MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 454269 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 136
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

Cristy wrote:
Confirm. Astazi a fost deja a doua oara cand la iesire mi-a venit poarta in picioare. Daca esti grabit si vrei sa iesi repede dureaza pana se pune in miscare. Daca nu te opresti pentru o secunda risti sa intri in ea.
Si validarea cartelei e mai lenta, inclusiv la abonament, dar nu intotdeauna. Testat la Crangasi, Lujerului si Petrache Poenaru.



Daca mergi cu spatele da, altfel, orice om normal trece prin poarta in cele 10 secunde cat sta deschisa.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Cristy oricum vorbea de faptul ca vrei sa iesi primul si senzorul te detecteaza cu intarziere, trebuie sa te opresti din "avant" sa astepti sa se deschida.
Problema se pune si altfel, iese cineva, apoi este o mica pauza si poarta da sa se inchida exact cand vrea sa mai iasa altcineva.


Apropo, cineva care intra cu un copil de mana, pe unde ar trebui sa intre ? Pe la poarta dubla de "handicapati" ? Ca astea simple se inchid foarte repede.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

# mcosmin am impresia Cristy s-a referit la complet altceva.  :?
# Sab  a dat răspunsul corect. :P

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Florinds

E un sistem probabil netestat cu toate variantele de cartele si de trafic. Daca a fost testat si asta e rezultatul, cu atat mai rau. Bullshit romanesc.

Bagi cartela invers... Cand nu vor mai exista validatoare vechi, trebuie schimbate cartelele, iar apoi scoase etichetele de pe validatoare, ca sa aiba un sens sageata. Super planificare, super organizare, super rezultate.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

Nu vom mai avea cartelele mult timp. Cand sunt schimbate toate nu va exista motiv sa avem cartele, ci doar carduri NFC.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou ByOnu

Prosti rau astia din Franta, Italia, Spania, ca inca mai au si biletele din hartie. Preabine, ca locuitor mi se pare normal sa am card, dar biletele din hartie (cartelele noastre) ar trebui sa ramana o varianta, nu ca la RATB unde platesti cartonul, este ridicol.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

Cartele magnetice raman ca varianta dupa introducerea cardurilor.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

ByOnu wrote:
Prosti rau astia din Franta, Italia, Spania, ca inca mai au si biletele din hartie. Preabine, ca locuitor mi se pare normal sa am card, dar biletele din hartie (cartelele noastre) ar trebui sa ramana o varianta, nu ca la RATB unde platesti cartonul, este ridicol.


Cum spuneam, noi avem o problema de atitudine. Sa nu cumva sa mergem inaintea altor tari, ca se supara pe noi si ne da afara din UE, nu? Cam asa merge treaba?

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou ByOnu

Dar nu e vorba de a merge inainte. Tie ti se pare a ca a plati 1,6 lei doar pentru biletul fizic din carton la RATB (cardul multiplu) este ceva normal in vreme ce o calatorie costa 1,3 lei? Este si normal ca tu, pasagerul, sa platesti suportul, dar atunci cand ambalajul costa mai mult decat produsul, clar ceva nu e bine. Vrei ca fiecare om venit cu o treaba in oras, poate chiar si, sa zicem, doua calatorii, sa plateasca 4 lei pe cardul din plastic? Este absurd!

Suportul fizic contactless, chiar si cel de unica folosita, este ridicol de scump!

In Paris cele doua sisteme sunt utilizate in paralel.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

Vezi ca iti da cu virgula la calcul, cardul contactless e mult mai ieftin per total decat hartia. Cardul il platesti o data, hartia o platesti de fiecare data.
Dar in fine.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

E vorba de cardul albastru, nu de cel verde.
Oricum am mai spus-o, sunt tâmpiti de-a binelea. Pretul cardului ( albastru ) sa fie inclus in pretul biletului. Nicaieri in lume nu platesti sticla de bere / recipientul de bere separat de continut. Asa incat daca-ti incarci cardul albastru cu 2 calatorii vei plati 1,95 lei calatoria ( sau cat iese ), daca-ti incarci cu 4 calatorii vei plati mai putin si daca-ti incarci cu maximul (10 calatorii ) o sa rezulte 1,46 lei / calatorie.
Cei cucardul verde evident ca-si platesc cardul odata ( nu mai stiu cât am dat pe el ), dar vor beneficia de 1,3 lei / calatorie.
E mult mai logic asa.
________________
Am mai perecizat de zeci de ori pe acest forum, nu sticla de 2 l de Coca Cola e ieftină, sticla de 0,5 l e scumpă.
________________
Voi nu sesizati ca la metrou se intâmpla acelasi  lucru  ? Oare DE CE calatoria cu cartela de 2 calatorii e mai scumpa decât calatoria cu cartela de 10 calatorii  ? Aici nu a observat  nimeni ca de fapt calatorul  isi plateste si bucata de carton cu banda magnetica ?   :D

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Florinds

Nu neaparat, Andrei... Cand cumperi o cantitate mai mare, e normal sa ai o reducere de pret, indiferent de hartia platita.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

Logic este sa nu ai 2 tipuri separate de carduri, nici verde nici albastru. Ai un card rosu strigator (sa il identifici usor) si programabil si aia este. Daca au un sistem informatic bine pus la punct, cei care beneficiaza de reduceri nu pot pacali sistemul.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

florin, imi pare rau de tine,  :?  dar avem topic dedicat pentru postarea ta. :)

 


Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433181 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use