MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 454302 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 136
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Ce spui tu este perfect adevarat, insa nu m-as mira sa fie ca la RATB, cardul nenominal sa fie contra cost. Parca la RATB era si un card albastru pentru utilizare ocazionala, nu stiu daca mai exista...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Exista si este chiar intens folosit, ti-l dă cu 2...10 calatorii. Evident trebuie platit. Treaba asta cu platitul cardului este cu dus si intors, eu l-as include in pretul biletului...Si la metrou sau la CFR sau unde vreti voi asa e, pretul efectiv al hârtiei / al costului tiparirii ce scrie pe biletul respectiv e inclus in pretul final...Am mai spus de nenumarate ori  dar o sa repet, in pretul curelei este inclus si pretul pentru dat gauri la curea... Sau in pretul pantofilor e inclus si pretul sireturilor...Sau ce-ar fi sa platiti masina ( autoturismul ) si la final sa va spuna ca becurile  trebuie achitate separat...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

Cine vrea o poarta de acces? E sigilata.  :lol:  :mrgreen:
Asta e la Lujerului - accesul dinspre Sos. Virtutii
IMG_20170608_084837.jpg (1.72 MB; downloaded 2072 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

A dat cu plus undeva ???  :)

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou TibiV

andrei11 wrote:
Sau ce-ar fi sa platiti masina ( autoturismul ) si la final sa va spuna ca becurile  trebuie achitate separat...

Super-oferta !
BMW nou-nout la doar 9.999 de euro !... TVA inclus !

Dar....
OPTIONALE (fara TVA):
becuri: 470 euro
retrovizaore: 1520 euro
stopuri spate:730 euro
anvelope:4700 euro
jenti; 1899 euro
bricheta bord: (doar) 98 euro

Siiii... ! Super-oferta !....
(pam-pam-pam)
VOLAN: 4.599 euro
SCAUN SOFER: 7.999 euro !

Dar "varianta de baza" este "super-chilipir".... :lol:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

La Victoriei este inchis doar accesul la peronul catre Pipera, asa cum a spus misterr. L-am marcat cu rosu.
In rest totul este deschis. Doamna Evelyn Croitoru a "lovit" din nou prin comunicatul aiuristico- fantastic. Corect era fara partea pe care am taiat-o . Sau, oricum, o formulare mai clara, nu ca asta, din care se intelege ca sunt inchise doua accesuri, din care unul este in statia M1 ...Dupa mine, accesul dinspre Calea Victoriei este cel din statia M1 .:popa:
- 07 – 13.06.2017:       Accesul dinspre Bulevardul Lascar Catargiu si Bulevardul Iancu de Hunedoara;
Accesul dinspre Bulevardul Lascar Catargiu si Calea Victoriei;
Victoriei.jpg (92.85 KB; downloaded 1826 times)

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou misterr

Azi dimineață am inaugurat noile porți de la Piața Victoriei. La fel ca și celelalte, au fost făcute de mîntuială (nu au găsit gresie de aceeași formă, dimensiune și culoare și au improvizat cu ce era pe stoc, dar nu se potrivește).

Tot nu am înțeles cît de flexibilă e configurarea noilor porți. Adică, operatoarea de la cabină poate să aloce dinamic din butoanele din cabină sensurile pe fiecare poartă (în funcție de fluxurile de călători intrare / ieșire), sau pentru asta e nevoie de o nouă licitație pentru modificări ale softului?

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Florinds

O alta porcarie: am iesit pe la prima sau a doua poarta din stanga de la Muncii, accesul dinspre Iancului si initial poarta s-a inchis in picioarele mele. A trebuit sa o imping ca sa trec.
Daca de la inceput fac asa...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Mentosan

În Paris (ca și multe alte rețele de metrou), când e flux continuu la ieșire porțile nu se mai închid între călători. La noi îmi iau mereu o ușă batantă peste genunchi că senzorul respectiv (care există, că poarta se retrage uneori înainte să mă atingă) nu e bine calibrat. Asta încetinește enorm ieșirea din stație când e aglomerație.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Noile porti sunt deja o catastrofă. Prevad zile negre pentru cine le-a comandat / le are in intretinere.
1) Sunt extrem de leneşe.
2) Dau erori atât la intrare cât si la iesire.
____________________
Concluzia mea ferma : bani aruncati de pomana, probabil la mijloc au fost unele şpăgi consistente.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Cristy

Confirm. Astazi a fost deja a doua oara cand la iesire mi-a venit poarta in picioare. Daca esti grabit si vrei sa iesi repede dureaza pana se pune in miscare. Daca nu te opresti pentru o secunda risti sa intri in ea.
Si validarea cartelei e mai lenta, inclusiv la abonament, dar nu intotdeauna. Testat la Crangasi, Lujerului si Petrache Poenaru.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

In principal dureaza mai mult datorita printarii datelor pe cartele, dar prin toamna cand o sa avem toate portile instalate, mai toti o sa avem carduri sau Smartringuri.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Fii mai explicit.  :o
carduri sau Smartringuri.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou florin

Și dacă o să meargă ca la RATB, să te ții cozi. E de neînțeles cum acum 5-7 ani în vest se putea să faci validare/deschidere poartă din mers la urcarea în autobuz sau la trecerea prin poarta de acces, dar la noi nu se poate. La noi este "fizic imposibil".  :evil:

 


Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433187 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use