Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
814 posts, 188440 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Well... nu-i stantat SMT. Cineva a incurcat capacele.
Well... nu-i stantat SMT. Cineva a incurcat capacele.
IMG2099.jpg (139.78 KB; downloaded 4022 times)
- 1984
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
1984
Nu capacul defineste apartenenta de SMT. Mai ales ca din 2008 incoace multe au fost furate, distruse etc.
Nu capacul defineste apartenenta de SMT. Mai ales ca din 2008 incoace multe au fost furate, distruse etc.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
TibiV
Berea bauta seara...
133 313 wrote:
Halal moncher... sa ai poza in fata si sa nu citesti.
Berea bauta seara...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
TibiV
S-a rezolvat de cateva zile.
Si evident ca in seara asta am facut iar manevra ca sa pot veni cu "dovada"...
Dar cred ca semnul ala de "Drum cu prioritate" ar trebui schimbat in noile conditii cu un "Cedeaza trecerea".
Ce zici ?...
TibiV wrote:133 313 wrote:
In schimb aceasta abordare trebuia luata la Cutitul de Argint unde masinile care fac dreapta stau la semafor degeaba venind pe Serban Voda, numarul de pietoni fiind mic in general.
Ai dreptate.
Dar daca ar fi asa, toti grabitii care vor spre Pieptanari ar iesi din coada, ar face dreapta pe Cutitul de Argint si apoi imediat stanga, in jurul "semi-giratoriului", ca sa faca dreapta si sa "sunteze" coada.
Eu am facut de cateva ori chestia asta, cand era clar ca nu prind verde spre Pieptanari.
S-a rezolvat de cateva zile.
Si evident ca in seara asta am facut iar manevra ca sa pot veni cu "dovada"...
Dar cred ca semnul ala de "Drum cu prioritate" ar trebui schimbat in noile conditii cu un "Cedeaza trecerea".
Ce zici ?...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Trecerea de pietoni cu semafoare cu buton dintre Eroii Revolutiei si Stefan Hepites. Are si bucle inductive. Semafoarele nu functioneaza de o vesnicie.
Si tot la capitolul semaforizare (SMT sau nu) semafoarele de la intersectia Drumul Sarii cu DT s-au "mesterit". In sensul ca au schimbat sirurile de cleme ruginite Elba de pe vremuri cu altele made in China, la care in buna parte a plesnit "carnea" cand au strans suruburile si le-au aruncat pe jos...
Trecerea de pietoni cu semafoare cu buton dintre Eroii Revolutiei si Stefan Hepites. Are si bucle inductive. Semafoarele nu functioneaza de o vesnicie.
Si tot la capitolul semaforizare (SMT sau nu) semafoarele de la intersectia Drumul Sarii cu DT s-au "mesterit". In sensul ca au schimbat sirurile de cleme ruginite Elba de pe vremuri cu altele made in China, la care in buna parte a plesnit "carnea" cand au strans suruburile si le-au aruncat pe jos...
IMG2733.jpg (242.47 KB; downloaded 3781 times)
IMG2735.jpg (154.67 KB; downloaded 3783 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
133 313
Sistemul de management al... gunoiului. Calea Vitan cu Mihai Bravu, coltul cu Megaimage... Se potriveste perfect cu covorul de ciungi...
Sistemul de management al... gunoiului. Calea Vitan cu Mihai Bravu, coltul cu Megaimage... Se potriveste perfect cu covorul de ciungi...
IMG2778.jpg (126.41 KB; downloaded 3762 times)
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
abc_XC
Intersectia Calea Floreasca cu Bd. Mircea Eliade, semafoarele sunt pe spate (la propriu):
Intersectia Calea Floreasca cu Bd. Mircea Eliade, semafoarele sunt pe spate (la propriu):
- V2A
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
V2A
În intersecția Bd. Iuliu Maniu/Str. Apusului s-au introdus tuburi pentru cabluri și s-au făcut fundații pentru stâlpii pe care vor fi montate semafoarele noi.
În intersecția Bd. Iuliu Maniu/Str. Apusului s-au introdus tuburi pentru cabluri și s-au făcut fundații pentru stâlpii pe care vor fi montate semafoarele noi.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
URANUS
B365.RO
TRAFIC BUCUREŞTI. 59 de intersecţii din Capitală, conectate la SISTEMUL INTELIGENT de SEMAFOARE
Administraţia Străzilor are în plan, pentru 2017, introducerea în sistemul centralizat de management al traficului a unui număr de 59 de intersecţii de pe 5 artere importante.
. În prezent sunt 192 de intersecţii în Sistemul de Management al Traficului din Bucureşti (BTMS), dintre care 24 de intersecţii fără comuncaţii din cauza unor defecţiuni aflate în curs de remediere.
„Pentru 2017, Administraţia Străzilor are în plan introducerea în sistem centralizat a unui număr de 59 de intersecţii de pe 5 artere importante: Colentina, Camil Ressu cu Theodor Pallady, 13 Septembrie cu Prelungirea Ghencea, Calea Griviţei cu Bucureştii Noi şi Şoseaua Giurgiului", a spus pentru ECONOMICA.NET Alin Vieru, directorul general adjunct al Administraţiei Străzilor Bucureşti.
Chiar dacă anul acesta vor fi introduse în sistemul centralizat încă 59 de intersecţii, Capitala va continua să aibă aproape jumătate din intersecţiile semaforizate neconectate la BTMS.
În Municipiul Bucureşti există 434 de intersecţii semaforizate. Dintre acestea, un număr de 171 de intersecţii făceau parte din sistemul BTMS (Bucharest Traffic Management System) la finele lui 2015. Cele mai aglomerate cinci intersecţii din Capitală sunt Unirii, Universitate, Romană, Ştefan cel Mare cu Barbu Văcărescu, Titulescu cu Banu Manta.
În ciuda plângerilor şoferilor, potrivit cărora se circulă din ce în ce mai greu în Bucureşti, reprezentanţii Administraţiei Străzilor spun că în 2016 s-au înregistrat 394 de sesizări cu privire la semafoare, cu 20% mai puţine faţă de 2015. În decursul anului 2016, Administraţia Străzilor Bucureşti a schimbat componente ale instalaţiilor de semaforizare în majoritatea intersecţiilor unde au existat reclamaţii ale cetăţenilor. De asemenea, au fost corelate cu sistemul de management al traficului şi cele 13 intersecţii aferente Bulverdului Iuliu Maniu.
Pentru optimizarea timpilor de semaforizare în intersecţiile care nu sunt conectate la sistemul inteligent de dirijare a traficului, Primaria Capitalei anunţa anul trecut anul trecut un parteneriat cu platforma Waze. Parteneriatul nu s-a încheiat însă nici până acum, deşi anul trecut se afla în faza de "tratative înaintate".
"În prezent, parteneriatul cu Waze se află în analiză privind termenii de colaborare", au menţionat reprezentanţii de la Administraţia Străzilor Bucureşti.
http://www.b365.ro/mobi/trafic-bucurest...56277.html
B365.RO
TRAFIC BUCUREŞTI. 59 de intersecţii din Capitală, conectate la SISTEMUL INTELIGENT de SEMAFOARE
Administraţia Străzilor are în plan, pentru 2017, introducerea în sistemul centralizat de management al traficului a unui număr de 59 de intersecţii de pe 5 artere importante.
. În prezent sunt 192 de intersecţii în Sistemul de Management al Traficului din Bucureşti (BTMS), dintre care 24 de intersecţii fără comuncaţii din cauza unor defecţiuni aflate în curs de remediere.
„Pentru 2017, Administraţia Străzilor are în plan introducerea în sistem centralizat a unui număr de 59 de intersecţii de pe 5 artere importante: Colentina, Camil Ressu cu Theodor Pallady, 13 Septembrie cu Prelungirea Ghencea, Calea Griviţei cu Bucureştii Noi şi Şoseaua Giurgiului", a spus pentru ECONOMICA.NET Alin Vieru, directorul general adjunct al Administraţiei Străzilor Bucureşti.
Chiar dacă anul acesta vor fi introduse în sistemul centralizat încă 59 de intersecţii, Capitala va continua să aibă aproape jumătate din intersecţiile semaforizate neconectate la BTMS.
În Municipiul Bucureşti există 434 de intersecţii semaforizate. Dintre acestea, un număr de 171 de intersecţii făceau parte din sistemul BTMS (Bucharest Traffic Management System) la finele lui 2015. Cele mai aglomerate cinci intersecţii din Capitală sunt Unirii, Universitate, Romană, Ştefan cel Mare cu Barbu Văcărescu, Titulescu cu Banu Manta.
În ciuda plângerilor şoferilor, potrivit cărora se circulă din ce în ce mai greu în Bucureşti, reprezentanţii Administraţiei Străzilor spun că în 2016 s-au înregistrat 394 de sesizări cu privire la semafoare, cu 20% mai puţine faţă de 2015. În decursul anului 2016, Administraţia Străzilor Bucureşti a schimbat componente ale instalaţiilor de semaforizare în majoritatea intersecţiilor unde au existat reclamaţii ale cetăţenilor. De asemenea, au fost corelate cu sistemul de management al traficului şi cele 13 intersecţii aferente Bulverdului Iuliu Maniu.
Pentru optimizarea timpilor de semaforizare în intersecţiile care nu sunt conectate la sistemul inteligent de dirijare a traficului, Primaria Capitalei anunţa anul trecut anul trecut un parteneriat cu platforma Waze. Parteneriatul nu s-a încheiat însă nici până acum, deşi anul trecut se afla în faza de "tratative înaintate".
"În prezent, parteneriatul cu Waze se află în analiză privind termenii de colaborare", au menţionat reprezentanţii de la Administraţia Străzilor Bucureşti.
http://www.b365.ro/mobi/trafic-bucurest...56277.html
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Florinds
Ce am ajuns... Nu se poate in tara asta mai rau de atat. E ca si cum RATB apeleaza la Uber pentru transportul in comun.
Asemenea stiri, cu avem in plan, ne gandim, sunt date ca sa isi faca unii imagine. Fapte 0.
Si e vorba de un sistem facut cu niste costuri colosale, din banii nostri multi.
Ce am ajuns... Nu se poate in tara asta mai rau de atat. E ca si cum RATB apeleaza la Uber pentru transportul in comun.
Asemenea stiri, cu avem in plan, ne gandim, sunt date ca sa isi faca unii imagine. Fapte 0.
Si e vorba de un sistem facut cu niste costuri colosale, din banii nostri multi.
- Nightwolf
-
Posted:
-
- Serban
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Serban
Adica nu mai merg nici intersectiile actuale sau e mort proiectul de extindere?
Adica nu mai merg nici intersectiile actuale sau e mort proiectul de extindere?
- t530
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
t530
https://www.agerpres.ro/social/2017/06/...i-11-50-52
https://www.agerpres.ro/social/2017/06/...i-11-50-52
Gabriela Firea a anunțat că în iulie va fi inaugurat noul sediu de management al traficului
Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunțat marți că, în jurul datei de 15 iulie, va fi inaugurat noul sediu de management al traficului.
Firea a participat la conferința "Jump to smart 1.0 — Soluții rapide și inovatoare pentru România orașelor inteligente", eveniment organizat de asociațiile Smart România și Brainstorming.
"În jurul datei de 15 iulie, Primăria Capitalei va da în funcțiune noul centru pentru urmărirea traficului. De această dată, nu în sediul unei alte companii, ci chiar în sediul municipalității. (...) Și, de asemenea, o nouă infrastructură de fibră optică pentru trafic. Vom avea și un update, o schimbare a aplicației de gestiune a traficului, care vă spuneam că este învechită, nu mai corespunde nevoilor actuale, a soluției existente pentru supraveghere video și a infrastructurii hardware: introducerea unei aplicații de urmărire a traficului pe baza identificării numerelor de înmatriculare a autovehiculelor care tranzitează Capitala", a explicat ea.
Gabriela Firea a amintit că actualul sistem de management al traficului din Capitală a fost pus în funcțiune în anul 2008 și conține următoarele subsisteme: controlul traficului, managementul transportului public, monitorizarea video a traficului rutier și pietonal, precum și un centru de comandă.
În ceea ce privește controlul traficului, sistemul a fost prevăzut să funcționeze inițial pentru 96 de intersecții. Ulterior au fost instalate și conectate alte 81, ajungându-se la un total de 177, a menționat primarul general.
"În această perioadă, suntem în curs de conectare a încă 36 de intersecții, pe diferite artere. Practic, în total, anul acesta, vom avea un număr de 213 intersecții înrolate în sistem, din cele 434 existente. Nu este suficient, ne dorim ca toate intersecțiile să fie prinse în acel sistem de management al traficului. Este un neajuns al orașului și ne dorim ca în acest an să depășim acest obstacol și toate intersecțiile să fie prinse în sistemul de management inteligent", a precizat Firea.
Sistemul privind managementul transportului public — configurat pentru prioritizarea a 300 de vehicule de pe 28 de linii ale RATB — nu a fost pus deocamdată în funcțiune, deși contractul a fost semnat în urmă cu câțiva ani.
"Nu am avut nicio explicație logică, firească, de ce compania care a câștigat acest contract acum câțiva ani nu a implementat ce a asumat în contract. Este necesară, așadar, o reconfigurare totală a sistemului și o adaptare a acestuia la condițiile actuale. Lucru la care lucrăm în acest moment", a afirmat Gabriela Firea.
Pentru monitorizarea video a traficului sunt instalate 257 de camere, urmând alte 50, a menționat primarul general.
"Înregistrările de la camerele video sunt stocate pentru o lună de zile, după care sunt suprascrise. Acest subsistem folosește tehnologie de acum nouă ani și necesită înlocuire totală", a adăugat Gabriela Firea.
La centrul de control, potrivit primarului, echipamentele hardware care prelucrează datele folosesc tehnologie la nivelul anului 2008.
"Nu au fost upgradate, iar acum necesită înlocuire. Sistemul de afișare video din centrul de control este total depășit din punct de vedere tehnic, este uzat. Aplicațiile software care gestionează managementul traficului, de asemenea, necesită un update", a declarat primarul general.
Gabriela Firea a precizat că municipalitatea este preocupată să găsească soluțiile cele mai bune pentru ca Bucureștiul să devină un smart city.
"Din nefericire pentru noi toți, (...) despre București se poate spune în acest moment că este un oraș smart doar prin prisma faptului că aici locuiesc foarte mulți oameni smart. Dar în ceea ce privește celelalte elemente care definesc soluția de smart city suntem foarte întârziați. (...) Vă asigur că, după ce în acest an m-am întâlnit cu mai mulți specialiști în soluții de smart city și doresc să continuu această practică, pentru a implementa cele mai bune soluții, vă garantez că (...) putem să ajungem și noi într-un timp rezonabil la o anumită predictibilitate în ceea ce privește transportul, siguranța în oraș, managementul traficului", a susținut ea.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
shoppy
Care o sa fie la fel ca primul, adica dupa 6 luni o sa vina dorel cu excavatorul sa rupa FO si sa stea 1 an degeaba.
Care o sa fie la fel ca primul, adica dupa 6 luni o sa vina dorel cu excavatorul sa rupa FO si sa stea 1 an degeaba.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination