Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
500 posts, 200637 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
ByOnu
Dati-mi voie sa fiu gica contra. Desigur, largirea pe partea cu blocurile estesolutia rapida si de compromis. Normal ar trebui facuta curatenie pe partea cu maghernitele si centrele comerciale. Drept dovada ca asta s-a dorit de la bun inceput este, in opinia mea, aceasta strada paralela nefinalizata. Nu sunt de acord sa tot lipim bulevardele de locuinte. Consider ca au stiut proiectantii ce au stiut atunci cand au desenat cartierele, ...ca noi ne-am apucat sa construim ca bezmeticii printre blocuri, prostia noastra pe care sper sa oreparam intr-o zi.
andrei11 wrote:
Revenind la Luică TibiV are dreptate, soseaua trebuie largită pe partea blocurilor. Ca acum e spatiu verde va fi << pierdere colaterală >>.
Dati-mi voie sa fiu gica contra. Desigur, largirea pe partea cu blocurile estesolutia rapida si de compromis. Normal ar trebui facuta curatenie pe partea cu maghernitele si centrele comerciale. Drept dovada ca asta s-a dorit de la bun inceput este, in opinia mea, aceasta strada paralela nefinalizata. Nu sunt de acord sa tot lipim bulevardele de locuinte. Consider ca au stiut proiectantii ce au stiut atunci cand au desenat cartierele, ...ca noi ne-am apucat sa construim ca bezmeticii printre blocuri, prostia noastra pe care sper sa oreparam intr-o zi.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
zapacitu
Blocurile alea au fost retrase cu un scop anume
Dar sunt de acord cu tine - daca tot facem o treaba, hai sa o facem cu cap si sa nu ciuntim spatiul verde doar din comoditate.
Blocurile alea au fost retrase cu un scop anume
Dar sunt de acord cu tine - daca tot facem o treaba, hai sa o facem cu cap si sa nu ciuntim spatiul verde doar din comoditate.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
andrei11
Foarte corectă observatia.
ByOnu wrote:
...aceasta strada paralela nefinalizata.
Foarte corectă observatia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
shoppy
Esti nostim, care proiectanti ? Aceia de demolau pe unde zicea ceasca sau aceia de proiectau cartiere cu 1 masina / 6 familii ca asa zicea ceasca ?
Esti nostim, care proiectanti ? Aceia de demolau pe unde zicea ceasca sau aceia de proiectau cartiere cu 1 masina / 6 familii ca asa zicea ceasca ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
andrei11
Ultimele discutii le gasiti la :
Zona metropolitana Bucuresti / Totul despre Bucuresti / Istorie, adica aici
Ultimele discutii le gasiti la :
Zona metropolitana Bucuresti / Totul despre Bucuresti / Istorie, adica aici
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
andrei11
viewtopic.php?f=323&t=402&start=1050#p293640
Situația acolo e mult mai complexă, am mai expus-o pe aici pe undeva dar voi reveni cu schițe << aduse la zi >>
Mai ales că se poate ajunge acum în Pipera din Baltă și pe Gherghiței.
TibiV wrote:
Cel de la Doamna Ghica / Colentina trebuie sa fie suprateran.
viewtopic.php?f=323&t=402&start=1050#p293640
Situația acolo e mult mai complexă, am mai expus-o pe aici pe undeva dar voi reveni cu schițe << aduse la zi >>
Mai ales că se poate ajunge acum în Pipera din Baltă și pe Gherghiței.
3.jpg (135.84 KB; downloaded 5217 times)
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
Cristi N
TibiV nu e acelasi lucru din punct de vedere al rampelor si cu pasaj subteran si cu unul suprateran?
Impresia mea e ca Dna Ghica coboara dinspre Lacul Tei spre Heliade intre Vii. In cazul asta, cu un pasaj suprateran, rampa Tei ar fi mai lina si cealalta ar fi mai abrupta, daca se adopta varianta supraterana atunci unghiurile pantelor s-ar inversa. E vreo greseala in rationamentul meu?
TibiV nu e acelasi lucru din punct de vedere al rampelor si cu pasaj subteran si cu unul suprateran?
Impresia mea e ca Dna Ghica coboara dinspre Lacul Tei spre Heliade intre Vii. In cazul asta, cu un pasaj suprateran, rampa Tei ar fi mai lina si cealalta ar fi mai abrupta, daca se adopta varianta supraterana atunci unghiurile pantelor s-ar inversa. E vreo greseala in rationamentul meu?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
TibiV
Jumatate de greseala.
Doamna Ghica coboara dinspre Tei, dar urca la fel de abrupt imediat dupa Colentina spre Heliade intre Vii.
Practic, Colentina este intr-o vale, intre doua dealuri.
Jumatate de greseala.
Doamna Ghica coboara dinspre Tei, dar urca la fel de abrupt imediat dupa Colentina spre Heliade intre Vii.
Practic, Colentina este intr-o vale, intre doua dealuri.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
Cristi N
Am inteles, in cazul asta imi pare rau de locatarii de la primele etaje din blocurile alea. Sa vezi scandal cand s-or prinde despre ce e vorba, ei si cei care stau intre Tei si Colentina cand o sa le dispara parcarea din fata blocului.
Am inteles, in cazul asta imi pare rau de locatarii de la primele etaje din blocurile alea. Sa vezi scandal cand s-or prinde despre ce e vorba, ei si cei care stau intre Tei si Colentina cand o sa le dispara parcarea din fata blocului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
andrei11
În continuare mă voi ocupa strict de pasajul ( pasajele ) Petricani / Tei ; Doamna Ghica / Colentina.
Totuși pentru început voi prezenta << Inelul Median >> așa cum se prezintă el la ora actuală. Nu voi aborda deocamdată porțiunile lipsă din inel sau aspecte teoretice cum pot fi ele completate.
Un singur lucru e clar, Inelul Median va trebui să fie un inel adevărat, așa cum se prezintă la ora actualăInelul Principal. Să nu uităm, ca să poată fi întregit, Inelul Principal a beneficiat de o megaconstrucție ( la nivelul țării noastre ) și anume << Pasajul Basarab>>
Iată Inelul Median cum se prezintă el la ora actuală, în 25 Decembrie 2018.
Unde am "tras" << cruci roșii >> trebuie realizate pasaje denivelate. Unde sunt semne de întrebare nu știu zona și nu știu dacă trebuie neapărat pasaj denivelat.
______________
La Planșa C o să observați un cerc verde. Acela este un sensgiratoriu, care am înțeles că este deja în proiect. Eu îl văd un sens cu un diametru foarte mare, comparabil cu Piața Alba Iulia. ( Mă rog, la Alba Iulia din punct de vedere al legii circulației NU este un sens giratoriu ).
În continuare mă voi ocupa strict de pasajul ( pasajele ) Petricani / Tei ; Doamna Ghica / Colentina.
Totuși pentru început voi prezenta << Inelul Median >> așa cum se prezintă el la ora actuală. Nu voi aborda deocamdată porțiunile lipsă din inel sau aspecte teoretice cum pot fi ele completate.
Un singur lucru e clar, Inelul Median va trebui să fie un inel adevărat, așa cum se prezintă la ora actualăInelul Principal. Să nu uităm, ca să poată fi întregit, Inelul Principal a beneficiat de o megaconstrucție ( la nivelul țării noastre ) și anume << Pasajul Basarab>>
Iată Inelul Median cum se prezintă el la ora actuală, în 25 Decembrie 2018.
Unde am "tras" << cruci roșii >> trebuie realizate pasaje denivelate. Unde sunt semne de întrebare nu știu zona și nu știu dacă trebuie neapărat pasaj denivelat.
______________
La Planșa C o să observați un cerc verde. Acela este un sensgiratoriu, care am înțeles că este deja în proiect. Eu îl văd un sens cu un diametru foarte mare, comparabil cu Piața Alba Iulia. ( Mă rog, la Alba Iulia din punct de vedere al legii circulației NU este un sens giratoriu ).
A.jpg (290.44 KB; downloaded 5211 times)
B.jpg (175.03 KB; downloaded 5210 times)
C.jpg (228.74 KB; downloaded 5211 times)
D.jpg (138.45 KB; downloaded 5206 times)
E.jpg (178.83 KB; downloaded 5206 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
Costin
Atentie ca pe Doamna Ghica, spre Pantelimon, nu este suficient loc pentru rampa unui pasaj cu 2 benzi pe sens plus tramvai. Sunt blocurile mult prea apropiate. Acolo singura solutie este ca in loc sa cobori pasajul imediat dupa intersectie, sa ii lungesti tablierul spre Pantelimon pana se termina primul bloc de pe stanga, apoi cu exproprieri de cosmelii sa faci loc pentru rampa... Plus ca in dreptul blocului trebuie si sa se circule cumva pe sub el (adica trebuie ganditi inteligent pilonii).
Atentie ca pe Doamna Ghica, spre Pantelimon, nu este suficient loc pentru rampa unui pasaj cu 2 benzi pe sens plus tramvai. Sunt blocurile mult prea apropiate. Acolo singura solutie este ca in loc sa cobori pasajul imediat dupa intersectie, sa ii lungesti tablierul spre Pantelimon pana se termina primul bloc de pe stanga, apoi cu exproprieri de cosmelii sa faci loc pentru rampa... Plus ca in dreptul blocului trebuie si sa se circule cumva pe sub el (adica trebuie ganditi inteligent pilonii).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
andrei11
Mulțumesc, știu zona ca-n palmă. Pentru un pasaj ( 4 benzi pe pasaj / 4 benzi la sol / trotuare ) clasic cu linie de tramvai distanța între blocuri trebuie să fie de aproximativ 45 m ! ( Pasajul Basarab la Nicolae Titulescu ). Eu am de mult ceva în cap și datorită profilului forumului încerc să-mi materializez gândurile. Sper să și concretizez schițele.
_____________
Și la Doamna Ghica tot cam 45 m sunt, dar eu am altceva în cap...
Mulțumesc, știu zona ca-n palmă. Pentru un pasaj ( 4 benzi pe pasaj / 4 benzi la sol / trotuare ) clasic cu linie de tramvai distanța între blocuri trebuie să fie de aproximativ 45 m ! ( Pasajul Basarab la Nicolae Titulescu ). Eu am de mult ceva în cap și datorită profilului forumului încerc să-mi materializez gândurile. Sper să și concretizez schițele.
_____________
Și la Doamna Ghica tot cam 45 m sunt, dar eu am altceva în cap...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
misterr
Unde ai pus semne de întrebare și zici că nu știi zona, exact acolo locuiesc eu (pe Emil Racoviță). Acolo deocamdată nu e nevoie de pasaje. Poate și pentru că sînt intersecții în T, nu în X. Deocamdată!
Unde ai pus semne de întrebare și zici că nu știi zona, exact acolo locuiesc eu (pe Emil Racoviță). Acolo deocamdată nu e nevoie de pasaje. Poate și pentru că sînt intersecții în T, nu în X. Deocamdată!
- 1689
-
Posted:
-
Re: Despre inelul median - "autostrada suspendata"
1689
Poate la cap la Metalurgiei (Obregia) si la Sos Berceni - cindva - se va pune problema unui pasaj, insa nu vad necesitatea unuia la intersectia Oltenitei - Vitan Birzesti.
Si - apropo - de la Giurgiului- Luica, ce facem ? Inainte pe Zetari dupa care pe Sinei Avenue ?
Ca daca asta e planul, trebuie sa ne grabim pina n-ajung balcoanele pina in mijlocul strazii !
Poate la cap la Metalurgiei (Obregia) si la Sos Berceni - cindva - se va pune problema unui pasaj, insa nu vad necesitatea unuia la intersectia Oltenitei - Vitan Birzesti.
Si - apropo - de la Giurgiului- Luica, ce facem ? Inainte pe Zetari dupa care pe Sinei Avenue ?
Ca daca asta e planul, trebuie sa ne grabim pina n-ajung balcoanele pina in mijlocul strazii !
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination