bagaje/biciclete etc sa treaca prin poarta.
Nenorocitii astia de capitalisti numai la eficienta si uniformitate se gandesc, ce-o fi in capul lor? Nu mai bine ne chinuim, doar sa nu credeada ceilalti ca suntem lenesi?
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Se pare ca se poate si mai repede...
Metrorex reduce perioada de execuţie a lucrărilor la staţiile cu un singur acces, între care Pipera şi Aurel Vlaicu. Calendarul nou modificat
http://www.mediafax.ro/social/metrorex-...t-16509922
Metrorex reduce perioada de execuţie a lucrărilor de modernizare la staţiile cu un singur acces, precum Pipera şi Aurel Vlaicu. Astfel, acestea se vor închide 3 zile în iulie, din care doar una lucrătoare, iar celelalte staţii cu un singur acces se vor închide 4 zile, faţă de 7 anunţate iniţial.
Graficul lucrărilor de execuţie. Când vor fi închise staţiile cu un singur acces:
Pipera, închisă în perioada 15-17 iulie 2017 (inclusiv)
Aurel Vlaicu, închisă între 29 iulie - 1 august 2017 (inclusiv)
Se pare ca se poate si mai repede...
Metrorex reduce perioada de execuţie a lucrărilor la staţiile cu un singur acces, între care Pipera şi Aurel Vlaicu. Calendarul nou modificat
http://www.mediafax.ro/social/metrorex-...t-16509922
Metrorex reduce perioada de execuţie a lucrărilor de modernizare la staţiile cu un singur acces, precum Pipera şi Aurel Vlaicu. Astfel, acestea se vor închide 3 zile în iulie, din care doar una lucrătoare, iar celelalte staţii cu un singur acces se vor închide 4 zile, faţă de 7 anunţate iniţial.
Graficul lucrărilor de execuţie. Când vor fi închise staţiile cu un singur acces:
Pipera, închisă în perioada 15-17 iulie 2017 (inclusiv)
Aurel Vlaicu, închisă între 29 iulie - 1 august 2017 (inclusiv)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Ba e vorba de a-ti baga bani in buzunar pe chestii inutile. De ce sa faci un lucru simplu când poti sa-l faci mai complicat si sa castigi dublu ?
Am impresia ca ma consideri fraier.
Că noua poarta n-are nicio componenta mecanica. Iar ma consideri fraier. Singura diferenta intre turnichetul vechi si poarta noua este ca turnichetul il roteai prin forta proprie, poarta nouă are motoraş. Un secret : Implicit costa mai mult, başca trebuie intretinut motorasul, blablabla.
Aici ai dreptate, dar si in configuratia veche exista o poarta chiar generoasa. Am impresia ca poarta generoasă exista si in configuratia nouă. Intr-adevar, când metroul va ajunge la aeroport exista o problemă. Pentru gara / autogară vad ca lumea nu se incurca de turnicheti
Daca ar fi corecti moral nu i-as suspecta de nimic, dar majoritatea capitalistilor vor sa-si maximilizeze profitul, deseori in detrimentul clientului. Adica il pacalesc cu buna stiintă. Vrei exemple ? Îţi dau un milion, pornind de la un fapt banal : insusi noile telefoane mobile si abonamentul ataşat. Multi isi cumpara supertelefoane desi nu au nevoie de ele.
Concluzie :
Noile porti fata de turnichetii vechi sunt mult mai lente, nu stiu cât de fiabile sunt - probabil ca unicul criteriu dupa care s-au orientat a fost pretul cel mai scazut si sunt prost concepute pentru fluxul de iesire, fiind multe cazuri in care poarta ti se inchide in nas.
mcosmin wrote:
Este vorba de eficienta.
Ba e vorba de a-ti baga bani in buzunar pe chestii inutile. De ce sa faci un lucru simplu când poti sa-l faci mai complicat si sa castigi dublu ?
mcosmin wrote:
Portile blocate electromagnetic sunt mult mai usor de intretinut.
Am impresia ca ma consideri fraier.
mcosmin wrote:
Turnichetul are obligatoriu componente mecanice.
Că noua poarta n-are nicio componenta mecanica. Iar ma consideri fraier. Singura diferenta intre turnichetul vechi si poarta noua este ca turnichetul il roteai prin forta proprie, poarta nouă are motoraş. Un secret : Implicit costa mai mult, başca trebuie intretinut motorasul, blablabla.
mcosmin wrote:
Si este mult mai usor pentru persoane cu carucioare/bagaje/biciclete etc sa treaca prin poarta.
Aici ai dreptate, dar si in configuratia veche exista o poarta chiar generoasa. Am impresia ca poarta generoasă exista si in configuratia nouă. Intr-adevar, când metroul va ajunge la aeroport exista o problemă. Pentru gara / autogară vad ca lumea nu se incurca de turnicheti
mcosmin wrote:
Nenorocitii astia de capitalisti numai la eficienta si uniformitate se gandesc, ce-o fi in capul lor? Nu mai bine ne chinuim, doar sa nu ne credeada ceilalti ca suntem lenesi?
Daca ar fi corecti moral nu i-as suspecta de nimic, dar majoritatea capitalistilor vor sa-si maximilizeze profitul, deseori in detrimentul clientului. Adica il pacalesc cu buna stiintă. Vrei exemple ? Îţi dau un milion, pornind de la un fapt banal : insusi noile telefoane mobile si abonamentul ataşat. Multi isi cumpara supertelefoane desi nu au nevoie de ele.
Concluzie :
Noile porti fata de turnichetii vechi sunt mult mai lente, nu stiu cât de fiabile sunt - probabil ca unicul criteriu dupa care s-au orientat a fost pretul cel mai scazut si sunt prost concepute pentru fluxul de iesire, fiind multe cazuri in care poarta ti se inchide in nas.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
punmeister
Am zis si eu ca o sa am o saptamana fara corporatisti in cartier...
sab wrote:
Se pare ca se poate si mai repede...
Metrorex reduce perioada de execuţie a lucrărilor la staţiile cu un singur acces, între care Pipera şi Aurel Vlaicu. Calendarul nou modificat
http://www.mediafax.ro/social/metrorex-...t-16509922
Metrorex reduce perioada de execuţie a lucrărilor de modernizare la staţiile cu un singur acces, precum Pipera şi Aurel Vlaicu. Astfel, acestea se vor închide 3 zile în iulie, din care doar una lucrătoare, iar celelalte staţii cu un singur acces se vor închide 4 zile, faţă de 7 anunţate iniţial.
Graficul lucrărilor de execuţie. Când vor fi închise staţiile cu un singur acces:
Pipera, închisă în perioada 15-17 iulie 2017 (inclusiv)
Aurel Vlaicu, închisă între 29 iulie - 1 august 2017 (inclusiv)
Am zis si eu ca o sa am o saptamana fara corporatisti in cartier...
- sab
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
ByOnu
Mai rau asa fara statie de metrou, ca o sa-ti vina toti pe sosele intr-o forma sau alta.
Mai rau asa fara statie de metrou, ca o sa-ti vina toti pe sosele intr-o forma sau alta.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
mcosmin
@andrei 11
Este complicat cum? Sistemul cu servomotor este de 1000000 de ori mai ieftin. Le gasesti si pe masinutele teleghidate de 10 lei de la supermarket, si tu spui ca sunt mai scumpe? serios?
Detaliaza.
"motorasul" electric este una din cele mai simple constructii electronice. Poti sa iti face unul acasa la tine care sa te tina zeci de ani cu intretinere 0. Asta este motivul pentru care se migreaza usor usor dar cu siguranta catre electrificare totala: cost redus la intretinere, impact minim asupra mediului.
Compari merele cu perele. Tu compari industria de consum larg cu cea de investitii. Iti garantez ca pe partea de business - industrie, lucrurile nu sunt deloc asa cum crezi tu. Toata lumea se chinuie sa faca ceva cat mai fiabil.
Nu cred ca ai inteles esenta capitalismului: cei care nu vin cu lucruri calitative sunt eliminati de pe piata. E chiar atat de simplu.
Ma bucur ca ai recunoscut ca nu stii cat de fiabile sunt
@andrei 11
Ba e vorba de a-ti baga bani in buzunar pe chestii inutile. De ce sa faci un lucru simplu când poti sa-l faci mai complicat si sa castigi dublu ?
Este complicat cum? Sistemul cu servomotor este de 1000000 de ori mai ieftin. Le gasesti si pe masinutele teleghidate de 10 lei de la supermarket, si tu spui ca sunt mai scumpe? serios?
Am impresia ca ma consideri fraier.
Detaliaza.
Că noua poarta n-are nicio componenta mecanica. Iar ma consideri fraier. Singura diferenta intre turnichetul vechi si poarta noua este ca turnichetul il roteai prin forta proprie, poarta nouă are motoraş. Un secret : Implicit costa mai mult, başca trebuie intretinut motorasul, blablabla.
"motorasul" electric este una din cele mai simple constructii electronice. Poti sa iti face unul acasa la tine care sa te tina zeci de ani cu intretinere 0. Asta este motivul pentru care se migreaza usor usor dar cu siguranta catre electrificare totala: cost redus la intretinere, impact minim asupra mediului.
Daca ar fi corecti moral nu i-as suspecta de nimic, dar majoritatea capitalistilor vor sa-si maximilizeze profitul, deseori in detrimentul clientului. Adica il pacalesc cu buna stiintă. Vrei exemple ? Îţi dau un milion, pornind de la un fapt banal : insusi noile telefoane mobile si abonamentul ataşat. Multi isi cumpara supertelefoane desi nu au nevoie de ele.
Compari merele cu perele. Tu compari industria de consum larg cu cea de investitii. Iti garantez ca pe partea de business - industrie, lucrurile nu sunt deloc asa cum crezi tu. Toata lumea se chinuie sa faca ceva cat mai fiabil.
Nu cred ca ai inteles esenta capitalismului: cei care nu vin cu lucruri calitative sunt eliminati de pe piata. E chiar atat de simplu.
Noile porti fata de turnichetii vechi sunt mult mai lente, nu stiu cât de fiabile sunt - probabil ca unicul criteriu dupa care s-au orientat a fost pretul cel mai scazut si sunt prost concepute pentru fluxul de iesire, fiind multe cazuri in care poarta ti se inchide in nas.
Ma bucur ca ai recunoscut ca nu stii cat de fiabile sunt
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Uite o investitie capitalistă superfiabilă :
viewtopic.php?f=26&t=2340&start=238#p216277
Oricum ai dreptate in ceea ce spui, sa vedem in continuare cum vor rezista noile porti.
Uite o investitie capitalistă superfiabilă :
viewtopic.php?f=26&t=2340&start=238#p216277
Oricum ai dreptate in ceea ce spui, sa vedem in continuare cum vor rezista noile porti.
- survola
-
Posted:
-
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Florinds
Mcosmin, eu spun ca tu esti ilogic, noii turnicheti sunt cu siguranta mai inalti decat cei vechi (nu sunt doar cativa cm, sunt mai multi, inca mai poti gasi turnicheti vechi daca esti curios) si nu ma intereseaza cum prezinta situatia Metrorex, daca experienta mea spune altceva.
Am observat personal ca portile nu se deschid cand trebuie, lovit fiind peste picioare, ceea ce m-a facut sa imi pierd increderea in noul sistem.
Te rog abtine-te de la jigniri, tu ai fi in stare sa spui si ca sari mai usor un gard mai inalt si apoi acuzi pe altul ca e ilogic...
Nu sunt genul care nu accepta o discutie barbateasca, te rog sa imi scrii in privat, pot accepta jigniri si mai mari, dar hai in privat.
Nu am insa cum sa nu fiu de acord si sa nu felicit Metrorex ca portile de la intrare permit si iesirea acum. Dar asa cum am mai zis, trebuia(u) sa se limiteze la asta.
Mcosmin, eu spun ca tu esti ilogic, noii turnicheti sunt cu siguranta mai inalti decat cei vechi (nu sunt doar cativa cm, sunt mai multi, inca mai poti gasi turnicheti vechi daca esti curios) si nu ma intereseaza cum prezinta situatia Metrorex, daca experienta mea spune altceva.
Am observat personal ca portile nu se deschid cand trebuie, lovit fiind peste picioare, ceea ce m-a facut sa imi pierd increderea in noul sistem.
Te rog abtine-te de la jigniri, tu ai fi in stare sa spui si ca sari mai usor un gard mai inalt si apoi acuzi pe altul ca e ilogic...
Nu sunt genul care nu accepta o discutie barbateasca, te rog sa imi scrii in privat, pot accepta jigniri si mai mari, dar hai in privat.
Nu am insa cum sa nu fiu de acord si sa nu felicit Metrorex ca portile de la intrare permit si iesirea acum. Dar asa cum am mai zis, trebuia(u) sa se limiteze la asta.
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
survola
Deci se poate lucra și în week-end.
Să punem aici și celelalte stații cu un singur acces:
Constantin Brâncoveanu, închisă între 22-25 iulie 2017 (inclusiv)
Tineretului, închisă între 2-5 septembrie (inclusiv)
Apărătorii Patriei, închisă între 2-5 septembrie (inclusiv)
Dimitrie Leonida, închisă între 9-12 septembrie (inclusiv)
Costin Georgian, închisă între 9-12 septembrie (inclusiv)
Pantelimon, închisă între 16-19 septembrie (inclusiv)
Berceni, închisă între 16-19 septembrie (inclusiv).
sab wrote:
Metrorex reduce perioada de execuţie a lucrărilor de modernizare la staţiile cu un singur acces, precum Pipera şi Aurel Vlaicu. Astfel, acestea se vor închide 3 zile în iulie, din care doar una lucrătoare, iar celelalte staţii cu un singur acces se vor închide 4 zile, faţă de 7 anunţate iniţial.
Graficul lucrărilor de execuţie. Când vor fi închise staţiile cu un singur acces:
Pipera, închisă în perioada 15-17 iulie 2017 (inclusiv)
Aurel Vlaicu, închisă între 29 iulie - 1 august 2017 (inclusiv)
Deci se poate lucra și în week-end.
Să punem aici și celelalte stații cu un singur acces:
Constantin Brâncoveanu, închisă între 22-25 iulie 2017 (inclusiv)
Tineretului, închisă între 2-5 septembrie (inclusiv)
Apărătorii Patriei, închisă între 2-5 septembrie (inclusiv)
Dimitrie Leonida, închisă între 9-12 septembrie (inclusiv)
Costin Georgian, închisă între 9-12 septembrie (inclusiv)
Pantelimon, închisă între 16-19 septembrie (inclusiv)
Berceni, închisă între 16-19 septembrie (inclusiv).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination