MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1402682 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 466 467 468 469 470 471 472  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Marin Aldea e un iresponsabil. In 2018 este fizic IMPOSIBIL sa circule vreun tren pe M 5.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Nici o confuzie. Tipul de la Alstom stie ce zice, cel de la Metrorex niet.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

Sa nu ne grabim.

In CS : Activitățile necesare implementării soluției alese, aferente FAZEI 1, se vor încadra în termenul solicitat de
punere în funcțiune cu călători în semestrul I, din anul 2018 (30.06.2018), iar diferența de durată, de până
la maxim 30 de luni, va fi alocată FAZEI 2.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Si care e FAZA 2 ?
Oricum mai au de munca mai mult de un an de zile in faza in care sunt acum cu lucrarile.
Evident exceptând statia Dr. Taberei ( Râul Doamnei ). Acolo mai au mult de tras.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului George

Intr-un an s-ar putea termina, dar nu in ritmul actual.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

Ma refeream la licitatia lansata pentru sistemul de semnalizare. Faza 2 este aceea la care visam frumos  :D . Ma gandeam ca in secolul trecut nu le-a fost frica sa sape pe
Magheru la cativa ani dupa cutremur. Poate era mai larg.....

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului freyutz

Nu incurcati borcanele. Echipamentele de la bordul trenului sunt una, semnalizarea este alta. Tu faci referire la echipamentele de la bordul trenurilor.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Păcat că nu mai avem poze din stațiile in construcție, să vedem cât s-a progresat  
@subway_guru: nu mai ajungi prin subteran?

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului ClaudiuL

Nu stiu daca te referi la postarea mea.

Daca da, uite ce am gasit in CS de pe SEAP al MAGISTRALA 5.

DRUMUL TABEREI - PANTELIMON.
Sistemul de siguranță și automatizare a traficului inclusiv echipamentul de siguranță îmbarcat pe tren
și sistemul de informare dinamică
Secțiunea Râul Doamnei-Eroilor (PS Opera),
inclusiv Stația și Depoul Valea Ialomiței

Durata de realizare va fi de maxim 36 luni (cumulat pentru cele două faze, FAZA 1 și FAZA 2).
Ofertantul va prezenta un Grafic de Execuție, ce va conține desfășurarea activităților necesare implementării soluției alese, aferente fiecărei faze în parte, FAZA 1 și FAZA 2.
Activitățile necesare implementării soluției alese, aferente FAZEI 1, se vor încadra în termenul solicitat de punere în funcțiune cu călători în semestrul I, din anul 2018 (30.06.2018), iar diferența de durată, de până la maxim 36 de luni, va fi alocată FAZEI 2.
În vederea elaborării Graficului de Execuție aferent FAZEI 1, Ofertantul poate solicita Beneficiarului acordul de a efectua vizite de lucru pe șantierul Magistralei 5, Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) și Dispeceratul Central.
Graficul de Execuție aferent FAZEI 1 va conține toate activitățile necesare montajului echipamentelor fixe, la nivel local cât și central (Dispeceratul Central de Trafic), cât și realizarea sistemului de Informare dinamică a călătorilor și instalația de sonorizare.
Graficul de Execuție aferent FAZEI 2 va conține activitățile necesare implementării soluției alese, conform FAZEI 2, și anume, montajul echipamentelor noi de siguranță îmbarcate pe trenuri noi, cât și adaptarea echipamentelor fixe, montate în prima FAZĂ.
Inițierea FAZEI 2 este condiționată de primirea unei Notificări din partea Achizitorului, cu privire la momentul livrării primului tren. Pe parcursul derulării contractului graficul de execuție va fi actualizat de Contractant în funcție de stadiul implementării contractului de achiziție de trenuri noi.
Graficul de execuție actualizat va fi realizat ținând cont de stadiul lucrărilor de execuție, din Graficele Antreprenorilor Generali, pentru lucrările de structură de rezistență, de cale, finisaje și instalații, astfel:
- Contractul nr. 10/2011 pentru realizarea lucrărilor de structură de rezistență pentru Secțiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă), încheiat cu Asocierea ASTALDI-FCC-DELTA ACM-AB CONSTRUCT;
- Contractul nr. 20/2011 pentru realizarea lucrărilor de structură de rezistență pentru Secțiunea Valea Ialomiței, încheiat cu MAX BOGL,
- Contract 30/2015 – Magistrala 5. Drumul Taberei – Pantelimon. Tronsonul 1. Drumul Taberei – Universitate. Secțiunea 1. Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) și Tronsonul 2 – Universitate - Pantelimon. Secțiunea 1. Stația, Depoul și Galeria de Legătură Valea Ialomiței. Lucrări de cale de rulare, șina a III-a și fir aerian de contact. Finisaje și Sisteme de Instalații, încheiat cu Asocierea ASTALDI-SPA-FCC CONSTRUCCION - UTI GROUP SA – ACTIV GROUP MANAGEMENT.
În cazul în care graficul de execuție a lucrărilor propus de Ofertant, depășește 36 de luni, oferta va fi considerată neconformă.

Nici vorba de n-spe ani

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

ClaudiuL wrote:
Nici vorba de n-spe ani

Hai sa fim seriosi,  daca  m-as fi luat dupa teorie pe la sfarsitul anului 2014 trebuia sa ma plimb cu metroul pe acolo.
Asa de tari suntem in planificari / termene / angajamente si tot noi nu le respectam.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Cristy

In acest articol se spune ca nu se va mai instala noul sistem CBTC pe BM-uri, acesta fiind motivul principal pentru anularea primei licitatii:
http://www.economica.net/peripetii-la-m...39460.html

Contractul nou, mai ieftin cu 22 milioane de lei

După anularea acestei licitaţii, Metrorex a lansat pe 30 mai o nouă procedură pentru achiziţia sistemului de siguranţă şi automatizare a traficului pe primul tronson al M5, la o valoare estimată de 121,42 milioane de lei.

"În cadrul acesteia nu mai sunt prevăzute activităţile aferente montării echipamentelor ATC îmbarcate tip CBTC pe trenurile tip BM (Bombardier) existente, astfel că valoarea estimată totală a contractului a fost diminuată faţă de cea prevăzută în cadrul procedurii de atribuire anulate", a explicat şeful Metrorex.

Potrivit lui, documentația de atribuire aferentă anunțului de participare publicat în SEAP în data de 30 mai 2017 a fost elaborată cu luarea în considerare a elementelor stabilite anterior ca măsuri de remediere.

Ce trenuri de metrou vor circula în Drumul Taberei?

Deşi noua licitaţie nu mai prevede echiparea de trenuri Bombardier, asta nu înseamnă că pe noua magistrală nu vor circula astfel de trenuri.

În prima fază, până la achiţia de trenuri noi, Metrorex vrea să introducă pe secţiunea Eroilor - Râul Doamnei 13 trenuri Bombardier din parcul material rulant existent. Pentru că nu se va instala niciun echipament nou pe cele 13 trenuri, acestea vor circula cu instalaţia ATP existentă deconectată, explică reprezentanţii Metrorex, potrivit unor clarificări din SEAP.  :o

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Eu totusi sper ca nu Bombardier...ideal ar fi IVA.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Lucrările de aici sunt abandonate sau ce se întâmplă ? E o lipsă de noutăți de-a dreptul sinistră.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Pai oricum n-avem nici trenuri nici semnalizare, ce rost sa fie platit ceva ce nu se poate deschide, a cam inteles toata lumea, tot e vara, deci perfect, mergeti linistiti in concediu si ne mai gandim prin septembrie.

(Mai ales ca diviziile material rulant si semnalizare de la Siemens si BM se unesc intr-un mod inca nedefinit, poate nu strica o mica intarziere.)

 


Go to page:  1  ... 466 467 468 469 470 471 472  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2427 forum members have written 434177 posts in 5406 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use